Udostępniona została kolejna, tym razem oznaczona numerem 2.5, wersja programu Unigine Benchmark. Najważniejsze jego cechy to między innymi obsługa OpenGL, DirectX 9, 10 i 11, wykorzystanie teselacji, SSAO (Screen-Space Ambient Occlusion), wolumetryczne chmury oparte na obliczeniach fizyki, dynamiczna symulacja zmian w otoczeniu, obsługa technologii Eyefinity.
W nowej wersji wprowadzono między innymi:
- dodano wersję Professional z obsługą komend, uzyskiwania wyników w CSV, trybu testu zapętlonego, licencją na wykorzystanie komercyjne
- poprawki związane ze stabilnością w długotrwałych testach
- usprawnienia w instalatorze dla Windows
- obsługę Indirect Occlusion (SSDO)
- lepszą jakość Ambient Occlusion
- poprawki związane z uruchamianiem aplikacji pod Windows
- instrukcję użytkownika
Unigine Benchmark 2.5 w wersji Professional kosztuje 495 dolarów. Darmowa wersja Basic dostępna jest w serwisie Onet.pl Pliki.
Ale za to uczestniczycie w Grze.
A jakby chodziły!
Nie tak by wyglądały, gdyby większość nie miała szrotu na 10 letnim xp.
Nie tak by wyglądały, gdyby większość nie miała szrotu na 10 letnim xp.
człowieku nie każdego:
-po pierwsze stać
-po drugie nie każdy chce mieć najlepszy sprzęt
-po trzecie nie każdy głównie gra
-po czwarte optymalizacja gier na pc jest za słaba
zgadzam się z Mixtape gdyby nie konsole gry były by zupełnie innym wrażeniem graficznym jakie obserwujemy teraz, takie gry o grafice jak Crysis Warhead były by standardem!!!
sciagam, zobacze jak to dziala z ciekawosci
choc i tak na gf9800 nie zobacze pewnie nic ciekawego, a na jutubie nie znalazlem filmiku do wersji 2.5...
Nie tak by wyglądały, gdyby większość nie miała szrotu na 10 letnim xp.
człowieku nie każdego:
-po pierwsze stać
-po drugie nie każdy chce mieć najlepszy sprzęt
-po trzecie nie każdy głównie gra
-po czwarte optymalizacja gier na pc jest za słaba
zgadzam się z Mixtape gdyby nie konsole gry były by zupełnie innym wrażeniem graficznym jakie obserwujemy teraz, takie gry o grafice jak Crysis Warhead były by standardem!!!
Gdyby rozwój softu szedł inaczej, to rozwój sprzętu podobnie.
Nie mierz hipotetycznej przyszłości teraźniejszą miarką, bo to co najmniej głupie.