Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2 3
Namonaki (2019.04.11, 15:53)
Ocena: 12
#1

0%
a co z szumnie zapowiedzianym DX 12 dla win 7?
AMD już dawno wydało odpowiednie sterowniki ...
Assassin (2019.04.11, 16:05)
Ocena: 6
#3

0%
Nie jest aż tak tragicznie jak by się można było spodziewać. W prawdziwych grach najmocniejszy GTX praktycznie zrównuje się z najsłabszym RTX-em.

Gdy słyszałem o tym, że na Vedze też można by było uruchomić real-time ray-tracing, tylko uśmiechałem się z politowaniem. Patrząc jednak jak sobie radzą z tym GTX-y i mając w pamięci relatywnie wysoką wydajność obliczeniową Vegi (w stosunku do wydajności innych jednostek) to może Vega 64 nie odbiegała za bardzo od RTX2060 w RT?
Markiz88 (2019.04.11, 16:08)
Ocena: 0
#4

0%
ciekawa spraw wynika że jednostki RT są słabe, 2080 nawet nie przebija dwukrotnie wyniku 1080ti, a jak wiadomo bez umilaczy graficznych karty mają zbliżoną wydajność. Dopiero przy rywalizacji 2070 z 1080 widać większy przyrost.

Dlatego oddzielne jednostki do RT to ślepa uliczka bo przyrost jest za mały w stosunku do korzyści. Lepiej usprawnić normalne SP i dać ich więcej.
Avalanc (2019.04.11, 16:08)
Ocena: -4
#5

33%
Namonaki @ 2019.04.11 15:53  Post: 1198126
a co z szumnie zapowiedzianym DX 12 dla win 7?
AMD już dawno wydało odpowiednie sterowniki ...

Chcesz powiedzieć, że w Win7 możesz odpalić na kartach AMD tryb DX12 w grach je obsługujących? Czy po prostu tylko AMD dodało wsparcie w sterownikach i nadal nie wiadomo, ani kiedy, ani czy w ogóle to będzie działać, więc dalej jest to totalnie bez znaczenia.
Deniryer (2019.04.11, 16:16)
Ocena: 4
#6

0%
Markiz88 @ 2019.04.11 16:08  Post: 1198129
ciekawa spraw wynika że jednostki RT są słabe, 2080 nawet nie przebija dwukrotnie wyniku 1080ti, a jak wiadomo bez umilaczy graficznych karty mają zbliżoną wydajność. Dopiero przy rywalizacji 2070 z 1080 widać większy przyrost.

Dlatego oddzielne jednostki do RT to ślepa uliczka bo przyrost jest za mały w stosunku do korzyści. Lepiej usprawnić normalne SP i dać ich więcej.

https://www.tomshardware.com/reviews/nvidi...red,5801-6.html
Bo nadal najcięższą robotę odwalają shadery jak do tej pory, RT liczy promienie - gdzie padają, przecinają, obijają się etc. Shadery wykonują swoją robotę, a po tym wkraczają Tensory i 'odszumiają' efekty wizualne / świetlne.

To tak w maksymalnym skrócie, w white papers Turinga jest to dokładniej opisane.
Namonaki (2019.04.11, 16:21)
Ocena: 3
#7

0%
czolgista778 @ 2019.04.11 15:54  Post: 1198127
Wątpie żeby im się chciało robić stery pod Win 7 który za niecały rok będzie EOL a Nv ma monopol na rynku GPU.

tylko to nie zależy od statusu systemu tylko jego obecności na rynku

dodanie DX12 do win 7 w końcu będzie oznaczało powszechną akceptacje
nowy DirectX w końcu będzie w (80%) przeważającej części systemów a nie jak teraz w 40%
o to własnie chodzi MS; o zastąpienie DirectX 11
Markiz88 (2019.04.11, 16:42)
Ocena: 1
#9

0%
Deniryer @ 2019.04.11 16:16  Post: 1198132
Markiz88 @ 2019.04.11 16:08  Post: 1198129
ciekawa spraw wynika że jednostki RT są słabe, 2080 nawet nie przebija dwukrotnie wyniku 1080ti, a jak wiadomo bez umilaczy graficznych karty mają zbliżoną wydajność. Dopiero przy rywalizacji 2070 z 1080 widać większy przyrost.

Dlatego oddzielne jednostki do RT to ślepa uliczka bo przyrost jest za mały w stosunku do korzyści. Lepiej usprawnić normalne SP i dać ich więcej.

https://www.tomshardware.com/reviews/nvidi...red,5801-6.html
Bo nadal najcięższą robotę odwalają shadery jak do tej pory, RT liczy promienie - gdzie padają, przecinają, obijają się etc. Shadery wykonują swoją robotę, a po tym wkraczają Tensory i 'odszumiają' efekty wizualne / świetlne.

