Komentarze
Komentarzy na stronę
1
kaczy99 (2019.03.20, 23:05)
Ocena: 12
#1

0%
Krok w tył.
CryKon (2019.03.20, 23:31)
Ocena: -3
#2

0%
Mam Odyssey+ od listopada 2018. Kupiłem na Black Friday 2018 i BigAppleBuddy mi to wysłał. Wyszło całkowicie kolo 530 EUR. Super zakup. Ten Oculus Rift juz ma nazwę w Internecie odkodowana. Oculus Rift S(hit) version.
Mr_Hyde (2019.03.21, 01:36)
Ocena: 2
#4

0%
MRx21 @ 2019.03.21 01:10  Post: 1195326
kaczy99 @ 2019.03.20 23:05  Post: 1195305
Krok w tył.


Bo nie OLED? A na ki uj komu oled? Chyba tylko tylko tym co brędzlują się low persistencem...

SDE to powód który morduje RIFTA. Tylko jak ktoś jest dalekowidz to mógł się cieszyć SDE na RIFCIE oryginalnym.

A co więcej - to najwięcej na ten temat zazwyczaj wypowiadają się dekle, które NIGDY Headsetu takiego nie miały. Powiem tak - Nigdy więcej pentile w Headsetach.

Jak ktoś lubi motionblur na nowym rifcie to czemu nie. LCD poza szarą czernią to zagwarantuje.Do tego te 80hz to chyba żarcik... Dlaczego tylko Sony zastosowało OLEDa z pixelami RGB ... Nie dość, że mamy ekrany 120hz to SDE jest sporo mniejsze pomimo mniejszej rozdzielczości.
-=BENY=- (2019.03.21, 08:17)
Ocena: 11
#5

0%
Jestem posiadaczem pierwszej wersji i ogromnym zwolennikiem tej technologii. Ale dla mnie jest to rozczarowanie. Jak na 3 lata różnicy to postęp wydaje się być naprawdę mały :| Rozwój VR wydaje się hamować i takimi premierami wcale go nie rozruszają.

Ten produkt to na pewno jest bezpośredni następca Rifta? Taki Rift 2.0? Bo wygląda mi to na kolejną wariację, a nie duży upgrade. Skoda.
hajper777 (2019.03.21, 08:29)
Ocena: 6
#6

0%
Jak ma się nie hamować jak mało kto to kupuję. Osobiście mirndxu znajomymi nie mam nikogo kto by grał w gry przez vr. W Polsce ludzie bardziej kupią lepsze GPU niż vr
Giovanne (2019.03.21, 09:11)
Ocena: 3
#7

0%
Dla mnie rozczarowanie. Liczyłem, że będę mógł zamienić Odyssey'a i Rifta na Rifta S, a się okazało, że nawet ciężko znaleźć powód by wymienić samego Rifta na Rift S.

Dodatkowo rozwala mnie cena na poziomie Questa, gdzie w Quescie mamy wbudowanego Snaptragona 835, jakiś RAM, 64GB pamięci wewnętrznej, baterię i lepsze ekrany, a Rift S zyskał tylko jedną więcej kamerkę i przewód względem Questa.
Zrozumiał bym jeszcze ten ruch jakby chcieli go sprzedawać za 199$ czy max 299$, bo to by była taka budżetowa wersja aby trafić do szerszego grona klientów.
Negratyw (2019.03.21, 10:30)
Ocena: 5
#8

0%
Mr_Hyde @ 2019.03.21 01:36  Post: 1195330
MRx21 @ 2019.03.21 01:10  Post: 1195326
(...)


Bo nie OLED? A na ki uj komu oled? Chyba tylko tylko tym co brędzlują się low persistencem...

SDE to powód który morduje RIFTA. Tylko jak ktoś jest dalekowidz to mógł się cieszyć SDE na RIFCIE oryginalnym.

A co więcej - to najwięcej na ten temat zazwyczaj wypowiadają się dekle, które NIGDY Headsetu takiego nie miały. Powiem tak - Nigdy więcej pentile w Headsetach.

