Aktualność
Bartosz Woldański, Czwartek, 5 czerwca 2014, 18:16

Firma CD Projekt RED przygotowała na dziś letnią konferencję, której tematem przewodnim są Wiedźmin 3: Dziki Gon oraz platforma cyfrowej dystrybucji GOG.com. Wyjątkowo, z okazji rozpoczynających się lada dzień targów E3, transmisja zostanie przeprowadzona na żywo z Los Angeles. Zapraszamy serdecznie do wspólnego oglądania! Zebraliśmy w jednym miejscu podstawowe informacje o trzeciej części przygód Geralta z Rivii, uzupełnione o najnowsze wieści z prezentacji.

Zgodnie z zapowiedzią, letnia konferencja CD Projekt RED rozpocznie się o godzinie 20:00 czasu polskiego, a więc przypominamy raz jeszcze, żebyście zdążyli rozsiąść się na fotelu. Czego spodziewamy się na wydarzeniu? Między innymi ujawnienia planów związanych z coraz bardziej rozbudowanym sklepem elektronicznej dystrybucji GOG.com, mającym w swoim katalogu nie tylko gry wiekowe i zapomniane. Ale to z pewnością dla wielu użytkowników mniej interesująca część, ponieważ na konferencji poznamy szczegóły na temat zamówień przedpremierowych i edycji kolekcjonerskiej Wiedźmina 3 oraz ujrzymy kolejny zwiastun z niepokazywanymi wcześniej fragmentami rozgrywki (dobra, kilkusekundowy przedsmak mogliśmy zobaczyć już wczoraj).

Polaków rozpiera duma, że gry z serii o Geralcie z Rivii nie tylko cieszą się sporym zainteresowaniem na zagranicznych rynkach (ponad 7 milionów sprzedanych egzemplarzy na całym świecie), ale też zasługują – mniej lub więcej – na uznanie. Trzecia i zarazem ostatnia część zapowiada się na najbardziej rozbudowaną odsłonę cyklu. Twórcy porzucili zamkniętą strukturę rozgrywki na rzecz otwartego, rozległego świata i zrezygnowali z konsol starej generacji na rzecz PC, PlayStation 4 i Xboksa One, co przełoży się na brak ekranów wczytywania w trakcie rozgrywki czy znacznie bardziej imponującą oprawę wizualną, co zresztą potwierdzają najnowsze obrazki z gry oraz dotychczasowe materiały wideo. Do wydania Wiedźmina 3 pozostało „tylko” nieco ponad pół roku, więc cRPG znad Wisły nabiera rumieńców. Dzisiejsza konferencja jest tylko wstępem do prezentacji na targach E3, na których mamy ujrzeć pełnoprawny zapis rozgrywki. Czy cały 45-minutowy pokaz będzie zarezerwowany wyłącznie dla oczu ludzi obecnych za zamkniętymi drzwiami na stanowisku CD Projekt RED w Mieście Aniołów, czy obszerny gameplay zostanie w całości udostępniony publicznie już w pierwszym, konferencyjnym dniu imprezy, tego jeszcze nie wiemy na sto procent. W każdym razie każdy śledzący w sieci nowinki z E3 na pewno COŚ prosto z rozgrywki zobaczy - to producent potwierdził, więc uspokajamy.

 

Podsumowanie letniej konferencji CD Projekt RED (5 czerwca)

 

Po pierwsze i chyba najważniejsze: Wiedźmin 3: Dziki Gon ukaże się oficjalnie 24 lutego 2015 roku na PC, PlayStation 4 i Xboksa One! Marcin Iwiński, współzałożyciel CD Projektu, nie trzymał długo w napięciu i ujawnił datę premiery zaraz po rozpoczęciu trwającej pół godziny konferencji.

Zwiastun przed E3

Zgodnie z oczekiwaniami, dostaliśmy zwiastun, dłuższy niż na imprezie VGX 2013 (ponad 2 minuty!), wręcz przepełnionymi niepokazywanymi wcześniej lokacjami i postaciami (m.in. Yennefer, Ciri oraz Emhyr var Emreis, któremu głos podkłada w angielskiej wersji językowej Charles "Tywin Lannister" Dance).

