Aktualność
Bartosz Woldański, Środa, 14 maja 2014, 22:47

Niewielki łódzki zespół deweloperski potrzebuje Waszej pomocy. Prototyp gry SUPERHOT w wersji przeglądarkowej został stworzony na potrzeby międzynarodowego konkursu 7 Day First Person Shooter (7DFPS) w sierpniu ubiegłego roku i niedługo potem wywołał prawdziwą furorę w internecie. Nic dziwnego, że twórcy chcą rozbudować obiecującą strzelaninę i wydać jako pełnoprawną grę. W zeszłym roku SUPERHOT zostało zatwierdzone w usłudze Steam Greenlight, a teraz Polacy proszą graczy o wsparcie finansowe na popularnej platformie crowdfundingowej Kickstarter.

SUPERHOT w przeglądarce - zagraj

Aktualizacja: gra została ufundowana 15 maja tuż przed godziną 12:00!

Aby zrealizować swoją wizję gry, SUPERHOT Team potrzebuje co najmniej 100 tysięcy dolarów. Wygląda na to, że akcja zakończy się sukcesem w ciągu pierwszej doby, ponieważ wystarczyło tylko kilka godzin, by zebrać ponad połowę minimalnej sumy. Najwidoczniej zainteresowanie graczy tym projektem nie zmalało w ostatnich miesiącach. Pozytywny odzew na opublikowane we wrześniu 2013 roku demo, działające w przeglądarce internetowej (wymagana wtyczka Unity Web Player), zachęciło autorów prototypu do wydania pełnoprawnej gry na komputery wyposażone w system operacyjny Windows, Mac OS lub Linux. Kampania na Kickstarterze potrwa jeszcze 30 dni – do 14 czerwca 2014 roku. Po przekroczeniu bariery 100 tys. dolarów można spodziewać się dodatkowych celów, po których osiągnięciu ta dość oryginalna produkcja zostanie rozbudowana o określone elementy.

0
1
0

Minimalna kwota, jaką możecie wesprzeć Polaków, to 1 dolar, ale co najmniej 14 dolarów (ok. 43 zł) gwarantuje dostęp do pełnej wersji (klucz Steam i DRM-Free) oraz kilku cyfrowych dodatków (m.in. tapety, dzwonki, prototyp gry). Im wyższa wpłata, tym więcej bonusów. Wczesny dostęp do bety SUPERHOT będzie przysługiwał tym graczom, którzy pokuszą się o zapłatę przynajmniej 40 dolarów. Po szczegóły odsyłamy do źródła.

SUPERHOT to nietypowa, opracowywana na silniku Unity strzelanina FPP, w której czas płynie wyłącznie wtedy, gdy porusza się postać gracza. W trakcie rozgrywki, wbrew pozorom dość dynamicznej mimo zatrzymywania czasu, unikamy przede wszystkim lecących w naszą stronę pocisków – niczym w Matriksie. Uniki są istotne, gdyż jedno trafienie oznacza śmierć animowanej postaci. Na Kickstarterze zostały udostępnione nowe materiały, na podstawie których można ocenić postęp prac (dla porównania polecamy zagrać w przeglądarkowy prototyp). Grafika została znacząco poprawiona, chociaż jest nadal bardzo minimalistyczna, ale na swój sposób przykuwająca wzrok. Nie sposób jednak nie zauważyć chociażby większej ilości efektów cząsteczkowych i bogatszej palety barw.

Termin premiery został wstępnie ustalony na czerwiec 2015 roku, ale w razie uzbierania większych funduszy na grę, być może zostanie on przesunięty. Twórcy mają w planach dodanie między innymi kampanii fabularnej, niekończącego się trybu wyzwań, więcej broni, przeciwników i lokacji. Niektórzy gracze z pewnością docenią również obsługę Oculus Rift, który zwiększy doznania płynące z rozgrywki. Okulary wirtualnej rzeczywistości powinny bardzo dobrze sprawdzić się w SUPERHOT. Więcej informacji o tej arcyciekawej produkcji poznamy w najbliższych tygodniach - wystarczy śledzić wpisy na Kickstarterze.

Franko 2: Revenge is Back - kontynuacja legendarnej polskiej gry Franko: The Crazy Revenge

Źródło: Kickstarter
Ocena aktualności:
Ocen: 3
Zaloguj się, by móc oceniać
Iko (2014.05.15, 00:01)
Ocena: 10

0%
Indykom tak. A co do samej gry, to pomysł jest genialny.
vibovit (2014.05.15, 00:53)
Ocena: -1

0%
Pomysł zerżnięty tak trochę z frozen synapse, styl graficzny w zasadzie identyko ;)
Qbaz77 (2014.05.15, 00:58)
Ocena: 9

0%
'lecących w naszą stronę naboi' - o ile mi wiadomo to naboje nie latają, a gwoli ścisłości, są to pociski.
Pozdrowił
szmon (2014.05.15, 01:30)
Ocena: 2

0%
Bajerancka ta gra^^
topiq (2014.05.15, 07:52)
Ocena: 5

0%
Naboje nie latają, chyba że nimi rzucasz. Nabój zawiera pocisk, spłonkę, łuskę i proch. Po wystrzeleniu leci tylko pocisk.

Gra wydaje się ciekawa, może i wesprę. Przydałby się porządny shooter.
OldSkull (2014.05.15, 08:03)
Ocena: 16

0%
koszanty @ 2014.05.15 07:38  Post: 748334
Qbaz77 @ 2014.05.15 00:58  Post: 748320
'lecących w naszą stronę naboi' - o ile mi wiadomo to naboje nie latają, a gwoli ścisłości, są to pociski.
Pozdrowił


W takim razie jak powinno się napisać? 'Poruszających się w naszą stronę, ruchem jednostajnie przyspieszonym - prostoliniowym pocisków'? Naboje to określenie potoczne, więc tutaj też nie można się doczepić.

Pociski nie lecą ani ruchem jednostajnie przyspieszonym, ani prostoliniowym :P
Siderion (2014.05.15, 09:07)
Ocena: 7

0%
Minimalna kwota, jaką możecie wesprzeć Polaków, to 14 dolarów


Minimalna kwota, którą można wesprzeć projekt to 1 dolar. 14 to aby otrzymać grę.
cienislaw (2014.05.15, 09:58)

0%
myślę, że jeszcze dzisiaj projekt zostanie ufundowany. pytanie bardziej brzmi - co zrobią z szykująca się sporą nadwyżką?
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Artykuły spokrewnione
Facebook
Ostatnio komentowane