
CI Games udostępniło kilka informacji na temat przyjęcia przez rynek gry Lords of the Fallen. Polski producent chwali się świetnymi wynikami sprzedaży, a także wysokimi ocenami przyznanymi przez najbardziej renomowane portale zajmujące się tematyką gier komputerowych na świecie. Najdroższa gra w historii warszawskiego studia okazała się być dużym sukcesem.
Produkcja Lords of the Fallen kosztowała ponad 40 milionów złotych i jak pokazują całkiem wysokie oceny wystawiane recenzentów i samych graczy, nie były to pieniądze wyrzucone w błoto. Gra pojawiła się na rynku 28 października, jednocześnie w 72 krajach. CI Games jest zadowolone z wyników sprzedaży.
Nakład Lords of the Fallen wyniósł już 700 tysięcy sztuk, a od premiery w rękach graczy znalazło się ponad 200 tysięcy egzemplarzy tej produkcji. Marek Tymiński, prezes Ci Games twierdzi również, że tytuł cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem graczy jeszcze przed oficjalnym rynkowym debiutem. Liczbę zamówień przedpremierowych szacuje na kilkadziesiąt tysięcy.
Średnia ocen produkcji CI Games w serwisie Metacritic wynosi około 70/100. Lords of the Fallen otrzymał naszą rekomendację, a recenzję gry przeczytacie klikając tutaj. Możecie też sprawdzić nasz test kart graficznych i procesorów w tym tytule.
- Razer Game Store zostanie zamknięty 3
- Gracze narzekają na Metro Exodus 30
- Origin Access z Madden NFL 19 i sześcioma innymi grami 0
- Pudełkowe Metro Exodus na PC to kuriozum. Na płycie tylko instalator sklepu Epic 74
- Flower dostępny na PC po 10 latach od premiery wersji konsolowej 8
- Ubisoft tłumaczy, dlaczego The Division 2 trafiło do Epic Games Store 43
- Crackdown 3 nie zachwyca - gra zbiera średnie recenzje 12
- God of War zdominował plebiscyt DICE Awards 2019 6
- The Legend of Zelda: Link's Awakening trafi na konsolę Switch 7
- Metro Exodus zbiera bardzo dobre recenzje 46
- Pudełkowe Metro Exodus na PC to kuriozum. Na płycie tylko instalator sklepu Epic 74
- Ubisoft tłumaczy, dlaczego The Division 2 trafiło do Epic Games Store 43
- Battlefield V z aktualizacją dodającą technikę DLSS 19
- Activision Blizzard zwalnia prawie 800 pracowników 19
- Jump Force - wymagania wersji PC 4
- Sony tłumaczy brak konferencji na E3 2019 11
- Crackdown 3 nie zachwyca - gra zbiera średnie recenzje 12
- Flower dostępny na PC po 10 latach od premiery wersji konsolowej 8
- Flower dostępny na PC po 10 latach od premiery wersji konsolowej 8
- The Legend of Zelda: Link's Awakening trafi na konsolę Switch 7
- Sony tłumaczy brak konferencji na E3 2019 11
- THQ Nordic przejęło Warhorse Studios 11
- Ubisoft tłumaczy, dlaczego The Division 2 trafiło do Epic Games Store 43
- Gracze narzekają na Metro Exodus 30
- Pudełkowe Metro Exodus na PC to kuriozum. Na płycie tylko instalator sklepu Epic 74
- God of War zdominował plebiscyt DICE Awards 2019 6
- Battlefield V z aktualizacją dodającą technikę DLSS 19
- Dlaczego WHO wpisało problemowe granie na listę chorób 64
- Just Cause 4 – test wydajności kart graficznych i procesorów 41
- Hitman 2 – test wydajności kart graficznych i procesorów 68
- Shadow of the Tomb Raider – porównanie wydajności kart graficznych i procesorów 73
