komentarze
KenjiroZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kenjiro2019.05.14, 15:42
-7#1
Jest tyle doskonałych alternatyw, a ktoś jeszcze używa tego 'czegoś'?
Green4Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Green42019.05.14, 15:53
11#2
A o ilu tego typu zaplanowanych lukach nie wiemy. Jak tu nie byc panaroikiem :)
DiuranZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Diuran2019.05.14, 15:54
Tak ja uzywam i wszyscy znajomi/rodzina itd. A jakie posiadasz lub wiez o tych doskon
Kenjiro @ 2019.05.14 15:42  Post: 1202851
Jest tyle doskonałych alternatyw, a ktoś jeszcze używa tego 'czegoś'?


Tak, ja uzywam i wszyscy znajomi/rodzina itd. A jakie posiadasz lub wiesz o tych doskonałych alternatywach?

Messeger sie nie liczy, bo większość normalnych ludzi nie posiada facebooka na telefonie/tablecie, Komunikator od Microsoftu też mało kto posiada, Discord tym bardziej nie. Znam bardzo mało komunikatorów, ale na pewno napiszesz o takich które są rozwijane ciągle na platformach Windows/Android/Mac/Linux, to się sprawdzi który jest godny.
dapeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
dape2019.05.14, 16:30
Diuran @ 2019.05.14 15:54  Post: 1202856
Tak ja uzywam i wszyscy znajomi/rodzina itd. A jakie posiadasz lub wiez o tych doskon
Kenjiro @ 2019.05.14 15:42  Post: 1202851
Jest tyle doskonałych alternatyw, a ktoś jeszcze używa tego 'czegoś'?


Tak, ja uzywam i wszyscy znajomi/rodzina itd. A jakie posiadasz lub wiesz o tych doskonałych alternatywach?

Messeger sie nie liczy, bo większość normalnych ludzi nie posiada facebooka na telefonie/tablecie, Komunikator od Microsoftu też mało kto posiada, Discord tym bardziej nie. Znam bardzo mało komunikatorów, ale na pewno napiszesz o takich które są rozwijane ciągle na platformach Windows/Android/Mac/Linux, to się sprawdzi który jest godny.


Signal, Telegram, Viber.

https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_...DbQ8qfA4L9y.jpg
Edytowane przez autora (2019.05.14, 16:32)
DiuranZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Diuran2019.05.14, 16:49
dape @ 2019.05.14 16:30  Post: 1202861
Diuran @ 2019.05.14 15:54  Post: 1202856
Tak ja uzywam i wszyscy znajomi/rodzina itd. A jakie posiadasz lub wiez o tych doskon
(...)


Tak, ja uzywam i wszyscy znajomi/rodzina itd. A jakie posiadasz lub wiesz o tych doskonałych alternatywach?

Messeger sie nie liczy, bo większość normalnych ludzi nie posiada facebooka na telefonie/tablecie, Komunikator od Microsoftu też mało kto posiada, Discord tym bardziej nie. Znam bardzo mało komunikatorów, ale na pewno napiszesz o takich które są rozwijane ciągle na platformach Windows/Android/Mac/Linux, to się sprawdzi który jest godny.


Signal, Telegram, Viber.

https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_...DbQ8qfA4L9y.jpg
Wielkie dzięki, przyjże się, Signal jest interesujący, muszę poczytać na ich temat.
sayanZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
sayan2019.05.14, 18:27
-2#6
Green4 @ 2019.05.14 15:53  Post: 1202854
Jak tu nie byc panaroikiem :)


Kim? Proszę przeczytaj to powoli na głos :)
KenjiroZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kenjiro2019.05.14, 18:45
Diuran @ 2019.05.14 15:54  Post: 1202856
Tak, ja uzywam i wszyscy znajomi/rodzina itd. A jakie posiadasz lub wiesz o tych doskonałych alternatywach?

Bez przesady, spod jakiego kamienia wyszedłeś? Np. na Niebezpieczniku od lat poleca się Signala.
DiuranZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Diuran2019.05.14, 20:59
Kenjiro @ 2019.05.14 18:45  Post: 1202894
Diuran @ 2019.05.14 15:54  Post: 1202856
Tak, ja uzywam i wszyscy znajomi/rodzina itd. A jakie posiadasz lub wiesz o tych doskonałych alternatywach?

