komentarze
Kris194Zobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Kris1942019.04.17, 18:57
-11#1
Uplay praktycznie ley, czemu mnie to nie dziwi :E
DeniryerZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Deniryer2019.04.17, 19:05
Kris194 @ 2019.04.17 18:57  Post: 1199010
Uplay praktycznie ley, czemu mnie to nie dziwi :E

https://www.pcgamer.com/uk/ubisoft-explain...tore-exclusive/
'Early indications are supportive, as PC preorders are higher than for the first Division, and preorders on the Ubisoft Store are six times higher. We believe this deal is a long-term positive for Ubisoft.'


Odejcie od Steam i kontrowersje zwizane z Epiciem oraz oglna niech graczy do ich sklepu pomoga Ubi sprzeda ich wasn gr na ich wasnej platformie o 6x lepiej ni gdyby bya dostpna na Steamie.

Sprzeda na uPlay = cay profit idzie do Ubi. Mnie i tak dziwi, e ludzie gry Ubi kupowali na Steam skoro na uPlay masz -20% za punkty, a i klucze uPlay czsto mona wyrwa taniej na GMG czy Humble.
DrzemorZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Drzemor2019.04.17, 19:10
Jak by nie patrze to by duy cios dla francuskiego spoeczestwa.
W radiu syszaem, e nawet wielkie koncerny typu vichy sypi hajsem na odbudowe. To si cieni.
Kris194Zobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Kris1942019.04.17, 19:11
11#4
Ja si bardziej dziwi dlaczego ludzie kupowali gry od Ubi na steamie skoro i tak trzeba odpali Uplay, wida niektrzy lubi podwjne DRM :E
ODIN85Zobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
ODIN852019.04.17, 19:13
-12#5
Bo byo taniej.
StjepanZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Stjepan2019.04.17, 19:24
-6#6
Kris194 @ 2019.04.17 19:11  Post: 1199013
Ja si bardziej dziwi dlaczego ludzie kupowali gry od Ubi na steamie skoro i tak trzeba odpali Uplay, wida niektrzy lubi podwjne DRM :E

Ja tak nigdy nie robiem, ulay to upaly, steam to steam.
CortexM3Zobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
CortexM32019.04.17, 19:40
-2#7
Drzemor @ 2019.04.17 19:10  Post: 1199012
Jak by nie patrze to by duy cios dla francuskiego spoeczestwa.
W radiu syszaem, e nawet wielkie koncerny typu vichy sypi hajsem na odbudowe. To si cieni.

Jaki cios, jak oni ju dawno si wyrzekli krzya i wiary? Nawet szopek na Boe Narodzenie nie wolno wystawia we Francji. Cios to jest tylko dla turystyki, ktrej czci bya ta katedra i szla z tego ogromna kapucha. Teraz nagle si im przypomniao e byli kiedy krajem katolickim.
Edytowane przez autora (2019.04.17, 19:42)
crush2019.04.17, 19:46
17#8
Nic im si nie przypomniao. Po prostu cios bo zabytek ucierpia.
Olewam koci jako instytucj rodkowym strumieniem ale nie zmienia to faktu, e szanuj zabytki.
NamonakiZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Namonaki2019.04.17, 19:48
12#9
'502 Bad Gateway'
to teraz zaczo si pali cos innego ;)

CortexM3 @ 2019.04.17 19:40  Post: 1199018
Drzemor @ 2019.04.17 19:10  Post: 1199012
Jak by nie patrze to by duy cios dla francuskiego spoeczestwa.
W radiu syszaem, e nawet wielkie koncerny typu vichy sypi hajsem na odbudowe. To si cieni.

Jaki cios, jak oni ju dawno si wyrzekli krzya i wiary? Nawet szopek na Boe Narodzenie nie wolno wystawia we Francji. Cios to jest tylko dla turystyki, ktrej czci bya ta katedra i szla z tego ogromna kapucha. Teraz nagle si im przypomniao e byli kiedy krajem katolickim.

oni si nie wyrzekli wiary tylko stali si krajem cakowicie wieckim
nadal 60% (jeli wierzy wiki) francuzw to zdeklarowani katolicy
28% deklaruje ateizm a to i tak 2 mniej ni w Japonii
Edytowane przez autora (2019.04.17, 20:02)
Icek44Zobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Icek442019.04.17, 19:57
Dodaem do biblioteki, teraz ale co ciko idzie ta strona.
PutoutZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Putout2019.04.17, 20:30
CortexM3 @ 2019.04.17 19:40  Post: 1199018
Drzemor @ 2019.04.17 19:10  Post: 1199012
Jak by nie patrze to by duy cios dla francuskiego spoeczestwa.
W radiu syszaem, e nawet wielkie koncerny typu vichy sypi hajsem na odbudowe. To si cieni.

