komentarze
Kronos30Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kronos302019.03.26, 23:54
-20#1
Dobrze, że nie gram w chińskie gry.
crushZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
crush2019.03.26, 23:55
17#2
To nawet jako forma testu nie ma sensu bo to zbyt stary tytuł jest. :E

@up - Spokojnie. Jeszcze trochę to będziesz grał tylko w chińskie i to z chińskiego sklepiku który już jest. :E
Edytowane przez autora (2019.03.26, 23:56)
iD4Ru73KZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
iD4Ru73K2019.03.27, 00:20
-40#3
Nie wiem, może jestem dziwny, ale wydaje mnie się, że 99,999999% ludzi na tej planecie mając komputer, ma go podłączonego do internetu zawsze. Always online to ból czterech liter piratów. Nikogo normalnego to nie interesuje. Natomiast tłumaczenie o ewentualnych awariach ISP jest idiotyczne. Nikt nie wypina kabla z routera, aby grać offline. Co innego, gdy gra traci na wydajności...
PACHZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
PACH2019.03.27, 01:51
33#4
iD4Ru73K @ 2019.03.27 00:20  Post: 1196210
Nie wiem, może jestem dziwny, ale wydaje mnie się, że 99,999999% ludzi na tej planecie mając komputer, ma go podłączonego do internetu zawsze. Always online to ból czterech liter piratów. Nikogo normalnego to nie interesuje. Natomiast tłumaczenie o ewentualnych awariach ISP jest idiotyczne. Nikt nie wypina kabla z routera, aby grać offline. Co innego, gdy gra traci na wydajności...

Mówisz, że nie ma awarii ISP? Ciekawe bo właśnie z tego powodu odpisuję na twój komentarz z komórki...
A tracenie cennego limitu danych na podtrzymywanie połączenia z serwerami gry singleplayer jest trochę, hmm... zwłaszcza gdy ten wymóg się pojawia po 3 latach od premiery. Inna sprawa czy te serwery będą działać za miesiąc, dwa, rok?
yarekuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
yareku2019.03.27, 02:26
Mam złą opinię o tej firmie. Jak miałem jakieś zgrzyty ostatnio z grami to były od nich.
Jacek1991Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Jacek19912019.03.27, 03:58
18#6
iD4Ru73K @ 2019.03.27 00:20  Post: 1196210
Nie wiem, może jestem dziwny, ale wydaje mnie się, że 99,999999% ludzi na tej planecie mając komputer, ma go podłączonego do internetu zawsze. Always online to ból czterech liter piratów. Nikogo normalnego to nie interesuje. Natomiast tłumaczenie o ewentualnych awariach ISP jest idiotyczne. Nikt nie wypina kabla z routera, aby grać offline. Co innego, gdy gra traci na wydajności...

nie wiem czy kolega jest pijany czy ma 12 lat. Jest duza grupa ludzi, którzy:
-podróżują
-pracują w miejscach bez (stałego lub dobrej jakości)internetu(np platformy wiertnicze
-ludzie, którzy nie maja dobrej jakości internetu(np. na wsi, abonenci UPC)
-ludzie, których internet/router wywala raz w miesiącu co tez uniemożliwi im granie w gre.
MisterMasterZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
MisterMaster2019.03.27, 04:01
25#7
Wpis usunięty przez moderatora
Edytowane przez moderatora (2019.03.28, 15:56)
iD4Ru73KZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
iD4Ru73K2019.03.27, 06:26
-31#8
MisterMaster @ 2019.03.27 04:01  Post: 1196220
iD4Ru73K @ 2019.03.27 00:20  Post: 1196210
Nie wiem, może jestem dziwny, ale wydaje mnie się, że 99,999999% ludzi na tej planecie mając komputer, ma go podłączonego do internetu zawsze. Always online to ból czterech liter piratów. Nikogo normalnego to nie interesuje. Natomiast tłumaczenie o ewentualnych awariach ISP jest idiotyczne. Nikt nie wypina kabla z routera, aby grać offline. Co innego, gdy gra traci na wydajności...

