komentarze
Himen360Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Himen3602019.06.20, 16:38
Wymagania zalecane to 1080p 30hz? Czy 4k 60hz? Poco podawac takie dane bez zadnej tresci?
KituZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kitu2019.06.20, 16:42
Himen360 @ 2019.06.20 16:38  Post: 1207988
Wymagania zalecane to 1080p 30hz? Czy 4k 60hz? Poco podawac takie dane bez zadnej tresci?

Pewnie standardowe 1080p na low i stałych 30 klatkach.
szymcio30Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
szymcio302019.06.20, 16:50
Raczej to wymagania na 1080p w 60 fps. Skoro potrzeba tylko procka za 1200zł i grafikę 1400-1500zł to optymalizacja nie wróży nic dobrego. Za połowę tej ceny Xbox One X bez problemu tą grę pociągnie w 60fps. A przecież do zestawu potrzebny też ram, płytę dysk, zasilacz itp. Także nastały czasy gdzie średnio wydajny komputer kosztuje spokojnie ponad 4tys bez monitora
wuzetkowiecZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
wuzetkowiec2019.06.20, 18:46
Codemasters zawsze robiło ładne, dobrze zoptymalizowane 'ścigałki', nie wymagające wypasionego sprzętu.
decorator12Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
decorator122019.06.20, 19:11
wuzetkowiec @ 2019.06.20 18:46  Post: 1208000
Codemasters zawsze robiło ładne, dobrze zoptymalizowane 'ścigałki', nie wymagające wypasionego sprzętu.

Bo używa silnika Ego, który ma 10 lat i który nigdy nie był w sumie wymagający
NamonakiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Namonaki2019.06.20, 19:38
decorator12 @ 2019.06.20 19:11  Post: 1208007
wuzetkowiec @ 2019.06.20 18:46  Post: 1208000
Codemasters zawsze robiło ładne, dobrze zoptymalizowane 'ścigałki', nie wymagające wypasionego sprzętu.

Bo używa silnika Ego, który ma 10 lat i który nigdy nie był w sumie wymagający

i pewnie był przez ten czas 20 razy refaktoryzowany :D
noworodek po 10 latach nie przypomina już noworodka :P
biblioteka standardowa C++ ma ponad 30 lat i jakimś cudem nikt nie narzeka
a gier napisanych w języku Rust ze świecą szukać :E
Edytowane przez autora (2019.06.20, 19:38)
Han_124Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Han_1242019.06.20, 19:52
'W dalszej części newsa znajdziecie wszystkie dane na temat minimalnej i zalecanej konfiguracji komputera.' czyli jak zabić całkiem zgrabny wstęp jednym głupim zdaniem
romel2Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
romel22019.06.20, 20:13
Czyli znowu na moim Athlonie 2400+ nie pogram, shit...
decorator12Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
decorator122019.06.20, 20:22
Namonaki @ 2019.06.20 19:38  Post: 1208013
decorator12 @ 2019.06.20 19:11  Post: 1208007
(...)

Bo używa silnika Ego, który ma 10 lat i który nigdy nie był w sumie wymagający

i pewnie był przez ten czas 20 razy refaktoryzowany :D
noworodek po 10 latach nie przypomina już noworodka :P
biblioteka standardowa C++ ma ponad 30 lat i jakimś cudem nikt nie narzeka
a gier napisanych w języku Rust ze świecą szukać :E

Nie był 20 razy refaktoryzowany. Obecnie jest to chyba wersja nr 3 silnika.
Ale pomyliłem się z data - z Ego korzystał pierwszy Grid, także to jednak 11 lat.
I skoro tak, to dlaczego hejtuje się Activision albo Bethesdę, że używa wiekowych silników, a nie Codemasters?
NamonakiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Namonaki2019.06.21, 00:21
decorator12 @ 2019.06.20 20:22  Post: 1208019

Nie był 20 razy refaktoryzowany. Obecnie jest to chyba wersja nr 3 silnika.
Ale pomyliłem się z data - z Ego korzystał pierwszy Grid, także to jednak 11 lat.
I skoro tak, to dlaczego hejtuje się Activision albo Bethesdę, że używa wiekowych silników, a nie Codemasters?

A powiadają że bałagan robi się sam :D
Siła rzeczy jak zaczynasz dopisywać co kol-wiek do źródeł to z biegiem czasu robi się burdel coraz trudniejszy do ogarnięcia i utrudniający dalszy rozwój. Wtedy refaktor jest konieczny. A jak wiadomo praca nad kodem nigdy się nie kończy.
Szczególnie w tak chaotycznym/dynamicznym przypadku jakim są gry gdzie do premiery może diametralnie zmienić się wszystko.
Activision i Bethesdę hejtuje się za wszystko (co popadnie) prawdopodobniej z powodu gier jakie wydają. Musiałbyś spytać jakie hejtera. :D
To jak narzekanie że czyiś rodzice albo dziadkowie maja te 30 czy 50 lat.
Ale tak patrząc na nasze rodzime podwórko to CDP wyda CP 2077 na red engine 4 (równie dobrze mogłaby to być wersja 3 lub 2) na którym po raz 1 wydal wiedźmina 2 w 2011 roku wiec wcale nie jest dużo młodszy. A wiadomo ze musi zostać zmodyfikowany pod kontem zupełnie innej gry jaka jest CP 2077. (Chociażby obsługa RTX wymagającą przepisania na dx12 /vulkan)
Oprogramowanie jest jak wino dojrzewa z czasem.

Koło ma 5,5 tysiąca lat a nikt nie nawołuje do skonstruowania nowego :E
Edytowane przez autora (2019.06.21, 00:27)
EltikZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Eltik2019.06.21, 07:32
-1#11
Jesli optymalizacja bedzie taka w Dirt Rally 2.0 to dziekuje bardzo zwlaszcza ze w F1 kibice to dosc wazny element otoczenia. Przypomne ze w Dirt Rally 2.0 i w poprzedniej 4 kibice sa zabugowaniu bo na GTX jakosc powyzej srednich powoduje ogromne starty wydajnosci
decorator12Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
decorator122019.06.21, 08:29
@up w sumie to narzekam, a przecież nowe silniki bądź ich wersje to najwcześniej 2021 w grach przez nowa gen konsol.
Ten rok i kolejny bedzie nudny strasznie
k4cz0rZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
k4cz0r2019.06.21, 17:59
decorator12 @ 2019.06.20 19:11  Post: 1208007
wuzetkowiec @ 2019.06.20 18:46  Post: 1208000
Codemasters zawsze robiło ładne, dobrze zoptymalizowane 'ścigałki', nie wymagające wypasionego sprzętu.

Bo używa silnika Ego, który ma 10 lat i który nigdy nie był w sumie wymagający

Słodkie. Widać ktoś tu nie pamięta początków Ego, a więc pierwszego Colin McRae DiRT bądź Operation Flashpoint Dragon Rising. ;) Pamiętam jak dowiedziałem się o wymaganiach DiRT to mi szczęka opadła - bodaj 1GB RAM, karta graficzna z SM 3.0....kosmos.
Edytowane przez autora (2019.06.21, 17:59)
Zaloguj się, by móc komentować