komentarze
KowalPachołekFocusaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
KowalPachołekFocusa2019.07.22, 11:56
17#1
Aha... To kupiłem KFA2 GeForce RTX 2070 EX (1-Click OC),żeby pograć w Wolfa z RT,a do karty z RT,dostaję grę bez RT. BRAWO! Nv,brawo
W10 klikaj bez końcaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
W10 klikaj bez końca2019.07.22, 12:01
Trochę z innej beczki. Nie działa RSS z aktualnościami PCLab.
KituZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kitu2019.07.22, 12:22
21#3
KowalPachołekFocusa @ 2019.07.22 11:56  Post: 1211972
Aha... To kupiłem KFA2 GeForce RTX 2070 EX (1-Click OC),żeby pograć w Wolfa z RT,a do karty z RT,dostaję grę bez RT. BRAWO! Nv,brawo

Ale w czym problem? Kupiłeś kartę? Kupiłeś. Nic więcej Nvidii nie interesuje - pieniądze popłynęły na ich konto, a że gry nie mają RT - to już nie ich problem :P
KowalPachołekFocusaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
KowalPachołekFocusa2019.07.22, 12:33
Kitu @ 2019.07.22 12:22  Post: 1211976
Kupiłeś kartę? Kupiłeś. Nic więcej Nvidii nie interesuje - pieniądze popłynęły na ich konto, a że gry nie mają RT - to już nie ich problem :P

Muszę doczytać czy nie chodziło o karty serii 3000:) To jest tragedia co Nv wyprawia i jak kompletnie jest nieprzygotowana do gier z RT. Może jakiś zbiorowy pozew obudziłby ich i otrzezwił,w związku jak reklamują towar niezgodny z umową
SebastianFMZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SebastianFM2019.07.22, 12:46
-6#5
KowalPachołekFocusa @ 2019.07.22 12:33  Post: 1211977
Kitu @ 2019.07.22 12:22  Post: 1211976
Kupiłeś kartę? Kupiłeś. Nic więcej Nvidii nie interesuje - pieniądze popłynęły na ich konto, a że gry nie mają RT - to już nie ich problem :P

Muszę doczytać czy nie chodziło o karty serii 3000:) To jest tragedia co Nv wyprawia i jak kompletnie jest nieprzygotowana do gier z RT. Może jakiś zbiorowy pozew obudziłby ich i otrzezwił,w związku jak reklamują towar niezgodny z umową

A co niby wyprawia?
Zapomniałeś chyba, że NVidia to producent kart graficznych. Miej pretensje do deweloperów.
QantexZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Qantex2019.07.22, 12:47
KowalPachołekFocusa @ 2019.07.22 11:56  Post: 1211972
Aha... To kupiłem KFA2 GeForce RTX 2070 EX (1-Click OC),żeby pograć w Wolfa z RT,a do karty z RT,dostaję grę bez RT. BRAWO! Nv,brawo

No to sobie teraz możesz pograć w Quake 2 RTX :D :D
SundayUserZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SundayUser2019.07.22, 12:52
'Według przedstawiciela Machine Games, nad implementacją rozwiązania mają ciężko pracować inżynierowie Nvidii, by zapewnić jak najlepsze efekty graficzne.'
Kto może rozwinąć to zdanie? To NVidia pracuje nad RT w grach? To by tłumaczyło raptem z 5 tytułów z RT przez rok.
BlejdosZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 33%
Blejdos2019.07.22, 13:17
Qantex @ 2019.07.22 12:47  Post: 1211979
KowalPachołekFocusa @ 2019.07.22 11:56  Post: 1211972
Aha... To kupiłem KFA2 GeForce RTX 2070 EX (1-Click OC),żeby pograć w Wolfa z RT,a do karty z RT,dostaję grę bez RT. BRAWO! Nv,brawo

No to sobie teraz możesz pograć w Quake 2 RTX :D :D


Gry z obsługą ray tracingu:

Battlefield V
Metro Exodus
Shadow of the Tomb Raider
Stay in the Light
Quake II (RTX)

Nadchodzące gry, które mają obsługiwać ray tracing:

Atomic Heart
Control
Enlisted
Justice
JX3
MechWarrior 5: Mercenaries
ProjectDH
Call of Duty: Modern Warfare
Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2
Watch Dogs: Legion
Cyberpunk 2077
TabalanZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Tabalan2019.07.22, 13:44
SundayUser @ 2019.07.22 12:52  Post: 1211980
'Według przedstawiciela Machine Games, nad implementacją rozwiązania mają ciężko pracować inżynierowie Nvidii, by zapewnić jak najlepsze efekty graficzne.'
Kto może rozwinąć to zdanie? To NVidia pracuje nad RT w grach? To by tłumaczyło raptem z 5 tytułów z RT przez rok.
NVidia współpracuje z deweloperami nad implementacją RT. Tytułów tak mało, ponieważ jest to drastyczna zmiana w stosunku do obecnych technologii.
AntybiotykZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Antybiotyk2019.07.22, 13:49
13#10
Inżynierowie Nvidii będą dodawać odblaski na siłę, żeby podłogi świeciły się jak psu jaja.
qas1Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
qas12019.07.22, 13:54
Blejdos @ 2019.07.22 13:17  Post: 1211984
Qantex @ 2019.07.22 12:47  Post: 1211979
(...)