Jak ktoś lubi motionblur na nowym rifcie to czemu nie. LCD poza szarą czernią to zagwarantuje.Do tego te 80hz to chyba żarcik... Dlaczego tylko Sony zastosowało OLEDa z pixelami RGB ... Nie dość, że mamy ekrany 120hz to SDE jest sporo mniejsze pomimo mniejszej rozdzielczości.
czy ty wogole miales psvr na glowie?? co z tego ze sde mniejszy skoro taka kaszana na ekranie ze nic nie widac
Giovanne (2019.03.21, 10:42)
Ocena: 2
#10

0%
CryKon @ 2019.03.20 23:31  Post: 1195307
Mam Odyssey+ od listopada 2018. Kupiłem na Black Friday 2018 i BigAppleBuddy mi to wysłał. Wyszło całkowicie kolo 530 EUR. Super zakup. Ten Oculus Rift juz ma nazwę w Internecie odkodowana. Oculus Rift S(hit) version.

Też wtedy kupiłem, tylko mnie całość wyszła jakieś €480 (€400 dla BAB i €80 z kawałkiem naliczył mi podatków FedEx).
Może mógłbyś mi pomóc, bo o ile z jakości obrazu jestem zadowolony tak kilka rzeczy mnie irytuje.
Wiesz może jak się robi Reset View bezpośrednio z menu WMR?
I czy można zbindować menu SteamVR np. pod jednym z przycisków Win zamiast pod gałkami?
I ostatnie, czy można gdzieś na stałe wyłączyć ten niebieski pasek (z napisem press Win+Y) blokujący kursor i przełączanie się pomiędzy oknami na pulpicie?


Giovanne (2019.03.21, 10:50)
Ocena: 0
#11

0%
@Negratyw
Ja miałem PSVR na głowie i jeśli chodzi o SDE to byłem bardzo pozytywnie zaskoczony.
W Gran Turismo Sport dalszy plan był rozmazany, ale samochód prezentował się nie wiem czy nie lepiej niż w Project Cars na Oculusie.
VertizoPL (2019.03.21, 12:12)
Ocena: 2
#12

0%
Giovanne @ 2019.03.21 10:42  Post: 1195365

Też wtedy kupiłem, tylko mnie całość wyszła jakieś €480 (€400 dla BAB i €80 z kawałkiem naliczył mi podatków FedEx).
Może mógłbyś mi pomóc, bo o ile z jakości obrazu jestem zadowolony tak kilka rzeczy mnie irytuje.
Wiesz może jak się robi Reset View bezpośrednio z menu WMR?
I czy można zbindować menu SteamVR np. pod jednym z przycisków Win zamiast pod gałkami?
I ostatnie, czy można gdzieś na stałe wyłączyć ten niebieski pasek (z napisem press Win+Y) blokujący kursor i przełączanie się pomiędzy oknami na pulpicie?


Z tego co pamiętam wmr nie ma przycisku reset, jest za to w steamvr dashboard.
Co do gałek to też jestem ciekaw, do tej pory nie znalazłem żadnego rozwiązania.
Natomiast jeśli chodzi o Win + Y aktualnie w Windows Insider jest aktualizacja dodająca ręczne przełączanie. Można wybrać czy po założeniu gogli od razu blokuje pulpit czy dopiero po ręcznym wciśnięciu kombinacji. Nie da się całkowicie wyłączyć funkcji.
Edytowane przez autora (2019.03.21, 14:14)
CryKon (2019.03.21, 12:41)
Ocena: 4
#13

0%
>Wiesz może jak się robi Reset View bezpośrednio z menu WMR?
Niestety wygląda na to, że trzeba to robić w aplikacji desktop Windows Mixed Reality. Mozna też uruchomić sobie widok na pulpit w Cliff House i tam klikać.

>I czy można zbindować menu SteamVR np. pod jednym z przycisków Win zamiast pod gałkami?
Tego nie próbowałem, ale masz pod przyciskiem Windows w kontrolerze lewym lub prawym menu Steam. Możesz pobrać ciekawą apkę FPSVr ze sklepu Steam i tam da się dużo zmieniać po naciśnięciu przycisku w kontrolerze. Ja mam okienko FPSVr cały czas gdy obróce prawą rekę, za nadgarstkiem. Tam można zmieniać istotny parametry jak Subsampling. Z Karta 2080 RTX spokojnie ustawiam na 200-300% jakość renderowania. Ustaw Video na 100% a poszczególne aplikacje w menu Applications na tyle, by nie przekraczało 11 ms (90 fps). Duży skok jakości wyświetlanego obrazu w ten sposób.