Zwiastun w pełnej polskiej wersji językowej:

Zwiastun w angielskiej wersji językowej (polskie napisy):

Polecamy jednak obejrzeć filmik w wysokiej jakości: pobierz zwiastun The Sword of Destiny w rozdzielczości 1080p - 634 MB

 


 

Zawartość i cena edycji kolekcjonerskiej

Najbogatsze wydanie Wiedźmina 3 jest dostępne w limitowanym nakładzie tylko w sklepie CDP.pl.

Skład edycji kolekcjonerskiej (cena sugerowana 349,99 zł - PC; 419,99 zł - konsole):

  • płyta z grą Wiedźmin 3: Dziki Gon
  • płyta ze ścieżką dźwiękową
  • naklejka z motywem wilka
  • mapa świata gry
  • instrukcja obsługi
  • kompendium na temat uniwersum Wiedźmina
  • wiedźmiński medalion
  • steelbook z unikatowym wzorem
  • 200-stronicowy album z grafikami koncepcyjnymi
  • figurka Geralta walczącego z Gryfem (wymiary 33 x 24 x 26 cm)
  • specjalne pudełko na wiedźmińskie przedmioty

 Kulisy powstawania figurki do EK:

 


 

Zawartość i cena edycji standardowej

Choć ujawnienie zawartości poszczególnych wydań gry miało być jednym z punktów konferencji, to nie obyło się bez wycieku. Dzięki obrazkowi z serwisu Videogamer można było przyjrzeć się elementom wchodzącym w skład zwykłej edycji Wiedźmina jeszcze przed oficjalnym odsłonięciem.

Skład edycji standardowej (cena sugerowana 139,99 zl - PC; 219,99 zł - konsole):

  • płyta z grą Wiedźmin 3: Dziki Gon
  • płyta ze ścieżką dźwiękową
  • naklejka z motywem wilka
  • mapa świata gry
  • instrukcja obsługi
  • kompendium na temat uniwersum Wiedźmina
  • steelbook z unikatowym wzorem (dostępny tylko na wyłączność sklepu cdp.pl)

 


 

Zawartość i cena edycji cyfrowej (CDP.pl i GOG.com)

Sprzedaż wersji elektronicznej rozpoczęła się na razie tylko w sklepach CDP.pl (Polska) i GOG.com (świat). Autorska platforma CD Projektu przeznaczona dla zagranicznych graczy ma mieć w najbliższym czasie wyłączność na Wiedźmina 3. Gra potem trafi do innych sklepów pokroju Steam trafiła na Steama dość szybko, bo 7 kwietnia (przy okazji pochwalono się, że w planach jest wersja na SteamOS).

Skład wersji cyfrowej na CDP.pl (cena sugerowana 129,99 zł):

  • gra Wiedźmin 3: Dziki Gon do pobrania (DRM-Free)
  • ścieżka dźwiękowa w formie elektronicznej (format .mp3)
  • mapa świata gry w formacie .pdf
  • instrukcja gry w formacie .pdf
  • kompendium świata Wiedźmina w formacie .pdf
  • wzór naklejki w formacie .pdf
  • bonusy z GOG.com (tapety, grafiki, awatary, filmy i cztery unikatowe utwory muzyczne)

Gracze, którzy mają poprzednie części serii na GOG.com, mogą liczyć na dodatkową 5-procentową zniżkę na "trójkę" (10-procentową, jeśli w wirtualnej bibliotece znajdują się obie odsłony!). Włącznie z 10-procentową obniżką przy składaniu zamówienia przedpremierowego otrzymujemy w najlepszym razie 20-procentowy upust, co przekłada się na cenę wynoszącą 31,99 euro (ok. 132,5 zł). Cena jest porównywalna do tej na CDP.pl, ale na GOG.com dostaje się więcej bonusów. 

Zawartość wersji cyfrowej na GOG.com (cena sugerowana 39,99 euro):

  • gra Wiedźmin 3: Dziki Gon do pobrania (DRM-Free)
  • ścieżka dźwiękowa w formie elektronicznej (format .mp3)
  • mapa świata gry w formacie .pdf
  • instrukcja gry w formacie .pdf
  • kompendium świata Wiedźmina w formacie .pdf
  • wzór naklejki w formacie .pdf
  • bonusy z GOG.com (tapety, grafiki, awatary, filmy i cztery unikatowe utwory muzyczne)
  • gra The Witcher Adventure Game na PC i Maca (dwa klucze do zamkniętych beta-testów trybu sieciowego)
  • gra Neverwinter Nights: Diamond Edition z GOG.com (podstawowa wersja i trzy oficjalne rozszerzenia)
  • komiks The Witcher: House of Glass w formacie .pdf
  • 200-stronicowy album z grafikami koncepcyjnymi w formacie .pdf

