Aktualność
Agnieszka Serafinowicz, Niedziela, 1 listopada 2009, 00:11

Steven Bink, na swojej autorskiej witrynie bink.nu informuje o nowej, opracowanej przez Mitcha Tullocha publikacji pt. "What You Can Do Before You Call Tech Support".

Niewielka publikacja jest zbiorem krótkich porad, które mają pomóc czytelnikom w samodzielnym rozwiązywaniu niektórych problemów z najnowszym systemem Microsoftu: Windows 7. Książeczkę, czy też raczej broszurkę można pobrać w formacie XPS lub PDF.  

Mitch Tulloch to autor wielu publikacji, posiadacz tytułu Microsoft MVP (Most Valuable Professional), a jednym z jego ostatnich dokonań jest współautorstwo książki "Windows 7 Resource Kit", która własnie weszła do sprzedaży nakładem wydawnictwa Microsoft Press.

 

 

Źródło: Steven Bink
Ocena aktualności:
Ocen: 4
Zaloguj się, by móc oceniać
hajapackage (2009.11.01, 00:14)
Ocena: 0

0%
Do spania, a nie newsy pisać :E.
Duke Nukem (2009.11.01, 02:32)
Ocena: 0

0%
A co ja będę czytał? Pisać, pisać :D
Boro666 (2009.11.01, 09:48)
Ocena: 0

0%
Ja tam uwazam, ze jak sie placi za wsparcie, to powinno sie tam dzwonic.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Być może to oferta właśnie dla Ciebie?  140
Dobra wiadomość dla osób, które przymierzają się do zakupu laptopa. 25
Sprzęt dla wymagających. Thermalright Silver Arrow IB-E Extreme Rev. 17
Nietypowy sprzęt w kosmicznej cenie. 24
Największa pecetowa platforma przejdzie małą metamorfozę. 15
Na takie ogłoszenie czekaliśmy 15 długich lat. 19
Dwie gry w dwóch sklepach. 12
Artykuły spokrewnione
Facebook
Ostatnio komentowane