komentarze
Orzel94Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Orzel942019.09.16, 12:38
Czyli za 2 lata... w sumie dobrze akurat na premierę kart intela
GrLTZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
GrLT2019.09.16, 12:40
Kurde... pamiętam jak w 2012-3 roku grałem w WoT na służbowym laptopie z dwurdzeniowym CPU i zintegrowanej HD2000... teraz to by pewnie menu się jąkało na takim sprzęcie :E
lolek.oloZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
lolek.olo2019.09.16, 12:47
Jestem ciekaw jak to wyjdzie. Osobiście jestem za RT na jednostkach uniwersalnych a nie dedykowanych i tak, jeśli dobrze rozumiem, będzie w tym przypadku.
tomasterZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
tomaster2019.09.16, 13:11
Super, że taka świetna technika jak RT dostaje support od deweloperów.
AliChochlikZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
AliChochlik2019.09.16, 13:14
GrLT @ 2019.09.16 12:40  Post: 1217282
Kurde... pamiętam jak w 2012-3 roku grałem w WoT na służbowym laptopie z dwurdzeniowym CPU i zintegrowanej HD2000... teraz to by pewnie menu się jąkało na takim sprzęcie :E

W dalszym ciągu możesz uruchomić grę z grafiką jak z 2012 roku. Czy to źle, że grafika w grach-usługach dostaje nowe technologie? Przecież gdyby ta gra wyglądała dalej jak sprzed 7 lat, to by nie mieli szans na pozyskiwanie nowych graczy.
TelvasZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Telvas2019.09.16, 14:11
AliChochlik @ 2019.09.16 13:14  Post: 1217287
GrLT @ 2019.09.16 12:40  Post: 1217282
Kurde... pamiętam jak w 2012-3 roku grałem w WoT na służbowym laptopie z dwurdzeniowym CPU i zintegrowanej HD2000... teraz to by pewnie menu się jąkało na takim sprzęcie :E

W dalszym ciągu możesz uruchomić grę z grafiką jak z 2012 roku. Czy to źle, że grafika w grach-usługach dostaje nowe technologie? Przecież gdyby ta gra wyglądała dalej jak sprzed 7 lat, to by nie mieli szans na pozyskiwanie nowych graczy.

Jest opcja grafiki SD i HD, ale do wersji z 2012 to ty nei porównuj... ;D Choćby modele czołgów, czy mapy - we współczesnej wersji są dużo, dużo bardziej złożone, nawet jeśli załadujesz prostszą wersję SD.
decorator12Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
decorator122019.09.16, 14:34
World of Tank przeszło przecież na nowy, autorski silnik aby lepiej wykorzystywać nowy hardware. Chętnie zobaczę w testach jak sobie poradzą z implementacja tego
TinekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Tinek2019.09.16, 18:55
Kilka lat nie grałem, sprawdziłem teraz i widzę, że zrobili ogromny postęp w grafice i fizyce.

Za to same czołgi... To już nawet nie są prototypy tylko kupa dziwactw których po części nawet w projektach nie było, a co najwyżej ktoś sobie na serwetce narysował :/ szkoda, bo wolę prawdziwe historyczne maszyny.
KoniakZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Koniak2019.09.16, 22:07
Nie grałem w Wota gdzieś od połowy czerwca i padłem jak zobaczyłem, że nie można strzelić do sojuszników. Niech jeszcze wprowadzą auto celowanie i powiadomienia o nadjeżdżającym od tyłu czy z boku wrogu. Już się komedia pomału robi z tej gry.
Filip454Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 33%
Filip4542019.09.16, 23:59
Ja tam nie widzę sensu wrzucania RT do online'owych gierek, w których się liczy płynność i FPS (dla stosunkowo szybkiego czasu reakcji).

Wprowadzają RT, a same GPU są jeszcze na tę technologię zbyt słabe, żeby normalnie z tego korzystać bez wydawania równiwartości sumy przeznaczanej kiedyś na średniej klasy komputer. Pecety stały się zwykłym marketingowym poletkiem do koszenia kasy.

Konsole zawsze nim były, ale tam jest tylko abonament i gracz z góry wie co go czeka. Płaci i ma święty spokój na kilka lat.

