komentarze
levenZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
leven2019.09.21, 04:02
-8#21
Gra zoptymalizowana pod AMD.
Makavcio2Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Makavcio22019.09.21, 12:52
-6#22
Wincyj rdzyniuf, wincyj rdzyniuf, a jak przychodzi co do czego, to czterowątkowy 8100 radzi sobie niemal równie dobrze co szesnastowątkowy ryzen. Dla otarcia łez wspomniano o spadkach wydajności porównywalnych z dwunastoma wątkami ryzena, które zresztą też nie powodują spadku poniżej 60 klatek.

Nawiasem mówiąc, w tej zupełnie nieciekawej dla mnie serii gier grafika została bardzo mocno poprawiona względem poprzednika. Pojawiła się masa efektów ożywiających świat, chociaż pozostano przy kreskówkowej stylistyce, co pewnie zmyliło tropiących zwykle każdy piksel w DLSS ekspertów :)
komisarzZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
komisarz2019.09.22, 07:34
-5#23
test porazka.
Po pierwsze - brak procesora 4 rdzenie 8 watkow. Czyzby wszyscy siedzili juz na najnowszej generacji? 4R 8W to jedna z popularniejszych konfiguracji procesora, an pewno bardziej niz 6 rdzeni bez ht.

Po drugie - nieustanne pitolenie o 'porazce optymalizacyjnej'.
Zupelnie gdy jak wyszedl Far Cry lub poznie Crysis - idioci tez smecili latami jaka to slaba optymalizacja. Po czy nigdy nie wyszlo nic co wygladalo ladniej I chodzilo lepiej. Oczekiwanie ze gra pujdzie na ultra na karcie za 800zl jest zalosne. Nikt nie kaze nikomu grac na ultra. Pytanie czy faktycznie wyglada slabo na np. srednich, bo ja tego nie widze.
VEN1963Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
VEN19632019.09.23, 08:30
-1#24
Belfor @ 2019.09.20 14:33  Post: 1217867
MisterMaster @ 2019.09.20 13:26  Post: 1217854
Jprdl - do 1080p w znośnych detalach (na medium i high to trawa nawet jest wycięta...buhahaha) w gierce która wygląda jak sprzed dziesięciu lat do 60fps (ze spadkami!!!) potrzeba karty za 1.5K+, to jest komedia. Ja po prostu nie wierzę, że oni się z producentami gpu jakoś nie układają bo niby jakim cudem to coś chodzi tak tragicznie? Bo nie uwierzę, że tam tresowane małpy piszą kod.

Tak naprawdę są tylko dwie opcje, które pożerają każdą moc grafiki. Wolumetryczna mgła i złożoność materiałów. Po obniżeniu obu otrzymujesz potężny zastrzyk wydajności, bez praktycznie żadnego downgrejdu w grafice.


to ja bym się pokusił żeby zrobić jeszcze testy na komputerach klasy 386 , a co - jak po całości to po całości ;-)
kwarkonZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
kwarkon2019.09.23, 14:59
tman @ 2019.09.19 19:45  Post: 1217749
Grafika jak w XIII, grze sprzed 16 lat a wymagania jak we Wiedzminie 3 na full detalach. Żałosne.

może powinieneś najpierw sobie przypomnieć jak XIII wygląda .... zanim zaczniesz gadać że cokolwiek tam wygląda podobnie poza faktem że obydwa są w komiksowym stylu.
To tak jak byś twierdził że najnowsze GTA V ma taką samą grafikę jak GTA 3....

Edytowane przez autora (2019.09.23, 16:51): dodany cytat
AssassinZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Assassin2019.09.24, 07:34
Jeśli chodzi o kwestie wizualne to jak da mnie wyszło średnio. Przy tym stylu graficznym (cel-sading czy tam sobel), który zresztą bardzo lubię, nie ma potrzeby dawać aż tyle wodotrysków graficznych. Oni dali i gra działa jak działa. A przy tym niemal całkowicie wykastrowali fizykę, która stanowiła bardzo mocny punkt poprzednich części. Nawet gdyby zrobili to samo co 7 lat temu, ale przy wykorzystaniu nowocześniejszych narzędzi niż Nvidia PhysX, to by było super.
Avicularia...Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Avicularia...2019.09.25, 17:12
Assassin @ 2019.09.24 07:34  Post: 1218136
Jeśli chodzi o kwestie wizualne to jak da mnie wyszło średnio. Przy tym stylu graficznym (cel-sading czy tam sobel), który zresztą bardzo lubię, nie ma potrzeby dawać aż tyle wodotrysków graficznych. Oni dali i gra działa jak działa. A przy tym niemal całkowicie wykastrowali fizykę, która stanowiła bardzo mocny punkt poprzednich części. Nawet gdyby zrobili to samo co 7 lat temu, ale przy wykorzystaniu nowocześniejszych narzędzi niż Nvidia PhysX, to by było super.

Fizyka mocnym punktem poprzednich części? Dopiero skończyłem dwójkę, do której wróciłem po latach. Jeśli podskoczysz będąc na platformie, która przesuwa się w osi poziomej, to nie wylądujesz na platformie, tylko spadniesz w przepaść, a platforma pojedzie dalej. Gra nie uwzględnia, że postać ma tę samą prędkość co platforma. Do tego tony niewidzialnych ścian w dziwnych miejscach, co powoduje częste odbijanie się postaci przy próbie wskoczenia gdzieś. No i katastrofalny system prowadzenia pojazdu, ale to pozostałość po porcie z konsoli - jedziesz tam gdzie akurat masz skierowaną myszkę, na klawiaturze tylko gaz i hamulec. To sprawia też, że brak jest możliwości strzelania w innym kierunku niż się jedzie.
doopanZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
doopan2019.09.28, 22:51
Proszę, zróbcie porządne wykresy jak na ppc, a nie takie jpg biedne. Bardzo brakuje wybrania co jest 100%, nie chce mi się przeliczać za każdym razem różnicy w kartach. Duży plus natomiast za użycie starszych kart graficznych, bo np. ja siędzę jeszcze na gtx 970 (jeszcze troszkę;)) i prawdę mówiąc, to długo ze sobą walczyłem, żeby zamówić coś mocniejszego:)
sFIRZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
sFIR2019.10.01, 08:38
-2#29
Heh nie wiem kto i jak test przeprowadzał, ale na moim 4770k @4,2GHz i EVGA 980Ti Hybrid w 1920x1080 w ustawieniach ultra (nie pamiętam tylko jakie AF) grę ograniczyłem do 60 FPS bo w kampani nie widziałem sensu, żeby generowała więcej. Bez ograniczenia FPS'y trzymały się coś koło 84.
Funkcja komentowania została wyłączona. Do dyskusji zapraszamy na forum.