komentarze
AmitozaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Amitoza2019.08.17, 16:55
57#1
No, szaleństwem... to kiedy wyjdą karty które się do tego RT nadają? Bo to co serwuje nam teraz nvidia za rok czy dwa kiedy gry zaczną rzeczywiście korzystać z dobrodziejstw RT, pewnie nada się do wymiany, albo grania bez RT.
StjepanZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Stjepan2019.08.17, 16:58
31#2
Ten dzisiejszy RT to pic na wodę, do prawdziwego path tracingu jeszcze daleka droga, a ta ich seria kart przy PT ile by wyciągnęła w 1080p 1-3fps może, więc niech nie pieprzą głupot za 10-15 lat ta technologia będzie dopracowana i karty które ją osiągną w 4k/8k będą dostępne za normalne pieniądze.
chizraZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
chizra2019.08.17, 16:59
37#3
Buahahaha, padłem. Pokaz możliwości RT w grze z 1997 r. (Quake 2). Faktycznie, istne szaleństwo :lol2: Nie chodzi o to, czy samochód jeździ, ale o to jak jeździ...
Edytowane przez autora (2019.08.17, 17:05)
Grom23Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Grom232019.08.17, 17:06
29#4
Dobry pajac
KituZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kitu2019.08.17, 17:08
21#5
chizra @ 2019.08.17 16:59  Post: 1214611
Buahahaha, padłem. Pokaz możliwości RT w grze z 1997 r. (Quake 2). Faktycznie, istne szaleństwo :lol2:

Nie no, w Minecrafcie też niczego sobie :E A nie, wait, tam nie są wykorzystywane rdzenie RT :E
azganZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
azgan2019.08.17, 17:17
21#6
Ile można grać w Quake 2? RT to za jakieś 2-3 generacje, żeby to jakoś wyglądało i działało w nowych grach.
czolgista778Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
czolgista7782019.08.17, 17:21
22#7
RT było dead-on-arrival. DX10 było przełomem a RT będzie takim samym bzdetem jak Hairworks czy PhysX.
HeeronimZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Heeronim2019.08.17, 17:23
29#8
Dopłacanie chorych pieniędzy do ray tracingu to jest dopiero szaleństwo.

Tym bardziej, że te super karty będą nadawały się na śmietnik po premierze nowych konsol (o co zadbają chociażby producenci konsol smarujący w łapę producentów gier, aby te nie działały zbyt dobrze na starszym sprzęcie PC; patrz afera z Ubisoftem, który naciskany przez Microsoft i Sony, celowo psuł optymalizację gier na PC, żeby ludzie kupowali konsole- i tak np. Watch Dogs, który na pokazach w nieokrojonej wersji śmigał w 1080p/60fps na GTX680, po premierze i cięciach, był ledwie grywalny na tej karcie).

Nie ma więc mowy o żadnym aspekcie 'future-proof'.
AmitozaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Amitoza2019.08.17, 17:26
czolgista778 @ 2019.08.17 17:21  Post: 1214615
RT było dead-on-arrival. DX10 było przełomem a RT będzie takim samym bzdetem jak Hairworks czy PhysX.
bez przesady - konsole jakieś tam wsparcie dla RT dostaną, podobnie jak następna generacja kart amd, wiec będzie coraz częściej obecne w grach. Poza tym jeżeli chcemy postępu w grafice to jedyny kierunek.
CzikiTikiTaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
CzikiTikiTa2019.08.17, 17:31
25#10
czyli szaleństwem jest kupno 1660Ti ?
Bart TutZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Bart Tut2019.08.17, 17:33
Dawno się tak nie uśmiałem xD
Niech lepiej obniżą cenę gtx 1660 ti dla tych szaleńców co nie chcą rtx.
DeniryerZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Deniryer2019.08.17, 17:34
15#12
Czyli cała seria 16XX to szrot według CEO Nvidii? :E Przecież Turingi w momencie premiery Ampere w 2020 nie będą się nadawać do niczego, bo już ledwo przędą, a co dopiero jak wyjdzie kolejna architektura, która ma być wydajniejsza chyba, że CEO sugeruje, że nie ma na co czekać i ampere będzie 10-12% wydajniejsze rdzenie RT.

Tak czy inaczej strzelił sobie w kolano :E
Nie będę kupować GPU pod dyktando korpo - będą gry, które wykorzystują PT/RT i mnie interesują to wtedy zainwestuje w nowe GPU.
KowalZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kowal2019.08.17, 17:43
14#13
Chyba mu promienie zbyt mocno w czółko przygrzały :E
BlureyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Blurey2019.08.17, 17:46
Może dzieciaki tego nie pamiętają, ale WŁAŚNIE kupno dzisiejszej karty z obsługą RT pokroju rx 2070 to szaleństwo.

