The Division to gra, która okazała się czarnym koniem na tegorocznych targach E3 w Los Angeles – momentalnie wskoczyła u niejednego gracza na listę najbardziej oczekiwanych produkcji 2014 roku. W ciągu ostatniego pół roku poznaliśmy nieco więcej szczegółów o tym ambitnym projekcie, potwierdzono oficjalnie wersję pecetową, a na gali VGX 2013, która odbyła się w miniony weekend, zaprezentowano możliwości silnika nowej generacji ochrzczonego mianem Snowdrop.
Mało kto spodziewał się, że firma Ubisoft, którą krytykuje się między innymi za ciągnące się w nieskończoność serie (Assassin’s Creed), wyskoczy na E3 z nową marką zapowiadającą się tak samo dobrze, jak Watch Dogs, o ile nie lepiej. Za The Division sygnowane nazwiskiem Toma Clancy’ego odpowiada studio Massive Entertainment, które znamy z dwóch strategii: Ground Control oraz World in Conflict. Tym razem jednak będziemy mieli do czynienia z zupełnie inną produkcją, ponieważ ich najnowszy tytuł ma łączyć cechy charakterystyczne dla gatunków MMO i cRPG ze strzelaniną TPP w otwartym świecie, a to wszystko zostanie podlane postapokaliptycznym sosem. Nie będzie to jednak typowe MMO, a raczej kolejna próba zatarcia granicy pomiędzy trybem pojedynczym a wieloosobowym. To jest już niemal nieodłączny element gier przeznaczonych na konsole nowej generacji.
Akcja gry przeniesie nas do zniszczonego Nowego Jorku, w którym doszło do epidemii tajemniczego wirusa przenoszonego przez… banknoty. Dochodzi do wielu ofiar, a ocalali będą próbowali przetrwać w postapokaliptycznych warunkach. Wcielimy się w jednego z agentów, którzy mają przywrócić ład po katastrofie. Choć grę będzie można ukończyć bez udziału innych graczy, to twórcy położą największy nacisk na aspekt wieloosobowy i zmagania w kilkuosobowych drużynach. W trakcie rozgrywki wykorzystamy liczne gadżety technologiczne, którą pomogą nam nie tylko w walce z przeciwnikami, ale również w wykonywaniu określonych zleceń.
The Division ma być grą nowej generacji nie tylko pod względem rozgrywki, otwartości świata, ale również w kwestii oprawy wizualnej. Tytuł jest tworzony na zupełnie nowym autorskim silniku Snowdrop, którego możliwości zaprezentowano na zwiastunie z okazji imprezy VGX 2013. Możemy spodziewać się dynamicznego cyklu dnia i nocy, wolumetrycznego oświetlenia czy realistycznego modelu zniszczeń – próbkę tego, co potrafi ta technologia możecie zobaczyć na poniższym zwiastunie.
Prezentacja możliwości silnika Snowdrop - pobierz filmik w jakości Full HD (ok. 379 MB)
Ubisoft Massive nie idzie na żaden kompromis, podobnie jak chociażby nasze polskie studio CD Projekt RED w przypadku Wiedźmina 3. Tom Clancy's The Division powstaje zatem wyłącznie z myślą o komputerach osobistych (edycję na tę platformę sprzętową zapowiedziano dopiero w sierpniu tego roku) oraz konsolach nowej generacji – PlayStation 4 i Xbox One. Premiera odbędzie się najwcześniej w drugiej połowie 2014 roku, ale nad produkcją czuwa stosunkowo niewielki zespół deweloperski, więc trzeba być przygotowanym na ewentualną obsuwę na 2015 rok. Bądźmy jednak dobrej myśli.
The Division - co nowego wiemy o tej arcyciekawej grze?
W pierwszym filmiku masz pokazaną dokładnie tą samą scenę więc raczej nie podrasowny
Raczej na pc będziesz musiał wyłączyć 50% efektów, aby w ogóle ci ruszyło, taka prawda.
Sam jesteś wyłączony masz tu gameplay z PS4
https://www.youtube.com/watch?v=ZiHAWATRUnU
Do ludków pc-towych
Ponoć grafa przewyższa to co widzieliśmy na trailerze The Order 1886
https://twitter.com/AndreaPessino/status/410125069386412032
A tu stary zwiastun
https://www.youtube.com/watch?v=XhqquN2hn6w
Jeszcze będziecie się ślinić na widok exów z PS4
Będzie trochę śmiechu ale z tych co mają pod maską pc-prowizory karty za 4 koła
Taaa, konsole mają tyle ukrytej mocy, że Forza 5 leciała na i7 i GTX680 z wypas grafiką, a relase wygląda marnie
http://img189.imageshack.us/img189/9025/57tr.jpg
Taaa, konsole mają tyle ukrytej mocy, że Forza 5 leciała na i7 i GTX680 z wypas grafiką, a relase wygląda marnie.
http://img189.imageshack.us/img189/9025/57tr.jpg
Taaa, konsole mają tyle ukrytej mocy, że Forza 5 leciała na i7 i GTX680 z wypas grafiką, a relase wygląda marnie
http://img189.imageshack.us/img189/9025/57tr.jpg
Jak ktoś nie wierzy to można sobie porównać filmiki
http://www.youtube.com/watch?v=jNX576Dg07Q
http://www.youtube.com/watch?v=NogFF3Hrw4w
To stara praktyka iż pokazówki zawsze ładniej wyglądają ale to już naprawdę strach się bać.
Raczej na pc będziesz musiał wyłączyć 50% efektów, aby w ogóle ci ruszyło, taka prawda.
Raczej ruszy bez problemów. Już teraz hi-end PC-towy jest znacznie mocniejszy od PS4 czy XBO, a do początku 2015 wyjdzie jeszcze przynajmniej jedna generacja GPU/CPU, a to co dzisiaj jest hi-endem zejdzie o szczebel niżej.
Moim zdaniem będzie standardowo czyli wersja na PC dostanie najlepszą grafikę.
Nawet w poprzedniej generacji konsol nie było ani jednej gry wydanej na PS3/X360 oraz na PC, która na konsolach wyglądałaby lepiej niż na PC.
A PS4 i XBO są słabsze niż PS3 i X360 względem współczesnych im PC. Więc tym bardziej byłoby czymś wyjątkowym, gdyby jakaś gra wyglądała lepiej na konsoli niż na PC. I raczej taki przypadek nie nastąpi.