aktualności

Tom Clancy's The Division zaoferuje grafikę nowej generacji dzięki silnikowi Snowdrop

16
10 grudnia 2013, 17:08 Bartosz Woldański

The Division to gra, która okazała się czarnym koniem na tegorocznych targach E3 w Los Angeles – momentalnie wskoczyła u niejednego gracza na listę najbardziej oczekiwanych produkcji 2014 roku. W ciągu ostatniego pół roku poznaliśmy nieco więcej szczegółów o tym ambitnym projekcie, potwierdzono oficjalnie wersję pecetową, a na gali VGX 2013, która odbyła się w miniony weekend, zaprezentowano możliwości silnika nowej generacji ochrzczonego mianem Snowdrop.

The Division na VGX 2013

Mało kto spodziewał się, że firma Ubisoft, którą krytykuje się między innymi za ciągnące się w nieskończoność serie (Assassin’s Creed), wyskoczy na E3 z nową marką zapowiadającą się tak samo dobrze, jak Watch Dogs, o ile nie lepiej. Za The Division sygnowane nazwiskiem Toma Clancy’ego odpowiada studio Massive Entertainment, które znamy z dwóch strategii: Ground Control oraz World in Conflict. Tym razem jednak będziemy mieli do czynienia z zupełnie inną produkcją, ponieważ ich najnowszy tytuł ma łączyć cechy charakterystyczne dla gatunków MMO i cRPG ze strzelaniną TPP w otwartym świecie, a to wszystko zostanie podlane postapokaliptycznym sosem. Nie będzie to jednak typowe MMO, a raczej kolejna próba zatarcia granicy pomiędzy trybem pojedynczym a wieloosobowym. To jest już niemal nieodłączny element gier przeznaczonych na konsole nowej generacji.

0
1
0

Akcja gry przeniesie nas do zniszczonego Nowego Jorku, w którym doszło do epidemii tajemniczego wirusa przenoszonego przez… banknoty. Dochodzi do wielu ofiar, a ocalali będą próbowali przetrwać w postapokaliptycznych warunkach. Wcielimy się w jednego z agentów, którzy mają przywrócić ład po katastrofie. Choć grę będzie można ukończyć bez udziału innych graczy, to twórcy położą największy nacisk na aspekt wieloosobowy i zmagania w kilkuosobowych drużynach. W trakcie rozgrywki wykorzystamy liczne gadżety technologiczne, którą pomogą nam nie tylko w walce z przeciwnikami, ale również w wykonywaniu określonych zleceń.

The Division ma być grą nowej generacji nie tylko pod względem rozgrywki, otwartości świata, ale również w kwestii oprawy wizualnej. Tytuł jest tworzony na zupełnie nowym autorskim silniku Snowdrop, którego możliwości zaprezentowano na zwiastunie z okazji imprezy VGX 2013. Możemy spodziewać się dynamicznego cyklu dnia i nocy, wolumetrycznego oświetlenia czy realistycznego modelu zniszczeń – próbkę tego, co potrafi ta technologia możecie zobaczyć na poniższym zwiastunie.

0
1
0

Prezentacja możliwości silnika Snowdrop - pobierz filmik w jakości Full HD (ok. 379 MB)

Ubisoft Massive nie idzie na żaden kompromis, podobnie jak chociażby nasze polskie studio CD Projekt RED w przypadku Wiedźmina 3. Tom Clancy's The Division powstaje zatem wyłącznie z myślą o komputerach osobistych (edycję na tę platformę sprzętową zapowiedziano dopiero w sierpniu tego roku) oraz konsolach nowej generacji – PlayStation 4 i Xbox One. Premiera odbędzie się najwcześniej w drugiej połowie 2014 roku, ale nad produkcją czuwa stosunkowo niewielki zespół deweloperski, więc trzeba być przygotowanym na ewentualną obsuwę na 2015 rok. Bądźmy jednak dobrej myśli.

The Division - co nowego wiemy o tej arcyciekawej grze?