Masz rację - jesteś dziwny a nawet zwyczajnie głupi. Mieszkam na najzamożniejszej dzielnicy Częstochowy a kable mamy z epoki PRL i mojego superduper neta fiber 80mbit który w realu osiąga 25 rozłącza średnio 3 razy na dobę i taki stan potrafi jednorazowo trwać nawet i 20 minut. Dodam, że trwa to już od lat i pomimo licznyyyyyych interwencji i skarg końca nie widać a alternatywy zwyczajnie brak. I teraz co - mam z wypiekami i grymasem na twarzy trzymać kciuki żeby gra za którą zapłaciłem ciężko zarobiony hajc nie trafiła w któryś z tych momentów? Tak ci po prostacku, bo tak właśnie działa twój umysł - prosto - odpowiem, w czoło się pierd#@$. Generalizujący internetowi teoretycy o ograniczonych horyzontach to największy rak dziesiejszych internetów a jak się jeszcze trafi do tego taki 'cwaniaczek' który uwielbia być pukany od tyłu przez korpo to aż się wierzyć nie chce, że ludzkość wbrew pozorom wcale tak bardzo nie ewoluowała.


Osiedle Wrzosowiak. 500 Mbit od UPC. Żadnych problemów. Jest rok 2019. Nie interesuje mnie czy gra wymaga połączenia z internetem czy nie. Mam ponad kilkanaście urządzeń podłączonych do sieci 24/7/356. Gra jest tylko kolejnym. Jeśli ktoś faktycznie ma problem z dostawcą, to brak możliwości zagrania jest jego najmniejszym problemem. Największym jest odcięcie od świata, które osobiście dla mnie jest niedopuszczalne. Netflix czy HBO GO na telewizorze masz always online i nikt z tego powodu nie zalewa się łzami 🤣
McMenelZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
McMenel2019.03.27, 07:00
17#9
iD4Ru73K @ 2019.03.27 06:26  Post: 1196222
MisterMaster @ 2019.03.27 04:01  Post: 1196220
(...)

Masz rację - jesteś dziwny a nawet zwyczajnie głupi. Mieszkam na najzamożniejszej dzielnicy Częstochowy a kable mamy z epoki PRL i mojego superduper neta fiber 80mbit który w realu osiąga 25 rozłącza średnio 3 razy na dobę i taki stan potrafi jednorazowo trwać nawet i 20 minut. Dodam, że trwa to już od lat i pomimo licznyyyyyych interwencji i skarg końca nie widać a alternatywy zwyczajnie brak. I teraz co - mam z wypiekami i grymasem na twarzy trzymać kciuki żeby gra za którą zapłaciłem ciężko zarobiony hajc nie trafiła w któryś z tych momentów? Tak ci po prostacku, bo tak właśnie działa twój umysł - prosto - odpowiem, w czoło się pierd#@$. Generalizujący internetowi teoretycy o ograniczonych horyzontach to największy rak dziesiejszych internetów a jak się jeszcze trafi do tego taki 'cwaniaczek' który uwielbia być pukany od tyłu przez korpo to aż się wierzyć nie chce, że ludzkość wbrew pozorom wcale tak bardzo nie ewoluowała.


Osiedle Wrzosowiak. 500 Mbit od UPC. Żadnych problemów. Jest rok 2019. Nie interesuje mnie czy gra wymaga połączenia z internetem czy nie. Mam ponad kilkanaście urządzeń podłączonych do sieci 24/7/356. Gra jest tylko kolejnym. Jeśli ktoś faktycznie ma problem z dostawcą, to brak możliwości zagrania jest jego najmniejszym problemem. Największym jest odcięcie od świata, które osobiście dla mnie jest niedopuszczalne. Netflix czy HBO GO na telewizorze masz always online i nikt z tego powodu nie zalewa się łzami 🤣

Netflix czy HBO potrzebuje netu aby distarczać usługę oglądania poprzez strumieniowanie danych. Gra jest już na HDD i jako taka powinna być dostępna w trybie single bez konieczności połączenia.
SzerokiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Szeroki2019.03.27, 07:03
23#10
iD4Ru73K @ 2019.03.27 06:26  Post: 1196222
MisterMaster @ 2019.03.27 04:01  Post: 1196220
(...)

