komentarze
Raptor9Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Raptor92019.07.30, 17:54
22#1
wychodzi 3,5GB vram na GTX 970 który jest wolniejszy od GTX 1050TI
RdzaweOkoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
RdzaweOko2019.07.30, 18:31
Niezła optymalizacja, może to będzie pierwszy tytuł w którym RT będzie przyzwoicie działać na RTX 2060 ;)
Darko7Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Darko72019.07.30, 18:47
Szkoda, że nie przetestowali na jakiejś integrze Intela czy AMD.
Kyle_PLZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kyle_PL2019.07.30, 19:26
2560x1440 Mein Leben i karty z 4 GB VRAM mówią bye bye. Szkoda, że zabrakło RX560/460 z 4GB VRAM - byłoby widać jak wiele w niektórych grach, potrafiła by dać większa ilość pamięci niż 2GB na kartach AMD, nawet tak wolnych jak RXx60.
supervisorZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
supervisor2019.07.30, 19:34
18#5
Ponad 60fps w 4k na karcie za 1600zł, świadectwo genialnej optymalizacji.
TheMr.Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
TheMr.2019.07.30, 19:52
-11#6
Przydałby się powrót do testów AMD+AMD vs Intel+NV, ciekawe czy połączenie GPU i CPU od AMD dalej ma taki problem z wydajnością jak za czasów Buldka albo Phenoma.
supervisor @ 2019.07.30 19:34  Post: 1212827
Ponad 60fps w 4k na karcie za 1600zł, świadectwo genialnej optymalizacji.

Id Tech 6 to w sumie silnik z Dooma sprzed 3 lat, który graficznie nic nie oferuję a Dooma odpalał byle ziemniak. Już Wiedzmak z modami wymaga więcej.
Edytowane przez autora (2019.07.30, 19:55)
StjepanZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Stjepan2019.07.30, 19:56
17#7
Ta gra to crap. Wolfensteinem nie powinna się nazywać.
KynarethZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kynareth2019.07.30, 20:14
lipiec 2019 a gry AAA wciąż 4 rdzenie
szkoda że nie możemy w pełni wykorzystać 8 rdzeniowych procków
KowalPachołekFocusaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
KowalPachołekFocusa2019.07.30, 20:29
13#9
***Wolfenstein: Youngblood to tytuł, który miał nam zaprezentować efekty śledzenia promieni z użyciem API Vulkan, ale na razie musimy uzbroić się w cierpliwość i poczekać, aż deweloper dopracuje implementację ray tracingu.***
Gra słabo się sprzedaje,zbiera przeciętne opinie,więc może być jak z Assetto Corsa Competizione. Zrezygnowanie z implementacji RT
Icek44Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Icek442019.07.30, 20:47
gniot szkoda czasu
Makavcio2Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Makavcio22019.07.30, 20:48
-9#11
Kynareth @ 2019.07.30 20:14  Post: 1212834
lipiec 2019 a gry AAA wciąż 4 rdzenie
szkoda że nie możemy w pełni wykorzystać 8 rdzeniowych procków
Ta, i 90% ludzi nie odpali potem Sapera.

@TheMr.
Ryzen pierwszej generacji w połączeniu z rx580 odstawał od kawy z gtx1060 o jakieś 15-20%, chociaż teoretycznie rx580 powinien być o grubość paznokcia przed gtx1060. Nie spodziewałbym się tutaj jakiegoś wielkiego postępu, chociaż nie uwierzę też, że nic się nie ruszyło na korzyść AMD.
mksejZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mksej2019.07.30, 20:58
bardzo słaba gra .. po 8h usunąłem .. liczyem na coś lepszego ..
KowalZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 67%
Kowal2019.07.30, 21:02
-6#13
supervisor @ 2019.07.30 19:34  Post: 1212827
Ponad 60fps w 4k na karcie za 1600zł, świadectwo genialnej optymalizacji.