 


 

GOG.com Galaxy i The Witcher Adventure Game

Jak łatwo można było się domyślić, stronie GOG.com poświęcono mniej czasu, ale firma CD Projekt zdradziła, że użytkownicy tej platformy doczekają się specjalnego klienta GOG.com Galaxy, niewymagającego jednak „podpinania się” pod sieć czy rejestracji tytułów w celu ich uruchomienia. Gdy jednak pokusimy się o włączenie trybu online, uzyskamy dostęp do bieżących aktualizacji do gier czy listy znajomych. Użytkownicy GOG.com Galaxy będą mogli również grać z użytkownikami innych platform (np. Steam). Warto podkreślić, że korzystanie z aplikacji nie będzie obowiązkowe - zespół sklepu nie zamierza niczego narzucać graczom.

Co równie ważne, jednym z mniejszych tytułów CD Projekt RED jest planowany na komputery PC i Mac oraz urządzenia mobilne z systemami operacyjnymi Android i iOS The Witcher Adventure Game, czyli wirtualna wersja gry planszowej. Produkcja będzie dostępna latem 2014 roku na platformach GOG.com (jako pierwsza będzie obsługiwać klienta Galaxy) oraz Steam, a zgłoszenia do zamkniętych testów-beta trybu sieciowego można wysyłać w tym miejscu.

 


 

Podsumowanie dotychczasowych informacji o Wiedźminie 3

 

Fabuła i świat gry

Wiedźmin 3: Dziki Gon ma być zwieńczeniem historii Białego Wilka, który w pierwszej części stracił pamięć, a potem stopniowo ją odzyskiwał. W „trójce” polityka pójdzie trochę na bok, a motywem przewodnim będzie postać Geralta i (pod)tytułowy Dziki Gon. Główny bohater wyruszy również za Yennefer (nareszcie!) i możliwe, że nawet uda się w głąb Cesarstwa Nilfgaardu. Wygląda jednak na to, że nie tylko słynna czarodziejka, ukochana Geralta, pojawi się po raz pierwszy w grze. Nie brakowało również jasnych sygnałów sugerujących obecność Ciri. Na tym lista znanych z powieści Sapkowskiego postaci dotychczas pominiętych przez CD Projekt RED zapewne się nie zakończy.

Wątek fabularny mamy ukończyć po około 50 godzinach, czyli jest to czas porównywalny do pierwszego Wiedźmina. Osoby, które wezmą się za zadania poboczne (prawdopodobnie liczone w dziesiątkach), wydłużą czas zabawy do około 100 godzin. Co warto podkreślić, CD Projekt RED przykłada dużą uwagę do jakości questów – większość z nich nie ma być powtarzalna, choć z pewnością, biorąc pod uwagę, z jak obszernym tytułem będziemy mieli do czynienia, takich nie zabraknie. Taka już zmora sandboksów, od której twórcy chcą nieco uciec. Czy to im się uda? Nie jesteśmy pewni, ale nawet zlecenia na potwory mają być w Wiedźminie 3 na swój sposób zróżnicowane i, co więcej, rozbudowane, gdyż każda zwierzyna lub inna fantastyczne monstrum będzie wymagać od gracza innego podejścia (pojawi się też element detektywistyczny, zapewne wzorowany na np. serii Batman: Arkham).

Warto zatrzymać zapisy stanów rozgrywki, gdyż pojawi się w Wiedźminie 3 opcja importu, a co za tym idzie – decyzje, które padły w pierwszej i drugiej części będą miały – mniejsze lub większe – konsekwencje w „trójce”. Jest też szansa, że będzie można przed rozpoczęciem zabawy wypełnić swoistą ankietę obejmującą to, co dokonaliśmy (w przypadku braku save’ów) lub byśmy dokonali (jeśli nie graliśmy) w poprzednich przygodach Geralta.

Zakończeń ma być w sumie 36, przy czym są to tzw. stany świata, których w „dwójce” było 16. Mają one różnić się w zależności od podjętych w trakcie rozgrywki wyborów moralnych. Te z kolei mogą, ale nie muszą wpłynąć na finał. Nie zabraknie bowiem decyzji, które przełożą się tylko w niewielkim stopniu na przebieg mniej znaczących wydarzeń w trakcie rozgrywki czy nawet na wygląd jednego konkretnego zadania.