Kiedyś była podobna gadka, jak wchodził DX9, DX10, nowe shadery i nagle było bum w łeb, gdy okazało się, że średnio wydajna nowa karta, która to obsługuje ZDYCHA w grach, które to wymuszają, gdy inne, starsze i tańsze karty, które nie obsługiwały tych technologii miały ZNACZNIE lepszą wydajność, bez jakiegoś mocnego pogorszenia obrazu. I ludzie zostawali na lodzie z najnowszymi efektami i 15 fpsami, gdy stara generacja jechała 2x lepiej. (kiedyś 30 fps to i tak było dobrze)

NIE dajcie się nabrać i nie popełniajcie błędów waszych technologicznych przodków. Do wydajności rtx 2080 TI absolutnie nie ma miejsca tutaj na RT.
lolek.oloZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
lolek.olo2019.08.17, 17:58
Drogi Panie Huang. Szaleństwem to są ceny RTX, które i tak do RT się nie nadają. Gry na poważnie wykorzystujące tą technologię pojawią się dopiero na nową generację konsol. Na te gry obecne RTXy będą zdecydowanie za słabe.
Szaleństwem jest dopłacanie do czegoś, czego tak naprawdę nie wykorzystamy(wiem, że niektórzy doceniają 'pseudo RT' np. w Metro).
czolgista778Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
czolgista7782019.08.17, 18:55
Amitoza @ 2019.08.17 17:26  Post: 1214617
czolgista778 @ 2019.08.17 17:21  Post: 1214615
RT było dead-on-arrival. DX10 było przełomem a RT będzie takim samym bzdetem jak Hairworks czy PhysX.
bez przesady - konsole jakieś tam wsparcie dla RT dostaną, podobnie jak następna generacja kart amd, wiec będzie coraz częściej obecne w grach. Poza tym jeżeli chcemy postępu w grafice to jedyny kierunek.

No tak, tylko w konsolach jest AMD a nie Nvidia, nie wiadomo jak oni podchodzą do RT bo w segmencie PC wygląda na to że nie przywiązują do tego dużej wagi. Osobiście wolałbym 60FPS 4k w konsoli we wszystkich tytułach niż 30FPS z raytracingiem.
ZdzisiuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Zdzisiu2019.08.17, 19:00
Mi żaden RT potrzebny nie jest. Ja chcę stabilne 60 klatek na sekundę w 4K.
szatkusZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
szatkus2019.08.17, 19:15
-1#18
czolgista778 @ 2019.08.17 18:55  Post: 1214630

No tak, tylko w konsolach jest AMD a nie Nvidia, nie wiadomo jak oni podchodzą do RT bo w segmencie PC wygląda na to że nie przywiązują do tego dużej wagi. Osobiście wolałbym 60FPS 4k w konsoli we wszystkich tytułach niż 30FPS z raytracingiem.

Nie przywiązują, bo mają inny target niż Nvidia. Zieloni rzucili RTX tylko w highendzie. AMD się trzyma średniego segmentu i doda RT jak będzie to miało dla nich sens.

Twórcy gier już parę lat temu zapowiadali, że możliwości rasteryzacji powoli się kończą. Ray tracing to nie jest jakiś wymysł Nvidii tylko kolejny logiczny krok.

Gdybanie czy RT ma sens to jak gdybanie w latach 90. czy shadery się przyjmą.
JaN008Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
JaN0082019.08.17, 20:46
Nvidia: kupno przepłaconej karty z obsługą ray tracingu jest kretynizmem.
menel00Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
menel002019.08.17, 21:52
Blurey @ 2019.08.17 17:46  Post: 1214622
Może dzieciaki tego nie pamiętają, ale WŁAŚNIE kupno dzisiejszej karty z obsługą RT pokroju rx 2070 to szaleństwo.

Kiedyś była podobna gadka, jak wchodził DX9, DX10, nowe shadery i nagle było bum w łeb, gdy okazało się, że średnio wydajna nowa karta, która to obsługuje ZDYCHA w grach, które to wymuszają, gdy inne, starsze i tańsze karty, które nie obsługiwały tych technologii miały ZNACZNIE lepszą wydajność, bez jakiegoś mocnego pogorszenia obrazu. I ludzie zostawali na lodzie z najnowszymi efektami i 15 fpsami, gdy stara generacja jechała 2x lepiej. (kiedyś 30 fps to i tak było dobrze)

NIE dajcie się nabrać i nie popełniajcie błędów waszych technologicznych przodków. Do wydajności rtx 2080 TI absolutnie nie ma miejsca tutaj na RT.


DX10 nie zmieniał praktycznie nic jeśli chodzi o jakość i wydajność ani na plus ani na minus
Zaloguj się, by móc komentować