komentarze
RanndolfZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Ranndolf2019.07.11, 15:08
55#1
Sam używam tylko legalnych gier, ale każda wieść o złamaniu Denuvo bardzo mnie cieszy - chciałbym, żeby w końcu pozbyto się tych zabezpieczeń, bo i tak nie są zbyt skuteczne, a uprzykrzają tylko życie legalnym użytkownikom
buggeerZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
buggeer2019.07.11, 15:08
27#2
Mam nadzieję, że teraz producent albo zastąpi je lepszą wersją albo usunie denuvo z legalnych kopii gry. Ludzie z Ubisoftu nadal trzymają denuvo w AC:Origins i AC:Odyssey i zabijają wydajność na starszych Intelach i Ryzenach.
StjepanZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Stjepan2019.07.11, 15:15
37#3
Denuvo to jeden z wielu raków branży, dobrze że je obeszli.
DracoolaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Dracoola2019.07.11, 15:19
33#4
Tak, teraz pojawi się nowa wersja Denuvo, pewnie jeszcze cięższa. Za parę lat w CPU lub GPU będą dodatkowe rdzenie do obsługi DRM.
mag_zbcZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mag_zbc2019.07.11, 15:23
-3#5
Ranndolf @ 2019.07.11 15:08  Post: 1210737
nie są zbyt skuteczne, a uprzykrzają tylko życie legalnym użytkownikom

Są skuteczne i robią dokładnie to, co mają robić - zabezpieczyć okno sprzedażowe 1-2 miesiące po wydaniu gry, bo wtedy sprzedaż jest największa i gra przynosi największy przychód. Wydawcy dobrze wiedzą, że nie ma zabezpieczeń nie do złamania.
TelvasZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Telvas2019.07.11, 15:32
Brawo! :)
znafcaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 33%
znafca2019.07.11, 15:35
16#7
Kupuje tylko i wylacznie oryginalne cyfrowe wersje gier i mam nadzieje zd Denuovo umrze.

Rybaczek KoziołkaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Rybaczek Koziołka2019.07.11, 15:40
14#8
Ranndolf @ 2019.07.11 15:08  Post: 1210737
Sam używam tylko legalnych gier, ale każda wieść o złamaniu Denuvo bardzo mnie cieszy - chciałbym, żeby w końcu pozbyto się tych zabezpieczeń, bo i tak nie są zbyt skuteczne, a uprzykrzają tylko życie legalnym użytkownikom


Też mam same legale, i omijam wieeeeelkim kołem wszystko co ma denuvo. także jeśli tytuł nie interesuje mnie w mega szczególny sposób, omijam dystrybucję elektroniczną która nie pozwala mi później na instalację poza paltformą dostawcy. no chyba że jakiegoś gratisa czasem wypatrzę :D nie jestem zainteresowany tzw. dożywotnim wypożyczeniem, lecz realnym licencjonowanym zakupem.
GrLTZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
GrLT2019.07.11, 15:42
18#9
Dracoola @ 2019.07.11 15:19  Post: 1210741
Tak, teraz pojawi się nowa wersja Denuvo, pewnie jeszcze cięższa. Za parę lat w CPU lub GPU będą dodatkowe rdzenie do obsługi DRM.


I to pewnie będzie niedługo w wymaganiach minimalnych - 2 rdzeniowy DRM-CPU [DPU?] i stałe połączenie z siecią oraz włączone rozpoznawanie twarzy i lokalizacja...
Rybaczek KoziołkaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Rybaczek Koziołka2019.07.11, 15:43
mag_zbc @ 2019.07.11 15:23  Post: 1210742
Ranndolf @ 2019.07.11 15:08  Post: 1210737
nie są zbyt skuteczne, a uprzykrzają tylko życie legalnym użytkownikom

Są skuteczne i robią dokładnie to, co mają robić - zabezpieczyć okno sprzedażowe 1-2 miesiące po wydaniu gry, bo wtedy sprzedaż jest największa i gra przynosi największy przychód. Wydawcy dobrze wiedzą, że nie ma zabezpieczeń nie do złamania.