Źródło: własne
SzogunastyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Szogunasty2013.12.10, 17:51
Drugi obrazek zapewne jest podrasowany ale wygląda świetnie, pewnie to z jakiegoś filmu a nie in-game. :)
cichy45Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
cichy452013.12.10, 18:00
10#2
Zapewne i tak się okaże, że na konsolach 50% efektów będzie wyłączonych :)
ivanosZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ivanos2013.12.10, 18:00
Szogunasty @ 2013.12.10 17:51  Post: 708149
Drugi obrazek zapewne jest podrasowany ale wygląda świetnie, pewnie to z jakiegoś filmu a nie in-game. :)



W pierwszym filmiku masz pokazaną dokładnie tą samą scenę więc raczej nie podrasowny
KunnorinnoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kunnorinno2013.12.10, 18:08
Zupełnie jak bf4. Na screenach wygląda emejzing a w realu już gorzej. Tak czy siak jaram się
szefonsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
szefons2013.12.10, 18:37
-17#5
cichy45 @ 2013.12.10 18:00  Post: 708151
Zapewne i tak się okaże, że na konsolach 50% efektów będzie wyłączonych :)

Raczej na pc będziesz musiał wyłączyć 50% efektów, aby w ogóle ci ruszyło, taka prawda.
Yoshi75Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Yoshi752013.12.10, 18:39
-21#6
cichy45 @ 2013.12.10 18:00  Post: 708151
Zapewne i tak się okaże, że na konsolach 50% efektów będzie wyłączonych :)


Sam jesteś wyłączony masz tu gameplay z PS4

https://www.youtube.com/watch?v=ZiHAWATRUnU
Do ludków pc-towych
Ponoć grafa przewyższa to co widzieliśmy na trailerze The Order 1886 :)
https://twitter.com/AndreaPessino/status/410125069386412032
A tu stary zwiastun
https://www.youtube.com/watch?v=XhqquN2hn6w
Jeszcze będziecie się ślinić na widok exów z PS4 :) a to dzięki utalentowanym developerom i niskopoziomowym API na konsoli.
Będzie trochę śmiechu ale z tych co mają pod maską pc-prowizory karty za 4 koła :)
cichy45Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
cichy452013.12.10, 19:33
@UP
Taaa, konsole mają tyle ukrytej mocy, że Forza 5 leciała na i7 i GTX680 z wypas grafiką, a relase wygląda marnie
http://img189.imageshack.us/img189/9025/57tr.jpg
NariuszynZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Nariuszyn2013.12.10, 19:46
cichy45 @ 2013.12.10 19:33  Post: 708184
@UP
Taaa, konsole mają tyle ukrytej mocy, że Forza 5 leciała na i7 i GTX680 z wypas grafiką, a relase wygląda marnie.
http://img189.imageshack.us/img189/9025/57tr.jpg
Jak to nie jest jakiś fake to naprawdę biedę widać, :-P
McMenelZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
McMenel2013.12.10, 19:58
cichy45 @ 2013.12.10 19:33  Post: 708184
@UP
Taaa, konsole mają tyle ukrytej mocy, że Forza 5 leciała na i7 i GTX680 z wypas grafiką, a relase wygląda marnie
http://img189.imageshack.us/img189/9025/57tr.jpg
O fak ...
Jak ktoś nie wierzy to można sobie porównać filmiki
http://www.youtube.com/watch?v=jNX576Dg07Q
http://www.youtube.com/watch?v=NogFF3Hrw4w
To stara praktyka iż pokazówki zawsze ładniej wyglądają ale to już naprawdę strach się bać.
GraveZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Grave2013.12.10, 20:12
-1#10
szefons @ 2013.12.10 18:37  Post: 708167
cichy45 @ 2013.12.10 18:00  Post: 708151
Zapewne i tak się okaże, że na konsolach 50% efektów będzie wyłączonych :)

Raczej na pc będziesz musiał wyłączyć 50% efektów, aby w ogóle ci ruszyło, taka prawda.


Raczej ruszy bez problemów. Już teraz hi-end PC-towy jest znacznie mocniejszy od PS4 czy XBO, a do początku 2015 wyjdzie jeszcze przynajmniej jedna generacja GPU/CPU, a to co dzisiaj jest hi-endem zejdzie o szczebel niżej.

Moim zdaniem będzie standardowo czyli wersja na PC dostanie najlepszą grafikę.

Nawet w poprzedniej generacji konsol nie było ani jednej gry wydanej na PS3/X360 oraz na PC, która na konsolach wyglądałaby lepiej niż na PC.

A PS4 i XBO są słabsze niż PS3 i X360 względem współczesnych im PC. Więc tym bardziej byłoby czymś wyjątkowym, gdyby jakaś gra wyglądała lepiej na konsoli niż na PC. I raczej taki przypadek nie nastąpi.
Zaloguj się, by móc komentować
1