komentarze
KrisolZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Krisol2019.06.11, 22:29
Ok, to już może zachęcać do zakupu RTXa, odbicia z RT idealnie pasują do tej gry.
Sory AMD, ale na Cyberpunka jest za duży hype, teraz pewnie wszyscy się rzucą na RTXy, obecne czy te w 7 nm.
Edytowane przez autora (2019.06.11, 22:43)
Ania1984Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Ania19842019.06.11, 22:57
13#2
oOo rany wymagania tej gry z włączonymi efektami RTX to będzie masakra.. RTX 3080Ti poproszę.. do Full HD :D
AmitozaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Amitoza2019.06.11, 23:03
10#3
Mm nadzieje, ze do kwietnia nvidia wyda nowe karty w 7nm, bo chętnie bym pograł w cyberpunka z rt (jedyna gra na jaką czekam), ale nie na tych kartach 'beta RT' jakie są obecnie.

Zawsze przed premierą gry od CDPR robię upgrade wiec tym razem tez planuję. Tym bardziej, ze skoro chcą wcisnąć RT, to bez RT pewnie zrobią mały downgrade aby uwypuklić różnice.
victor1511Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
victor15112019.06.11, 23:08
Krisol @ 2019.06.11 22:29  Post: 1206912
Ok, to już może zachęcać do zakupu RTXa, odbicia z RT idealnie pasują do tej gry.
Sory AMD, ale na Cyberpunka jest za duży hype, teraz pewnie wszyscy się rzucą na RTXy, obecne czy te w 7 nm.

Ciekawe jak rozwiążą tę kwestię. Czy będzie również RT w konsolach oparte o technikę AMD czy będzie tylko dla posiadaczy Nvidii, a AMD mimo wsparcia dla RT (następna generacja) nie będzie pozwalało na odpalenie tej techniki.
pwn2019.06.11, 23:10
ostatnia highendowa karta wypuszczona w Q1 to GTX680

szansa na 7nm przed cyberpunkiem jest niewielka :<
KrisolZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Krisol2019.06.11, 23:15
victor1511 @ 2019.06.11 23:08  Post: 1206919
Krisol @ 2019.06.11 22:29  Post: 1206912
Ok, to już może zachęcać do zakupu RTXa, odbicia z RT idealnie pasują do tej gry.
Sory AMD, ale na Cyberpunka jest za duży hype, teraz pewnie wszyscy się rzucą na RTXy, obecne czy te w 7 nm.

Ciekawe jak rozwiążą tę kwestię. Czy będzie również RT w konsolach oparte o technikę AMD czy będzie tylko dla posiadaczy Nvidii, a AMD mimo wsparcia dla RT (następna generacja) nie będzie pozwalało na odpalenie tej techniki.

Skoro jest w to zamieszana Nvidia, to karty AMD pewnie nie odpalą.
Edytowane przez autora (2019.06.11, 23:33)
pcmireczekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
pcmireczek2019.06.11, 23:16
-12#7
kurde no mireczki na forum w temacie o turingach kurde no mówiły ze Rej Trejsing to trup i marketingowy bajer dla dzieciaczkuffff lepiej kurde no kupic od mireczka uzywanego GTX 1080Ti za 2499zl kurde noo


kurde no ten caly Rej Tresing to miał być nie wypał ja bekę żem cisnał jak zobaczył rok temu newsy z wczesnego pre buildy w Tomb Raiderach gdzie 2080Ti generowało się 30FPS w fullHDl ale mi gola skacze z zazdrości żeby im się karty popaliły komputery zepsułu pluje na wasz Rej Treising a teraz idę założyć kolejnego fejka by szkalować Turingi i samemu odpowiadac na moje posty xD
Edytowane przez autora (2019.06.11, 23:19)
BelforZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Belfor2019.06.11, 23:17
Krisol @ 2019.06.11 22:29  Post: 1206912
Ok, to już może zachęcać do zakupu RTXa, odbicia z RT idealnie pasują do tej gry.
Sory AMD, ale na Cyberpunka jest za duży hype, teraz pewnie wszyscy się rzucą na RTXy, obecne czy te w 7 nm.