- Monster Hunter World – test wydajności kart graficznych i procesorów 50
- Call of Duty: Black Ops 4 – test konsolowej wersji beta 26
- Modowanie gier – test wydajności kart graficznych 54
- The Crew 2 – test wersji konsolowej 13
- The Crew 2 – test wydajności kart graficznych i procesorów 27
- Far Cry 5 – porównanie wydajności kart graficznych i procesorów 47
- Shadow of the Tomb Raider – porównanie wydajności kart graficznych i procesorów 73
- Monster Hunter World – test wydajności kart graficznych i procesorów 50
- Modowanie gier – test wydajności kart graficznych 54
- Hitman 2 – test wydajności kart graficznych i procesorów 68
- Final Fantasy XV Windows Edition – porównanie wydajności kart graficznych i procesorów 65
- Just Cause 4 – test wydajności kart graficznych i procesorów 41
- Agony – test wydajności kart graficznych i procesorów 46
- God of War – test gry na konsolach PlayStation 90
- Modowanie gier – test wydajności kart graficznych 54
- Shadow of the Tomb Raider – porównanie wydajności kart graficznych i procesorów 73
- Just Cause 4 – test wydajności kart graficznych i procesorów 41
- Vampyr – test wydajności kart graficznych i procesorów 31
- Cyberpunk 2077 – wszystkie informacje w jednym miejscu 51
- The Crew 2 – test wydajności kart graficznych i procesorów 27
- Agony – test wydajności kart graficznych i procesorów 46
- State of Decay 2 – test wydajności kart graficznych 11
- Monster Hunter World – test wydajności kart graficznych i procesorów 50
0%
0%
0%
...200 tys kopii, 40mln zł, czyli na siebie nie zarobiła a już trąbią sukces
0%
...200 tys kopii, 40mln zł, czyli na siebie nie zarobiła a już trąbią sukces
Zarobiła - potrzebowali 500 tys. sprzedanych sztuk, udało się 700 tys.
200 tys. dotyczy kopii, które trafiły bezpośrednio do graczy, a reszta do sklepów (dla CI Games są to egzemplarze sprzedane, wiele firm podaje teraz tak wyniki sprzedaży, vide Rockstar i GTA V).
Warto dodać, że w Polsce nakład wyniósł 26 tys. sztuk i został już wyczerpany.
0%
Gop to polskie nazwisko, odmienia się 'Gopa'. Zresztą jakby było angielskie, to odmieniałoby się tak samo, bo w wymowie i piśmie kończy się na tą samą literę (Jobs - Jobsa, Gates - Gatesa, ale Cage - Cage'a).
0%
0%
200 tys. dotyczy kopii, które trafiły bezpośrednio do graczy, a reszta do sklepów (dla CI Games są to egzemplarze sprzedane, wiele firm podaje teraz tak wyniki sprzedaży, vide Rockstar i GTA V).
To teraz sklepy biorą na siebie całe ryzyko sprzedaży i wykupują z góry wszystko od producenta (bez możliwości zwrotu)?
Bo dla mnie egzemplarz sprzedany jest wtedy gdy kasa znajdzie się w kieszeni sprzedającego.
I jakoś ciężko mi sobie wyobrazić model ekonomiczny pomijający tą zasadę.
0%
200 tys. dotyczy kopii, które trafiły bezpośrednio do graczy, a reszta do sklepów (dla CI Games są to egzemplarze sprzedane, wiele firm podaje teraz tak wyniki sprzedaży, vide Rockstar i GTA V).
To teraz sklepy biorą na siebie całe ryzyko sprzedaży i wykupują z góry wszystko od producenta (bez możliwości zwrotu)?
Bo dla mnie egzemplarz sprzedany jest wtedy gdy kasa znajdzie się w kieszeni sprzedającego.
I jakoś ciężko mi sobie wyobrazić model ekonomiczny pomijający tą zasadę.
oczywiście, ze tak nie jest.
0%