Masz rację - jesteś dziwny a nawet zwyczajnie głupi. Mieszkam na najzamożniejszej dzielnicy Częstochowy a kable mamy z epoki PRL i mojego superduper neta fiber 80mbit który w realu osiąga 25 rozłącza średnio 3 razy na dobę i taki stan potrafi jednorazowo trwać nawet i 20 minut. Dodam, że trwa to już od lat i pomimo licznyyyyyych interwencji i skarg końca nie widać a alternatywy zwyczajnie brak. I teraz co - mam z wypiekami i grymasem na twarzy trzymać kciuki żeby gra za którą zapłaciłem ciężko zarobiony hajc nie trafiła w któryś z tych momentów? Tak ci po prostacku, bo tak właśnie działa twój umysł - prosto - odpowiem, w czoło się pierd#@$. Generalizujący internetowi teoretycy o ograniczonych horyzontach to największy rak dziesiejszych internetów a jak się jeszcze trafi do tego taki 'cwaniaczek' który uwielbia być pukany od tyłu przez korpo to aż się wierzyć nie chce, że ludzkość wbrew pozorom wcale tak bardzo nie ewoluowała.


Osiedle Wrzosowiak. 500 Mbit od UPC. Żadnych problemów. Jest rok 2019. Nie interesuje mnie czy gra wymaga połączenia z internetem czy nie. Mam ponad kilkanaście urządzeń podłączonych do sieci 24/7/356. Gra jest tylko kolejnym. Jeśli ktoś faktycznie ma problem z dostawcą, to brak możliwości zagrania jest jego najmniejszym problemem. Największym jest odcięcie od świata, które osobiście dla mnie jest niedopuszczalne. Netflix czy HBO GO na telewizorze masz always online i nikt z tego powodu nie zalewa się łzami 🤣


Kolega MisterMaster ma rację - jesteś zwyczajnie głupi.

Nikogo nie interesuje Twoje 500Mb i pierdyliard urządzeń podpiętych doń.
Faktem jest, że wydawca pojechał po bandzie.
StjepanZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Stjepan2019.03.27, 07:49
To pojechali po całości.
ja__Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ja__2019.03.27, 08:06
ciekawe jaki mieli w tym cel? To jest zwyczajnie idiotyczne zagranie. Kto chcial to przejsc to dawno kupil, czy to na ps2/ps3/ps4 czy gdziekolwiek. to cos, to stara gra i tylko glupi remaster HD
Edytowane przez autora (2019.03.27, 09:31)
FonzieZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Fonzie2019.03.27, 08:26
11#13
Łatka usuwająca konieczność permanentnego połączenia z internetem jest już zapewne tworzona przez 'niezależnych developerów' :E
SzwarcuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Szwarcu2019.03.27, 08:40
15#14
*cough cough* DiRT Rally 2.0 *cough cough*
Tłumaczą się, że haxili w jedynce. Skoro oszuści i tak mają skrakowaną grę, bez potrzeby połączenia z internetem, to logicznym posunięciem jest ukarać uczciwych graczy :) Piękne czasy.
IsharothZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Isharoth2019.03.27, 10:41
Typowe Square Enix. To nie pierwsza taka ich zagrywka. Co prawda nie gram w FF, bo nie lubię tej serii (mam tylko XV), ale za przykład mogę podać np. NieR:Automata. Pecetowa wersja tej gry od premiery ma sporo problemów natury technicznej jak np. nieprawidłowo działający fullscreen (kwestia zmiany jednej linijki w kodzie gry, ale to dla nich chyba za dużo). Większość problemów rozwiązuje fanowska łatka oparta na injekcji o nazwie FAR. Problem w tym, że nie wydano ani jednego patcha, bo SE poskąpiło pieniędzy. Co więcej ostatnio wyszła wersja GOTY gry i nadal nie poprawiono w niej zupełnie nic. Jedyne co zrobili to dodali kilka malutkich dodatków w postaci skinów w grze i znów żądają pełnej ceny.

Wszystkie moje doświadczenia z azjatyckimi wydawcami są podobne, większość tych firm jest oparta na chciwości i cechują się brakiem umiejętności kreowania dobrej opinii firmy, ciągle podejmują fatalne decyzje z punktu widzenia PR. SE nie jest tutaj wyjątkiem.

