aktualności

Star Wars Battlefront beta dostępna do jutra

15
12 października 2015, 12:16 Bartosz Woldański

Beta testy Star Wars Battlefront potrwają dzień dłużej. O tej decyzji firma Electronic Arts poinformowała na oficjalnym forum gry. Gracze będą mogli pograć dłużej, a studio EA DICE ma nadzieję na wykrycie "ekstremalnych scenariuszy, które sprawiają, że wybranym użytkownikom zdarzają się problemy techniczne, takie jak wyrzucenie z gry czy utrata połączenia". 

Star Wars: Battlefront BETA – test kart graficznych

Trwające od czwartku od godziny 15:50 testy wczesnej wersji gry Star Wars Battlefront miały zakończyć dzisiaj, ale postanowiono przedłużyć je do jutra do bliżej nieokreślonej godziny. Tym samym osoby, które nie miały okazji sprawdzić bety, to mają jeszcze czas, by ją pobrać i sprawdzić na swoim komputerze lub konsoli. Przypominamy, że nie trzeba się nigdzie dodatkowo rejestrować po klucz – wystarczy mieć konto EA.  

Star Wars Battlefront, wbrew przewidywaniom wielu graczy, bardziej przypomina poprzednie odsłony serii niż Battlefieldy, więc trudno w tym przypadku mówić o Battlefieldzie odzianym w gwiezdnowojenne szaty. To, jak rozgrywka bardzo odbiega od poprzedniej produkcji studia EA DICE, możecie sprawdzić, testując właśnie wersję beta. Oferuje ona dostęp do trzech trybów (Walker Assault dla 40 graczy na Hoth, Drop Zone na Sullust oraz kooperacja na Tatooine) oraz skromnego, mocno okrojonego wyposażenia dla postaci (przypominamy, że w grze nie ma podziału na klasy). Mamy nadzieję, że zawartość i możliwości w pełnej wersji będą satysfakcjonujące (beta nie nastraja pod tym względem przesadnie optymistycznie), a EA DICE wyciągnie wnioski z tych otwartych testów i m.in. poprawi balans rozgrywki na mapie Hoth w trybie Walker Assault (oby niedostępne mapy były lepiej przygotowane pod tym względem!).

Premiera pełnej wersji Star Wars Battlefront została zaplanowana na 19 listopada 2015 roku. Docelowymi platformami sprzętowymi są PC, PlayStation 4 i Xbox One. Wersje na konsole zostały stworzone z myślą o płynności animacji na poziomie 60 klatek na sekundę, ale, niestety, jak sugeruje wersja beta, kosztem rozdzielczości, która nie przekracza 900p (PS4) i 720p (XO). Gra ukaże się w polskiej kinowej wersji językowej (napisy), a pierwsze DLC zostanie  udostępnione wszystkim nabywcom Battlefronta za darmo parę tygodni po debiucie podstawki.

Star Wars Battlefront – pierwsze wrażenia z gry w wersję beta (PC)

Źródło: EA
mikolaj612Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mikolaj6122015.10.12, 12:34
A niech się kończy.
Nic nie warta była ta beta :)
SoplusZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Soplus2015.10.12, 12:46
No na razie balans leży i kwiczy. Jak nie masz ciężkiego gnata, niewiele zdziałasz. X-Wing tak samo zwrotny jak TIE, wszędzie granaty, ciągłe 'air strike'. Muszą popracować i to sporo.
AthallusZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Athallus2015.10.12, 12:51
Ja jestem zawiedziony tą betą, mam nadzieję(jako fan SW), że dopracują to do finalnej wersji.

Najbardziej jednak mi żal, że nie zrobią kampanii Single Player, taki Wolfenstein New Order pokazał, że wciąż można robić fajne kampanie w grach FPS. A w uniwersum gwiezdnych wojen taka np około 10 godzinna kampania dla Storm Trooperów, Rebeliantów i może Jedi/Sith aż się prosi o powstanie, Rebelianckie misje mające na cel sabotowanie imperium oraz misje Imperium walczącego z rebeliantami, poszukiwanie i pacyfikacja ich baz itp. Na koniec ostatnia misja grana z perspektyw i Rebeliantów i Imperium, zazębiająca fabułę.

Tak mi się to marzyło :P

majkel84Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
majkel842015.10.12, 12:59
Nie jest taka zła, jako casualowa strzelanka. Niby balans taki słaby, a ja mam problem, żeby przegrać rebeliantami na Hoth. Imho kwestia zgranej drużyny i chęci.
AvalancZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Avalanc2015.10.12, 13:29
Mnie chyba kupili. Bardzo ciekawym trybem Walker Assault, oprawą audio-wizualną. Jak wyjaśni się sprawa wymagań sprzętowych w pełnej wersji i cena nie będzie za wysoka to kupię. Pomimo wielu wad, beta dawała dużo zabawy.
mikolaj612Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mikolaj6122015.10.12, 13:58
-4#6
Przecież ta gra to porażka.
Poniżej napiszę dlaczego :

Pomijam w tym porównaniu Battlefronty stare, w które nie grałem, ale w necie są ciekawe grafiki porównujące je do nowej odsłony.
Więc co kuleje :

