aktualności

Mortal Kombat X – wymagania sprzętowe

25 4 lutego 2015, 14:19 Bartosz Woldański

Poznaliśmy wymagania sprzętowe Mortal Kombat X na PC. Zostały one podane w karcie produktu na platformie cyfrowej dystrybucji Steam i znacznie przewyższają te cechujące poprzednią odsłonę tej słynnej serii bijatyk. Do gry będzie wymagany 64-bitowy system operacyjny, a jako minimum producent podał procesor klasy Intel Core i5 pierwszej generacji oraz kartę graficzną pokroju GeForce’a GTX 460 lub Radeona HD 5850. 

Mortal Kombat X - nowa gra dla fanów bijatyk

Po sporym sukcesie, jaki osiągnęła ostatnia część Mortal Kombat, pecetowcy otrzymają „dziesiątkę” w tym samym czasie, co posiadacze pozostałych platform sprzętowych. To dość spora zmiana, jako że poprzednim razem trzeba było czekać na konwersję ponad dwa lata. Wraz z uruchomieniem przedsprzedaży Mortal Kombat X przez koncern Warner Bros. dowiedzieliśmy się, jaki komputer udźwignie nadchodzącą odsłonę cyklu bijatyk. Wymagania sprzętowe udostępnione w sklepie Steam kształtują się następująco:

Minimalna konfiguracja sprzętowa do gry Mortal Kombat X

  • System operacyjny: 64-bitowy Windows Vista, Windows 7 lub Windows 8
  • Procesor: Intel Core i5 750 2,66 GHz lub AMD Phenom II X4 965 3,4 GHz
  • Pamięć operacyjna: 3 GB
  • Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 460 lub AMD Radeon HD 5850
  • Dysk twardy: 25 GB wolnego miejsca

Rekomendowana konfiguracja sprzętowa do gry Mortal Kombat X

  • System operacyjny: 64-bitowy Windows Vista, Windows 7 lub Windows 8
  • Procesor: Intel Core i7-3770 3,4 GHz lub AMD FX-8350 4,0 GHz
  • Pamięć operacyjna: 8 GB
  • Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 660 lub AMD Radeon HD 7950
  • Dysk twardy: 40 GB wolnego miejsca

Ponadto połączenie internetowe będzie potrzebne nie tylko do rozgrywki sieciowej, ale też do aktywacji gry w usłudze Steam. Dziwi trochę rozbieżność w wymaganej ilości wolnego miejsca na dysku twardym, ale prawdopodobnie jest to wynik pomyłki.  

W Mortal Kombat X pojawią się nie tylko nowe twarze, ale też powrócą znane postacie, takie jak Scorpion, Sub-Zero, Raiden, Kung Lao, Quan Chi, Kano, Reptile czy Goro (dostęp do ostatniego wojownika uzyskają osoby, które złożyły lub złożą zamówienia przedpremierowe). Zostali oni już pokazani w akcji na filmikach z rozgrywki. Studio NetherRealm zamierza jeszcze bardziej udoskonalić system walki: starcia mają być dynamiczniejsze i bardziej filmowe. Nie obędzie się też bez hektolitrów krwi rozbryzgującej się na wszystkie strony po brutalnym ciosie. Producent nie tylko poprawił grafikę, co widać między innymi po bardziej szczegółowych modelach postaci, ale też zamierza zwiększyć względem Mortal Kombat: Komplete Edition oraz Injustice interaktywność otoczenia, co powinno pozytywnie przełożyć się na zróżnicowanie pojedynków. Przypominamy, że bijatyka powstaje na zmodyfikowanym silniku Unreal Engine 3.

Mortal Kombat X ukaże się na rynku w polskiej kinowej wersji językowej (napisy) na wszystkich docelowych platformach sprzętowych: PC, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 i Xbox One. Premiera odbędzie się 14 kwietnia 2015 roku, a dystrybucją w Polsce zajmie się firma Cenega. 

Mortal Kombat X na Unreal Engine 3 i w 1080p/60 FPS

Źródło: Onet, Steam
fineashZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
fineash2015.02.04, 14:28
czy producenci gier naprawde musza parowac FXy z i7? Przeciez i5 drugiej generacji zamiataja te fxy w grach.. I do grania na full napewno trzeba i7. Bez tego ani rusz..
BigTigerZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
BigTiger2015.02.04, 14:35
-7#2
Siadłem w minimalne :O
Super8Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Super82015.02.04, 14:38
13#3
I to ma działać na XBOX One i PS4? ;) Obie nawet nie spełniają wymagań minimalnych. :E
marcin_kgZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
marcin_kg2015.02.04, 14:41
15#4
fineash @ 2015.02.04 14:28  Post: 832011
czy producenci gier naprawde musza parowac FXy z i7? Przeciez i5 drugiej generacji zamiataja te fxy w grach.. I do grania na full napewno trzeba i7. Bez tego ani rusz..

A masz coś lepszego od AMD? Ktoś sobie jeszcze pomyśli, że gra działa wyłącznie na procesorach intela i producent gry na tym straci.
SkullekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Skullek2015.02.04, 14:43
10#5
Parować GTX 660 z HD7950... Nvidia już dawno porzuciła wsparcie dla swoich starych kart... W co rusz nowym teście stare GCNy są wyżej od ich cenowych odpowiedników z 2011-2013r.
ExE_007Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ExE_0072015.02.04, 14:50
10#6
Na platformową okładankę i7? Rozumiem, że grafika może mocną kartę zjeść, ale co tam takiego do liczenia niby jest?
*Konto usunięte*2015.02.04, 14:52
-6#7
pomijacie ważniejsze wiadomości a piszecie jakieś pierdoły typu wymagania gierki komputerowej...
np.:
http://blogs.msdn.com/b/dotnet/archive/201...pen-source.aspx
https://www.gamingonlinux.com/articles/the...ed-at-gdc.4918/
Hell4GeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Hell4Ge2015.02.04, 15:17
Super8 @ 2015.02.04 14:38  Post: 832018
I to ma działać na XBOX One i PS4? ;) Obie nawet nie spełniają wymagań minimalnych. :E


Tak, bo porównanie jest proporcjonalne do architektury...
SnejKulZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SnejKul2015.02.04, 15:19
Super8 @ 2015.02.04 14:38  Post: 832018
I to ma działać na XBOX One i PS4? ;) Obie nawet nie spełniają wymagań minimalnych. :E

Jeśli porównać teoretyczną moc obliczeniową (GFlops) PS4 z GTX 660 który został zawarty w rekomendowanych otrzymamy sprzęt o podobnych możliwościach.
Dalej uważasz że obie nie spełniają minimalnych?
Mr.FrOsTZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Mr.FrOsT2015.02.04, 15:21
I 40gb na hdd :D
Zaloguj się, by móc komentować
1