aktualności

Testy Radeona HD 6870 to oszustwo

55 1 września 2010, 11:45 Piotr Gontarczyk

W ostatnich dniach, po sieci krążą zrzuty ekranu mające prezentować wydajność karty graficznej ATI Radeon HD 6870. Najpierw pojawił się wynik z programu 3DMark Vantage, a potem z gry Crysis i programu Unigine Heaven. Wyniki co prawda narobiły szumu, ucieszyły część internautów, ale mam dla Was wiadomość - to zwykłe oszustwo.

Pochodzące z serwisu PCinlife zrzuty to zwykłe, w dodatku kiepskie fałszywki. Zresztą, najważniejszemu (robiącemu największe wrażenie) z ostatnio wypuszczonych obrazków wystarczy przyjrzeć się dokładniej, aby dostrzec, że majstrował przy nim amator.

Na poniższym obrazku widzimy zrzut z raportu programu Unigine Heaven Benchmark 2.1. Co tu nie gra? Przede wszystkim zwróćcie uwagę na czcionki. Wyniki "Scores" oraz "FPS" różnią się od "Min FPS" i "Max FPS". Czcionki drugiej pary mogą być mniejsze, ale nie w raporcie z testów, a w oknie podsumowania. Tutaj nawet nie są mniejsze, a po prostu inne.

Trochę mniej widocznym przykładem słabego doświadczenia autora podróbek, ale jednocześnie dobitnie podkreślającym status fałszywki, jest napis "ATI Radeon HD 6800 Series" - w tabelce na środku. Widać wyraźnie, że został wstawiony przez kogoś, kto nie wiedział, jakiej czcionki użyć i napis ten różni się od pozostałej zawartości tabeli. Najlepiej widać to na przykładzie liter "a" i "e" w nazwie "Radeon" oraz cyfry "6" w numerze "6800".

Oficer Wiewióra odmeldowuje się.

Kliknij aby powiększyć

Źródło: własne
SquizzZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Squizz2010.09.01, 12:14
-18#1
Nie prościej było zaktualizować poprzedni news?
loltoffikZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
loltoffik2010.09.01, 12:16
10#2
No to nieźle, mogli się przynajmniej postarać. A tak mają tylko kilka(set, tysięcy?) więcej odwiedzin na stronie... Ah :E
ArchaniołZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Archanioł2010.09.01, 12:21
więc jeśli taki amator oszukał tyle osób to co mogą...............
JKm.Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
JKm.2010.09.01, 12:22
nie dziwi mnie to, sam zastanawiałem się że co tak szybko 68xx nie pierw low profile?
i teraz będzie:
lol, wtf, wiedziałem, żal jacy wy wolni jesteście wiedziałem to od dawna, zabić go, nvidia ftw
itp.itd.
prosiacekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
prosiacek2010.09.01, 12:23
No, cholernie oczywiste. Szkoda tylko, że ten jakże błyskotliwy komentarz nie pojawił się wraz z newsem 'Dwa następne testy Radeona HD 6870'... :>
sevaeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
sevae2010.09.01, 12:26
Zakładałem, że to fake i tak.

Różnic nie widzę - co nie przeszkadza mi wierzyć, że to fake.

I nie przeszkadza w przypuszczaniu, że seria HD6 będzie wydajniejsza od poprzedniej. gdyby było inaczej to chyba pierwsza taka seria w historii :E

Jedynie czego nie możemy być pewni to wydajność w tesselacji, ale to i tak po premierze dopiero da się sprawdzić nawet jakby takie wyniki przed premierą samo AMD rozsyłało :P
KrisZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kris2010.09.01, 12:27
Taak, teraz zły ten cały 'amator' ,ale czemu przed tym boomem żaden z wielkich redaktorów równie wielkich portali [nie ,nie - nie mam na myśli laba,bo sami dostaliście te wiadomość z innego serwisu] się nie spostrzegł skoro to taka amatorszczyzna, emocje wzięły górę nad profesjonalizmem i mamy wynik :f .

fix'd
KomonixZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Komonix2010.09.01, 12:29
a po za tym to chyba powinno być AMD Radeon HD 6800 Series a nie ATI ;p
cyrix133.Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
cyrix133.2010.09.01, 12:29
-13#9
Oczywiście, że oszustwo - nowe karty graficzne AMD będą miały dużo większą wydajność niż ta, którą przedstawiono na spreparowanych wynikach z benchmarków
Tylko lamer mógłby się nie domyśleć...
danon1948Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
danon19482010.09.01, 12:34
-13#10
wiadomo było od początku
Zaloguj się, by móc komentować
1