aktualności

Mortal Kombat X na Unreal Engine 3 i w 1080p/60 FPS

23
8 czerwca 2014, 19:08 Bartosz Woldański

Czyli jednak nie taki nowy ten silnik w Mortal Kombat X. Ed Boon, współtwórca kultowej serii, poinformował na swoim Twitterze, że najnowsza, niedawno zapowiedziana część bijatyki powstaje nie na Unreal Engine 4, lecz na mocno zmodyfikowanym silniku Unreal Engine 3. Raczej można było się tego domyślić, zwłaszcza że będziemy mieli do czynienia z tytułem planowanym zarówno na konsole starej, jak i obecnej generacji. Na osłodę producent ujawnił, w jakiej rozdzielczości i w ilu klatkach na sekundę zadziała Mortal Kombat X.

Mortal Kombat X - zobacz zwiastun

Mortal Kombat Komplete Edition - recenzja

W czerwcu odbywają się nie tylko największe targi komputerowe na terenie Azji, Computex w Tajpej, ale również najważniejsze wydarzenie roku dla zapalonych fanów gier wideo. Impreza dla sprzętowców zakończyła się wczoraj, natomiast już jutro E3 w Los Angeles poprzedzą tradycyjnie konferencje kluczowych koncernów i pokazy oczekiwanych produkcji (w tym Wiedźmina 3!). Jednak jeszcze przed rozpoczęciem targów wiele firm zapowiada nowe tytuły, a jednym z nich była bijatyka Mortal Kombat X studia NetherRealm. Poza zwiastunem i krótką notką informacyjną twórcy byli raczej oszczędni w słowach, ale Ed Boon uchylił jeszcze przed imprezą w Mieście Aniołów rąbka tajemnicy. Tak, jak przewidywaliśmy, mimo zapowiedzi nowej technologii… gra rzeczywiście będzie oparta na wysłużonym silniku Unreal Engine 3, tym, który napędzał ostatnią część serii. Od premiery poprzedniczki minęło jednak sporo czasu, więc można spodziewać się znaczących zmian, a co za tym idzie – poprawy animacji i jakości grafiki. Ed Boon dodał również, że gracze zagrają w Mortal Kombat X w rozdzielczości 1080p (1920 x 1080 pikseli) i w 60 klatkach na sekundę.

Twórca cyklu nie doprecyzował swojej wypowiedzi, ale jak łatwo wywnioskować, wartości te obejmują PlayStation 4 i Xbox One. W bijatyce nie liczyliśmy raczej na 30 klatek, więc nie żebyśmy byli zdziwieni tym ogłoszeniem, ale z drugiej strony – w przypadku konsol obecnej generacji niczego nie można być pewnym. ;-) Wersje na Xboksa 360 i PlayStation 3, bo i takowe zostały zapowiedziane, będą najprawdopodobniej wyświetlane maksymalnie w jakości HD (1280 x 720 pikseli). Nie, nie zapomnieliśmy o PC – to już będzie zależne od posiadanego sprzętu i wymagań sprzętowych Mortal Kombat X. Deweloperzy chwalili się wcześniej, że gra ma dostarczyć nowych doznań wizualnych, ale wciąż nie wiemy, jak duży przeskok graficzny będzie między Mortal Kombat X a poprzednią odsłoną. Z kolei wymagania sprzętowe zapewne (możliwe, że tylko nieznacznie) wzrosną względem komputerowych wersji Mortal Kombat Komplete Edition i Injustice: Gods Among Us

Mamy tylko nadzieję, że studio NetherRealm, współpracujące z High Voltage Software, wyciągnie wnioski i nowa gra nie będzie miała np. kiepskiej jakości przerywników filmowych (tylko PC) czy nie najlepszego kodu sieciowego, wręcz uniemożliwiającego rozgrywkę przez internet (nie tylko PC).

Mortal Kombat X pojawi się w sprzedaży w 2015 roku na wspomnianych platformach sprzętowych. Na zbliżających się targach E3 poznamy pierwsze szczegóły oraz zobaczymy zapis rozgrywki. Najprawdopodobniej grywalna wersja zostanie zademonstrowana w środę, 11 czerwca, o godzinie 23:30 czasu polskiego, choć być może o nowym Mortal Kombat wspomni się na którejś konferencji 9 czerwca.

Mortal Kombat X na E3 2014

Źródło: Twitter
ChiseZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Chise2014.06.08, 19:10
-23#1
ебать Украине
tracer123Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
tracer1232014.06.08, 19:13
-7#2
jaram się #węgiel
pythoncyb0rgZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
pythoncyb0rg2014.06.08, 19:17
-6#3
mam obecną na 360 ! i rewelka !, mam nadziej że będzie jeszcze lepiej :)
KazubinZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kazubin2014.06.08, 19:18
Oj tam, następny skok na kasę :D
vibovitZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
vibovit2014.06.08, 19:24
19#5
A w tym czasie, twórcy The Order 1886 ogłosili, że celują w 30 fps, bo tak się gra przyjemniej i jest lepszy 'feeling' gry, a gry ładniej wyglądające mają lepsze oceny :E Dobrze że są jeszcze developerzy, nie zryci doszczętnie marketingiem.
RastamyszZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Rastamysz2014.06.08, 19:28
17#6
Chise @ 2014.06.08 19:10  Post: 755792
ебать Украине

http://pclab.pl/news58104.html Ty kacapski trollu!
marcin_kgZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
marcin_kg2014.06.08, 19:33
-13#7
Mortal Kombat umarł wraz z edycją nr. 4 i modą na automaty do gier.
raximusZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
raximus2014.06.08, 21:00
Chise @ 2014.06.08 19:10  Post: 755792
ебать Украине

Zgłaszam formalny wniosek do focusa, aby ten osobnik dostał permbana na konto i IP. Jako argument podam fakt, że złamał wszystkie przepisy i regulaminy PcLaba, a także za ten czyn konstytucja przewiduje najwyższy wymiar kary, tj 25 lat.
McMenelZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
McMenel2014.06.08, 21:15
raximus @ 2014.06.08 21:00  Post: 755821
Chise @ 2014.06.08 19:10  Post: 755792
ебать Украине

Zgłaszam formalny wniosek do focusa, aby ten osobnik dostał permbana na konto i IP. Jako argument podam fakt, że złamał wszystkie przepisy i regulaminy PcLaba, a także za ten czyn konstytucja przewiduje najwyższy wymiar kary, tj 25 lat.

Zacznijmy od tego iż Konstytucja to nie KPK. Mylisz te dwa dokumenty.
Co do MK... Hmm pożyjemy zobaczymy Komplete Edition było całkiem miłe.
marcin_kg Chciałbym zauważyć iż każda część MK przed tą z numerkiem 4 także była produkcją automatową. Nie tylko w polskich 'salonach gier' gdzie w budzie siedział jakiś TV plus PSX.
dracoxZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
dracox2014.06.08, 21:16
marcin_kg @ 2014.06.08 19:33  Post: 755807
Mortal Kombat umarł wraz z edycją nr. 4 i modą na automaty do gier.

więc zdecydowanie nie grales w 'Mortal Kombat' czyli mk9 który jest własnie porotem do kilmatów mk2/ i automatów właśnie .
Funkcja komentowania została wyłączona. Do dyskusji zapraszamy na forum.
1