Play przygotował odświeżoną wersję usługi Play24 dla swoich klientów. W porównaniu do poprzedniej wersji jest kilka dość istotnych zmian, a także zmieniony interfejs, który powinien przypaść do gustu użytkownikom.
Usługa Play24 to nic innego, jak obsługa klienta bez potrzeby połączenia się z konsultantem. Play24 dostępne jest z poziomu przeglądarki internetowej, bądź aplikacji mobilnej. Za pośrednictwem tego narzędzia klient może zarządzać swoim kontem, m.in. sprawdzić stan rachunku, faktury, czy zamówić nową usługę.
Obecnie zmiany nastąpiły w internetowej wersji Play24. Poinformował o tym Marcin Gruszka, rzecznik prasowy sieci Play, na swoim blogu: Przebudowaliśmy całą stronę wizualną systemu, doszło też kilka nowych funkcjonalności.
Teraz po zalogowaniu się widać wszelkie najważniejsze informacje dotyczące naszego konta, m.in. numer telefonu, abonament, czy telefon.
Główną zamianą jest także integracja usługi Play24 ze stroną internetową play.pl.
Opcje zgłoszenia też nieco przebudowano. Teraz przed wysłaniem formularza można sprawdzić listę najczęściej zadawanych pytań.
Niestety nie obyło się bez wpadki. Marcin Gruszka poinformował, że obecnie są małe komplikacje w działaniu nowej wersji Play24, ale operator pracuje nad rozwiązaniem sprawy.
http://www.play.pl/uslugi/nielimitowany-internet/
http://www.play.pl/uslugi/nielimitowany-internet/
zaraz po wprowadzeniu poinformowali o komplikacjach i obecnie wszystko jest wprowadzane stopniowo...