komentarze
adoado0Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
adoado02020.05.20, 09:54
Ech, reklama reklama a detekcja ruchu w Kenik kg4040 to jakaś paranoja. Manuala do aktualnej wersji firmware brak to co jest na stronie to jest manual do zupełnie innej wersji interfejsu, z inną funkcjonalnością. Oczywiście, zapytania ze strony bez odpowiedzi, pewnie na zasadzie kup se pan nowsza kamerę.
Szkoda, optyka fajna, ale interfejs i soft tragedia. Cała Smart detection nie nadaje nie absolutnie do niczego. Nie wykrywa człowieka, albo wykrywa komara. A te wszystkie inne funkcje to tylko chyba klony kodu źródłowego z innymi etykietami. Przekroczenie lini, pozostawienie przedmiotu, wtargnięcie w obszar. Bezsens skoro kamera nie potrafi w jakimś zauważalnym stopniu wykryć człowieka chodzącego po obszarze nieruchomym.
Człowieka który zajmuje 10 procent sceny.
Bawiłem się ustawieniami naście godzin, w końcu grzebali goście od monitoringu, gdy zacząłem podejrzewać że mnie to przerasta, lecz stanęło na tym że najlepiej to nagrywać ciągły obraz, bo detekcja działa 'specyficznie' . Zatem cała reszta tzw Smart to jest zupełnie Bezużyteczne. Sprawdza się tylko jako nagrywanie 24h.
Firmware posiada bug przy nagrywaniu do NAS z detekcja ruchu ale to też pozostało bez odpowiedzi. Choc z racji że detekcja ruchu działa bezużytecznie to bug do nas z detekcja nie robi mi. W praktyce 1200 PLN a funkcjonalnośc 400 PLN. Szkoda że przed zakupem tak rzekomo polecana kamera, ochy achy.
Tyle dzisiaj są warte opinie i recenzje.
Edytowane przez autora (2020.05.20, 10:01)
kreitenZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
kreiten2020.05.20, 18:54
Może kolega trafił na jakiś wadliwy egzemplarz. U nas w firmie jest KENIK i działa dobrze (ale nie wiem który dokładnie model). Początkowo była jakaś zamota z konfiguracją, ale teraz jest ok. A nie wyszła jakaś nowsza wersja oprogramowania do tego? Może upgrade firmware rozwiązałby problem.
adoado0Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
adoado02020.05.21, 17:02
Ciężko powiedzieć czy wadliwy. Nie ma komu tego jednoznacznie stwierdzić .
Firmware według softu jest najnowszy. Problem taki że ten najnowszy firmware ma mocno zmieniony interfejs. Praktycznie inny niż ten w manualu. Na dobrą sprawę nawet nie ma manuala do tej wersji interfejsu. Różnica jest delikatnie mówiąc znaczna. Coś jak między windows xp a windows 10.
No ale już temat olałem, kamerę kupiłem około rok temu.
EltroxplZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Eltroxpl2020.05.22, 10:35
Reprezentuję firmę Eltrox, dystrybutora sprzętu marki KENIK. Bardzo proszę o kontakt z naszą firmą a postaramy się pozytywnie rozwiązać Pana problem. Mój adres mailowy to: t.drabek@eltrox.pl tel.: 514 759 354
Edytowane przez autora (2020.05.22, 10:42)
NotebookMZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
NotebookM2020.05.24, 08:47
Czy to będzie Kenik czy jakiś 'zwykły' to będzie działać. Ja założyłem rejestrator u klienta na kamery IP, zainstalowałem kamery i wszystko działa. Nie wiem czy jest sens przepłacać aż tyle.
Funkcja komentowania została wyłączona. Do dyskusji zapraszamy na forum.