komentarze
JODLASTYZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
JODLASTY2019.07.08, 08:45
Czyli nowe konsole będą na wypasie :)
znafcaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 33%
znafca2019.07.08, 10:01
-9#82
3900X zamowione, msi creation. Najbardziej to sram o Ram, bo potrzebuje 64 GB.
Irytuja mnie te z dupy testy “do profesjonalnych” zastosowan i 16 GB ram. Toc to ledwie starcza na jedna zakladke chrome.
Nic to, kupuje ram za 3 kola w ciemno, bo oczywscie ktos kupuje plyte i Procka do “typowych zastosowan, ze nawet security updejtow nie wlacza”
Ale jak mam bulic 2-3x razy tyle za hedt to juz trudno zaryzukuje.
Dzieki za test ktory prawie nic mi nie dal.
MarucinsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Marucins2019.07.08, 10:11
Fajnie byłby jeszcze wrzucić tak dla zasady:
Ryzen 9 3900x vs Intel i9 7920x / 12 rdzeni vs 12 rdzeni
lukas108Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
lukas1082019.07.08, 10:29
Marucins @ 2019.07.08 10:11  Post: 1210315
Fajnie byłby jeszcze wrzucić tak dla zasady:
Ryzen 9 3900x vs Intel i9 7920x / 12 rdzeni vs 12 rdzeni

12 jajek
https://www.youtube.com/watch?v=0H0DakBbuU0
Omega93Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Omega932019.07.08, 10:50
22#85
No bez jaj usuńcie tą bardzo wysoką cenę z minusów 3900x.. bo to jest śmiech na sali.. taką adnotację można dać przy 9900k a nie ryzenie 9..
And777rewZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
And777rew2019.07.08, 11:14
U niektórych producentów w najdroższych wersjach płyt chłodzenie chipsetu jest połączone z sekcjami zasilania ciepłowodem. Pewnie dzięki temu wiatraczek będzie się rzadziej włączał
CautionZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Caution2019.07.08, 11:18
-18#87
Mamy 2k19, a testów gier w 4K nadal brak. No o prostu beka. Kto dziś gra w marnym FullHD. Hahaha
GalvatronZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Galvatron2019.07.08, 11:45
10#88
To są testy procesorów, nie kart graficznych. Przy 4K GPU staje się wąskim gardłem i może powodować wypłaszczenie wyników.
CaroozoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Caroozo2019.07.08, 12:44
-2#89
JODLASTY @ 2019.07.08 08:45  Post: 1210294
Czyli nowe konsole będą na wypasie :)

Nowe konsole o ile będą bazować na Zen2, to będą ciut inaczej zaprojektowane. Niemniej - 8 x 3,2 baza na jednym chiplecie + turbo i wydajność CPU wystarczy na dłuższy czas.

Jestem ciekaw czy jak będą wychodziły nowe rewizje sprzętu to czy wypuszczą APU w wersji 7nm+, dzięki czemu byłyby możliwe mniejsze wymiary, zmniejszony pobór lub... Wyższe turbo ;).
MarucinsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Marucins2019.07.08, 12:46
Caution @ 2019.07.08 11:18  Post: 1210326
Mamy 2k19, a testów gier w 4K nadal brak. No o prostu beka. Kto dziś gra w marnym FullHD. Hahaha

Tak naprawdę testy w 720p bardziej oddają moc CPU. Ale 720p to dopiero absurd aby w dobie 2020 roku jechać na takiej rozdziałce. Więc redakcje przyjęły rozdzielczość 1080p. Im wyższa tym różnice dla CPU będą mniejsze. Czyli logicznie myśląc skoro w GRACH (bo niestety ale u nas tylko to się liczy - sic!) różnice będą jeszcze bardziej znikome to zakup Ryzena ma jeszcze większy sens ;)
dest24Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
dest242019.07.08, 13:05
No AMD ładnie idzie w CPU i segmencie GPU z tego co widziałem też pięknie poszło konkurencja klientowi nie szkodzi.
taithZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
taith2019.07.08, 13:19
Marucins @ 2019.07.08 12:46  Post: 1210338
Caution @ 2019.07.08 11:18  Post: 1210326
Mamy 2k19, a testów gier w 4K nadal brak. No o prostu beka. Kto dziś gra w marnym FullHD. Hahaha

Tak naprawdę testy w 720p bardziej oddają moc CPU. Ale 720p to dopiero absurd aby w dobie 2020 roku jechać na takiej rozdziałce. Więc redakcje przyjęły rozdzielczość 1080p. Im wyższa tym różnice dla CPU będą mniejsze. Czyli logicznie myśląc skoro w GRACH (bo niestety ale u nas tylko to się liczy - sic!) różnice będą jeszcze bardziej znikome to zakup Ryzena ma jeszcze większy sens ;)

Ano w kilku recenzjach widziałem jak recenzenci odkopali 720p any wykazać większe różnice, co jest zupełnie nierealistyczne.
Kto przy testach kart graficznych robi to w rozdzielczości 720p... Albo analogicznie przy teście kart graficznych mierzyć prędkość wyświetlania obrazu w excelu...
Ja już mając RX 480 przeszedłem na 1440p, co w testach redakcji powinno być już standardem.
StjepanZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Stjepan2019.07.08, 13:52
Omega93 @ 2019.07.08 10:50  Post: 1210322
No bez jaj usuńcie tą bardzo wysoką cenę z minusów 3900x.. bo to jest śmiech na sali.. taką adnotację można dać przy 9900k a nie ryzenie 9..

