Aktualność
Agnieszka Serafinowicz, Sobota, 5 grudnia 2009, 02:19

Zoho Apps to internetowy pakiet biurowy. Z aplikacji zawartych w tym pakiecie korzysta się za pośrednictwem przeglądarki internetowej. Zgodnie z informacjami opublikowanymi na oficjalnym blogu Zoho, integracja narzędzi Zoho z aplikacjami Google Docs była jedną z najbardziej pożądanych przez użytkowników funkcji. Oczekiwane rozwiązanie zostało właśnie wdrożone.

Użytkownicy Zoho Apps zyskali m.in.:

  • możliwość dodawania dokumentów utworzonych za pomocą Google Docs do modułów Zoho CRM
  • możliwość łatwego wybierania i przeszukiwania zbioru plików Google Docs w oknie dialogowym przeznaczonym do dodawania dokumentów Google Docs do aplikacji Zoho
  • możliwość dodawania dokumentów Google jako załaczników w Zoho Mail
  • możliwość wgrywania do repozytorium Zoho Docs dokumentów Google Docs
  • możliwość dodawania plików Google Docs do projektów utworzonych za pomocą narzędzi Zoho

Opublikowano także prezentację podsumowującą wdrożone rozwiązania integrujące internetowe pakiety narzędzi biurowych Zogo i Google. Można ją obejrzeć na tej stronie.

 

Źródło: Zoho Blog
Ocena aktualności:
Ocen: 3
Zaloguj się, by móc oceniać
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Artykuły spokrewnione
Facebook
Ostatnio komentowane