aktualności

Thief – materiały wideo z VGX 2013 i nowe szczegóły o grze

10
9 grudnia 2013, 11:39 Bartosz Woldański

Thief, obok Wiedźmina 3, był również „gościem” VGX 2013, a co za tym idzie – możemy pooglądać nowe materiały wideo. W przeddzień wspomnianej imprezy udostępniono 5-minutowy zapis rozgrywki, a podczas samej gali zademonstrowano fabularny zwiastun i kolejne sceny wprost z gry.

Thief – data premiery i filmowy zwiastun

Thief – screeny i kolejny zwiastun

Garrett wyjdzie z cienia już za ponad dwa miesiące, więc studio Eidos Montreal nie skąpi i częstuje nas dużą dawką informacji i materiałów wideo. Kampania reklamowa czwartej części popularnej serii trwa w najlepsze, więc na prestiżowej gali VGX 2013 nie mogło zabraknąć gry twórców Deus Ex: Human Revolution.

I z każdą kolejną nowiną cieszymy się coraz bardziej, że zostało tak niewiele do premiery. Twórcy zmieniają swoją grę na lepsze, rezygnując z niechcianych elementów i tym samym próbując przypodobać się graczom jak to tylko możliwe. Zgodnie z ostatnio panującą modą, autorzy chcieli umieścić w nowym Thiefie system punktów doświadczenia znany cRPG-ów. Krytyka tego okazała się tak duża, że… postanowiono porzucić to rozwiązanie. Nie najlepiej przyjęto również obecność QTE – czyli sceny, w których gracz musi wcisnąć wyświetlony w danej chwili na ekranie przycisk. I tym razem Eidos Montreal posłuchał fanów serii.

Wywiad i fragmenty rozgrywki z VGX 2013

0
1
0

W czwartą odsłonę cyklu Thief będą mogli zagrać zarówno początkujący, jak i najbardziej wymagający gracze. Mimo że pierwotnie planowano wiele ułatwień, to będą one wyłącznie… opcjonalne. Mowa nie tylko o rozwiązaniach takich, jak tryb skupienia (podświetla przeciwników), ale też o interfejsie. Co więcej, będzie można dostosować poziom trudności do swoich wymagań. Dla największych wyjadaczy przygotowano takie utrudnienia, jak wykrycie przez człowieka/zwierzę albo otrzymanie jakichkolwiek obrażeń kończy się niepowodzeniem misji.

Wcześniejszy filmik promujący Thiefa i przedstawiający świat gry:

0
1
0

I jak tu nie być zadowolonym z kierunku, jaki obrał kanadyjski producent? Po tym, co Eidos Montreal zrobił z Deus Ex: Human Revolution, mają u nas duży kredyt zaufania. Przypomnijmy, że gra powstaje na zmodyfikowanym silniku Unreal Engine 3 i wyjdzie na PC oraz konsole starej (PlayStation 3, Xbox 360) i nowej generacji (PlayStation 4, Xbox One). Thief ma wykorzystywać nie tylko technologie AMD Mantle i Nvidia PhysX, ale też biblioteki DirectX 11. Do City, by przeszkodzić działaniom Barona, udamy się 28 lutego 2014 roku. Nabywcy określonych kart graficznych Radeon mogą otrzymać grę za darmo w ramach promocji AMD Never Settle Forever.

 

 

Źródło: własne, Eidos
Boris_DimeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Boris_Dime2013.12.09, 11:59
-6#1
Grafika słaba, trzeba mieć nadzieje że nadrobi gameplayem i fabułą.
OldSkullZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
OldSkull2013.12.09, 12:27
A ja mam nadzieję, że będzie miało wymagania sprzętowe takie jak UT3 :P (w co ja wierzę)
tracer123Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
tracer1232013.12.09, 12:30
Grafika własnie idealnie pasuje do klimatu gry. Wole takie cos niż przereklamowane graficzne bomby bez fabuły.
BartoleonZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Bartoleon2013.12.09, 12:48
Grafika technicznie na przyzwoitym poziomie a artystycznie na bardzo wysokim w stylu idealnie dopasowanym do klimatu tej gry.Obok Dark Souls 2 to dla mnie najbardziej oczekiwana gra 2014.
HΛЯPΛGŌNZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
HΛЯPΛGŌN2013.12.09, 13:18
Teraz zachowanie Garreta jest bardziej złodziejskie :) Świetnie to się prezenmtuje.
blondasekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
blondasek2013.12.09, 13:46
Ale na PC mogliby dać tekstury 2k a nie takie 'coś' w 512x512px... Jak na 2013 rok to te tekstury wyglądają strasznie biednie. A liny są naprawdę paskudne, w porównaniu do całości, są czyste, jak nowe. Kupię, jak wyjdzie mod na tekstury w przyzwoitej jakości. Bo grywalność grywalnością, jeżeli mam w 2013 roku kupować grę tylko dla niej, to wolę zagrać w starszego thiefa.
HΛЯPΛGŌNZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
HΛЯPΛGŌN2013.12.09, 14:26
-3#7
Już nie przesadzaj, że przez mniejszą teksture nie zagrasz w grę. Ja tam wolę, żeby gra chodziła gładko na normalnym sprzęcie i wciągała klimatem niż patrzec się na to jak na 3dmarka.
LegtomZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Legtom2013.12.09, 16:34
Jakie konsole nowej generacji takie gry trosze za słago jak dla mnie o grywalności nic nie powiem bo nie 'grałem' mam nadzieje że klimatem nadrobi i obym sie nie mylił.
glom5Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
glom52013.12.09, 16:50
Tylko, że na obecnie 3,5 letnim kompie mogę grać w gry siedzące na silniku UE3 mając stabilne 45-60 (w zależności od tytułu) klatek na sekundę z zainstalowanymi modami polepszającymi efekty graficzne oraz często teksturami 4Kx4K w rozdzielczości 1600x1200.

Seria sama w sobie niemal legendarna. Jednak skoro twórcy pokazują, że chcą tworzyć grę dla graczy a nie dla własnego ego, to miło byłoby gdyby jednak zapewnili tez świetną oprawę. Przy okazji dając dla PCtów oraz PS4/X1 więcej efektów graficznych oraz tekstury w wysokiej rozdzielczości a dla PS3 X360 nie - możliwe, ze pewne osoby dla samej oprawy przesiadłyby się na nowsze generacje. Zaś osoby bojące się o płynność - za kompa dałem 3,5 roku temu 2,5k złotych - za samą jednostkę centralną. Do tej pory mogę grać komfortowo w niemal wszystkie produkcje.
FXmAniacZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
FXmAniac2013.12.09, 21:58
Już nie mogę się doczekać. Bardzo się już stęskniłem za Thiefem. Cieszę się, że twórcy zrezygnowali ze wspomnianych ułatwień, lub umożliwili ich wyłączenie. Szykuje się bardzo dobra gra. Mam nadzieję, że zapewni przynajmniej 30-40 godzin rozrywki na najwyższych poziomach trudności.
Jedyne, co mnie zastanawia, po obejrzeniu filmu, to do czego ten DX11 ?? Żeby uszy i nos wroga, widoczne na przerywnikach filmowych, były nieco mniej kanciaste? :E W Deus Exie, z tego co pamiętam, do tego się to sprowadzało. Po prostu ciekawy jestem jak będzie tym razem.
Zaloguj się, by móc komentować
1