komentarze
VoxCordiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
VoxCordi2019.04.23, 00:23
-7#1
Błędy, błędy, błędy... Obłęd!
decorator12Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
decorator122019.04.23, 06:42
Mnie bardziej ciekawiły test GPU w World War Z bo rewelacje z GameGpu ciężko mi uwierzyć. A w sieci każdy powołuje się na ten test.
A same drivery to bijatyki to pewnie po to aby narzut Denuvo na CPU zmniejszyć :E
SajlorMunZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SajlorMun2019.04.23, 11:49
-7#3
decorator12 @ 2019.04.23 06:42  Post: 1199523
A same drivery to bijatyki to pewnie po to aby narzut Denuvo na CPU zmniejszyć :E

Przecież współczesne procesory nawet nie poczują, że Denuvo sobie działa w tle. No chyba, że grasz na poleasingowym laptopie z C2D. Spadki klatek są minimalne w przypadku poprawnej implementacji tego DRM.
PutoutZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Putout2019.04.23, 14:07
decorator12 @ 2019.04.23 06:42  Post: 1199523
Mnie bardziej ciekawiły test GPU w World War Z bo rewelacje z GameGpu ciężko mi uwierzyć. A w sieci każdy powołuje się na ten test.
A same drivery to bijatyki to pewnie po to aby narzut Denuvo na CPU zmniejszyć :E


WWZ powstało przy bardzo ścisłej współpracy z amd. ale te kosmiczne wyniki są efektem tego że Nvidia wciąż ma problemy z Vulkanem. tak jak pokazało dawniej Mantle: niskopoziomowe api to ogromna szansa dla amd i to oni są tego największym beneficjentem. nvidia ma tutaj bardzo dużo do stracenia i wcale bym się nie zdziwił gdyby lobbowali za tym aby developerzy wciąż siedzieli na dx11.
KowalPachołekFocusaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
KowalPachołekFocusa2019.04.23, 14:30
Putout @ 2019.04.23 14:07  Post: 1199549
nvidia ma tutaj bardzo dużo do stracenia i wcale bym się nie zdziwił gdyby lobbowali za tym aby developerzy wciąż siedzieli na dx11.

Raczej nie mogą już tego robić.... RTX nie zadziała pod DX11:)
Edytowane przez autora (2019.04.23, 14:31)
DjXbeatZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
DjXbeat2019.04.23, 14:31
Putout @ 2019.04.23 14:07  Post: 1199549
decorator12 @ 2019.04.23 06:42  Post: 1199523
Mnie bardziej ciekawiły test GPU w World War Z bo rewelacje z GameGpu ciężko mi uwierzyć. A w sieci każdy powołuje się na ten test.
A same drivery to bijatyki to pewnie po to aby narzut Denuvo na CPU zmniejszyć :E

WWZ powstało przy bardzo ścisłej współpracy z amd. ale te kosmiczne wyniki są efektem tego że Nvidia wciąż ma problemy z Vulkanem. tak jak pokazało dawniej Mantle: niskopoziomowe api to ogromna szansa dla amd i to oni są tego największym beneficjentem. nvidia ma tutaj bardzo dużo do stracenia i wcale bym się nie zdziwił gdyby lobbowali za tym aby developerzy wciąż siedzieli na dx11.


Nie wiem czy wiesz ale nV tak samo jak AMD należy do grupy Khronos, która tworzyła API Vulkan. ;)
W przypadku WW3 nV ma skopane sterowniki pod Vulkan i wydajność jest niższa względem DX11.
Edytowane przez autora (2019.04.23, 14:32)
decorator12Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
decorator122019.04.23, 14:33
Putout @ 2019.04.23 14:07  Post: 1199549
decorator12 @ 2019.04.23 06:42  Post: 1199523
Mnie bardziej ciekawiły test GPU w World War Z bo rewelacje z GameGpu ciężko mi uwierzyć. A w sieci każdy powołuje się na ten test.
A same drivery to bijatyki to pewnie po to aby narzut Denuvo na CPU zmniejszyć :E


WWZ powstało przy bardzo ścisłej współpracy z amd. ale te kosmiczne wyniki są efektem tego że Nvidia wciąż ma problemy z Vulkanem. tak jak pokazało dawniej Mantle: niskopoziomowe api to ogromna szansa dla amd i to oni są tego największym beneficjentem. nvidia ma tutaj bardzo dużo do stracenia i wcale bym się nie zdziwił gdyby lobbowali za tym aby developerzy wciąż siedzieli na dx11.

