Eksperyment z trybem multiplayer w Mass Effect 3 udał się, więc BioWare postanowiło ponownie postawić na ten patent w kolejnej swojej produkcji. Studio oficjalnie potwierdziło wprowadzenie modułu kooperacji do Dragon Age: Inkwizycja.
Wydawanie gier bez trybu multiplayer należy obecnie do wyjątków. Ten trend dotknął nawet gier RPG, co dobitnie pokazuje przykład Mass Effect 3 i mającego premierę w listopadzie tego roku Dragon Age: Inkwizycja. BioWare oficjalnie ogłosiło, że w tym ostatnim tytule pojawi się tryb kooperacji dla czterech graczy.
Twórcy podeszli do tematu multi nieco inaczej niż w ME3. Przede wszystkim w tym przypadku zabawa wieloosobowa nie będzie w żadnym stopniu wpływać na kampanię dla pojedynczego gracza tak jak w przypadku przygód Sheparda. Tym samym nie jesteśmy „zmuszani” do gry w trybie, który nas nie interesuje. Nie będzie też miniaturowych map – gra ma oferować nam trzy duże kampanie, w których świat i różnego rodzaju atrakcje będą generowane losowo. BioWare liczy, że przełoży się to na wyższą grywalność.
Gracz wcieli się początkowo w jedną z dwunastu postaci o trzech różnych klasach i kilku specjalizacjach. Nowi bohaterowie i mapy są oczywiście planowane jako dodatki wydane w przyszłości. Podobnie jak w przypadku Mass Effect 3 gracz będzie mógł wspomóc się mikropłatnościami, ale są one całkowicie opcjonalne. Osoby, które mają nieco więcej czasu mogą je bez wyrzutów sumienia pominąć. Gra stawia na współpracę, więc ewentualne różnice w ekwipunku nie będą wpływały na zdobywanie przewagi nad innymi.
Dragon Age: Inkwizycja - twórcy rezygnują ze sprzedaży dodatków za punkty BioWare
Dragon Age: Inkwizycja zadebiutuje na polskim rynku 21 listopada tego roku. Gra będzie dostępna w polskiej kinowej wersji językowej na PC i konsole PS4, PS3, XONE i X360.
Dragon Age: Inquisition też opóźniony
Nie chodziło mi odzielony ekran, a 4 graczy na jednym ekranie jak w diablo. (od biedy to i 2 było by okej.
na jakis gameplayach widziałem, że jest też rzut izometryczny.
Nie mogli dać tego co-op'a (opcjonalnie) do głównej kampanii? Mogli ale po co, lepiej dać multi z mikropłatnościami szkoda ,że przedmiotów do ekwipunku nie da się wyfarmic, niby multi stawia na współprace ale logiczne jest ,że koleś z wykupionym EQ z różnymi bonusami będzie lepszym towarzyszem niż koleś w kartonowej zbroi i mieczykiem z drewna
na jakis gameplayach widziałem, że jest też rzut izometryczny.
Rzut izometryczny jest tylko w trybie taktycznym. On i tak działa tylko podczas walki i to tylko w singu. W multi go nie będzie z wiadomego powodu - nie da się zastopować walki. Gra jako taka nie pozwala w ogóle grać w rzucie izometrycznym (czy podobnym) tak jak to było na PC w Dragon Age Origins.
Jest free-to-play, z opcjonalnymi elementami mikropłatności, które przyspieszają rozwój, który jest tak naprawdę zbędny, bo gracze dobierani są poziomami ich statków - można zostać na 'tier 1' i dobrze sobie radzić.
Uwaga! Gra jest bardzo wciągająca (chyba przez muzykę).