Ktoś cię bezsensownie zminusował :)
w przeszłości kilka tytułów z denuvo zostało złamanych przed wydaniem, i b.dobrze :D

a kto jest rozsądny, omija wszelkie przedsprzedaże bo to nie ma sensu, oraz zakupy premierowe. trzeba poczekać na pierwsze fixy. gra nie zająć, nie ucieknie. za to dystrybutor wersji elektronicznej, może skasować twój klucz. dlatego ja tak nie kupuję.
HDR'oZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
HDR'o2019.07.11, 15:48
-5#11
Dubel
Edytowane przez autora (2019.07.11, 15:52)
HDR'oZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
HDR'o2019.07.11, 15:50
Złamanie Denuvo 6.0 w jednej grze nie oznacza oczywiście, że zaraz zobaczymy wysyp cracków dla innych pozycji.

A jak ma być więcej cracków, skoro....wymieniliście wszystkie gry ? :P A jeśli mieliście na myśli 3 wymienione, to po złamaniu denuvo z jednej wersji, na kolejne gry czeka się dzisiaj góra (w najgorszym wypadku) tydzień.
Edytowane przez autora (2019.07.11, 16:04)
kiokioZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
kiokio2019.07.11, 15:56
-15#13
Rybaczek Koziołka @ 2019.07.11 15:43  Post: 1210751
mag_zbc @ 2019.07.11 15:23  Post: 1210742
(...)

Są skuteczne i robią dokładnie to, co mają robić - zabezpieczyć okno sprzedażowe 1-2 miesiące po wydaniu gry, bo wtedy sprzedaż jest największa i gra przynosi największy przychód. Wydawcy dobrze wiedzą, że nie ma zabezpieczeń nie do złamania.


Ktoś cię bezsensownie zminusował :)
w przeszłości kilka tytułów z denuvo zostało złamanych przed wydaniem, i b.dobrze :D

a kto jest rozsądny, omija wszelkie przedsprzedaże bo to nie ma sensu, oraz zakupy premierowe. trzeba poczekać na pierwsze fixy. gra nie zająć, nie ucieknie. za to dystrybutor wersji elektronicznej, może skasować twój klucz. dlatego ja tak nie kupuję.



Tylko w Polsce takie myślenie. W cywilizowanym kraju ludzie kupują gry i w przedsprzedaży i na premierę i tak jak kolega wyżej napisał - gry tobą największy przychód w pierwszych tygodniach od premiery i zapewniam Cie że ludzie kupują nowości, tak samo jak kupują nowe samochody i chodzą do kina na premierę. W Polsce za to jeździ się starym gratem, filmy ogląda na Kodi, Netflixa kupuje na spółkę z 7 innymi kolesiami no i oczywiście wspiera sie piractwo. I to wcale nie chodzi o to że ludzie nie mają pieniędzy, poprostu jesteśmy takim narodem, podobnie jak Szkoci
KameleonnZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kameleonn2019.07.11, 15:58
Denuvo caly czas jest 'dozbrajane' niestety odbija sie to na wydajnosci i trzeba coraz to wiecej rdzeni zeby utrzymasz w ryzach spadki wydajnosci z tym zwiazane.
KenjiroZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kenjiro2019.07.11, 16:05
13#15
kiokio @ 2019.07.11 15:56  Post: 1210759
Tylko w Polsce takie myślenie. W cywilizowanym kraju ludzie kupują gry i w przedsprzedaży i na premierę i tak jak kolega wyżej napisał - gry tobą największy przychód w pierwszych tygodniach od premiery i zapewniam Cie że ludzie kupują nowości, tak samo jak kupują nowe samochody i chodzą do kina na premierę. W Polsce za to jeździ się starym gratem, filmy ogląda na Kodi, Netflixa kupuje na spółkę z 7 innymi kolesiami no i oczywiście wspiera sie piractwo. I to wcale nie chodzi o to że ludzie nie mają pieniędzy, poprostu jesteśmy takim narodem, podobnie jak Szkoci