Jaki cios, jak oni ju dawno si wyrzekli krzya i wiary? Nawet szopek na Boe Narodzenie nie wolno wystawia we Francji. Cios to jest tylko dla turystyki, ktrej czci bya ta katedra i szla z tego ogromna kapucha. Teraz nagle si im przypomniao e byli kiedy krajem katolickim.


co xD? jestem wyznawc Adanosa a sam chtnie wrzuc kilka euro do udokumentowanej puszki na odbudow Notre Dame. W dupie mam to e to jest koci. to by pikny zabytek ktrego strata jest ogromnym ciosem dla wiatowej kultury. rozumiem ze oblona twierdza wchodzi mocno ale zlituj si xD
VendeurZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Vendeur2019.04.17, 20:32
-18#12
Drzemor @ 2019.04.17 19:10  Post: 1199012
Jak by nie patrze to by duy cios dla francuskiego spoeczestwa.
W radiu syszaem, e nawet wielkie koncerny typu vichy sypi hajsem na odbudowe. To si cieni.


Moim zdaniem caa ta sytuacja jest enujca, a wrcz bezczelna. eby prezydent tak bogatego kraju, jakim jest Francja, zwraca si z prob i ogasza publiczn zbirk, notabene midzynarodow, na odbudow jakiej pogaskiej wiatyni, jest herezj i hipokryzj. Ale czemu si tu dziwi, skoro to wrodzona cecha tego narodu. I jeszcze te kwoty... miliard euro, dwa miliardy, etc. Podczas gdy tak naprawd niewiele zostao uszkodzone, raptem dach, stropy i troch awek na dole. Tylko rodkowa nawa, ktra w zasadzie bya pusta, boczne s nieruszone.

Pieprzenie za o tym, e ten poar to znak od jakiego 'boga' i e trzeba si modli za jego odbudow, pomin milczeniem. Widok klczcych i modlcych si paryan tylko utwierdza w przekonaniu, jak gupi i zacofany jest to nard.
VendeurZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Vendeur2019.04.17, 20:36
-17#13
CortexM3 @ 2019.04.17 19:40  Post: 1199018
Drzemor @ 2019.04.17 19:10  Post: 1199012
Jak by nie patrze to by duy cios dla francuskiego spoeczestwa.
W radiu syszaem, e nawet wielkie koncerny typu vichy sypi hajsem na odbudowe. To si cieni.

Jaki cios, jak oni ju dawno si wyrzekli krzya i wiary? Nawet szopek na Boe Narodzenie nie wolno wystawia we Francji. Cios to jest tylko dla turystyki, ktrej czci bya ta katedra i szla z tego ogromna kapucha. Teraz nagle si im przypomniao e byli kiedy krajem katolickim.


Francja nie wyrzeka si wiary i tego nigdy nie zrobi. Francuzi nie maj jaj, s zbyt bogobojni, aby si porwa na co takiego. Jakby pomieszka tam troch, to by zrozumia, jak wiele zaley tam od 'boga'. Ostatnio znajomi pokazywali zdjcie ciko chorego dziecka w rodzinie. I uznali wprost, e jedyna moliwa pomoc dla tego dziecka, to modlitwa... Zbyt gupi s, aby poj, e zamiast marnowa czas na modlitw, mogliby z dzieckiem przebywa, rozmawia - nauka potwierdza, e dziki takim dziaaniom mona zdziaa 'cuda'.
crush2019.04.17, 20:38
Ot czowiek renesansu. Nie do, e ekspert od chiskich telefonikw to jeszcze restaurator zabytkw.