To tak w maksymalnym skrócie, w white papers Turinga jest to dokładniej opisane.

pomijam kwestie dsll który pogarsza jakość niż poprawia, ponadto jest problematyczny w dziłaniu.

Krisol @ 2019.04.11 16:33  Post: 1198134
Markiz88 @ 2019.04.11 16:08  Post: 1198129
Dlatego oddzielne jednostki do RT to ślepa uliczka bo przyrost jest za mały w stosunku do korzyści. Lepiej usprawnić normalne SP i dać ich więcej.

Rdzenie RT + Tensor zajmują w zależności od modelu od 8% do 10% wielkości całego rdzenia, więc nie, więcej SP nie byłoby lepszym wyborem.

gdzieś podali to oficjalnie?
Mr_Hyde (2019.04.11, 16:50)
Ocena: -2
#10

0%
Markiz88 @ 2019.04.11 16:08  Post: 1198129
ciekawa spraw wynika że jednostki RT są słabe, 2080 nawet nie przebija dwukrotnie wyniku 1080ti, a jak wiadomo bez umilaczy graficznych karty mają zbliżoną wydajność. Dopiero przy rywalizacji 2070 z 1080 widać większy przyrost.

Dlatego oddzielne jednostki do RT to ślepa uliczka bo przyrost jest za mały w stosunku do korzyści. Lepiej usprawnić normalne SP i dać ich więcej.

Za maly ? Jest coraz większy jak więcej promieni jest na ekranie.
Bemx2k (2019.04.11, 16:54)
Ocena: 0
#11

0%
Dalej brak obsługi SLI :( chyba czas sprzedać drugą kartę
Jak myślicie ile można krzyknąć za
EVGA 1080Ti Hybrid z gwarą do Czerwca 2020 ?
Krisol (2019.04.11, 16:58)
Ocena: -3
#12

0%
Markiz88 @ 2019.04.11 16:42  Post: 1198136
gdzieś podali to oficjalnie?

Nie i nie podadzą, bo po co Kowalski ma o tym wiedzieć.
Tu masz zdjęcia rdzenia TU106 oraz TU116:
https://www.flickr.com/photos/130561288@N04/46357922535
https://www.flickr.com/photos/130561288@N04/47220396142
Jeśli chcesz, to sam sobie możesz policzyć ile miejsca zajmują jednostki RT i Tensor, jak nie, to ktoś już policzył: https://www.reddit.com/r/nvidia/comments/b...sors_125_rt_07/
Markiz88 @ 2019.04.11 16:42  Post: 1198136
pomijam kwestie dsll który pogarsza jakość niż poprawia, ponadto jest problematyczny w dziłaniu.

Przecież DLSS nie może poprawić natywnego obrazu, bo to nie super sampling a bardziej rekonstrukcja, sęk w tym, że teraz wygląda już tylko nieco gorzej niż natywne 4k, za to dodaje sporo wydajności i niweluje shimmering(jak TAA).
Edytowane przez autora (2019.04.11, 17:13)
Antybiotyk (2019.04.11, 17:02)
Ocena: 1
#13

0%
Ile wasze GTXy wyciągnęły w Port Royal? Mój GTX 1080 wyciągnął 1505 punktów przy średnich 6,97 fpsach. No ale przynajmniej teraz nie będzie mnie bolał tyłek, że jest coś czego nie mogę sobie włączyć na mojej karcie no i na dodatek zawsze w 1080p/720p będzie można sobie w miarę płynnie pograć.
Edytowane przez autora (2019.04.11, 17:22)
joseppe1234 (2019.04.11, 17:18)
Ocena: -1
#14

0%
Krisol @ 2019.04.11 16:58  Post: 1198139
Markiz88 @ 2019.04.11 16:42  Post: 1198136
gdzieś podali to oficjalnie?

Nie i nie podadzą, bo po co Kowalski ma o tym wiedzieć.
Tu masz zdjęcia rdzenia TU106 oraz TU116:
https://www.flickr.com/photos/130561288@N04/46357922535
https://www.flickr.com/photos/130561288@N04/47220396142
Jeśli chcesz, to sam sobie możesz policzyć ile miejsca zajmują jednostki RT i Tensor, jak nie, to ktoś już policzył: https://www.reddit.com/r/nvidia/comments/b...sors_125_rt_07/
Markiz88 @ 2019.04.11 16:42  Post: 1198136
pomijam kwestie dsll który pogarsza jakość niż poprawia, ponadto jest problematyczny w dziłaniu.