Bez przesady, spod jakiego kamienia wyszedłeś? Np. na Niebezpieczniku od lat poleca się Signala.


Wyszedłem z pod bardzo dużego kamienia, Niebezpiecznika nie bywam w ogóle, więc nie wszystko muszę wiedzieć :) . Dlatego Miło jest, jak ktoś normalnie poleci program/app'ke i Napisze dlaczego tak, a nie inaczej, zalety itd.
WenezZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Wenez2019.05.14, 22:29
Snap najlepszy :D:D
petertechZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
petertech2019.05.14, 23:55
Diuran @ 2019.05.14 15:54  Post: 1202856
Tak ja uzywam i wszyscy znajomi/rodzina itd. A jakie posiadasz lub wiez o tych doskon
Kenjiro @ 2019.05.14 15:42  Post: 1202851
Jest tyle doskonałych alternatyw, a ktoś jeszcze używa tego 'czegoś'?

Messeger sie nie liczy, bo większość normalnych ludzi nie posiada facebooka na telefonie/tablecie, Komunikator od Microsoftu też mało kto posiada, Discord tym bardziej nie. Znam bardzo mało komunikatorów, ale na pewno napiszesz o takich które są rozwijane ciągle na platformach Windows/Android/Mac/Linux, to się sprawdzi który jest godny.


Nie jestem fanem FB, ale jednak setki milinów użytkowników robi swoje. Niestety jednak z tego względu czasami dla kontaktu z niektórymi się przydaje ten 'zły' messenger.

dape @ 2019.05.14 16:30  Post: 1202861


Signal, Telegram

https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_...DbQ8qfA4L9y.jpg
Mam korzystam, całkiem fajne. Signal jak na razie zero problemów, wygodny, prosty. Telegrama to opisywać nie trzeba bo jednak jest dosyć popularny.

Szkoda, że nie można tak jak kiedyś mieć jednego...do prawie wszystkiego. Firmy wolą się zamknąć i zmusić ludzi do korzystania wyłącznie z ich programu/aplikacji bezpośrednio, prawie nie da się korzystać z jednego obsługującego np. 3-5 innych.

Dochodzi pewna kwestia gdzie jest odpowiedzialność za wycieki i błędy ? Bo jak klient banku czy innej firmy coś zawali, drobnego...to ponosi pełną odpowiedzialność i sam może stracić 100% środków z konta...bo czegoś nie dopilnował. Ale kiedy mamy sytuację odwrotną to odpowiedzialność firm, korporacji jest praktycznie zerowa.
I pamiętajmy, to nie są małe firmy, to czy wychodzą na plus akurat nie ma znaczenia bo jak człowiek źle dysponuje środkami, mało zarabia to US czy komornik mają to gdzieś ;) A chodzi mi o to, że ile takie firmy, a tutaj giganci, największe firmy w branży przeznaczają na 'bezpieczeństwo' ? Pewnie sporo, ale ja zastanawiam się czy wystarczająco dużo w kontekście ogólnym. Może potrzeba prawnych zmian i większej odpowiedzialności za nawet potencjalne narażenie ludzi, użytkowników na wyciek ich danych, na straty, problemy itd.

sequence80Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
sequence802019.05.15, 09:27
Kenjiro @ 2019.05.14 15:42  Post: 1202851
Jest tyle doskonałych alternatyw, a ktoś jeszcze używa tego 'czegoś'?


Tylko to nie działa w ten sposób że ja jako Kowalski sobie zainstaluje co innego i będzie super fajnie. Z reguły korzystamy z tego co nasze kontakty. Jak widzę że WhatsApp ma 99% to też z tego korzystam. Co mi da zmiana na Signal'a jak nikogo tam nie będzie, nonsens. Z drugiej strony też nie chcę mieć multum komunikatorów bo bym musiał tela nie odłączać od ładowarki.
Edytowane przez autora (2019.05.15, 09:28)
Eryk-12Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Eryk-122019.05.15, 12:56
Trzeba mieć tą świadomość, że takie programy są podatne na ataki... już lepiej zaufać polskim programistom i sprawdzonym aplikacjom. Przykładowo Usecrypt jest takim programem. Dużo bardziej zabezpieczony niż WhatsUp, nigdy nie miał żadnych wpadek. To coś świadczy.
KemilZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kemil2019.05.15, 13:28
Eryk-12 @ 2019.05.15 12:56  Post: 1203011
Trzeba mieć tą świadomość, że takie programy są podatne na ataki... już lepiej zaufać polskim programistom i sprawdzonym aplikacjom. Przykładowo Usecrypt jest takim programem. Dużo bardziej zabezpieczony niż WhatsUp, nigdy nie miał żadnych wpadek. To coś świadczy.


