aktualności

Thief na PlayStation 4 w 1080p, a na Xbox One tylko w 900p

121
19 lutego 2014, 10:16 Bartosz Woldański

Obie wersje mają być wyświetlane w 30 klatkach na sekundę. Poza tym nowy Thief stanie się kolejnym tytułem, który będzie działał w niższej rozdzielczości na Xboksie One niż na PlayStation 4. Według przedstawiciela studia Eidos Montreal różnice mają być jednak trudne do wychwycenia.

Thief zaspokoi nawet wymagających graczy

Thief – wymagania sprzętowe gry

Mimo wszystko niesmak pozostaje, gdyż już po raz kolejny wersja gry na platformę sprzętową koncernu Microsoft odstaje w jakimś stopniu od edycji przeznaczonej na konkurencyjne PlayStation 4. Nie inaczej będzie w przypadku najnowszego Thiefa – tę informację przekazał Nicolas Cantin, producent ze studia Eidos Montreal. Dlaczego w przypadku Xboksa One zdecydowano się jedynie na natywną rozdzielczość 900p? Powodów nie podano, a więc można jedynie spekulować, czy jednym z czynników wpływających na to jest faktycznie eSRAM, czy może coś zgoła odmiennego. Ponad tydzień temu twórca Sniper Elite 3 ujawnił, że właśnie w tej pamięci tkwi problem i w przyszłości powinno się to zmienić na lepsze, a sam Microsoft planuje ułatwić deweloperom pracę nad grami tworzonymi na Xboksa nowej generacji. Ale bardzo wątpliwe, żeby w najbliższych miesiącach zaszła jakaś poprawa i tytułów takich, jak Thief, będzie niestety przybywać.

Poza inną rozdzielczością wizualnie wersje na konsole nowej generacji nie będą się niczym różnić. Także, jak napomknęliśmy, pod względem wydajnościowym. Chociaż wydaje się, że stały poziom 30 klatek na sekundę to trochę mało, jak na grę powstającą na silniku Unreal Engine 3 i w dodatku pełną zamkniętych lokacji. Battlefield 4 pokazał, że jak się chce, to można. Z drugiej strony – być może twórcy uznali, że do skradanki więcej gracze nie będą potrzebować…

0
1
0

Różnice, choć skromne, są, a pomiędzy wersjami na konsole starej i nowej generacji będą one tylko większe. Mimo że otrzymamy ten sam tytuł, pod względem rozgrywki w żadnym stopniu niezmieniony, to na PlayStation 3 i Xboksie 360 nie ujrzymy wielu efektów specjalnych, a tekstury nie będą tak szczegółowe jak na PC, PlayStation 4 i Xboksie One, co jest zrozumiałe - na weryfikację słów Cantina musimy poczekać do premiery, która odbędzie się 28 lutego 2014 roku. Tytuł pojawi się w naszym kraju z polskimi napisami nakładem firmy Cenega. Krótko po debiucie zapewne doczekamy się materiałów wideo porównujących grafikę nowego Thiefa pomiędzy poszczególnymi wersjami.

Thief jedną z najciekawszych gier lutego

Thief - już graliśmy w nowego króla skradanek

Źródło: Eurogamer
HDR'oZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
HDR'o2014.02.19, 10:49
52#1
Kolejny dowód na to, że nowe konsole są nic nie warte. Czekamy na wersje PC :)
piobzoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
piobzo2014.02.19, 10:50
-31#2
a ja powiem ... dobre i te 900p... byle stabilne... o ile poziom detali będzie wysoki... to ta rozdzielczość nie zrobi, AŻ takiej różnicy... prawda, że przy materiałach porównawczych będzie, ale w samym gameplay'u powinno być ok...

HDR @ 2014.02.19 10:49  Post: 726107
Kolejny dowód na to, że nowe konsole są nic nie warte. Czekamy na wersje PC :)


ciekawy jestem czy odpalisz w 1080p, na swoim piecu,
MystZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Myst2014.02.19, 10:56
11#3
Konsole niby nowej generacji a juz na starcie gry musza byc przycinane pod te niby zoptymalizowana architekture. Strach pomyslec co bedzie jak zaczna wycodzic gry na UE4 albo nowym CryEngine. Dobrze, ze pod PC nic nie trzeba 'optymalizowac'.
AarghZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Aargh2014.02.19, 10:56
News at 11:
Xbox One jest słabszy od PS4 i gry to pokazują.
[inb4 tunelowy Ryse w 900p, z dropami do <20FPSów i z kilkoma modelami postaci na krzyż]
Luk4sZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Luk4s2014.02.19, 10:58
-16#5
HDR @ 2014.02.19 10:49  Post: 726107
Kolejny dowód na to, że nowe konsole są nic nie warte. Czekamy na wersje PC :)

I po co już w pierwszym komentarzu zaczynasz wojenke?

BTW. Nie ma ciekawszych newsów ze świata PC, że pojawia się kolejny o konsolach? ;)
piobzoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
piobzo2014.02.19, 11:04
-13#6
Myst @ 2014.02.19 10:56  Post: 726109
Konsole niby nowej generacji a juz na starcie gry musza byc przycinane pod te niby zoptymalizowana architekture. Strach pomyslec co bedzie jak zaczna wycodzic gry na UE4 albo nowym CryEngine. Dobrze, ze pod PC nic nie trzeba 'optymalizowac'.


gry nie są przycinane, na konsole, tylko dopieszczane na pc ;)...
doryinfgZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
doryinfg2014.02.19, 11:04
-24#7
Luk4s @ 2014.02.19 10:58  Post: 726111
HDR @ 2014.02.19 10:49  Post: 726107
Kolejny dowód na to, że nowe konsole są nic nie warte. Czekamy na wersje PC :)

I po co już w pierwszym komentarzu zaczynasz wojenke?

BTW. Nie ma ciekawszych newsów ze świata PC, że pojawia kolejny o konsolach? ;)



Ten tak zwany świat właśnie obumiera śmiercią naturalną... pc i konsole to już przeżytek a gry to jednokopytne te same ostatnio wybiegane suche klacze... Normalnego rozsądnemu człowiekowi koło d... to już zwisa co tam w tym dogorywającym świecie piszczy...


Edit: haha ale was ściska... wiem wiem w prawdę najtrudniej uwierzyć
ale cóż ze wszystkiego kiedyś i tak się wyrasta...
obyście żyli tym snem jak najkrócej :D
NataqZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Nataq2014.02.19, 11:10
15#8
stały poziom 30 klatek

30 klatek to bedzie granica górna, fps bedzie sie wachać pewnie czasem nawet poniżej 10 fps... Hej, ale przynajmniej bedzie 'cinematic experience' czyli buzzword który ma ukryc fakt że 30 fps to crap :P
pybekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
pybek2014.02.19, 11:16
33#9
Tytuł powinien brzmieć: Thief na PlayStation 4 w 1080p, na Xbox One tylko w 900p, a na PC w 2160p
SoplicZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Soplic2014.02.19, 11:20
I to wszystko w grze która rewelacyjnie wyglądać nie będzie...
Zaloguj się, by móc komentować
1