Wcale się nie dziwię, że From Software wolało zmienić wydawcę z Bandai Namco na Activision. Zmiana wydawcy to była jedna z najlepszych decyzji jaką mogli podjąć, nawet jeśli zdecydowali się właśnie na Activision.
Edytowane przez autora (2019.03.27, 14:16)
SasiltonZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Sasilton2019.03.27, 10:46
Ten sam 'błąd' był w FF XV, gdzie przez jakiś czas gra nie wczytywała się w trybie offline. Naprawili to po kilku tygodniach.

edit
Już naprawili i można grać offline.
Edytowane przez autora (2019.03.27, 10:52)
bi3dron4Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
bi3dron42019.03.27, 11:40
-2#17
Sądzę, że zwyczajnie badają jaka jest popularność - ilu ludzi w to jeszcze gra. Kilka dni wymogu grania online i mają dane jak na tacy.
NaBu1908Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
NaBu19082019.03.27, 11:50
Już to naprawili. Z godzinę temu była aktualizacja, która przywraca do stanu poprzedniego.
zakiusZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
zakius2019.03.27, 12:31
-2#19
Jacek1991 @ 2019.03.27 03:58  Post: 1196219
iD4Ru73K @ 2019.03.27 00:20  Post: 1196210
Nie wiem, może jestem dziwny, ale wydaje mnie się, że 99,999999% ludzi na tej planecie mając komputer, ma go podłączonego do internetu zawsze. Always online to ból czterech liter piratów. Nikogo normalnego to nie interesuje. Natomiast tłumaczenie o ewentualnych awariach ISP jest idiotyczne. Nikt nie wypina kabla z routera, aby grać offline. Co innego, gdy gra traci na wydajności...

nie wiem czy kolega jest pijany czy ma 12 lat. Jest duza grupa ludzi, którzy:
-podróżują
-pracują w miejscach bez (stałego lub dobrej jakości)internetu(np platformy wiertnicze
-ludzie, którzy nie maja dobrej jakości internetu(np. na wsi, abonenci UPC)
-ludzie, których internet/router wywala raz w miesiącu co tez uniemożliwi im granie w gre.
UPC działa bez problemu, przynajmniej na łączach po PTK i swoich własnych, na cudzych mogą być problemy
współczuć należy neostradowcom
KituZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kitu2019.03.27, 12:41
-2#20
bi3dron4 @ 2019.03.27 11:40  Post: 1196263
Sądzę, że zwyczajnie badają jaka jest popularność - ilu ludzi w to jeszcze gra. Kilka dni wymogu grania online i mają dane jak na tacy.

Nie łatwiej by wtedy było zrobić dwie malutkie paczki danych do przesłania na serwer - jedna przy uruchamianiu gry o treści 'hej, uruchamiam się!', a druga 'hej, wyłączam się' przy wyłączaniu gry? Nie wymaga stałego dostępu do internetu (wystarczy tyle co przepchnąć 1kB danych), mniej danych do przerobienia, szybsze i mniej problemów dla graczy.

zakius @ 2019.03.27 12:31  Post: 1196273
Jacek1991 @ 2019.03.27 03:58  Post: 1196219
(...)

nie wiem czy kolega jest pijany czy ma 12 lat. Jest duza grupa ludzi, którzy:
-podróżują
-pracują w miejscach bez (stałego lub dobrej jakości)internetu(np platformy wiertnicze
-ludzie, którzy nie maja dobrej jakości internetu(np. na wsi, abonenci UPC)
-ludzie, których internet/router wywala raz w miesiącu co tez uniemożliwi im granie w gre.
UPC działa bez problemu, przynajmniej na łączach po PTK i swoich własnych, na cudzych mogą być problemy
współczuć należy neostradowcom

Dorzucę swoją cegiełkę - od trzech lat mam UPC i tylko raz mieli awarię - kilkanaście minut dwa lata temu. Prędkość trzyma w okolicach maksymalnej (235-240 przy 240 na papierze), pingi 20-30ms, nie mam na co narzekać ;)
Zaloguj się, by móc komentować