To nie tylko to. Nvidia zgarnęła dwie największe gry targów dla siebie - Cyberpunka i Watch Dogsy. AMD w tym samym czasie pokazało jakiś Tom Clancys coś tam z... filtrem wyostrzającym i... SCREEN SPACE REFLECTIONS. Sprzedali to tak jakby to była najnowocześniejsza technologia. A no i oczywiście Borderlands 3 z FidelityFX - też filtr wyostrzający...
Tak jakbyś wcale nie mógł ściągnąć dowolnego SweetFX i nie wyostrzyć samemu.
Edytowane przez autora (2019.06.11, 23:18)
SaryZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Sary2019.06.11, 23:20
Najpierw Bloodlines 2 , gdzie w świecie mroku RT może robić robotę, teraz Cyberpunk Zaczynam się cieszyć ze gra wyjdzie dopiero za (prawie) rok, może przyszłe karty będą na to w pełni gotowe.
Edytowane przez autora (2019.06.11, 23:21)
DiuranZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Diuran2019.06.11, 23:28
Kupie nową karte graficzną jak wydadzą pacman oraz tetris w wersji Ray tracing
Ania1984Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Ania19842019.06.11, 23:28
Amitoza @ 2019.06.11 23:03  Post: 1206917
Mm nadzieje, ze do kwietnia nvidia wyda nowe karty w 7nm, bo chętnie bym pograł w cyberpunka z rt (jedyna gra na jaką czekam), ale nie na tych kartach 'beta RT' jakie są obecnie.

Zawsze przed premierą gry od CDPR robię upgrade wiec tym razem tez planuję. Tym bardziej, ze skoro chcą wcisnąć RT, to bez RT pewnie zrobią mały downgrade aby uwypuklić różnice.


Myślę że premiera 7nm Amper będzie pod koniec Q2 2020, a premiera Cyberpunka zostanie przesunięta o 2-3 miechy (dodatkowy czas na dopracowanie), a nawet jeżeli nie to chyba dasz radę wytrzymać trochę czasu :D
SaryZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Sary2019.06.11, 23:32
Ania1984 @ 2019.06.11 23:28  Post: 1206928
Amitoza @ 2019.06.11 23:03  Post: 1206917
Mm nadzieje, ze do kwietnia nvidia wyda nowe karty w 7nm, bo chętnie bym pograł w cyberpunka z rt (jedyna gra na jaką czekam), ale nie na tych kartach 'beta RT' jakie są obecnie.

Zawsze przed premierą gry od CDPR robię upgrade wiec tym razem tez planuję. Tym bardziej, ze skoro chcą wcisnąć RT, to bez RT pewnie zrobią mały downgrade aby uwypuklić różnice.


Myślę że premiera 7nm Amper będzie pod koniec Q2 2020, a premiera Cyberpunka zostanie przesunięta o 2-3 miechy (dodatkowy czas na dopracowanie), a nawet jeżeli nie to chyba dasz radę wytrzymać trochę czasu :D


Problem w tym ze NV nie musi się śpieszyć z wydaniem nowych kart, a co do gry..Wiesiek trzeci miał opóźnienie? Nawet jeśli, to w przypadku tej gry jest chyba za duży hype, za długo już o niej się mówi, a nawet puszcza żarty w stylu 'data premiery w tytule' Myślę ze choćby się mieli.. , to dotrzymają terminu.
Edytowane przez autora (2019.06.11, 23:36)
crushZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
crush2019.06.11, 23:32
10#13
Krisol @ 2019.06.11 22:29  Post: 1206912
Ok, to już może zachęcać do zakupu RTXa, odbicia z RT idealnie pasują do tej gry.
Sory AMD, ale na Cyberpunka jest za duży hype, teraz pewnie wszyscy się rzucą na RTXy, obecne czy te w 7 nm.

Mhm. Większość będzie miała to w dupie i ogra to na kartach pokroju 580/1060, tudzież do czasu wydania na czymś ciut mocniejszym.
KrisolZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Krisol2019.06.11, 23:34
-6#14
crush @ 2019.06.11 23:32  Post: 1206931
Krisol @ 2019.06.11 22:29  Post: 1206912
Ok, to już może zachęcać do zakupu RTXa, odbicia z RT idealnie pasują do tej gry.
Sory AMD, ale na Cyberpunka jest za duży hype, teraz pewnie wszyscy się rzucą na RTXy, obecne czy te w 7 nm.

Mhm. Większość będzie miała to w dupie i ogra to na kartach pokroju 580/1060, tudzież do czasu wydania na czymś ciut mocniejszym.

No nie wiem, sporo osób kupiło nowe karty dla Wiedźmina 3, teraz tym bardziej kupią, bo hype jest chyba ze 2x większy.
SaryZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Sary2019.06.11, 23:39
Krisol @ 2019.06.11 23:34  Post: 1206933
crush @ 2019.06.11 23:32  Post: 1206931
(...)

