Aktualność
Bartosz Woldański, Poniedziałek, 27 stycznia 2014, 16:31

Wygląda na to, że aktualizacja do gry Battlefield 4, pozwalająca na wykorzystanie nowej technologii AMD Mantle, nie wyjdzie jednak w tym miesiącu. Łatka planowana początkowo na grudzień minionego roku najprawdopodobniej znowu zostanie opóźniona – tak wynika ze screena prezentującego rozmowę użytkownika z przedstawicielem pomocy technicznej firmy Electronic Arts.

Aktualizacja: Robert Hallock z firmy AMD kategorycznie zaprzeczył doniesieniom o tym, jakoby API Mantle zostanie wdrożone w Battlefieldzie 4 w lutym. Oznacza to jedno: aktualizacja powinna ukazać się do końca bieżącego tygodnia. Trzymamy kciuki, żeby nie było żadnego kolejnego poślizgu.  

AMD Mantle nie tylko w Battlefield 4

Mantle – sposób na pełne wykorzystanie sprzętu w grach?

Wydawało się, że – po prezentacji Mantle firmy AMD na zakończonych w połowie stycznia targach CES 2014 – wszystko w sprawie obsługi przez Battlefielda 4 niskopoziomowego API idzie zgodnie z planem. Niestety, miesiąc już za chwilę, już za momencik się kończy, a aktualizacji do gry studia EA DICE ani widu, ani słychu. To z kolei rodzi obawy, czy uda się wydać łatkę przed końcem stycznia? Informacje, do których dotarł Ruben Santana, jeden z użytkowników serwisu społecznościowego Twitter, sugerują, że te obawy wcale nie były bezpodstawne.

AMD i EA mają na opublikowanie aktualizacji raptem parę dni, jeśli chcą dotrzymać obietnicy. Nic dziwnego, że gracze są coraz bardziej zniecierpliwieni. Jak wynika z rozmowy przeprowadzonej z reprezentantem  „Elektroników”, obsługa Mantle miała być wprowadzona w Battlefieldzie 4 do końca ubiegłego… tygodnia. Jak dobrze wiemy, nic takiego się nie stało, więc najprawdopodobniej ukaże się w lutym bieżącego roku. W wypowiedzi nie padła żadna dokładna data.

Ani firma Electronic Arts, ani AMD jednak nie potwierdziły oficjalnie obsuwy – zapewne w najbliższych dniach uzyskamy pewność. Możliwe, że Battlefield 4 otrzyma obsługę AMD Mantle w okolicach planowanej na 25 lutego premiery nowego Thiefa, który od początku ma obsługiwać tę i nie tylko tę technologię. Późniejszego debiutu raczej nie zakładamy – obyśmy się nie mylili. ;-)

AMD Mantle podczas CES 2014 – Battlefield 4 zadziała nawet do 45% szybciej

Star Swarm z AMD Mantle – prezentacja dema technologicznego

Źródło: VR-zone, Twitter
Ocena aktualności:
Ocen: 12
Zaloguj się, by móc oceniać
mocu1987 (2014.01.27, 16:42)
Ocena: 5

0%
Jakoś nie jestem zaskoczony, coś co wymaga udoskonaleń wymaga też i czasu.
velocityx (2014.01.27, 16:43)
Ocena: 5

0%
HΛЯPΛGŌN (2014.01.27, 16:43)
Ocena: 28

0%
Wcale mnie to nie dziwi. Co to za reklama by była na totalnie zabugowanej grze.Niech najpierw EA coś zrobi z tą gra, żeby była grywalna, a dopiero potem można bawić się w mantle.
_QuaTTrO_ (2014.01.27, 16:49)
Ocena: 17

0%
AMD Mantle w Battlefield 4 znowu zalicza obsuwę

Ani firma Electronic Arts, ani AMD jednak nie potwierdziły oficjalnie obsuwy – zapewne w najbliższych dniach uzyskamy pewność

A co to PlotekLAB?
blondasek (2014.01.27, 17:01)
Ocena: 18

0%
Wybrali chyba najgorszą grę, w jaką mogli wprowadzić Mantle. Ja się nie dziwię :)
Typr (2014.01.27, 17:38)
Ocena: 11

0%
Czyli twoim zdaniem nowy Thief wygląda aż tak fatalnie? Tu nie chodzi o zmianę wyglądu gry, tylko o szybkość jej działania. Zresztą, prędzej doczekamy się benchmarku od Oxie Games i nowego Thiefa niż tej łatki do Battlefielda.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 26
To chyba nie będzie zabójca Fortnite. 29
Lepsza, ale niestety też droższa niż poprzedniczka. 10
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Dla wielu osób wyniki badań mogą być zaskakujące.  22
Od zapowiedzi do sklepowej dostępności minie kilka tygodni. 18
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Artykuły spokrewnione
Facebook
Ostatnio komentowane