Świat Wiedźmina 3 ma być nawet o 20% większy od świata Skyrima i około 35 razy większy niż ten w Wiedźminie 2. Zostanie podzielony na trzy duże regiony: Wyspy Skellige, Ziemie Niczyje oraz Wolne Miasto Novigrad. Każdy z tych obszarów, o zupełnie innym klimacie, został pokrótce zaprezentowany na screenach, artworkach i filmikach. Otwarty świat będzie można pokonać na koniu w około 30-40 minut, ale dla osób, które nie chcą podziwiać po raz n-ty tych samych widoków, zostanie przygotowany system szybkiej podróży.

System walki i inne elementy składowe gry

Walka to duża niewiadoma i może nieco rozjaśni się, gdyż zobaczymy ją w akcji. System ma być połączeniem rozwiązań znanych z „jedynki” i „dwójki”. W poprzednich grach CD Projekt RED starcia były dalekie od doskonałości, próby eksperymentowania z jednej strony nie zakończyły się fiaskiem, ale z drugiej - trudno też mówić o dużym sukcesie. Niemniej jednak, jak mawiają, do trzech razy sztuka. Na razie wiemy tyle, że system ma zadowolić zarówno fanów cRPG-ów i wpływu statystyk na przebieg walki, jak i miłośników zręcznościówek. Jedno jest pewne – koniec z ciągłymi fikołkami i tarzaniem się Geralta po ziemi. ;-) Według opinii dziennikarzy, którzy mieli przyjemność zobaczyć już grę w akcji, walka nie była jeszcze dopieszczona pod każdym względem, ale nawet pomimo bardzo wczesnej wersji wyglądała całkiem obiecująco. Miejmy nadzieję, że targi E3 rozwieją przynajmniej część wątpliwości.

CD Projekt RED obiecuje, że dokona poprawek właściwie w każdym elemencie składowym gry, począwszy od drzewka rozwoju postaci (z podziałem na trzy znane kategorie: walkę mieczem, znaki oraz alchemię), przez ekran ekwipunku, który ma być bardziej intuicyjny, a skończywszy na systemie alchemii (bliższy rozwiązaniu z „jedynki”). No i co ciekawe – Geralta będzie mógł wreszcie skakać i pływać!

Silnik, wymagania sprzętowe i wersje konsolowe

Gra powstaje na nowym, autorskim silniku RED Engine 3, na którym tworzony jest również Cyberpunk 2077.

Na ujawnienie wymagań sprzętowych wersji PC jeszcze zdecydowanie za wcześnie. Tych informacji nie przyniesie także dzisiejsza konferencja. Minimalną i rekomendowaną konfigurację sprzętową poznamy raczej pod koniec bieżącego roku.

Według dotychczasowych doniesień Wiedźmin 3: Dziki Gon w maksymalnych detalach będzie wymagać mocnego sprzętu (pamiętamy dobrze, jaki wpływ na wydajność miało uberpróbkowanie w Wiedźminie 2, nieprawdaż?), ale gra ma z powodzeniem działać na słabszych konfiguracjach. W jednej z wcześniejszych publikacji napisaliśmy na podstawie wypowiedzi Marcina Iwińskiego, że „do przyzwoitego grania wystarczy roczny lub dwuletni komputer wyposażony w podzespoły wcale nie z najwyższej półki”. Ten komentarz powinien na razie wyczerpać temat.

Gra ma obsługiwać biblioteki DirectX 11 oraz technologie firmy Nvidia, w tym Nvidia HairWorks będący odpowiednikiem AMD TressFX 2.0. Specjalne efekty graficzne, przypuszczalnie w jakiejś okrojonej formie, powinny być dostępne także na konsolach obecnej generacji.

PlayStation 4 i Xbox One najprawdopodobniej zapewnią płynność animacji na poziomie maksymalnie 30 klatek na sekundę. W taką wartość celuje producent, ale znowu – jeszcze za wcześnie na szczegóły. Pod większym znakiem zapytania stoi rozdzielczość obrazu – 1080p może być trudne do uzyskania, zwłaszcza na Xboksie One. Różnice w wyglądzie mają być znikome, ale edycja na PlayStation 4 może działać trochę lepiej. Proces optymalizacji trwa nadal, więc słowa deweloperów nie są ostateczne. Do lutego 2015 roku może jeszcze wiele się zmienić.

