Aktualność
Agnieszka Serafinowicz, Niedziela, 1 listopada 2009, 00:11

Steven Bink, na swojej autorskiej witrynie bink.nu informuje o nowej, opracowanej przez Mitcha Tullocha publikacji pt. "What You Can Do Before You Call Tech Support".

Niewielka publikacja jest zbiorem krótkich porad, które mają pomóc czytelnikom w samodzielnym rozwiązywaniu niektórych problemów z najnowszym systemem Microsoftu: Windows 7. Książeczkę, czy też raczej broszurkę można pobrać w formacie XPS lub PDF.  

Mitch Tulloch to autor wielu publikacji, posiadacz tytułu Microsoft MVP (Most Valuable Professional), a jednym z jego ostatnich dokonań jest współautorstwo książki "Windows 7 Resource Kit", która własnie weszła do sprzedaży nakładem wydawnictwa Microsoft Press.

 

 

Źródło: Steven Bink
Ocena aktualności:
Ocen: 4
Zaloguj się, by móc oceniać
hajapackage (2009.11.01, 00:14)
Ocena: 0

0%
Do spania, a nie newsy pisać :E.
Duke Nukem (2009.11.01, 02:32)
Ocena: 0

0%
A co ja będę czytał? Pisać, pisać :D
Boro666 (2009.11.01, 09:48)
Ocena: 0

0%
Ja tam uwazam, ze jak sie placi za wsparcie, to powinno sie tam dzwonic.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Sony zadowolone ze sprzedaży mocniejszego modelu. 61
Specyficzny sprzęt dla najbardziej wymagających. 0
Serwis streamingowy nie dał rady konkurencji. 5
Czyżby firma myślała o wejściu na nowy segment rynku? 10
Czyżby firma i na tym polu chciała przegonić Samsunga? 3
Zmiana, o którą nikt nie prosił. 13
Premiera karty coraz bliżej. 17
Co ciekawe, nie chodzi o reprezentanta serii BlackShark. 7
Więcej RAM-u i nowa technika szybkiego ładowania baterii. 4
Wszystko przez kolejny wyciek danych. 8
Kolejna gra tworzona przy współudziale AMD.  19
Artykuły spokrewnione
Facebook
Ostatnio komentowane