aktualności

Dying Light: DLC za zdjęcie ze szklanką wody

4
29 czerwca 2015, 08:12 Adam Szymański

Dying Light zostało wydane pod koniec stycznia bieżącego roku i spotkało się z bardzo dobrym przyjęciem przez graczy. Obecnie szum wokół produkcji wrocławskiego studia Techland już nieco zmalał, ale twórcy za sprawą ciekawego podejścia do marketingu nie dają nam całkowicie zapomnieć o swoim najnowszym tytule. Już wcześniej naśmiewali się oni z aktualnych wydarzeń, a teraz postanowili zakpić z ostatniej promocji związanej z grą Destiny.

Polega ona na tym, że po zakupie najnowszego dodatku do gry wydanej przez Activision gracze nie otrzymują od razu całej jego zawartości, a żeby ją odblokować muszą wpisać kod umieszczony na promocyjnych puszkach Red Bulla. Oprócz tego zakup napoju pozwala na 30 minut zwiększyć doświadczenie postaci o 50%. Na szczęście wymóg podawania kodu obowiązuje tylko do końca bieżącego roku, a potem wszystkie funkcje zostaną automatycznie odblokowane każdemu nabywcy The Taken King. Póki co nowa akcja marketingowa obowiązuje tylko w USA oraz Kanadzie i nie wiadomo czy w późniejszym czasie pojawi się również w Europie. Mimo to Techland już teraz zakpił sobie z poczynań Activision.

W odpowiedzi na nietypową promocję Destiny, wrocławskie studio przygotowało własną akcję, która została nazwana #DrinkForDLC. Polega ona na tym, że gracze muszą wrzucić na Twittera zdjęcie szklanki wody i oznaczyć je odpowiednimi hashtagami. Łącznie przewidziano cztery dodatki, których odblokowanie zależy od ilości udostępnionych fotek (odpowiednio 10, 20, 35 i 50 tysięcy). Mimo to raczej nie będzie problemu ze spełnieniem wymagań stawianych przez twórców akcji, bo już teraz cieszy się ona ogromnym zainteresowaniem graczy. Warto przy tym dodać, że Techland już wcześniej miał ciekawe podejście do marketingu i nabijał się ze zdjęć Kim Kardashian, a także premiery gry Evolve.

Źródło: Techland
Jacek13Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Jacek132015.06.29, 09:16
15#1
I to jest dobry marketing!
TelvasZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Telvas2015.06.29, 09:31
Przypomina mi reklamę Mercedesa/Jaguara :D
ShamothZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Shamoth2015.06.29, 12:32
Jacek13 @ 2015.06.29 09:16  Post: 883818
I to jest dobry marketing!


Dokładnie, czasem jeszcze w TV trafi się jakaś dowcipna i inteligentna reklama którą z chęcią się ogląda na poprawę nastroju. Niestety ten typ marketingu/reklamy jest na wymarciu ;/ Czy też takie 'dzieła' jak reklama Hondy z udziałem chóru podkładającego 'sample' pod reklamę ;)
RyuhoshiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Ryuhoshi2015.06.29, 12:46
Nieźle, to już chyba ze czwarta taka ciekawa akcja reklamowa ze strony Techlandu. Chyba ich gość od marketingu dostanie podwyżkę :D
Funkcja komentowania została wyłączona. Do dyskusji zapraszamy na forum.
1