Wbrew pozorom, nie chcę rozpętywać kolejnej wojenki, ale RT weszło do gier zbyt wcześnie i czucć, że zostało wprowadzone na siłę. Gdyby było inaczej, to dałoby się RT używać na komputerach ze średniej półki (tej średniej sensu stricto).
Promilus1984Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Promilus19842019.09.17, 04:47
@Koniak - wprowadzili blokadę do obrażeń sojuszniczych rzekomo by powstrzymać trolling na artyleriach (wsadzanie działa w działo arty), trolling w plutonach (każdy uderza raz by się nie stać niebieskim, a ty odparowujesz, albo jedziesz na oparach) i uszkodzenia przypadkowe. A prawda jest taka, że teraz jak cię jakiś dziad wyciska pod lufy przeciwników to nawet nie możesz obrócić działa, przysadzić w gąski i odjechać. WG logic.
AliChochlikZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
AliChochlik2019.09.17, 09:52
Tinek @ 2019.09.16 18:55  Post: 1217313
Kilka lat nie grałem, sprawdziłem teraz i widzę, że zrobili ogromny postęp w grafice i fizyce.

Za to same czołgi... To już nawet nie są prototypy tylko kupa dziwactw których po części nawet w projektach nie było, a co najwyżej ktoś sobie na serwetce narysował :/ szkoda, bo wolę prawdziwe historyczne maszyny.

No ciężko by było przez tyle lat utrzymać grę przy życiu opierając się tylko i wyłącznie na historycznych pojazdach (które się skończyły zaraz po premierze gry). Gra opiera niektóre aspekty na realiach historycznych, ale to tyle. Nigdy to nie był symulator ani wierne odwzorowanie pola bitwy wojsk pancernych.
AliChochlikZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
AliChochlik2019.09.17, 09:56
-2#13
Koniak @ 2019.09.16 22:07  Post: 1217334
Nie grałem w Wota gdzieś od połowy czerwca i padłem jak zobaczyłem, że nie można strzelić do sojuszników. Niech jeszcze wprowadzą auto celowanie i powiadomienia o nadjeżdżającym od tyłu czy z boku wrogu. Już się komedia pomału robi z tej gry.

No a co ci tak naprawdę daje to, że możesz zadać obrażeń sojusznikowi? Nic ta mechanika nie wnosi. Może jakieś bardzo rzadkie sytuacje gdzie ktoś się by wstrzymał od strzału, a tak będzie próbował mimo wszystko. Ale patrząc na to jak bardzo była wykorzystywana do upustu złości, to jestem w stanie to poświęcić.
AliChochlikZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
AliChochlik2019.09.17, 09:58
-1#14
Filip454 @ 2019.09.16 23:59  Post: 1217347
Ja tam nie widzę sensu wrzucania RT do online'owych gierek, w których się liczy płynność i FPS (dla stosunkowo szybkiego czasu reakcji).

Wprowadzają RT, a same GPU są jeszcze na tę technologię zbyt słabe, żeby normalnie z tego korzystać bez wydawania równiwartości sumy przeznaczanej kiedyś na średniej klasy komputer. Pecety stały się zwykłym marketingowym poletkiem do koszenia kasy.

Konsole zawsze nim były, ale tam jest tylko abonament i gracz z góry wie co go czeka. Płaci i ma święty spokój na kilka lat.

Wbrew pozorom, nie chcę rozpętywać kolejnej wojenki, ale RT weszło do gier zbyt wcześnie i czucć, że zostało wprowadzone na siłę. Gdyby było inaczej, to dałoby się RT używać na komputerach ze średniej półki (tej średniej sensu stricto).

No to nie korzystaj, przecież nie jest tak, że jest jakiś wymóg. Sprzedaż z tych drogich kart napędza rozwój. I też napędza konkurencję, żeby jedni prześcigali się z drugimi.
AliChochlikZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
AliChochlik2019.09.17, 10:02
-1#15
Promilus1984 @ 2019.09.17 04:47  Post: 1217355
@Koniak - wprowadzili blokadę do obrażeń sojuszniczych rzekomo by powstrzymać trolling na artyleriach (wsadzanie działa w działo arty), trolling w plutonach (każdy uderza raz by się nie stać niebieskim, a ty odparowujesz, albo jedziesz na oparach) i uszkodzenia przypadkowe. A prawda jest taka, że teraz jak cię jakiś dziad wyciska pod lufy przeciwników to nawet nie możesz obrócić działa, przysadzić w gąski i odjechać. WG logic.

No i jak często ci się to zdarza, że ktoś cię wypycha? Mi może raz na 1000 bitew. Za to debili co w tył wieży ci są w stanie strzelić albo artylerię, która strzela w przeciwnika niezależnie od tego czy jesteś z nim w zwarciu, jest masa.
maxpowerZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
maxpower2019.09.17, 10:18
-1#16
Ta gra umarła 4 lata temu.
KynarethZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kynareth2019.09.17, 10:42
-1#17
Filip454 @ 2019.09.16 23:59  Post: 1217347
Ja tam nie widzę sensu wrzucania RT do online'owych gierek, w których się liczy płynność i FPS (dla stosunkowo szybkiego czasu reakcji).