Przecież DLSS nie może poprawić natywnego obrazu, bo to nie super sampling a bardziej rekonstrukcja, sęk w tym, że teraz wygląda już tylko nieco gorzej niż natywne 4k, za to dodaje sporo wydajności i niweluje shimmering(jak TAA).

Z wyglądem dlss to chłopaku odpływasz wygląda w h.j gorzej niż 4k i nigdy nie bedzie wyglądał podobnie bo to zwykły upscale
TheMr. (2019.04.11, 17:21)
Ocena: 1
#15

0%
Markiz88 @ 2019.04.11 16:08  Post: 1198129
ciekawa spraw wynika że jednostki RT są słabe, 2080 nawet nie przebija dwukrotnie wyniku 1080ti, a jak wiadomo bez umilaczy graficznych karty mają zbliżoną wydajność. Dopiero przy rywalizacji 2070 z 1080 widać większy przyrost.

Dlatego oddzielne jednostki do RT to ślepa uliczka bo przyrost jest za mały w stosunku do korzyści. Lepiej usprawnić normalne SP i dać ich więcej.

Albo jestem ślepy, albo różnica między 1080Ti a 2080 to 2-4x w zależności od testu.
Krisol (2019.04.11, 17:31)
Ocena: -2
#16

0%
joseppe1234 @ 2019.04.11 17:18  Post: 1198143
Z wyglądem dlss to chłopaku odpływasz wygląda w h.j gorzej niż 4k i nigdy nie bedzie wyglądał podobnie bo to zwykły upscale

Jak zwykle totalne brednie i nie musisz mi odpisywać, bo i tak Twojego bełkotu zazwyczaj nie czytam, tylko od czasu do czasu kliknę na rozwinięcie ignorowanych komentarzy. ;)
Edytowane przez autora (2019.04.11, 17:39)
Minciu (2019.04.11, 17:58)
Ocena: 1
#17

0%
DLSS + RT daje sporą przewage RTXom.

Ale jak nie uwzględniać DLSS, to na 1080TI jest prawie identyczna wydajność jak w RTX2060?

Jestem troche zdziwiony, bo ponoć RT na Pascalach miał wgniatać FPS w ziemię. Różnice miały być chyba 6-10 cio krotne?

'NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti GPU Is 6x Times Faster In Ray Tracing Performance and 10x Faster In AI'


Miały być kolosalne różnice. Miało się nie dać bez tensorów. Gsync miał nie działać bez autorskiego modułu.

Jak tylko będzie wybór sensowny AMD vs Nvidia, to w moim wykonaniu nie da się kupić ponownie nv.

Oby AMD się ogarnęło i zaczęło robić karty na poziomie ATI.
Alejajca (2019.04.11, 18:02)
Ocena: 2
#18

0%
To teraz poproszę o test porównawczy sterowników w grach obsługujących RT - wydajność
- jakość obrazu
Bo narazie NV zrobiło z RT marketingową papkę a gracze widzą u siebie pogorszony obraz kosztem wydajności.
Krisol (2019.04.11, 18:07)
Ocena: 0
#19

0%
Alejajca @ 2019.04.11 18:02  Post: 1198150
To teraz poproszę o test porównawczy sterowników w grach obsługujących RT - wydajność
- jakość obrazu
Bo narazie NV zrobiło z RT marketingową papkę a gracze widzą u siebie pogorszony obraz kosztem wydajności.

W sensie gra wygląda gorzej z włączonym RT niż z wyłączonym? :E Jakieś cuda panie.
Ryszawy (2019.04.11, 18:20)
Ocena: 4
#20

0%
RT to na razie tylko w Quake 2 działa w pełni, przy takiej sobie wydajności. W każdej z trzech gier w których jest dostępny, jest zaimplementowana tylko część, cienie w TR, odbicia w BF i GI w Metro.
A tymczasem w świecie Minecrafta:

https://youtu.be/ekG2q_eYCAM
https://youtu.be/J3hT4Epr5ds
Edytowane przez autora (2019.04.11, 18:29)
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 29
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 40
Lepsza, ale niestety też droższa niż poprzedniczka. 10
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Od zapowiedzi do sklepowej dostępności minie kilka tygodni. 18
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 40
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Nintendo Switch traci tytuł na wyłączność. 0
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 29
APU z 2 rdzeniami, 4 wątkami, układem graficznym Vega 3 i dwoma kontrolerami LAN 10 Gb/s. 5
Facebook
Ostatnio komentowane