Według pogłosek Wiedźmin 3: Dziki Gon we wczesnej wersji wyglądał zdecydowanie ładniej na PC niż konsolach, które uzyskują rzekomo 30 klatek na sekundę w rozdzielczości 900p (PlayStation 4) oraz 720p (Xbox One). Gra działała w maksymalnych ustawieniach graficznych i rozdzielczości 1920 x 1080 pikseli w 35-45 klatkach na sekundę na PC wyposażonym w kartę graficzną GeForce GTX 780 Ti (pełna konfiguracja sprzętowa nie jest znana). Zdaniem przedstawiciela CD Projekt RED doniesienia te są jedynie spekulacjami, więc nie należy traktować ich poważnie. Potraktujmy je zatem jako ciekawostkę.

Data premiery i zabezpieczenia antypirackie

Wiedźmin 3: Dziki Gon pierwotnie miał ukazać się w bliżej nieokreślonym okresie 2014 roku, choć zdecydowanie wypowiadano się o drugiej połowie roku (październik). Termin przeniesiono w marcu tego roku na luty 2015 roku, a decyzja ta była podyktowana chęcią dopracowania gry. Nie bez znaczenia jest pewnie także liczba użytkowników konsol obecnej generacji, których z każdym miesiącem przybywa. W związku z tym im później tytuł trafi do sprzedaży, tym są większe szanse na odniesienie finansowego sukcesu (więcej potencjalnych odbiorców).

Studio CD Projekt RED nie zamierza popełniać tego samego błędu, co w przypadku Wiedźmina 2, i gra, czy to w wersji pudełkowej, czy cyfrowej, od początku nie będzie miała wbudowanego żadnego systemu antypirackiego. Wyjątkiem ma być wersja sprzedawana na Steamie lub w innym sklepie oferującym klucz aktywujący się na platformie firmy Valve.

Czy Wiedźmin 3: Dziki Gon będzie ostatnią grą sygnowaną marką Wiedźmin?

Wirtualne przygody Białego Wilka od pierwszych założeń planowane były jako trylogia, choć to nie znaczy, że studio CD Projekt RED porzuci markę, co zresztą podkreślano w wywiadach. Być może powstaną inne gry osadzone w uniwersum wykreowanym w umyśle Andrzeja Sapkowskiego, a potem przeniesionym na ekrany monitorów i telewizorów przez RED-ów, ale na razie nie wybiegajmy za daleko w przyszłość, tym bardziej, że w drodze są Cyberpunk 2077 i mniejsze, bliżej niesprecyzowane tytuły. Jest duża szansa, że po Dzikim Gonie twórcy odpoczną trochę od świata fantasy.

Więcej szczegółowych informacji znajdziecie w naszych wcześniejszych publikacjach na temat Wiedźmina 3:

Źródło: własne
Ocena aktualności:
Ocen: 14
Zaloguj się, by móc oceniać
olo19 (2014.06.05, 18:37)
Ocena: 5

0%
Będzie po polsku ta transmisja?
TheMr. (2014.06.05, 18:38)
Ocena: 9

0%
Mogę określić następne dni tylko słowem: JEST HYPE.
@Edit: Dobra, W3 pozamiatał, oby do E3 i prawdziwego gameplayu.
Amitoza (2014.06.05, 18:42)
Ocena: 14

0%
'Główny bohater wyruszy również za Yennefer (nareszcie!) w głąb Cesarstwa Nilfgaardu.'

'Zostanie podzielony na trzy duże regiony: Wyspy Skellige, Ziemie Niczyje oraz Wolne Miasto Novigrad'

czy tylko dla mnie to jest... niejasne? Akcja ma dziać się w Nilfgardzie, a dzieje się w Redanii,na północy Temerii i wyspach Skellige.

no chyba, że opierając się na filmiku po przejściu gry Temeria została zdobyta przez Nilfgard i to jest udanie się wgłąb cesarstwa...
qjin (2014.06.05, 18:49)

0%
olo19 @ 2014.06.05 18:37  Post: 754955
Będzie po polsku ta transmisja?

Raczej nie.

Amitoza @ 2014.06.05 18:42  Post: 754958
'Główny bohater wyruszy również za Yennefer (nareszcie!) w głąb Cesarstwa Nilfgaardu.'