Oj bd procenty, bd...
Edytowane przez autora (2019.04.17, 20:39)
AvalancZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Avalanc2019.04.17, 21:31
-10#15
Jak zhajcuje si Jasnagra to ma by Kingdom Come Deliverance
Take jakby kto by w okolicy, czy co ;)

A co do samej obdudowy to pewnie firmy JanuszeX Sp. z o.o. bd importowa oryginalne drewno z XII wieku za miliony :D
AntybiotykZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Antybiotyk2019.04.17, 22:01
-3#16
Ubisoft rzdzi! Rozdali ju tyle gier AAA za darmo, e prno gdzie indziej szuka takiego porzdnego wydawcy.
Makavcio2Zobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Makavcio22019.04.17, 22:04
-7#17
Uplay? To ja nie chc nawet za darmo.
@Vendeur:
...
Ech...
Masz dziwnie wypaczone widzenie wiata, przefiltorwane przez jakie kompleksy i uprzedzenia. Zamiast wypisywania takich gupot, sugeruj jog albo jak medytacj na uspokojenie nerww.
Edytowane przez autora (2019.04.17, 22:12)
VendeurZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Vendeur2019.04.17, 22:53
-17#18
Makavcio2 @ 2019.04.17 22:04  Post: 1199049

Masz dziwnie wypaczone widzenie wiata, przefiltorwane przez jakie kompleksy i uprzedzenia. Zamiast wypisywania takich gupot, sugeruj jog albo jak medytacj na uspokojenie nerww.


Tak si skada, e nie masz racji. Moje postrzeganie wiata nie jest wypaczone, jedynie ta gupsza cz spoeczestwa go nie rozumie.

adnych kompleksw ani uprzedze te nie mam, a ocena Francji i jej spoeczestwa jest poparta wieloletnimi kontaktami z rnymi rodowiskami francuskimi, a take mieszkaniem wrd nich. Czego zapewne nie mona powiedzie o Tobie - zapewne dlatego potrafisz jedynie rzuca oglnikami, nie majc adnych argumentw. Ale nie martw si, to standardowa postawa osb, ktre prbuj dyskutowa z mdrzejszymi od siebie. Z uspokojaniem nerww rwnie chybie - nie nale do motochu, ktry z kadym problemem leci pod otarz albo pada na kolana, zaczynajc swe piewki. Panuj nad sob i nad swoim otoczeniem.
bodziokrakZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
bodziokrak2019.04.17, 23:18
CortexM3 @ 2019.04.17 19:40  Post: 1199018
Drzemor @ 2019.04.17 19:10  Post: 1199012
Jak by nie patrze to by duy cios dla francuskiego spoeczestwa.
W radiu syszaem, e nawet wielkie koncerny typu vichy sypi hajsem na odbudowe. To si cieni.

Jaki cios, jak oni ju dawno si wyrzekli krzya i wiary? Nawet szopek na Boe Narodzenie nie wolno wystawia we Francji. Cios to jest tylko dla turystyki, ktrej czci bya ta katedra i szla z tego ogromna kapucha. Teraz nagle si im przypomniao e byli kiedy krajem katolickim.

My te jestemy pono krajem katolickim, bardzo si tym szczycimy jestemy z tego dumni, ostatni taki kraj w europie, wystarczy przeczyta gazet posucha wiadomoci i czowiek zaczyna mie wtpliwoci, czy nie s to tylko puste sowa. Ile zodziejstwa, oszustw wyudze, pijane matki z dziemi za kierownic, 300tys polakw nie paci alimentw, ciekawe ilu paci, itd itd , pewnie wiele jest podobnych krajw ale my si mienimy by ostatnim katolickim krajem.
crush2019.04.17, 23:33
Vendeur @ 2019.04.17 22:53  Post: 1199054

Tak si skada, e nie masz racji. Moje postrzeganie wiata nie jest wypaczone, jedynie ta gupsza cz spoeczestwa go nie rozumie.

adnych kompleksw ani uprzedze te nie mam, a ocena Francji i jej spoeczestwa jest poparta wieloletnimi kontaktami z rnymi rodowiskami francuskimi, a take mieszkaniem wrd nich. Czego zapewne nie mona powiedzie o Tobie - zapewne dlatego potrafisz jedynie rzuca oglnikami, nie majc adnych argumentw. Ale nie martw si, to standardowa postawa osb, ktre prbuj dyskutowa z mdrzejszymi od siebie. Z uspokojaniem nerww rwnie chybie - nie nale do motochu, ktry z kadym problemem leci pod otarz albo pada na kolana, zaczynajc swe piewki. Panuj nad sob i nad swoim otoczeniem.

Co prawda jestem niewierzcy ale jak tak czytam to chyba Ciebie zaczn wyznawa, o wietlista istoto mdroci.
Ego rwnie wielkie jak chrapka ksidza na ministranta.
Ze względu na obowiązującą ciszę wyborczą funkcja komentowania została wyłączona do dn. 2019-05-26 godz. 21:00.