Mhm. Większość będzie miała to w dupie i ogra to na kartach pokroju 580/1060, tudzież do czasu wydania na czymś ciut mocniejszym.

No nie wiem, sporo osób kupiło nowe karty dla Wiedźmina 3, teraz tym bardziej kupią, bo hype jest chyba ze 2x większy.


Na pewno nie kupię dla tej gry (jak i żadnej innej) RTXa z obecnej serii, ale sporo osób pewnie kupi, Najlepiej by mi pasowało, jak by CP dodawali do RTXów 30XX i wspomniane byłby już ze 3-4 miechy po premierze.
Edytowane przez autora (2019.06.11, 23:49)
crushZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
crush2019.06.11, 23:59
Krisol @ 2019.06.11 23:34  Post: 1206933

No nie wiem, sporo osób kupiło nowe karty dla Wiedźmina 3, teraz tym bardziej kupią, bo hype jest chyba ze 2x większy.

Ciężko jest zdefiniować 'sporo' - to raz.
Dwa to jednak mam wrażenie, że RTX ogólnie został stosunkowo chłodno przyjęty. To nie ma takiej mocy przebicia jak 'medium', a 'high'.
KenpachiSCZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
KenpachiSC2019.06.12, 00:12
No wszystko fajnie, tylko trochę za wcześnie zrobili tę premierę Cyberpunka dla mnie. Mam GTX 1080Ti więc kupno 2080Ti jest trochę bez sensu, do tego parę miesięcy po premierze Cyberpunka wyjdzie 3080Ti, która pewnie będzie o wiele wydajniejsza w ray tracingu, i nie chce mi się czekać tyle czasu z przejściem Cyberpunka na RTX 3080Ti.

Jakby Nvidia przed premierą Cyberpunka wydała 2080Ti Super z 2x wydajniejszym ray tracingiem, to chętnie bym wziął coś takiego.
Edytowane przez autora (2019.06.12, 00:17)
DeniryerZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Deniryer2019.06.12, 00:19
Krisol @ 2019.06.11 23:34  Post: 1206933
crush @ 2019.06.11 23:32  Post: 1206931
(...)

Mhm. Większość będzie miała to w dupie i ogra to na kartach pokroju 580/1060, tudzież do czasu wydania na czymś ciut mocniejszym.

No nie wiem, sporo osób kupiło nowe karty dla Wiedźmina 3, teraz tym bardziej kupią, bo hype jest chyba ze 2x większy.

Nie byłbym tego taki pewien. Wszystko zależy jak dobrze sobie poradzą RTX w tym tytule, a to będzie zależeć od tego ile efektów zostanie użytych, ich stopnia skomplikowania i jakości.
W Cyberpunku 2077 - przynajmniej wnioskując z cinematic trailera i wcześniejszego gameplayu - jest dość sporo powierzchni, w których są obicia oraz załamania światła. Neonów rzucających światło & powierzchni obijających światło też nie brakuje.
SNC2019.06.12, 00:21
-1#19
zagram na ps5
AmitozaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Amitoza2019.06.12, 01:20
Ania1984 @ 2019.06.11 23:28  Post: 1206928
Amitoza @ 2019.06.11 23:03  Post: 1206917
Mm nadzieje, ze do kwietnia nvidia wyda nowe karty w 7nm, bo chętnie bym pograł w cyberpunka z rt (jedyna gra na jaką czekam), ale nie na tych kartach 'beta RT' jakie są obecnie.

Zawsze przed premierą gry od CDPR robię upgrade wiec tym razem tez planuję. Tym bardziej, ze skoro chcą wcisnąć RT, to bez RT pewnie zrobią mały downgrade aby uwypuklić różnice.


Myślę że premiera 7nm Amper będzie pod koniec Q2 2020, a premiera Cyberpunka zostanie przesunięta o 2-3 miechy (dodatkowy czas na dopracowanie), a nawet jeżeli nie to chyba dasz radę wytrzymać trochę czasu :D

Jak nie dam rady to pogram na Pascalu. Niestety z grami od redów mam tak, ze biorę 2-3tygodnie urlopu od dnia premiery... przy wiesku 2 skończyło się to wakacyjnymi kursami poprawkowymi, a w przypadku trzeciego mocno skróconym urlopem wypoczynkowym. :E
Zaloguj się, by móc komentować