Na podstawie czego wyciągasz wnioski, że Usecrypt jest bezpieczniejszy niż whatsapp? Nie będę porównywać budżetów firm, które stoją za tymi aplikacjami i ile mogą wydać na bezpieczeństwo. Fakt jest taki, że z whatsappa korzysta o wiele więcej ludzi. Wiele organizacji zapłaci sporo kasy za znalezienie luk w tej aplikacji (https://zerodium.com/images/zerodium_prices_mobiles.png). Dlatego więcej osób ich szuka i jest większe prawdopodobieństwo, że ktoś coś znajdzie. Usecrypt nikogo nie obchodzi, bo promil użytkowników korzysta z tego softu. Nikt lub mało osób ma interes w tym, żeby tych luk szukać.
KenjiroZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kenjiro2019.05.15, 14:02
-1#14
sequence80 @ 2019.05.15 09:27  Post: 1202976
Tylko to nie działa w ten sposób że ja jako Kowalski sobie zainstaluje co innego i będzie super fajnie. Z reguły korzystamy z tego co nasze kontakty. Jak widzę że WhatsApp ma 99% to też z tego korzystam. Co mi da zmiana na Signal'a jak nikogo tam nie będzie, nonsens. Z drugiej strony też nie chcę mieć multum komunikatorów bo bym musiał tela nie odłączać od ładowarki.

Jeśli chcesz używać badziewia, Twoja sprawa, w końcu to Twoje dane, a nie moje, które mogą zostać zaszyfrowane, wyciec itp. Jeśli oceniasz swoje dane tak nisko, to przecież nie będę Ci zabraniać, najwyżej je stracisz.

Swoją drogą aż się narzuca analogia do milionów much...
darlowiakZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
darlowiak2019.05.15, 16:33
Jakoś mnie to nie dziwi, od dawna słyszy się o lukach w Whatsapp. Pół roku temu z niego zrezygnowałem, na rzecz płatnego UseCrypta i nie żałuję. Bezpieczeństwo nie ma ceny!
Konrad PokutyckiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Konrad Pokutycki2019.05.17, 16:30
Nie jest możliwe, żeby aplikacja była darmowa i dbała o nasze bezpieczeństwo. Zawsze coś kosztem czegoś. Wolę zapłacić i mieć pewność, że moje dane nie są przetwarzane. Polecam UseCrypt Messenger ;)
nie!Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
nie!2019.05.31, 08:54
Wiele wskazuje na to, że nie można zaufać programom od wielkich korporacji. Każda z nich w ostatnim czasie miała aferę wyciekową. Czy to się skończy? Myślę, że to dopiero początek góry lodowej i wycieki będą coraz częstsze. Dlatego od razu warto zabezpieczyć się takimi programami jak Usecrypt, które mogą pozwolić na bezpieczne przesyłanie plików czy wykonywanie bezpiecznych rozmów.
nie!Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
nie!2019.06.18, 09:29
Lepiej wcześniej pomyśleć nad swoimi danymi niż potem płakać. Takie programy są bardzo słabo zabezpieczone a ponadto podatne na ataki z zewnątrz. Kto ceni sobie prywatność powinien od razu zainterweniować i zmienić to oprogramowanie na coś sprawdzonego. W Polsce mamy wiele firm które robi oprogramowanie. Przykładem jest Usecrypt, który o głowę bije zabezpieczeniami wielkie korporacje.
nie!Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
nie!2019.06.18, 09:30
Od jakiegoś czasu korzystam z Usecrypt i od razu widzę przewagę nad wspomnianym w artykule WhatsUp! Najważniejszym z nich jest dłuższy klucz szyfrujący!
nie!Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
nie!2019.06.18, 09:30
Dlaczego ludzie korzystają z WhatsUpa???? Przecież już miał tyle afer wycieków danych, że szok!!!!
Zaloguj się, by móc komentować