komentarze
Bemx2kZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Bemx2k2019.07.10, 12:06
Ile z tego DX12 będzie wykożystane to już inna bajka.
np multigpu które w DX12 pozwala przyzwoicie łączyć różne karty graficzne
np GTX 1050 i GTX 1070
misugiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
misugi2019.07.10, 14:42
Z DX12? Nie no poważnie? W 2020 roku? Wow.
SquizzZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Squizz2019.07.10, 15:01
Też się zastanawiam po co ;)
Edytowane przez autora (2019.07.10, 15:01)
NamonakiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Namonaki2019.07.10, 16:09
będą jaja jeśli się okażę że GTA V dostanie te opcje...
o RDR2 na PC dużo się plotkuje a nic jeszcze z tego nie wyszło.
SquizzZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Squizz2019.07.10, 16:57
Zasada jest taka, że zawsze można. Gry na konsole tworzy się na komputerach, na najszybszych jednostkach, by nie martwić się o optymalizację. Pytanie czy jest wola optymalizacji pod więcej konfiguracji.
Edytowane przez autora (2019.07.10, 16:58)
deton24Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
deton242019.07.10, 19:13
@Bemx2k
Jest to w ogóle zaimplementowane w jakimkolwiek tytule?
Edytowane przez autora (2019.07.10, 19:14)
PutoutZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Putout2019.07.11, 09:18
-1#7
Namonaki @ 2019.07.10 16:09  Post: 1210622
będą jaja jeśli się okażę że GTA V dostanie te opcje...
o RDR2 na PC dużo się plotkuje a nic jeszcze z tego nie wyszło.


piszę o tym od 2015 roku. w GTA V dx12 mógłby dać bardzo dobre efekty ze względu na konstrukcje tej gry.

@deton24
w Ashes chyba jest. stamtąd pochodziły dawniej testy mGPU Fury X + 980 Ti
KameleonnZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kameleonn2019.07.11, 12:44
-1#8
Bemx2k @ 2019.07.10 12:06  Post: 1210599
Ile z tego DX12 będzie wykożystane to już inna bajka.
np multigpu które w DX12 pozwala przyzwoicie łączyć różne karty graficzne
np GTX 1050 i GTX 1070

Multi gpu jest martwe i to juz wie kazdy. DX12 to duzo wiecej niz CFX/SLI i fajnie ze coraz wiecej gier wykorzystuje te api. W idealnym swiecie bylby to vulkan ale trzeba sie zadowolic tym co mamy. :E
Zaloguj się, by móc komentować