>I ostatnie, czy można gdzieś na stałe wyłączyć ten niebieski pasek (z napisem press Win+Y) blokujący kursor i przełączanie się pomiędzy oknami na pulpicie?
Poszukaj na forum Steam. Ludzie zaklejają czujnik w Odyssey+, oszukująć headset, że jest cały czas na głowie. Ale ja tego nie polecam, ze wzglęgu na to iż masz OLED i może to degradować panel, gdy obraz będzie nonstop wyświetalny. Dobrze jest odłączać kabel USB Odyssey+ z komputera. Po co ma się grzać.
Giovanne (2019.03.21, 12:57)
Ocena: 0
#14

0%
@VertizoPL
@CryKon

Dzięki za info. Jak będę w domu to sprawdzę.
Dunpeal (2019.03.21, 16:41)
Ocena: 1
#15

0%
Ekhem, inżynierowie
Kwant (2019.03.21, 17:11)
Ocena: 3
#16

0%
Mr_Hyde @ 2019.03.21 01:36  Post: 1195330
MRx21 @ 2019.03.21 01:10  Post: 1195326
(...)


Bo nie OLED? A na ki uj komu oled? Chyba tylko tylko tym co brędzlują się low persistencem...

SDE to powód który morduje RIFTA. Tylko jak ktoś jest dalekowidz to mógł się cieszyć SDE na RIFCIE oryginalnym.

A co więcej - to najwięcej na ten temat zazwyczaj wypowiadają się dekle, które NIGDY Headsetu takiego nie miały. Powiem tak - Nigdy więcej pentile w Headsetach.

Jak ktoś lubi motionblur na nowym rifcie to czemu nie. LCD poza szarą czernią to zagwarantuje.Do tego te 80hz to chyba żarcik... Dlaczego tylko Sony zastosowało OLEDa z pixelami RGB ... Nie dość, że mamy ekrany 120hz to SDE jest sporo mniejsze pomimo mniejszej rozdzielczości.


Chyba nie miałeś na głowie Oculus Rift CV1 (tego z dwoma OLEDami). Po pierwsze nie ma w nich spodziewanej czerni a dwa to soczewki frensleya sieją takimi artefaktami, że głęboka czerń i duży kontrast w ogóle nie są osiągalne :-/

80 Hz w LCD nie powinno robić problemów. Jeżeli zastosowali szybki panel TN ale taki ze słabymi kątami to też nie powinno być problemu bo pozycja między panelem a oczami jest zafiksowana więc można to tak dopasować że nie będzie dużym problemem.

Jeden panel i brak mechanicznego przesuwania soczewek to duża optymalizacja kosztów.

Są kamery z przodu, będzie można robić mixed reality (to fajnie - umożliwi rozwój nowych klas gier).

Są kamery do śledzenia od dołu ale być może da się je wykorzystać inaczej, np. do estymowania pozycji ciała. To była by mega fajna sprawa. Dodanie wizualizacji własnego ciała w VR mega wzmacnia imersję!!! Same dłonie rysowane za pomocą Oculus Touch dają już mega pozytywny efekt, dodanie reszty ciała to będzie kolejny duży stopień w imersjij!

Rozdzielczość niestety słaba :( Nic nie napisali o FOV (które również nie powala w CV1), nie ma śledzenia wzroku (eye-gaze) no, zostaje mega upierdliwy kabelek :( ciekawe czy popracowali nad ostrością - w starych ciężko jest ustawić je tak żeby widzieć w miarę ostry obraz. Ludzi którzy pierwszy raz założyli na głowę to zniechęca do dalszych eksperymentów.

To jest ewolucja CV1 na zasadzie lekkiego liftu funkcjonalności przy mocnym ograniczeniu kosztów produkcji. Dobrze, że w ogóle coś pokazali a nie uwalili projektu bo o tym też były jakieś plotki.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 29
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 40
Lepsza, ale niestety też droższa niż poprzedniczka. 10
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Od zapowiedzi do sklepowej dostępności minie kilka tygodni. 18
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 40
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Nintendo Switch traci tytuł na wyłączność. 0
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 29
APU z 2 rdzeniami, 4 wątkami, układem graficznym Vega 3 i dwoma kontrolerami LAN 10 Gb/s. 5
Facebook
Ostatnio komentowane