Bzdura i jeszcze raz bzdura. Niemcy trzy razy oglądają każde euro (a kiedyś markę), aby się zastanowić na co je wydać. To samo Francuzi i wiele innych nacji.
Fora (np. Reddit) są pełne utyskiwań z całego świata na jakość produktów, że leci na pysk, tak w przypadku gier, jak i filmów i innych.
A piractwo jest wysokie również na zachodzie...
HDR'oZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
HDR'o2019.07.11, 16:09
-5#16
Kodi? A co to jest? Skrót do kodowania? A zrzuya na Netfliksa dobrze świadczy o ludziach, którzy są przedsiębiorczy ;) Jak lubisz szastać na prawo i lewo to Twoja sprawa. Inna rzecz, ze wszystko z Netfliksa można obejrzeć legalnie np w CDA
Edytowane przez autora (2019.07.11, 16:09)
Makavcio2Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Makavcio22019.07.11, 16:32
Rybaczek Koziołka @ 2019.07.11 15:40  Post: 1210749
omijam dystrybucję elektroniczną która nie pozwala mi później na instalację poza paltformą dostawcy
Są jeszcze takie? Poza tymi kilkoma grami na krzyż, które pokazują się na GOGu.

@HDR'o:
Purysty nie próbuję nigdy udawać, ale Polnische Wirtschaft nie tylko nie świadczy dobrze o osobach w to zaangażowanych, ale ma też zwykle krótkie nogi. O tym legalnym oglądaniu na cda nie wspominając... Zwykły warez.
Edytowane przez autora (2019.07.11, 16:35)
Orzel94Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Orzel942019.07.11, 16:36
Rybaczek Koziołka @ 2019.07.11 15:40  Post: 1210749
Ranndolf @ 2019.07.11 15:08  Post: 1210737
Sam używam tylko legalnych gier, ale każda wieść o złamaniu Denuvo bardzo mnie cieszy - chciałbym, żeby w końcu pozbyto się tych zabezpieczeń, bo i tak nie są zbyt skuteczne, a uprzykrzają tylko życie legalnym użytkownikom


Też mam same legale, i omijam wieeeeelkim kołem wszystko co ma denuvo. także jeśli tytuł nie interesuje mnie w mega szczególny sposób, omijam dystrybucję elektroniczną która nie pozwala mi później na instalację poza paltformą dostawcy. no chyba że jakiegoś gratisa czasem wypatrzę :D nie jestem zainteresowany tzw. dożywotnim wypożyczeniem, lecz realnym licencjonowanym zakupem.

To w co grasz? Bo mam wrażenie że ogromną większość obecnych gier na PC wychodzi właśnie w ten sposób
mkopekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mkopek2019.07.11, 17:08
Nie wiem dalczego narzekający na to, że Denuvo obciąża procesor, cieszą się ze złamania kolejnej wersji. To tylko oznacza, że powstanie jeszcze jedna kolejna wersja i następne gry z Denuvo, bedą obciążone jeszcze większym narzutem. widocznie lubicie wiedzieć, że ten 6/8 rdzeniowy (12/16 wątkowy) CPU jest wam do czegos potrzebny.
SajlorMunZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SajlorMun2019.07.11, 17:34
-8#20
Rybaczek Koziołka @ 2019.07.11 15:40  Post: 1210749
Ranndolf @ 2019.07.11 15:08  Post: 1210737
Sam używam tylko legalnych gier, ale każda wieść o złamaniu Denuvo bardzo mnie cieszy - chciałbym, żeby w końcu pozbyto się tych zabezpieczeń, bo i tak nie są zbyt skuteczne, a uprzykrzają tylko życie legalnym użytkownikom


Też mam same legale, i omijam wieeeeelkim kołem wszystko co ma denuvo. także jeśli tytuł nie interesuje mnie w mega szczególny sposób, omijam dystrybucję elektroniczną która nie pozwala mi później na instalację poza paltformą dostawcy. no chyba że jakiegoś gratisa czasem wypatrzę :D nie jestem zainteresowany tzw. dożywotnim wypożyczeniem, lecz realnym licencjonowanym zakupem.

Jednym słowiem nie masz żadnej większej gry wydanej przez ostatnie 10 lat, bo wszystko ma taki czy inny system DRM. Nawet wersje fizyczne wymagają aktywacji na platformie wydawcy.

Nie wiem dlaczego ludzie nadal wierzą, że Denuvo w zauważalny sposób wpływa na działanie gry czy komputera. Jeśli jest poprawnie zaimplementowane i używacie komputera za więcej niż 500zł, to spadki wydajności są na poziomie błędu pomiarowego.
Zaloguj się, by móc komentować