Wprowadzają RT, a same GPU są jeszcze na tę technologię zbyt słabe, żeby normalnie z tego korzystać bez wydawania równiwartości sumy przeznaczanej kiedyś na średniej klasy komputer. Pecety stały się zwykłym marketingowym poletkiem do koszenia kasy.

Konsole zawsze nim były, ale tam jest tylko abonament i gracz z góry wie co go czeka. Płaci i ma święty spokój na kilka lat.

Wbrew pozorom, nie chcę rozpętywać kolejnej wojenki, ale RT weszło do gier zbyt wcześnie i czucć, że zostało wprowadzone na siłę. Gdyby było inaczej, to dałoby się RT używać na komputerach ze średniej półki (tej średniej sensu stricto).

W 2020 będzie 3080 Ti i jego posiadacze będą mieli gdzie zrobić z niego użytek. To, że przeciętny gracz nie będzie mieć odpowiedniego sprzętu, nie znaczy że tacy się w ogóle nie znajdą.
Orzel94Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Orzel942019.09.17, 11:10
Telvas @ 2019.09.16 14:11  Post: 1217292
AliChochlik @ 2019.09.16 13:14  Post: 1217287
(...)

W dalszym ciągu możesz uruchomić grę z grafiką jak z 2012 roku. Czy to źle, że grafika w grach-usługach dostaje nowe technologie? Przecież gdyby ta gra wyglądała dalej jak sprzed 7 lat, to by nie mieli szans na pozyskiwanie nowych graczy.

Jest opcja grafiki SD i HD, ale do wersji z 2012 to ty nei porównuj... ;D Choćby modele czołgów, czy mapy - we współczesnej wersji są dużo, dużo bardziej złożone, nawet jeśli załadujesz prostszą wersję SD.

w 2012 to ja w to grałem na starym lapku z GF9200M GS na średnich, potem dało się nawet chwile grać w kliencie HD na niskich a jakieś pół roku temu w lapku z GTX850m przesiadłem się na SD XD od 2-3 lat chwalą się co aktualizacje ze polepszają grafikę bez straty wydajności..... nie odczułem tego XD
DeXterro94Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
DeXterro942019.09.17, 13:44
AliChochlik @ 2019.09.16 13:14  Post: 1217287
GrLT @ 2019.09.16 12:40  Post: 1217282
Kurde... pamiętam jak w 2012-3 roku grałem w WoT na służbowym laptopie z dwurdzeniowym CPU i zintegrowanej HD2000... teraz to by pewnie menu się jąkało na takim sprzęcie :E

W dalszym ciągu możesz uruchomić grę z grafiką jak z 2012 roku. Czy to źle, że grafika w grach-usługach dostaje nowe technologie? Przecież gdyby ta gra wyglądała dalej jak sprzed 7 lat, to by nie mieli szans na pozyskiwanie nowych graczy.


Chciałem napisać podobny komentarz. No ale wiesz, trzeba jednak ponarzekać kiedy jest wątek związany z ray tracingiem xddd
AliChochlikZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
AliChochlik2019.09.17, 14:15
Orzel94 @ 2019.09.17 11:10  Post: 1217374
Telvas @ 2019.09.16 14:11  Post: 1217292
(...)

Jest opcja grafiki SD i HD, ale do wersji z 2012 to ty nei porównuj... ;D Choćby modele czołgów, czy mapy - we współczesnej wersji są dużo, dużo bardziej złożone, nawet jeśli załadujesz prostszą wersję SD.

w 2012 to ja w to grałem na starym lapku z GF9200M GS na średnich, potem dało się nawet chwile grać w kliencie HD na niskich a jakieś pół roku temu w lapku z GTX850m przesiadłem się na SD XD od 2-3 lat chwalą się co aktualizacje ze polepszają grafikę bez straty wydajności..... nie odczułem tego XD

Między HD a SD jest tylko różnica jakości tekstur i nic więcej. Które i tak musisz wybrać w opcjach ustawień grafiki. A skoro piszesz, że grałeś na niskich to bez różnicy którego klienta pobrałeś. Tylko tyle, że ci więcej miejsca na dysku zajmuje. Za to w samych ustawieniach masz możliwość wybrania grafiki standardowej, jeszcze niższe ustawienia niż niskie w SD. I wtedy gra wygląda jak ta sprzed kilku lat i chodzi nawet na mikrofalówce.
Zaloguj się, by móc komentować