Ale RT wymaga DX12. Do tego wyniki na Vulkanie są tak zaniżone dla kart zielonych? 60 klatek dla 1060, 90 dla 1660ti. Jedyne co, to że ta gra nie wygląda... Powalająco. Bliżej jej do 2015 roku chyba niż 2019.

Jednak nadal uważam, a ta gra to potwierdza - gry robione 'pod' GCN działaja dobrze na archi Nvidii. Pewnie moglby lepiej, ale już widzę te 60fps na rx580 w grze pod 'Zielonych' :)

Jednak - brakuje w grach od AMD takiego openwrolda z krwi i kości. No chyba że Division2 tak podliczyć, ale byłbym tutaj ostrożnym
KowalZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kowal2019.04.23, 15:24
-6#8
decorator12 @ 2019.04.23 06:42  Post: 1199523
Mnie bardziej ciekawiły test GPU w World War Z bo rewelacje z GameGpu ciężko mi uwierzyć. A w sieci każdy powołuje się na ten test.
Testów nie ma bo w obecnej formie ta gra to jeden wielki śmietnik, mnóstwo bugów, problemy ze stabilnością, stuttering.

A z wydajnością będzie jak z Doomem na vulkanie, początkowo euforia gawiedzi, a dwa sterowniki dalej doom stał się tematem tabu :D
decorator12Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
decorator122019.04.23, 16:33
Kowal @ 2019.04.23 15:24  Post: 1199571
decorator12 @ 2019.04.23 06:42  Post: 1199523
Mnie bardziej ciekawiły test GPU w World War Z bo rewelacje z GameGpu ciężko mi uwierzyć. A w sieci każdy powołuje się na ten test.
Testów nie ma bo w obecnej formie ta gra to jeden wielki śmietnik, mnóstwo bugów, problemy ze stabilnością, stuttering.

A z wydajnością będzie jak z Doomem na vulkanie, początkowo euforia gawiedzi, a dwa sterowniki dalej doom stał się tematem tabu :D

Widziałem tylko recenzję na wccftech - 7.5, ale testowany na PS4. Do tej pory wyszły dwa patche do tej gry. Strange Brigade na Vulkanie też nie pokazywał, ze AMD rządzi... także...
PutoutZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Putout2019.04.24, 20:25
DjXbeat @ 2019.04.23 14:31  Post: 1199554
Putout @ 2019.04.23 14:07  Post: 1199549
(...)

WWZ powstało przy bardzo ścisłej współpracy z amd. ale te kosmiczne wyniki są efektem tego że Nvidia wciąż ma problemy z Vulkanem. tak jak pokazało dawniej Mantle: niskopoziomowe api to ogromna szansa dla amd i to oni są tego największym beneficjentem. nvidia ma tutaj bardzo dużo do stracenia i wcale bym się nie zdziwił gdyby lobbowali za tym aby developerzy wciąż siedzieli na dx11.


Nie wiem czy wiesz ale nV tak samo jak AMD należy do grupy Khronos, która tworzyła API Vulkan. ;)


dobrze wiem że Nvidia współtworzy Vulkana. ale głównym beneficjentem (zarówno na polu gpu jak i cpu) jest tuaj AMD co na pewno nie jest w smak zielonym. to jasne że niskopoziomoe api są dla amd szansą na wygrzebanie się z dołka lub przynajmniej mały krok ku światełku.

KowalPachołekFocusa @ 2019.04.23 14:30  Post: 1199553
Putout @ 2019.04.23 14:07  Post: 1199549
nvidia ma tutaj bardzo dużo do stracenia i wcale bym się nie zdziwił gdyby lobbowali za tym aby developerzy wciąż siedzieli na dx11.

Raczej nie mogą już tego robić.... RTX nie zadziała pod DX11:)


rtx jest dla nich ważny ale nie najważniejszy. pierwsza seria RTX okazała się małym rozczarowaniem a sama technika dotąd nie urwała nikomu zadu. wydajność jest ważniejsza od bajerów graficznych.
KowalZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kowal2019.04.24, 21:08
-2#11
Putout @ 2019.04.24 20:25  Post: 1199814
wydajność jest ważniejsza od bajerów graficznych.

Nie pomyślał nikt w sony i ms ;)
Ze względu na obowiązującą ciszę wyborczą funkcja komentowania została wyłączona do dn. 2019-05-26 godz. 21:00.