komentarze
Masketta ManZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Masketta Man2019.06.27, 13:15
11#1
Pewnie, że przynoszą - nie muszą ich przez pewien czas kupować :E
Edytowane przez autora (2019.06.27, 13:17)
Orzel94Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Orzel942019.06.27, 13:21
15#2
A co niższa marża sklepu daje graczom bo nie załapałem? Bo na pewno nie są to niższe ceny jak na razie...
bi3dron4Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
bi3dron42019.06.27, 13:23
-20#3
Nieustający ból dupy o jedno hasło do zapamiętania więcej...
supervisorZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
supervisor2019.06.27, 13:34
Orzel94 @ 2019.06.27 13:21  Post: 1208742
A co niższa marża sklepu daje graczom bo nie załapałem? Bo na pewno nie są to niższe ceny jak na razie...

Niższa marża 'może' dać dużo graczom ale nie 'musi'. Teoretycznie taki producent będzie miał więcej w kieszeni i w związku z tym większy budżet na rozwijanie tytułu lub tworzenie nowych tytułów.

Teoretycznie, bo wszystko zależy od wydawcy.
AvalancZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Avalanc2019.06.27, 13:53
bi3dron4 @ 2019.06.27 13:23  Post: 1208743
Nieustający ból dupy o jedno hasło do zapamiętania więcej...

Nieustanny ból dupy człowieka, którego zrozumienie pojęcia praktyki antykonsumenckie przerasta jego wąskie pojmowanie otaczającego świata.
dracoxZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
dracox2019.06.27, 14:17
-5#6
Avalanc @ 2019.06.27 13:53  Post: 1208749
bi3dron4 @ 2019.06.27 13:23  Post: 1208743
Nieustający ból dupy o jedno hasło do zapamiętania więcej...

Nieustanny ból dupy człowieka, którego zrozumienie pojęcia praktyki antykonsumenckie przerasta jego wąskie pojmowanie otaczającego świata.

Praktyki antykonsumenckie ? Czyzby ktos wspomnial o steam ?

Prawda jest taka ze steam odkad nikt mu nie mogl zagrozić przestał być dobrym wujkiem. Tu trzeba konkurencji. Niestety kazda konkurencja zaraz jest torpedowana przez stado dronów placzacych ze jak nie na steam to nigdzie. epic , czy wczesniej microsoft store - i caly ten placz ze wlasny sklep ms w windows 10 'zablokuje' ludziom steama i 'ukradnie ich gry'.
bi3dron4Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
bi3dron42019.06.27, 14:24
-7#7
Avalanc @ 2019.06.27 13:53  Post: 1208749
bi3dron4 @ 2019.06.27 13:23  Post: 1208743
Nieustający ból dupy o jedno hasło do zapamiętania więcej...

Nieustanny ból dupy człowieka, którego zrozumienie pojęcia praktyki antykonsumenckie przerasta jego wąskie pojmowanie otaczającego świata.

Hahaha :D Rzeczywiście - zalogowanie się hasłem Avalanc1 zamiast Avalanc2 to niesamowicie antykonsumencka polityka... Bardzo PROkonsumencko jest wtedy, kiedy istnieje tylko jeden sklep - nie trzeba pamiętać tyle haseł, ale weź pod uwagę, że nie każdy ma taki ograniczenia umysłowe...
DrW2019.06.27, 14:38
Ale clickbaitowy tytuł...

Z wypowiedzi wyraźnie wynika, że tytuły na wyłączność to najbardziej efektywna metoda zyskania użytkowników platformy. Jaką przewagę ma PS4 nad Xboxem, że tak dobrze się sprzedaje? Ani nie ma lepszego sprzętu, ani większej liczby feature'ów - ba, jest nawet w plecy w kwestiach takich jak crossplay i kompatybilność wsteczna. A jednak ostro go zdominowało, niemal wyłącznie za pomocą exclusivów.

Same exclusivy są dla graczy wyłącznie upierdliwością. Ale są jedyną realną szansą na rozbicie monopolu Steama, żeby proporcje użytkowników wyniosły np. 80:20, a nie 97:3, gdzie te 3% to wszystkie Uplaye, Originy i GOGi razem wzięte. Tyle dobrze, że chociaż w przeciwieństwie do konsolowych, PC-towe exclusivy nie wymuszają dopłaty kilku-kilkunastu setek złotych aby w nie zagrać.
DrDeeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
DrDee2019.06.27, 14:40
dracox @ 2019.06.27 14:17  Post: 1208753
Avalanc @ 2019.06.27 13:53  Post: 1208749
(...)

Nieustanny ból dupy człowieka, którego zrozumienie pojęcia praktyki antykonsumenckie przerasta jego wąskie pojmowanie otaczającego świata.

