aktualności

Mortal Kombat X nie będzie wymagał opłacania PlayStation Plus i Xbox Live Gold do gry sieciowej

9 23 lutego 2015, 12:19 Adrian Kotowski

Shaun Himmerick ze studia NetherRealm ujawnił na Twitterze, że tworzony przez jego ekipę Mortal Kombat X w wersji konsolowej nie będzie wymagał opłacania abonamentu do gry online na żadnej z platform. Jest to o tyle ciekawe, że byłaby to pierwsza płatna produkcja dla PlayStation 4 i Xbox One, która nie wymagałaby subskrypcji. 

Właściciele konsol PlayStation 4 i Xbox One przyzwyczaili się już do tego, że za granie w sieci muszą dodatkowo zapłacić wykupując abonament PlayStation Plus lub Xbox Live Gold. Na platformie Sony istnieją od tego wyjątki w postaci gier F2P, ale w innych przypadkach nie ma innej możliwości, niż po prostu opłacić subskrypcje. Tym bardziej interesująca wydaje się więc informacja udostępniona przez jednego z pracowników studia NetherRealm.

Mortal Kombat X

Shaun Himmerick ujawnił na swoim Twitterze, że granie po sieci w Mortal Kombat X nie będzie wymagało opłacania jakiegokolwiek abonamentu na żadnej z platform. Dopytany o konsole PlayStation 4 i Xbox One, przedstawiciel NetherRealm potwierdził, że także w tym przypadku nie ma mowy o abonamencie PS Plus i Xbox Live Gold. Gracze nie będą w żaden sposób ograniczani i otrzymają dostęp do wszystkich modułów gry niezależnie od tego, czy opłacają subskrypcję właściciela platformy, czy tego nie robią.

Do tej pory pewni braku abonamentu mogli być jedynie gracze pecetowi i właściciele PlayStation 3 (PS Plus jest wymagany do gry online tylko dla PS4). Subskrypcji niezbędnej do gry po sieci nie ma także na Wii U, ale Mortal Kombat X nie zawita na tej platformie. Przypominamy, że gra zadebiutuje na rynku 14 kwietnia 2015 roku w wersjach na PC, PS3, PS4, X360 i XONE. Na początku lutego zostały zaprezentowane wymagania sprzętowe wersji dla komputerów osobistych, które możecie sprawdzić tutaj.

Źródło: GamingBolt
Pitbull9Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Pitbull92015.02.23, 12:40
Ciekawe co na to M$ i SON¥.
BigTigerZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
BigTiger2015.02.23, 13:03
Good guy NetherRealm? :O
leotoroZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
leotoro2015.02.23, 13:09
Spoko, zapewne wprowadzą mikropłatności.
Np. Final Round - Finish Him / Her ! i tutaj pojawi się okienko do wprowadzenia kodu karty kredytowej .
Jak nie wpiszesz to na ekranie tylko animacja jak jedna z postaci daje prztyczka w nos drugiej :)
AarghZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Aargh2015.02.23, 13:14
Pitbull9 @ 2015.02.23 12:40  Post: 838989
Ciekawe co na to M$ i SON¥.

Oni musieli się na to zgodzić, inaczej gra nie zostałaby wydana
BogieZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Bogie2015.02.23, 13:30
-2#5
Powiem tak - płynność fajna, ale grafika mimo wszystko d*py nie urywa. Jakieś to dziwnie sztuczne.
xedeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
xede2015.02.23, 13:31
-2#6
a co ma być, skoro wydawca tak decyduje
mfukerZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mfuker2015.02.23, 13:51
-2#7
Bogie @ 2015.02.23 13:30  Post: 839019
Powiem tak - płynność fajna, ale grafika mimo wszystko d*py nie urywa. Jakieś to dziwnie sztuczne.

Konsola... . Nie mozna spodziewac sie wiecej.
Colt1911Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Colt19112015.02.23, 14:24
-3#8
A w zmian pewnie skopany netcode, i wszędobylskie lagi poprzednie MK nie naprawione gra w MP to nonsens przy tak zjebanym net-code i lagach, dema też nie wydadzą po co, lepiej kupić kota w worku, wymagania na PC to również padaka bijatyka 2D (dobra 2.5D) i takie wymagania a śmiga na starym jak świat UE3 którego tylko pod wskrzeszają tak jak ActiCrap silnik z Quake w grach Call of Duty, co daje efekt jak przeróbka filmu DVD do standardów HD albo pliku muzycznego .mp3 do flac a potem dokładają masę syfiastych filtrów itd. haha
tracer123Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
tracer1232015.02.23, 20:27
Colt1911 @ 2015.02.23 14:24  Post: 839057
A w zmian pewnie skopany netcode, i wszędobylskie lagi poprzednie MK nie naprawione gra w MP to nonsens przy tak zjebanym net-code i lagach, dema też nie wydadzą po co, lepiej kupić kota w worku, wymagania na PC to również padaka bijatyka 2D (dobra 2.5D) i takie wymagania a śmiga na starym jak świat UE3 którego tylko pod wskrzeszają tak jak ActiCrap silnik z Quake w grach Call of Duty, co daje efekt jak przeróbka filmu DVD do standardów HD albo pliku muzycznego .mp3 do flac a potem dokładają masę syfiastych filtrów itd. haha

ostatni mortal latał w maks detalach w 60 fps na hd4870 i pentiumie e5200 :)
Zaloguj się, by móc komentować
1