aktualności

3DMark Sky Diver - nowy test zapowiedziany

15
28 maja 2014, 18:20 Piotr Gontarczyk

Firma Futuremark dziś zapowiedziała nowy test DirectX 11, 3DMark Sky Diver, przeznaczony do testowania wydajności laptopów dla graczy oraz średniej klasy komputerów stacjonarnych. Według Futuremarka, Sky Diver jest idealnym testem dla komputerów z średnibudżetowymi kartami graficznymi, sprzętowo zgodnymi z interfejsem programowania DirectX 11. Test ma nadawać się też idealnie dla mobilnych procesorow grafiki, a także jednostek zintegrowanych.

Test zawiera dynamiczną animację z grafiką wypełnioną teselowanymi obiektami, a także zaawansowanymi efektami przetwarzania obrazu (tzw. post-processingu). Wiemy już, że 3DMark Sky Diver oficjalnie prezentowany będzie na tegorocznych targach Computex 2014, które ruszą 3 czerwca i zakończą się cztery dni później. Prezentacje zobaczyć będzie można na stoiskach firm ASUS, MSI, Gigabyte, Galaxy, Inno3D, oraz G-Skill.

Jukka Makinen, szef firmy Futuremark stwierdził, że "niektórzy sądzą, że 3DMark jest wyłącznie dla wysokowydajnego sprzętu oraz tego ekstremalnie podkręconego. Jednakże milionych graczy (pecetowych) opierają swoje wybory sprzętowe właśnie na 3DMarku. 3DMark Sky Diver uzupełnia dotychczasowe testy o pozycję idealną do testowania laptopów dla graczy oraz komputerów stacjonarnych klasy "mainstream".

Warto przypomnieć, że obecnie 3DMark oferuje szereg testów dla różnych klas sprzętu:

  • Fire Strike - wysokowydajne komputery stacjonarne (DirectX 11_11)
  • Sky Diver - wysokowydajne laptopy i średniobudżetowe komputery stacjonarne (DirectX 11_11)
  • Cloud Gate - typowe laptopy oraz komputery stacjonarne (DirectX 11_10)
  • Ice Storm - tablety oraz najtańsze komputery (DirectX 11_9)

Źródło: opr. własne
cgdestroyerZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
cgdestroyer2014.05.28, 18:35
na kolana nie rzuca :)
HegenovZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Hegenov2014.05.28, 18:54
Może całość będzie fajna. Na razie to jest tylko źle sklejona zajawka.
Ale przynajmniej jest sporo szybkiego ruchu. W niektórych testach trochę brakuje tego..
KunnorinnoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kunnorinno2014.05.28, 19:51
Fajny ale woda, pióra i pośladki powinny być liczone w czasie rzeczywistym (chyba że są tylko nie widziałem ale poślady na pewno nie)
ja__Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ja__2014.05.28, 20:08
brzydkie i bez pomysłu.
bortegZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
borteg2014.05.28, 21:04
Graficznie to mi przypomina 3DMarka 06
wuzetkowiecZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
wuzetkowiec2014.05.28, 21:14
BORBET @ 2014.05.28 21:04  Post: 752536
Graficznie to mi przypomina 3DMarka 06

06 lepiej wygląda.
AlejajcaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Alejajca2014.05.28, 21:56
Tyle lat od czasu testów SM3.0 w 3DMark06 a oni nadal nie stworzyli grafiki, która prócz obciążania GPU wyglądałaby w miarę znośnie.
Duke NukemZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Duke Nukem2014.05.28, 22:31
A opór aerodynamiczny silikonu też jest liczony na bieżąco czy już został zaszyty na stałe? ;)
szefonsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
szefons2014.05.28, 22:31
'Jednakże milionych graczy (pecetowych) opiera swoje wybory sprzętowe właśnie na 3DMarku'

Ha ha dobra beka, się uśmiałem.
t800mmZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
t800mm2014.05.28, 22:36
cgdestroyer @ 2014.05.28 18:35  Post: 752477
na kolana nie rzuca :)
tak samo jak wydajność sprzętu dla którego jest przygotowane ;)
Zaloguj się, by móc komentować
1