Praktyki antykonsumenckie ? Czyzby ktos wspomnial o steam ?

Prawda jest taka ze steam odkad nikt mu nie mogl zagrozić przestał być dobrym wujkiem. Tu trzeba konkurencji. Niestety kazda konkurencja zaraz jest torpedowana przez stado dronów placzacych ze jak nie na steam to nigdzie. epic , czy wczesniej microsoft store - i caly ten placz ze wlasny sklep ms w windows 10 'zablokuje' ludziom steama i 'ukradnie ich gry'.

Jakoś na GOG-a nikt nie narzekał, wręcz przeciwnie. Konkurencja jest dobra, gdy konkurent wyróżnia się czymś na plus. W tym przypadku nie ma żadnych plusów dla nas, klientów.
menel00Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
menel002019.06.27, 14:56
10#10
Zgadzam się z tym panem, mój portfel wiele zyskał dzięki wylączności epica, zamiast kupić grę na steam ściągam ją z torrentów.
dracoxZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
dracox2019.06.27, 14:58
Gog nie jest realnie konkurencją dla steam. Gog glownie zaczął od handlu starym szrotem, nie wchodząc na poletko steama. Zresztą jaki jest udzial rynku przez GoG ? Razem z uplay, originem i innymi cisną sie razem o jakies 5%?


Co do exow, na konsolach wyglada to ciut inaczej. Exy to najczescie gry od poczatku do konca ufundowane przez wlasciciela platformy, z ogromnym budzetem. Wizytowki wrecz.
dracoxZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
dracox2019.06.27, 15:01
-5#12
menel00 @ 2019.06.27 14:56  Post: 1208764
Zgadzam się z tym panem, mój portfel wiele zyskał dzięki wylączności epica, zamiast kupić grę na steam ściągam ją z torrentów.

A tu mamy przykład takiego drona o którym pisałem wcześniej. 'Jak nie na steam to ukradne!'
PraginorlanZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Praginorlan2019.06.27, 16:53
Jeśli lubicie gry, ale nie przepadacie za Epic Games Store(...)

Co w przypadku, gdy nie lubię też Steam'a, Origin'a, Uplay'a i innych takich klientów? Powtarzam i będę powtarzał. Żeby grać w konkretne tytuły i tak jestem zmuszony do posiadania danego klienta. Dlatego taki Epic nie robi mi różnicy. Wszystkie te cholerstwa powinny trafić pod młotek. Wyczekuję powrotu ery dinozaurów (czyli coś co nigdy nie nastąpi) i czasów gdzie gry były na płytach. Złote czasy, ach złote czasy...
doryinfgZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
doryinfg2019.06.27, 17:14
Niech wytrze zapłakane oczy milionami dolarów...
Bart TutZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Bart Tut2019.06.27, 18:10
Epic shit store.
Orzel94Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Orzel942019.06.28, 07:03
supervisor @ 2019.06.27 13:34  Post: 1208745
Orzel94 @ 2019.06.27 13:21  Post: 1208742
A co niższa marża sklepu daje graczom bo nie załapałem? Bo na pewno nie są to niższe ceny jak na razie...

Niższa marża 'może' dać dużo graczom ale nie 'musi'. Teoretycznie taki producent będzie miał więcej w kieszeni i w związku z tym większy budżet na rozwijanie tytułu lub tworzenie nowych tytułów.

Teoretycznie, bo wszystko zależy od wydawcy.

To jakby napisać że wysokie marże Intela za ostatnie lata powodują że dostajemy lepsze procesory XD
arczi79Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
arczi792019.06.28, 09:50
Tak dla odmiany - mi Epic nie pozwolił dokonać zakupów w swoim sklepie :) Mam konto permanentnie zablokowane na płatności :D Jaja kwadratowe!
Rybaczek KoziołkaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 33%
Rybaczek Koziołka2019.06.28, 13:23
w kontekście walki ze steamem, tak, jest to korzystne. steam stał się 3cim monopolistą obok sony (ps) i microsoft (xbox).

jednak czy nie można by developerom dać innej możliwości? tj. zejść z marży i podzielić się nią z developerem i użytkownikiem? developerzy chętniej przyjdą, użytkownicy chętniej kupią. za to gry na wyłączność mogą mieć krótkie nogi, bo nie znam żadnego przypadku, by na dłuższą metę nie stały się dojarką portfela gracza.
StaryPierdzielZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
StaryPierdziel2019.06.28, 20:04
Kłamliwe świńskie oczka. Poczekajmy, jak to się rozwinie, jakoś mu nie wierzę w te wyniki sprzedaży.
Zaloguj się, by móc komentować