Nie, to nie genialna optymalizacja, a jak na dzisiejsze czasy nędzna grafika.
RaVen01Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
RaVen012019.07.30, 21:42
ale pascale po tyłku dostają patrząć po wynikach 1440p, 1660 bez Ti szybszy od 1070, rx 580 od 1060, 1080 wygrywa co prawda z 2060 na pclab, ale nie wiem czy to nie jest błąd bo 2060 ma niższy minimalny fps od 1660 i od 1660ti, a na innych portalach to 2060 szybsza jest na mainleben od 1080 (techpowerup, overclock3d.net, gamegpu)
Edytowane przez autora (2019.07.30, 21:43)
lolek.oloZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
lolek.olo2019.07.30, 21:43
10#15
Raptor9 @ 2019.07.30 17:54  Post: 1212811
wychodzi 3,5GB vram na GTX 970 który jest wolniejszy od GTX 1050TI

Dokładnie kolejny test który to pokazuje. Szkoda że nie ma wyników z GTX1060 3GB i RX560 4GB. Ciekawe czy by się zrównały? xD
KowalZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 67%
Kowal2019.07.30, 22:26
-11#16
lolek.olo @ 2019.07.30 21:43  Post: 1212843
Raptor9 @ 2019.07.30 17:54  Post: 1212811
wychodzi 3,5GB vram na GTX 970 który jest wolniejszy od GTX 1050TI

Dokładnie kolejny test który to pokazuje. Szkoda że nie ma wyników z GTX1060 3GB i RX560 4GB. Ciekawe czy by się zrównały? xD

Zobacz sobie na gamegpu gdzie wylądowało furyx (połowa wydajności rx470) i 290X (gorzej od 970). I zastanów się z jakiego powodu. Nie jest to vram na żadnej z tych kart.
RaVen01Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
RaVen012019.07.30, 22:35
Kowal @ 2019.07.30 22:26  Post: 1212848
lolek.olo @ 2019.07.30 21:43  Post: 1212843
(...)

Dokładnie kolejny test który to pokazuje. Szkoda że nie ma wyników z GTX1060 3GB i RX560 4GB. Ciekawe czy by się zrównały? xD

Zobacz sobie na gamegpu gdzie wylądowało furyx (połowa wydajności rx470) i 290X (gorzej od 970). I zastanów się z jakiego powodu. Nie jest to vram na żadnej z tych kart.

470 w teście na gamegpu jest w wersji 8GB i wypadła lepiej od gtx 1060 6GB XD, to dużo mówi o sytacji pascali. Co do 290x ma już ile? 7 lat? to konkurent bardziej gtx780 imho.
Edytowane przez autora (2019.07.30, 22:35)
SkullekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Skullek2019.07.30, 23:00
Jak to możliwe, że ktoś jeszcze kupuje 1050Ti, nie licząc SFF. Polecanie tego szrota zamiast RX570 powinno kończyć się więzieniem ;).
RX580 posiadający minimalny fps na poziomie maksymalnych klatek 1060.
RX590 > 1070, też zaskoczenie i to spore.

Sytuacja się powtarza jak z Maxwellami i Keplerami.
rsi2019.07.30, 23:18
Doom Eternal jest już na Id Tech 7, szkoda że nowy Wolf też nie jest na nim oparty.
StilgarusZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Autor publikacjiStilgarus2019.07.30, 23:36
lolek.olo @ 2019.07.30 21:43  Post: 1212843
Raptor9 @ 2019.07.30 17:54  Post: 1212811
wychodzi 3,5GB vram na GTX 970 który jest wolniejszy od GTX 1050TI

Dokładnie kolejny test który to pokazuje. Szkoda że nie ma wyników z GTX1060 3GB i RX560 4GB. Ciekawe czy by się zrównały? xD

Niestety nie mam tych kart w labie.
Zaloguj się, by móc komentować