'Zostanie podzielony na trzy duże regiony: Wyspy Skellige, Ziemie Niczyje oraz Wolne Miasto Novigrad'

czy tylko dla mnie to jest... niejasne? Akcja ma dziać się w Nilfgardzie, a dzieje się w Redanii,na północy Temerii i wyspach Skellige.

Bo to trzy główne obszary, na jakie podzielił świat CDPR, ale nie jest powiedziane, że to wszystko, co ma mieć do zaoferowania gra.
Yennefer znajduje się w Nilfgaardzie i wcale bym się nie zdziwił, gdybyśmy np. w końcowym fragmencie gry zawitali do tego miasta. Nie ma powodu, by twórcy zdradzali to teraz (zmieniłem jednak na 'może', żeby nie było).
Amitoza (2014.06.05, 19:02)
Ocena: 4

0%
qjin @ 2014.06.05 18:49  Post: 754962
olo19 @ 2014.06.05 18:37  Post: 754955
Będzie po polsku ta transmisja?

Raczej nie.

Amitoza @ 2014.06.05 18:42  Post: 754958
'Główny bohater wyruszy również za Yennefer (nareszcie!) w głąb Cesarstwa Nilfgaardu.'

'Zostanie podzielony na trzy duże regiony: Wyspy Skellige, Ziemie Niczyje oraz Wolne Miasto Novigrad'

czy tylko dla mnie to jest... niejasne? Akcja ma dziać się w Nilfgardzie, a dzieje się w Redanii,na północy Temerii i wyspach Skellige.

Bo to trzy główne obszary, na jakie podzielił świat CDPR, ale nie jest powiedziane, że to wszystko, co ma mieć do zaoferowania gra.
Yennefer znajduje się w Nilfgaardzie i wcale bym się nie zdziwił, gdybyśmy np. w końcowym fragmencie gry zawitali do tego miasta. Nie ma powodu, by twórcy zdradzali to teraz.

skoro gra ma otwarty świat to czysto w teorii powinniśmy się do tego miasta dostać klasyczną drogą. W wypadku Skellige statkiem.

Troche jestem rozczarowany, bo liczyłem że w końcu akcja przeniesie się w inne rejony znane z sagi, a tutaj dalej trzymają się okolic Temerii i nie zbliżamy się nawet w najmniejszym stopniu do Jarugi.
reddy (2014.06.05, 19:06)
Ocena: 5

0%
nie bądź rozczarowany, bo jeszcze nic nie wiadomo :D
też bym chciał zobaczyć Miasto Złotych Wież.
Gruint, że Emhyr będzie.
losdamianos (2014.06.05, 19:24)
Ocena: 2

0%
in before next gen boobs .....
Bust3r (2014.06.05, 19:46)
Ocena: 7

0%
Ta gra będzie epicka, musi być! :D
Sama muzyka wywołuje u mnie ciary
qjin (2014.06.05, 20:05)

0%
Premiera 24 lutego 2015 roku!
Będę wrzucał w artykule najważniejsze informacje w trakcie transmisji.
Stjepan (2014.06.05, 20:14)
Ocena: 13

0%
Płyta CD-Audio w wersji podstawowej jest dla mnie in plus :D
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Firma może szykować jakieś niespodzianki. 5
Gotowe na 9. generację CPU. W serii płyt głównych z chipsetem Z390 znajdziemy nowe modele od MSI. 6
Jest bardzo źle, a może być jeszcze gorzej. 31
Dla serwisu to ogromna strata. Twitch został zablokowany w Chinach. 26
Przynajmniej na zachodzie. 34
Jest bardzo źle, a może być jeszcze gorzej. 31
Dobra gra zawsze się obroni. Monster Hunter: World to jeden z największych hitów na PC w tym roku. 21
Niewielki sprzęt o całkiem dużych możliwościach. 10
Smutna informacja dla fanów przygodówek. 14
Dla serwisu to ogromna strata. Twitch został zablokowany w Chinach. 26
Firma w końcu zabiera się za toksycznych użytkowników. 8
Niestety na grę musimy poczekać jeszcze kilka miesięcy. 7
Niewielki sprzęt o całkiem dużych możliwościach. 10
Intel może mieć kolejnego poważnego konkurenta. 11
Przynajmniej na zachodzie. 34
Jest bardzo źle, a może być jeszcze gorzej. 31
Aktualności spokrewnione
Artykuły spokrewnione
Facebook
Ostatnio komentowane