Aktualność
Agnieszka Serafinowicz, Niedziela, 1 listopada 2009, 00:11

Steven Bink, na swojej autorskiej witrynie bink.nu informuje o nowej, opracowanej przez Mitcha Tullocha publikacji pt. "What You Can Do Before You Call Tech Support".

Niewielka publikacja jest zbiorem krótkich porad, które mają pomóc czytelnikom w samodzielnym rozwiązywaniu niektórych problemów z najnowszym systemem Microsoftu: Windows 7. Książeczkę, czy też raczej broszurkę można pobrać w formacie XPS lub PDF.  

Mitch Tulloch to autor wielu publikacji, posiadacz tytułu Microsoft MVP (Most Valuable Professional), a jednym z jego ostatnich dokonań jest współautorstwo książki "Windows 7 Resource Kit", która własnie weszła do sprzedaży nakładem wydawnictwa Microsoft Press.

 

 

Źródło: Steven Bink
Ocena aktualności:
Ocen: 4
Zaloguj się, by móc oceniać
hajapackage (2009.11.01, 00:14)
Ocena: 0

0%
Do spania, a nie newsy pisać :E.
Duke Nukem (2009.11.01, 02:32)
Ocena: 0

0%
A co ja będę czytał? Pisać, pisać :D
Boro666 (2009.11.01, 09:48)
Ocena: 0

0%
Ja tam uwazam, ze jak sie placi za wsparcie, to powinno sie tam dzwonic.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Nie dało się przedstawić chipów konkurencji w gorszy sposób. 89
Firma rozwiewa wszystkie wątpliwości.  56
Procesory Ryzen zostaną w końcu poprawnie przetestowane. 50
Czyżby odświeżone nazewnictwo było zapowiedzią większych zmian? 8
O urządzeniu mówi się już od kilku miesięcy. 12
Artykuły spokrewnione
Facebook
Ostatnio komentowane