aktualności

Diablo 3: Reaper of Souls - aktualizacja 2.1 na ostatniej prostej do wprowadzenia na serwery

19
26 sierpnia 2014, 10:17 Adrian Kotowski

Po długim okresie testów Blizzard w końcu udostępni wszystkim graczom pecetowym najnowszy patch 2.1 do Diablo 3: Reaper of Souls. Aktualizacja ma być wprowadzana stopniowo, zależnie od regionu, a pierwsi w kolejce są gracze amerykańscy.

W przypadku serwerów gry Diablo 3: Reaper of Souls znajdujących w obu Amerykach Blizzard przeprowadzi aktualizację jeszcze dzisiaj. Europejscy gracze powinni spodziewać się patcha 2.1 jutro między godziną 11:00 i 16:00 patrząc przez pryzmat poprzednich update’ów. W piątek natomiast startują wyczekiwane prze wielu Sezony z dostępnymi tylko w tym trybie legendarnymi przedmiotami i nowymi osiągnięciami.

Diablo 3: Reaper of Souls

Poza Sezonami, które są właściwie głównym daniem tej aktualizacji, Blizzard przygotował też kilka innych atrakcji. Wśród nich są Głębokie Szczeliny – wariacja na temat dostępnych obecnie Szczelin Nefalemów. Tym razem poziom trudności tego specjalnie przygotowanego świata uzależniony jest w całości od naszych poczynań w nim – gdy zbyt szybko pozbywamy się kolejnych wrogów, kolejny poziom jest trudniejszy. Do określenia naszej mocy służyć będzie Kraina Prób, która przeniesie nas do małej areny, gdzie będziemy walczyć z kolejnymi zastępami zastępów piekielnych. Od tego, jak długo wytrzymamy zależy poziom trudności Głębokiej Szczeliny. Warto też zauważyć, że w Krainie Prób śmierć jest permanentna nawet w przypadku postaci hardcore’owych.

Diablo 3: Reaper of Souls

Głębokie Szczeliny charakteryzują się tym, że przedmioty zdobywamy jedynie z finałowego bossa. Podobnie rozwiązano tę kwestię w module Skarbiec, choć akurat w tym przypadku po drodze do głównego przeciwnika nie czeka nas żadne niebezpieczeństwo. Portal do Skarbca aktywować ma się losowo po zabiciu spotykanych w świecie Sanktuarium goblinów. W środku poza ogromną ilością złota staniemy naprzeciw Baleronowej Chciwości – stwora, broniącego dostępu do niesamowitych skarbów.

Diablo 3: Reaper of Souls

Poza wyżej wymienionymi modułami Blizzard zamierza dalej pracować nad balansem postaci. Aktualizacja 2.1 ma zdecydowanie zmienić system leczenia się w grze w taki sposób, by ta stała się bardziej dynamiczna. W Diablo pojawi się nowy rzemieślnik, legendarne klejnoty (których poziom będzie można podnosić), a także wiele pomniejszych poprawek mających sprawić, że gracze znowu zanurzą się w świecie Sanktuarium. 

Diablo III: Reaper of Souls – recenzja długo wyczekiwanego dodatku

Źródło: Blizzard
Dominix1910Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Dominix19102014.08.26, 10:26
zeby pacz do d3 mial wlasnego niusa :D fiu fiu ;)
TitoBanditoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
TitoBandito2014.08.26, 10:36
A najlepsze jest to, że nie wiadomo kiedy gracze konsolowi dostaną tego patcha :)
seecoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
seeco2014.08.26, 10:37
a co to za nowy rzemieślnik ma być ?
Gr0TZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Gr0T2014.08.26, 10:41
http://eu.battle.net/d3/pl/blog/15317478/z...liny-22-08-2014
'Warto podkreślić, że trudność gry nie jest brana pod uwagę w żaden sposób w Krainie Prób, która stanowi pod tym względem niezależny obszar. Niejmniej jednak śmierć postaci hardkorowej w tej krainie będzie permanentna – jeżeli zginiecie, wasz bohater przepadnie i nie zdobędziecie Klucza Głębokiej Szczeliny.'

vs

PCLab
'Warto też zauważyć, że w Krainie Prób śmierć nie jest permanentna nawet w przypadku postaci hardcore’owych.'
Ekhm
Bart TutZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Bart Tut2014.08.26, 10:53
-5#5
Ta gra jest coraz głupsza. Zamiast zrobić dobrze grę od razu, to teraz wciskają kit o głębokich szczelinach i sezonach.
janekkubekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
janekkubek2014.08.26, 10:57
Gr0T @ 2014.08.26 10:41  Post: 778490

...
Ekhm

Bardziej pasuje mi wersja Blizzarda ;]
BlindObserverZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Autor publikacjiBlindObserver2014.08.26, 11:12
Gr0T @ 2014.08.26 10:41  Post: 778490
http://eu.battle.net/d3/pl/blog/15317478/z...liny-22-08-2014
'Warto podkreślić, że trudność gry nie jest brana pod uwagę w żaden sposób w Krainie Prób, która stanowi pod tym względem niezależny obszar. Niejmniej jednak śmierć postaci hardkorowej w tej krainie będzie permanentna – jeżeli zginiecie, wasz bohater przepadnie i nie zdobędziecie Klucza Głębokiej Szczeliny.'

vs

PCLab
'Warto też zauważyć, że w Krainie Prób śmierć nie jest permanentna nawet w przypadku postaci hardcore’owych.'
Ekhm


Jedno 'nie' za dużo - dzięki za poprawkę.
motiffZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
motiff2014.08.26, 11:23
-1#8
No co ja pacze, co chwilę posklejają i podmieniają, żeby ludzie nie odchodzili.
TelvasZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Telvas2014.08.26, 11:34
-2#9
A do w Path of Exile wyszedł ostatnio dodatek Forsaken Masters i znów pobity rekord ludzi na serwerach ;]
KiciukZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kiciuk2014.08.26, 11:49
Tera dzisiaj dostała patcha :E
Zaloguj się, by móc komentować
1