komentarze
markencjuszZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
markencjusz2019.06.25, 15:14
kiedy raytracing w UE?
AarghZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Aargh2019.06.25, 15:55
markencjusz @ 2019.06.25 15:14  Post: 1208493
kiedy raytracing w UE?

Wyszedł w wersji 4.22.
znafcaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
znafca2019.06.25, 16:58
Moze ktos po poslu napisac doaczego nie frostbite? Bo ze source stary i malo devsow to pojalem. Ze wczesniej nie mieli dosteou to tez.
Prace byly zbyt zaawansowane?UE4 leoszy?
markencjuszZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
markencjusz2019.06.25, 17:00
Aargh @ 2019.06.25 15:55  Post: 1208499
markencjusz @ 2019.06.25 15:14  Post: 1208493
kiedy raytracing w UE?

Wyszedł w wersji 4.22.

dzieki
SajlorMunZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SajlorMun2019.06.25, 17:24
znafca @ 2019.06.25 16:58  Post: 1208503
Moze ktos po poslu napisac doaczego nie frostbite? Bo ze source stary i malo devsow to pojalem. Ze wczesniej nie mieli dosteou to tez.
Prace byly zbyt zaawansowane?UE4 leoszy?

Nie mieli z pewno¶ci± do¶wiadczenia, szczególnie że Frostbyte to jeden z bardziej skomplikowanych i nieoczywistych silników, do tego bez solidnej dokumentacji. Unreal jest najpopularniejszy (obok otwartego Unity), stosunkowo łatwy do ogarniecia, więc wybór wydawał się oczywisty. Generalnie nikt poza EA raczej nie my¶li o używaniu Frostbyte. Swoj± drog± byłem w szoku, że tak długo siedzieli na Source.
Zaloguj się, by móc komentować