No to sobie teraz możesz pograć w Quake 2 RTX :D :D


Gry z obsługą ray tracingu:

Battlefield V
Metro Exodus
Shadow of the Tomb Raider
Stay in the Light
Quake II (RTX)

Nadchodzące gry, które mają obsługiwać ray tracing:

Atomic Heart
Control
Enlisted
Justice
JX3
MechWarrior 5: Mercenaries
ProjectDH
Call of Duty: Modern Warfare
Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2
Watch Dogs: Legion
Cyberpunk 2077
Już od roku znamy znamy niemal wszystkie pozycje z tej listy:
https://pclab.pl/news78676.html
W międzyczasie z listy widzę wypadło Assetto Corsa Competizione - premiera 2 miesiące temu, a RT ani widu. Podobnie Justice - premiera w Chinach w 2018 roku, RT dalej nie ma. Na pocieszenie jest dostępne demo:
https://www.techpowerup.com/download/justi...cing-tech-demo/
Na RT w Shadow of the Tomb Raider trzeba było czekać kilka miesięcy od premiery. Wolfenstein: Youngblood, jak widać, szykuje się następne opóźnienie. Jeśli tak to będzie w przyszłości wyglądać, przyszłość RTX rysuje się w czarnych barwach.
Edytowane przez autora (2019.07.22, 13:55)
AliChochlikZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
AliChochlik2019.07.22, 13:57
KowalPachołekFocusa @ 2019.07.22 12:33  Post: 1211977
Kitu @ 2019.07.22 12:22  Post: 1211976
Kupiłeś kartę? Kupiłeś. Nic więcej Nvidii nie interesuje - pieniądze popłynęły na ich konto, a że gry nie mają RT - to już nie ich problem :P

Muszę doczytać czy nie chodziło o karty serii 3000:) To jest tragedia co Nv wyprawia i jak kompletnie jest nieprzygotowana do gier z RT. Może jakiś zbiorowy pozew obudziłby ich i otrzezwił,w związku jak reklamują towar niezgodny z umową

Jezu, znów ten 'towar niezgodny z umową' ludzie obudźcie się. Gry nie produkuje Nvidia, więc jaki tu towar niezgodny z umową? Nie mógłbym robić w handlu jakbym takich klientów miał obsługiwać.
KowalPachołekFocusaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
KowalPachołekFocusa2019.07.22, 14:07
SebastianFM @ 2019.07.22 12:46  Post: 1211978

Zapomniałeś chyba, że NVidia to producent kart graficznych. Miej pretensje do deweloperów.

###Według przedstawiciela Machine Games, nad implementacją rozwiązania mają ciężko pracować inżynierowie Nvidii###
Boziu jak widać przy KAŻDEJ grze z RT muszą pracować ludzie z NV. Czyli pretensje uzasadnione w kierunku NV
SebastianFMZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SebastianFM2019.07.22, 14:27
-6#14
KowalPachołekFocusa @ 2019.07.22 14:07  Post: 1211995
SebastianFM @ 2019.07.22 12:46  Post: 1211978

Zapomniałeś chyba, że NVidia to producent kart graficznych. Miej pretensje do deweloperów.

###Według przedstawiciela Machine Games, nad implementacją rozwiązania mają ciężko pracować inżynierowie Nvidii###
Boziu jak widać przy KAŻDEJ grze z RT muszą pracować ludzie z NV. Czyli pretensje uzasadnione w kierunku NV

Ty masz chyba jakieś problemy z logicznym myśleniem.
NVidia udostępniła nową technologię w swoich kartach, umożliwiającą śledzenie promieni. Microsoft dodał do DirectX API pozwalające każdemu z niej skorzystać. Wszystko jest udokumentowane. W internecie jest dostępna masa przykładów z kodem źródłowym udostępnionych m. in. przez Microsoft i NVidia. NVidia dodatkowo udostępniła kod źródłowy starej gry z dodanym obliczaniem oświetlenia za pomocą RT. Dodatkowo dodali do poprzedniej generacji kart emulację RT. Pomagają deweloperom w implementacji RT. Co ci nie pasuje?
KowalPachołekFocusaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
KowalPachołekFocusa2019.07.22, 14:35
SebastianFM@
Nie POMAGAJĄ,tylko CIĘŻKO pracują.Zauważasz różnicę?
Edytowane przez autora (2019.07.22, 14:36)
W10 klikaj bez końcaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
W10 klikaj bez końca2019.07.22, 14:46
W10 klikaj bez końca @ 2019.07.22 12:01  Post: 1211974
Trochę z innej beczki. Nie działa RSS z aktualnościami PCLab.