Pewnie farelka Intela zwana 9900KS będzie kosztować jeszcze więcej niż 9900K, to cena 3900X przy cenach niebieskich jest bardzo dobra.
*Konto usunięte*2019.07.08, 13:53
-11#94
Wszyscy testują wydajność, obliczeń w roznych zastosowaniach, ale NIKT na świecie podczas recenzji nie podaje jednego z najważniejszych czynników, właściwości procesorów - responsywności/miodności używania systemu na danej platformie.. Np. na procesorze Threadripper 32 rdzeniowym, słupki są super wysoko, ale co z tego, jesli rekacje na wciskanie w Photoshopie, Premiere, Maya, Blenderze gdzie ponad 90% programu działa jednowątkowo i innych niegraficznych aplikacjach są nawet 2-3x wolniejsze niż na 9900K. Na 9900K 5Ghz czas reakcji nawet po kliknieciu ikonki przegladarki na pulpicie do czasu sie odpalenia jej z wszystkimi zakładkami jest mniejszy niż na procesorze ktory ma 4x wiecej rdzeni. Baaa nawet menu start sie otwiera o kilkadziesiat setnych sekund krócej! ;) A to wszystko wpływa na miodnosc, przyjemność, wydajność pracy, zwłaszcza w programach do obróbki obrazu, gdzie podczas składania sceny, pracy z projektem glownie jeden wątek jest wykorzystywany za każdym kliknieciem jakiejkolwiek funkcji, przycisku, a robi się to setki i tysiace razy przy montowaniu video czy projektowaniu graficznym, i te nawet 2x różnice czasu reakcji przy kazdym kliknieciu, wydaniu poleceń programowi robi wielką różnicę w efektywności pracy- mimo że koncowy rendering projektu bedzie te 20-30% na Ryzenie szybszy.. Więc jak to wyglada w Ryzenach 3000? W porównaniu do 9900K? Może twórca artykułu na to zwrócić uwagę składając na obu stacjach tą samą prostą scenę video 4-8k, albo odpalając jakąś cięższą scene w Blenderze?
bowiplZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
bowipl2019.07.08, 14:00
Na tym Asus Prime B350-Plus były jakieś ograniczenia w uefi?
Typu RAM na 2133 Mhz i tym podobne kwiatki?
Edytowane przez autora (2019.07.08, 14:01)
MarucinsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Marucins2019.07.08, 14:18
-5#96
Czy redakcja spotkała się z tym problemem:

https://www.xanxogaming.com/reviews/amd-ry...A_GeForce_cards
Może nawet nie zdała sobie sprawy z jego istnienia, bo i po co ma wypaść lepiej od Intela prawda panie Mateuszu? Tym bardziej skoro za minus dla 3900X postawiono cenę :`D``````
topiqZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
topiq2019.07.08, 14:20
-1#97
Gdybym chciał zakupić coś pod nowego Ryzena, to jedynym wyborem, ze względu na potrzebny mi stary slot PCI do karty DVB-C jest Asus PRIME X370-A. Niestety ta karta nie ma odpowiednika na PCIe. Dobrze wiedzieć, że spokojnie na chipsetach X370 nie ma większej różnicy w wydajności względem X570. Ale jeszcze poczekamy na stabilizację cen i ruch Intela. W wakacje mam urlopowe wydatki. Tyle wytrzymałem na i7 3770 to i te kilka miesięcy wytrzymam. Tym bardziej, że aż tyle rdzeni mi nie potrzebne i zadowolę się jakimś Ryzen 5 3xxx.
Edytowane przez autora (2019.07.08, 14:21)
SpioszekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Spioszek2019.07.08, 14:24
Kiedy będzie test Ryzena 5 3600?
Najlepiej z porównaniem do R5 2600, lub R5 1600x
McMenelZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
McMenel2019.07.08, 15:28
-5#99
Spioszek @ 2019.07.08 14:24  Post: 1210357
Kiedy będzie test Ryzena 5 3600?
Najlepiej z porównaniem do R5 2600, lub R5 1600x

Jezus zrobił i jest dobrze.
mbrzostekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Autor publikacjimbrzostek2019.07.08, 15:33
bowipl @ 2019.07.08 14:00  Post: 1210351
Na tym Asus Prime B350-Plus były jakieś ograniczenia w uefi?

Nie, nie brakowało niczego istotnego – co więcej, Prime B350-Plus ma więcej opcji konfiguracyjnych niż obecnie najnowsze UEFI do Crosshaira VI Extreme. Byłem bardzo pozytywnie zaskoczony tą płytą. Jedyny problem to taki, że nie ma wyświetlacza, diod diagnostycznych ani sprawnego mechanizmu 'próbowania' trenowania pamięci przy wysokim taktowaniu - jeśli się nie uda, płyta rebootuje w nieskończoność, zamiast po którymś razie załadować bezpieczne ustawienia.

Marucins @ 2019.07.08 14:18  Post: 1210355
Czy redakcja spotkała się z tym problemem

Nie, ponieważ Redakcja testowała na poprawnie działającej płycie z poprawnie działającym UEFI (można to sprawdzić na 6. stronie).

Recenzje innych modeli opublikujemy wkrótce™ lub niebawem™ :E
Zaloguj się, by móc komentować