Aktualność
Adrian Kotowski, Środa, 15 października 2014, 14:37

Ubisoft kolejny raz opóźnił premierę gry The Crew, będącej produkcją wyścigową z otwartym światem. Tytuł ukaże się na rynku dopiero w grudniu, ale za to twórcy zapewnili, że przyłożą się do wersji pecetowej. Nie będzie powtórki z blokadą framerate’u na 30 kl./s tak jak w wersji beta.

W ostatnim czasie nawet gracze pecetowi muszą zastanawiać się z jaką liczbą klatek na sekundę będą mogli zagrać w nowej grze. Producenci coraz częściej mówią o tym, że do wszystkiego wystarczy 30 kl./s, niektórzy zaczynają też po prostu blokować framerate na tej wartości (tak jak choćby w The Evil Within). Z tego też powodu wiele osób z niepokojem spoglądało na sytuację gry The Crew Ubisoftu.

The Crew

Przypomnijmy, że nowa produkcja wyścigowa francuskiego giganta dostępna była już na PC w wersji testowej, w której producent zablokował liczbę klatek na sekundę na trzydziestu. Co prawda możliwe było samodzielne ściągnięcie tego ograniczenia, ale nie każdy użytkownik komputera musie wiedzieć jak to zrobić. Na szczęście główny projektant The Crew, Serkan Hassan potwierdził w rozmowie z TechRedar, że firma pracuje nad zapewnieniem obsługi dla 60 kl./s w wersji PC i do premiery wszystko powinno być już gotowe.

The Crew - zapowiedź

Inna sprawa, że Ubisoft nadal zastanawia się, czy zaoferować w pełni odblokowany framerate, co ma być związane z bliżej nieokreślonymi problemami z grą. Wiemy natomiast, że osoby, które będą chciały skorzystać z zestawów wielomonitorowych, będą miały taką możliwość – tytuł bez problemu ma obsłużyć rozdzielczość 5760 x 1080p. W przypadku edycji na Xbox One i PlayStation 4 Francuzi nie byli tak „szczodrzy” przez co The Crew ma działać na konsolach w 30 klatkach na sekundę w 1080p. Produkt dostępny będzie w sprzedaży 2 grudnia tego roku na PC i konsolach PS4, XONE i Xbox 360.

The Crew w 30 klatkach, ale nie na PC

Źródło: TechRadar
Ocena aktualności:
Ocen: 6
Zaloguj się, by móc oceniać
mocu1987 (2014.10.15, 14:43)
Ocena: 33

0%
Posiadacze monitorów 120-144hz (i nie tylko)mogą czuć się zawiedzeni gdy mowa o jakichkolwiek ograniczeniach FPS. Ten kto nie doświadczył różnicy, nie zrozumie... (ekhm zagorzali konsolowcy)
losdamianos (2014.10.15, 14:45)
Ocena: 13

0%
spokojnie, malymi krokami dojdziemy do celu
#PCMR
~Ave~ (2014.10.15, 14:48)
Ocena: 28

0%
Zablokują 60FPS? A co, jak mam GTX980 i po to ją kupiłem, by na 120-144Hz monitorze oglądać lepszą płynność? *
* Nie mam GTX980 - teoretyzuję.

RAZ JESZCZE: dziękujemy konsolom. Im mogą podwiązywać jaja na wysokości 30FPS, ale PC niech zostawią w spokoju.
Ationx (2014.10.15, 14:49)
Ocena: 11

0%
Rany to już nawet takiej pierdoły jak odblokowanie niezliczonej ilości klatek na PC im się nie chce zrobisz? Nosz kur** przecież to od wieków jest na PC, a teraz nagle widzą jakiś problem? Żenada, dno, kilometr mułu i tak dalej. 60 FPS z Vsync pewnie też będzie działać jak w Watch_Dogs - nie wyrabiasz 60 to męcz się na 30 albo bez Vsync.
losdamianos (2014.10.15, 14:50)
Ocena: 5

0%
zanim kazdy naskoczy na developerow Ubisoftu warto przeczytac wywiad z nimi
http://www.reddit.com/r/pcmasterrace/comme...y_school_for_a/
krotko mowiac, to Sony i MS narzucaja 'Cinematic Experience' a developerzy sa swiadomi faktu ze 60fps zawsze bedzie lepsze od 30
Dugi (2014.10.15, 15:29)
Ocena: -2

0%
ja bym stawiał, że chodzi o multiplayer pomiędzy konsolami i PC...
rauf (2014.10.15, 15:38)
Ocena: 3

0%
Trzeba zacząć że ta gra w becie robiłe takie wrażenie że i 300fps jej nie pomoże. Fizyka jazdy w stylu GTA/WashDogs tylko mniej interakcji na ulicach za to trochę lepsze kokpity.
Szkoda kiery na coś takiego.
goly (2014.10.15, 15:42)
Ocena: 0

0%
przesada z tytułem newsa, wystarczyło napisać bez 'opóźnione'
bo można pomyśleć, że znowu opóźnione
a co do opóźnienia, to przyczyną raczej jest nawał gier w drugiej połowie listopada
McMenel (2014.10.15, 16:02)
Ocena: 15

0%
SebZMC @ 2014.10.15 15:58  Post: 793426
~Ave~ @ 2014.10.15 14:48  Post: 793403
Zablokują 60FPS? A co, jak mam GTX980 i po to ją kupiłem, by na 120-144Hz monitorze oglądać lepszą płynność? *
* Nie mam GTX980 - teoretyzuję.

RAZ JESZCZE: dziękujemy konsolom. Im mogą podwiązywać jaja na wysokości 30FPS, ale PC niech zostawią w spokoju.

to nie wina konsol, tylko gównianego układu w konsolach.. podziękuj AMD

Logika na poziomie pierwszej klasy szkoły podstawowej.
1. AMD nie przystawiło do głów szefów MS i Sony karabinów i nie szantażowało 'bierzecie układ albo kula w łeb'
2. To szefowie MS i Sony wybrali architekturę x86 po namowach developerów.
3. Wybrano firmę która była w stanie dostarczyć zarówno CPU jak i GPU w miarę tanim kosztem.
Tak to wina konsol nie AMD. AMD dostarczyło jedynie produkt na zamówienie producentów konsol. Gdyby MS i Sony zależało na super wydajności pewnie wybrali by inne rozwiązanie.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Firma odsłania karty. Nintendo podzieliło się właśnie swoimi planami na najbliższe kilka tygodni. 0
Niech najbliższy miesiąc minie jak najszybciej. 0
Przenosiny do tańszego regionu. 5
Tańszy, ale niewiele gorszy niż Nitro+. 9
Przynajmniej tak utrzymuje branżowa prasa. 11
Tanio nie będzie. OnePlus przygotowuje się do premiery swojego nowego, flagowego smartfona. 12
Artykuły spokrewnione
Facebook
Ostatnio komentowane