Naprawione. Dzięki :)
Edytowane przez autora (2019.07.22, 14:46)
KenjiroZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kenjiro2019.07.22, 15:08
11#17
SebastianFM @ 2019.07.22 14:27  Post: 1212001
W internecie jest dostępna masa przykładów z kodem źródłowym udostępnionych m. in. przez Microsoft i NVidia. NVidia dodatkowo udostępniła kod źródłowy starej gry z dodanym obliczaniem oświetlenia za pomocą RT. Dodatkowo dodali do poprzedniej generacji kart emulację RT. Pomagają deweloperom w implementacji RT. Co ci nie pasuje?

Czy możesz mi wskazać palcem tę masę przykładów, np. na GitHubie, w których dokłada się np. do silnika UE lub Unity obsługę RT z użyciem RTX (PS. Nie prostych przykładów jak zrobić jeden lub kilka obiektów z RT)?

A z tym pomaganiem, to mnie wygląda na to, że dodanie obsługi do silnika jest tak bardzo skomplikowane, że bez wsparcia deweloperów nVidii można pomarzyć o RTX. Oczywiście to może również wynikać z niedostępności dokumentacji GameWorks for RT, która jest obwarowana prawnymi obostrzeniami, aby przypadkiem tajne tajności nie wyciekły do konkurencji.
Edytowane przez autora (2019.07.22, 15:11)
KituZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kitu2019.07.22, 15:20
Kenjiro @ 2019.07.22 15:08  Post: 1212008
SebastianFM @ 2019.07.22 14:27  Post: 1212001
W internecie jest dostępna masa przykładów z kodem źródłowym udostępnionych m. in. przez Microsoft i NVidia. NVidia dodatkowo udostępniła kod źródłowy starej gry z dodanym obliczaniem oświetlenia za pomocą RT. Dodatkowo dodali do poprzedniej generacji kart emulację RT. Pomagają deweloperom w implementacji RT. Co ci nie pasuje?

Czy możesz mi wskazać palcem tę masę przykładów, np. na GitHubie, w których dokłada się np. do silnika UE lub Unity obsługę RT z użyciem RTX (PS. Nie prostych przykładów jak zrobić jeden lub kilka obiektów z RT)?

A z tym pomaganiem, to mnie wygląda na to, że dodanie obsługi do silnika jest tak bardzo skomplikowane, że bez wsparcia deweloperów nVidii można pomarzyć o RTX. Oczywiście to może również wynikać z niedostępności dokumentacji GameWorks for RT, która jest obwarowana prawnymi obostrzeniami, aby przypadkiem tajne tajności nie wyciekły do konkurencji.

Jak tak słucham wszelkich informacji i opinii o RT(X), mam wrażenie, że dopóki AMD nie włączy się do wyścigu na promienie i nie udostępni otwartych narzędzi do raytracingu, tak długo RT w grach można traktować jako ciekawostkę zarzynającą komputery, a nie rewolucję w dynamicznym oświetleniu scen.
Edytowane przez autora (2019.07.22, 15:39): dzięki AliChochlik ;)
AliChochlikZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
AliChochlik2019.07.22, 15:36
Kitu @ 2019.07.22 15:20  Post: 1212011
Kenjiro @ 2019.07.22 15:08  Post: 1212008
(...)

Czy możesz mi wskazać palcem tę masę przykładów, np. na GitHubie, w których dokłada się np. do silnika UE lub Unity obsługę RT z użyciem RTX (PS. Nie prostych przykładów jak zrobić jeden lub kilka obiektów z RT)?

A z tym pomaganiem, to mnie wygląda na to, że dodanie obsługi do silnika jest tak bardzo skomplikowane, że bez wsparcia deweloperów nVidii można pomarzyć o RTX. Oczywiście to może również wynikać z niedostępności dokumentacji GameWorks for RT, która jest obwarowana prawnymi obostrzeniami, aby przypadkiem tajne tajności nie wyciekły do konkurencji.

Jak tak słucham wszelkich informacji i opinii o RT(X), mam wrażenie, że dopóki AMD nie włączy się do wyścigu na promienie i nie udostępni otwartych narzędzi do raytracingu, tak długo RT w grach można traktować jako ciekawostkę zarzynającą komputery, a nie rewolucję w oświetleniu dynamicznych scen.


'oświetleniu dynamicznych scen' => dynamicznym oświetleniu scen
chyba to miałeś na myśli
KituZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kitu2019.07.22, 15:39
AliChochlik @ 2019.07.22 15:36  Post: 1212015
'oświetleniu dynamicznych scen' => dynamicznym oświetleniu scen
chyba to miałeś na myśli

Tak - poprawione, dzięki :)
Zaloguj się, by móc komentować