- balans! Jest masakra, spam granatami jak na Metro w BF,
- czuć wszędzie, że to uboższy krewny BF4, ogólnie cały system poruszania się (ze swoimi wadami i zaletami to BattleField),
- podobnej jakości kod sieciowy,
- podobnej jakości system kolizji (a więc są glitche itp. kwiatki),
- system strzelania cofnął się o 20 lat do tyłu, brak recoila, przeładowywania, strzelanie nie daje żadnej przyjemności,
- mimo zmniejszenia ilości graczy do 20vs20 na mapach jest potężny chaos, większość lata za power upami (serio?! nie dało się AT-ST na mapie umieścić czy coś?),
- dodając do tego te niechlubne granaty i grupowe obleganie power up-ów daje obraz tego co na mapach się dzieje,
- gra jest totalnie bezpłciowa, jak dla mnie zero emocji, zrezygnowano z drużyn (jest ino spawn partner),
- dostosowywanie broni/wojaka to jakaś kpina,
- uproszczono (aż za bardzo) sposób sterowania pojazdami w powietrzu (m.in. dodano autonamierzanie itp.).
- ponownie jak w BF wystarczy lekko czasem smyrnąć o coś i nasz Tie Fighter (albo cokolwiek innego) żegna się z życiem,
- AUTOREGENERACJA (WTF?!),
- brak klas/specjalizacji (przydałyby się),
- postacie specjalne w gruncie rzeczy na nic nie wpływają, przynajmniej ja grając dobre kilka godzin nie widziałem aby były one w stanie przechylić szalę (ale za to mogą w durny sposób zginąć),
- może pierdoła ale te skoki z jet packiem (czy co to tam jest) albo Dartha Vadera wyglądają śmiesznie.

Na plus to jedynie grafika, udźwiękowienie oraz (jak dla mnie), że jakoś trzymają się tego kanonu (ale znawcą uniwersum nie jestem).
Ta gra przynajmniej po becie nie jest warta 200zł, może DICE nie dało tą bętą dupy jak przy BF4, to jednak nadal widać, że daleka przed nimi droga.
Dobrze BF4 nie poprawili a już wychodzi kolejna, bazująca na nim gra, które też nie jest dopracowana.

Generalnie to nawet powiedziałbym, że to taki MOD Pack do BF4, gdyby BF3 albo 4 był otwarty na tego typu rzeczy, to społeczność pewnie sama by zrobiła to lepiej od DICE.

Przez kilka godzin grania cały czas odnosiłem wrażenie, że gram w uboższą oraz okrojoną pod konsole/niedzielnego gracza grę, bo jak inaczej wyjaśnić, ten debilny system strzelania oraz autoregenerację? Zabrakło tylko ułomnego systemu osłon do kompletu.
BILI82Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
BILI822015.10.12, 14:19
Super gra dla fanow arkadowego strzelania - a ja takim jestem wiec dla mnie bomba :D
om3gaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
om3ga2015.10.12, 15:05
mikolaj612 @ 2015.10.12 13:58  Post: 914010
Przecież ta gra to porażka.
[...]

Redakcje i tak beda dawac oceny w okolicy 8/10 bo StarWars.
AarghZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Aargh2015.10.12, 15:36
mikolaj612 @ 2015.10.12 13:58  Post: 914010

- podobnej jakości kod sieciowy,
- podobnej jakości system kolizji (a więc są glitche itp. kwiatki),

Co ciekawe, kod sieciowy ogólnie w sieci jest chwalony a matchmaking momentalnie znajduje grę i mowa tu o trybie Walker Assault.

- system strzelania cofnął się o 20 lat do tyłu, brak recoila, przeładowywania,

Eeee, a myślisz, że w Gwiezdnych Wojnach broń miała recoil i normalnego blastera trzeba było przeładowywać co 30 strzałów?

- mimo zmniejszenia ilości graczy do 20vs20 na mapach jest potężny chaos, większość lata za power upami (serio?! nie dało się AT-ST na mapie umieścić czy coś?),

Gdyby AT-ST było na mapie, to ludzie kampiliby co chwila na niego. Podobnie z TIE-Fighterami czy X-wingami. Przecież to zjawisko znane z Battlefielda, gdzie przeciętny gracz nigdy samolotem nie polata, bo jakaś osoba go przejmie. A nawet jak zdąży to ten 'uber pro MLB gracz' zaraz mu ten samolot z wściekłości rozwali jak jest włączone friendly fire.

- dostosowywanie broni/wojaka to jakaś kpina,

Przecież to beta. Customizacja postaci jest w niej zablokowana, co jest napisane WIELKIMI LITERAMI.
- uproszczono (aż za bardzo) sposób sterowania pojazdami w powietrzu (m.in. dodano autonamierzanie itp.).

Autonamierzanie już czasem było w Battlefieldach. Dodatkowo w materiale źródłowym (filmy) myśliwce taką technologię miały.

- postacie specjalne w gruncie rzeczy na nic nie wpływają, przynajmniej ja grając dobre kilka godzin nie widziałem aby były one w stanie przechylić szalę (ale za to mogą w durny sposób zginąć)

I dobrze. Już w tej chwili granie bohaterem to 30 sekundowy lub minutowy god-mode.
reddyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
reddy2015.10.12, 16:25
mikolaj612 @ 2015.10.12 13:58  Post: 914010
Przecież ta gra to porażka.
Poniżej napiszę dlaczego :
[...].

:thumbup:
czekam na rpga w świece SW i chyba prędzej się doczekam emerytury z zusu.
Zaloguj się, by móc komentować
1