aktualności

Project CARS - grafiki z finalnej wersji gry

19
22 kwietnia 2015, 09:57 Adrian Kotowski

Project CARS w końcu osiągnął status złoty, co oznacza, że gra została już ukończona i zmierza do tłoczni. W sieci pojawiło się natomiast ponad 60 nowych grafik pochodzących z finalnej wersji tytułu. Trzeba przyznać, że prezentują się naprawdę dobrze i tylko czekać, by tytuł zawitał na rynku zgodnie z planem. Szykuje się naprawdę udany symulator wyścigów, z masą czekających na gracza atrakcji.

Project CARS zadebiutuje na półkach sklepowych już 8 maja tego roku. Twórcy kilkukrotnie przekładali premierę, by dopracować swój produkt w każdym szczególe. Nowe grafiki pochodzące z finalnej wersji gry pokazują, że czeka nas prawdziwa wizualna uczta. W serwisie imgur opublikowano 62 zrzuty ekranu, które wyglądają po prostu świetnie. Liczba szczegółów i sama jakość grafiki mogą zrobić wrażenie. Trzeba jednak pamiętać, że grafiki pochodzą z trybu fotograficznego, który (podobnie jak choćby w DriveClub) prezentuje się nieco lepiej niż sama gra. Poniżej znalazło się kilka wybranych przez nas materiałów – resztę znajdziecie tutaj.

Project CARS

Przy okazji poznaliśmy też pełną listę tras, po których będziemy się ścigać. Gracze otrzymają dostęp do 32 lokacji i ponad 110 układów torów. Jak na gry wyścigowe to gigantyczna liczba. Dodatkowo, wszystkie trasy zostały przygotowane z najwyższą pieczołowitością i mają w pełni odpowiadać ich rzeczywistym odpowiednikom. Całą listę możecie przejrzeć tutaj.

Project CARS

Wiemy od niedawna, że gra ma działać w rozdzielczości 1080p na konsoli PlayStation 4 i 900p na Xbox One. W obu przypadkach producent deklarował stałe 60 kl./s, z czym może być problem, o czym kilka dni temu informowaliśmy. Miejmy jednak nadzieję, że finalna wersja jest lepiej zoptymalizowana niż ta, którą testował serwis Digital Foundry. Edycja pecetowa będzie pozwalała na wykorzystanie nawet trzech połączonych monitorów 4K. W żadnej z wersji nie znajdzie się niestety tryb podzielonego ekranu, co według przedstawicieli Slighty Mad Studios ma związek z wydajnością konsol. Twórcy chcą wspierać swój produkt po premierze nie tylko płatnymi dodatkami, ale też m.in. darmowymi samochodami udostępnianymi co miesiąc.

Project CARS

Wymagania sprzętowe nie zmieniły się od lipca ubiegłego roku i wyglądają następująco:

Minimalne wymagania sprzętowe:

  • Procesor: Intel Core 2 Quad Q8400 2,66 GHz lub AMD Phenom II X4 940 3,0 GHz,
  • Pamięć operacyjna: 4 GB,
  • Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 260 lub AMD Radeon HD 5770 z 1 GB pamięci.

Rekomendowane wymagania sprzętowe:

  • Procesor: Intel Core i7 3770 3,4 GHz lub AMD FX-8350 4,0 GHz,
  • Pamięć operacyjna: 8 GB,
  • Karta graficzna: Nvidia GeForce 600 (seria) lub AMD Radeon HD 7000 (seria) z 2 GB pamięci.

Jak już wspominaliśmy, gra trafi na rynek 8 maja tego roku. Produkt dostępny będzie w polskiej, kinowej wersji językowej na platformach PC, PS4 i XONE. W późniejszym czasie Slighty Mad Studios ma przygotować też edycję dla konsoli Wii U. 

Project CARS

Project CARS

Project CARS

Project CARS

Project CARS

Project CARS (beta) – wstępny test kart graficznych i procesorów

*Konto usunięte*2015.04.22, 10:08
chujowa gra bedzie
PiccardoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Piccardo2015.04.22, 10:08
Rekomendowane to rozumiem że są to ustawienia dla FHD 60 fps na maxa?
MorvZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Morv2015.04.22, 10:10
Niby z jakiej racji? Od kiedy to ludzie tak przywiązują wage do wymagań sprzętowych które mają się nijak do rzeczywistości.
kadajoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
kadajo2015.04.22, 10:12
Ja już odliczam dni, screeny trochę podrasowane ale ta gra naprawdę tak może wyglądać.
SasiltonZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Sasilton2015.04.22, 10:16
Już widzę tych SimRecerów którzy grają z takim blurem :D
mfukerZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mfuker2015.04.22, 10:45
-2#6
Graficzka jak zdjecia. A nawet jak moje wideo nagrane z wnetrza mojejgo auta.
golyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
goly2015.04.22, 10:48
strasznie głośno o tej grze
fajnie jakby wyszło jakieś wow
a nie, miało być dobrze, wyszło jak zawsze
Vito ScalettaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Vito Scaletta2015.04.22, 10:57
Piccardo @ 2015.04.22 10:08  Post: 859897
Rekomendowane to rozumiem że są to ustawienia dla FHD 60 fps na maxa?

nie wiem jak to będzie na wersji finalnej (może lepiej) ale na becie taki wyniki miałem ~60fps 1080p gtx660 na high.
Gonzo3211Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Gonzo32112015.04.22, 10:58
Poczekam na ponowny test Digital Foundry.
Maniak1987Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Maniak19872015.04.22, 10:58
-3#10
Na odpicowanych screenach zrobionych w trybie foto to nawet GT5/6 na Ps3 wygląda obłędnie a rzeczywistość później wszystko gniecie.

Z tych screenów chyba tylko ostatni jest nie obrabiany.
Funkcja komentowania została wyłączona. Do dyskusji zapraszamy na forum.
1