komentarze
CaroozoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Caroozo2019.12.06, 10:47
Jestem skłonny się założyć, że studia nie inwestują w rozwój RT od nVidii, bo... czekają na rozwiązanie od AMD, które PRAWDOPODOBNIE stanie się standardem na rynku (konsole) i będzie 'zaszyte' w Vulkanie (na bazie którego będą powstawać nowe gry na next-geny) i możliwe do odpalenia na Navi i - być może - na mocniejszych Polarisach.

Z całą sympatią do nVidii (ale nie do CEO którego nie trawię :P) to wprowadzili drogą nowinkę techniczną i o ile ograłbym Quake 2 z RT z sentymentu, to jeśli chodzi o nowości to ze wsparciem jest... no koń jaki jest każdy widzi. Być może RT jest tak wymagający i trudny do optymalizacji, że studia się ociągają albo w ogóle rezygnują z wprowadzenia go do swoich produkcji. Niby nic by nie szkodziło dodać to jako opcję - ot, uber-setup, kto ma mocną kartę to najwyżej zjedzie z rodziałką/ustawieniami jakości. Ale chyba jednak nie jest to takie proste...
KowalPachołekFocusaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
KowalPachołekFocusa2019.12.06, 10:56
https://uploads.disquscdn.com/images/22b02...bbcf90268ce.png
A MW5 na 99% będzie kolejną grą po Assetto Corsa Competizione która żadnego RT nie dostanie nigdy
TabalanZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Tabalan2019.12.06, 11:16
-10#3
Caroozo @ 2019.12.06 10:47  Post: 1225688
Jestem skłonny się założyć, że studia nie inwestują w rozwój RT od nVidii, bo... czekają na rozwiązanie od AMD, które PRAWDOPODOBNIE stanie się standardem na rynku (konsole) i będzie 'zaszyte' w Vulkanie (na bazie którego będą powstawać nowe gry na next-geny) i możliwe do odpalenia na Navi i - być może - na mocniejszych Polarisach.
Cóż, ja natomiast mogę się założyć, że standardem będzie DXR, czyli DirectX Raytracing, natomiast Vulkan nadal pozostanie ciekawostką w przypadku gier AA i AAA.

Co do odpalenia RT na Navi/Polaris przy grywalnym fps - myślałem że pomysł został chwilowo wyciszony po tym jak się okazało, że demo Cryteka (które miało działać świetnie na GPU bez HW RT) jest gówniane, a odbicia bardzo niskiej jakości.

Co do samego RT - to jest wprowadzane właśnie jako opcja, gdzie możesz sobie wybrać poziom RT.
Atak_SnajperaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Atak_Snajpera2019.12.06, 11:25
11#4
Tabalan @ 2019.12.06 11:16  Post: 1225691
Caroozo @ 2019.12.06 10:47  Post: 1225688
Jestem skłonny się założyć, że studia nie inwestują w rozwój RT od nVidii, bo... czekają na rozwiązanie od AMD, które PRAWDOPODOBNIE stanie się standardem na rynku (konsole) i będzie 'zaszyte' w Vulkanie (na bazie którego będą powstawać nowe gry na next-geny) i możliwe do odpalenia na Navi i - być może - na mocniejszych Polarisach.
Cóż, ja natomiast mogę się założyć, że standardem będzie DXR, czyli DirectX Raytracing, natomiast Vulkan nadal pozostanie ciekawostką w przypadku gier AA i AAA.

Co do odpalenia RT na Navi/Polaris przy grywalnym fps - myślałem że pomysł został chwilowo wyciszony po tym jak się okazało, że demo Cryteka (które miało działać świetnie na GPU bez HW RT) jest gówniane, a odbicia bardzo niskiej jakości.

Co do samego RT - to jest wprowadzane właśnie jako opcja, gdzie możesz sobie wybrać poziom RT.

Już google postara się aby to vulkan był uzywany w grach ,a nie jakiś gówniany dx12 z dr.
To nie jest przypadek że rdr2 domyślnie używa vulkana. Dx12 będzie teraz robiony na doklejke obok vulkana. Taki nowy GTA będzie działać na usprawnionym silniku z rdr2 więc znowu będzie vulkan. To dx12 jest w odwrocie...
Edytowane przez autora (2019.12.06, 11:30)
KowalPachołekFocusaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
KowalPachołekFocusa2019.12.06, 12:00
##Choć firma stara się jak może promować RT##
Ale tylko promuje i reklamuje,nic poza tym z tego nie wynika.Miał ten chwyt marketingowy ochronić tyłek CEO Nv przed tym żeby go inwestorzy nie zlinczowali.Od początku Nv wiedziała że żadnych gier z RT nie będzie
SpeedyMannZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SpeedyMann2019.12.06, 14:15
RT to nic innego tylko marketingowy bełkot na karty grafiki po 4K. AMD znajdzie rozwiązanie lepsze i tańsze w które wszyscy pogramy. Zobaczycie za rok każdego będzie stać na podobne rozwiązanie od AMD.
TabalanZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Tabalan2019.12.06, 15:36
-7#7
SpeedyMann @ 2019.12.06 14:15  Post: 1225726
RT to nic innego tylko marketingowy bełkot na karty grafiki po 4K. AMD znajdzie rozwiązanie lepsze i tańsze w które wszyscy pogramy. Zobaczycie za rok każdego będzie stać na podobne rozwiązanie od AMD.
Tak, a to rozwiązanie będzie się nazywać... hardware ray tracing w Navi RDNA 2?
DeniryerZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Deniryer2019.12.07, 04:21
Tabalan @ 2019.12.06 11:16  Post: 1225691
Caroozo @ 2019.12.06 10:47  Post: 1225688
Jestem skłonny się założyć, że studia nie inwestują w rozwój RT od nVidii, bo... czekają na rozwiązanie od AMD, które PRAWDOPODOBNIE stanie się standardem na rynku (konsole) i będzie 'zaszyte' w Vulkanie (na bazie którego będą powstawać nowe gry na next-geny) i możliwe do odpalenia na Navi i - być może - na mocniejszych Polarisach.
Cóż, ja natomiast mogę się założyć, że standardem będzie DXR, czyli DirectX Raytracing, natomiast Vulkan nadal pozostanie ciekawostką w przypadku gier AA i AAA.

Co do odpalenia RT na Navi/Polaris przy grywalnym fps - myślałem że pomysł został chwilowo wyciszony po tym jak się okazało, że demo Cryteka (które miało działać świetnie na GPU bez HW RT) jest gówniane, a odbicia bardzo niskiej jakości.

Co do samego RT - to jest wprowadzane właśnie jako opcja, gdzie możesz sobie wybrać poziom RT.

Tak, a gry na PS5 będą pisane w DX12.
TabalanZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Tabalan2019.12.07, 11:22
-4#9
Deniryer @ 2019.12.07 04:21  Post: 1225818
Tak, a gry na PS5 będą pisane w DX12.
Nie, PS5 nie będzie używać DX12. Podobnie jak najprawdopodobniej nie będzie używać Vulkana, lecz następne wersje rozwojowe API Gnm/Gnmx (z PS4) lub ich następców.
Edytowane przez autora (2019.12.07, 13:39)
Zaloguj się, by móc komentować