komentarze
KenjiroZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kenjiro2019.04.25, 18:23
10#1
Genialny artykuł! Specjalnie na tę okazję przydałoby się 6 gwiazdek ;-).
Masketta ManZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Masketta Man2019.04.26, 07:53
Autentycznie dodam sobie do ulubionych, na wypadek jakby ktoś potrzebował wyjaśnienia czym się obie rzeczy różnią.
Mar_SZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Mar_S2019.04.26, 08:36
Oo, na Labie coś sensownego napisali? Szok. :E
Artykuł primo sort. ;)
Edytowane przez autora (2019.04.26, 08:37)
SundayUserZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SundayUser2019.04.26, 08:40
Super art!
Wiele osób, w tym i ja, ma problemy ze zrozumieniem tego tematu.
steelinggZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
steelingg2019.04.26, 08:46
-3#5
Mam problem w zeszłym roku w czerwcu zakupiłem lg g6 na morelach i parę miesięcy temu okazało sie ze nie działa mi wi-fi (gdy klikam na ikonkę wi-fi to od razu się wyłącza) . Próbowałem przywracać do ustawień fabrycznych i nic nie pomogło, a że potrzebowałem telefonu to od paru miesięcy jadę na transferze ,wiec tu pojawia sie pytanie co zrobić, czy mam jakąś szanse na zwrot gotówki , czy zażądać naprawy lub obniżenia ceny ,bo telefon już jest niedostępny na morelach i cena spadła już do 1000 zł. Jak ktoś się zna to proszę o odpowiedź ( Tak wiem ze mogłem napisać to na forum ale spróbuje też tu)
Krzysiak_PL_GDAZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Krzysiak_PL_GDA2019.04.26, 09:07
-8#6
steelingg @ 2019.04.26 08:46  Post: 1200021
Mam problem w zeszłym roku w czerwcu zakupiłem lg g6 na morelach i parę miesięcy temu okazało sie ze nie działa mi wi-fi (gdy klikam na ikonkę wi-fi to od razu się wyłącza) . Próbowałem przywracać do ustawień fabrycznych i nic nie pomogło, a że potrzebowałem telefonu to od paru miesięcy jadę na transferze ,wiec tu pojawia sie pytanie co zrobić, czy mam jakąś szanse na zwrot gotówki , czy zażądać naprawy lub obniżenia ceny ,bo telefon już jest niedostępny na morelach i cena spadła już do 1000 zł. Jak ktoś się zna to proszę o odpowiedź ( Tak wiem ze mogłem napisać to na forum ale spróbuje też tu)

Nie cwaniaczku. Reklamacja 14 dni
BelforZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Belfor2019.04.26, 09:08
Holy shit co za teksty ostatnio się na PClabie pojawiają. No szacun panowie, szacun.
PrimoGhostZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
PrimoGhost2019.04.26, 09:32
Na końcu poradnika znajdują się dodatkowo gotowe pisma reklamacyjne :)
Art385Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Art3852019.04.26, 10:06
Pierwsza zasada nie wyglądać na frajera, a potem to już z górki.
iD4Ru73KZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
iD4Ru73K2019.04.26, 10:36
steelingg @ 2019.04.26 08:46  Post: 1200021
Mam problem w zeszłym roku w czerwcu zakupiłem lg g6 na morelach i parę miesięcy temu okazało sie ze nie działa mi wi-fi (gdy klikam na ikonkę wi-fi to od razu się wyłącza) . Próbowałem przywracać do ustawień fabrycznych i nic nie pomogło, a że potrzebowałem telefonu to od paru miesięcy jadę na transferze ,wiec tu pojawia sie pytanie co zrobić, czy mam jakąś szanse na zwrot gotówki , czy zażądać naprawy lub obniżenia ceny ,bo telefon już jest niedostępny na morelach i cena spadła już do 1000 zł. Jak ktoś się zna to proszę o odpowiedź ( Tak wiem ze mogłem napisać to na forum ale spróbuje też tu)


Nie słuchaj typa, który Ci odpisał. Widać, że strajk nauczycieli źle na niego wpłynął. Masz 12 miesięcy na reklamacje z tytułu gwarancji producenta i 24 miesiące na reklamacje z tytułu rękoimi. Możesz dostać telefon nowy, odnowiony i wolny od wady, zwrot kasy lub zwrot części kasy poprzez pomniejszenie ceny początkowej. Wszystko zależy od Cienie jak to rozegrasz.
Makavcio2Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Makavcio22019.04.26, 13:45
PrimoGhost @ 2019.04.26 09:32  Post: 1200034
Na końcu poradnika znajdują się dodatkowo gotowe pisma reklamacyjne :)

Czapki z głów. To już kolejna wielka rzecz od Ciebie. Dobrze, że Cię tu mamy <3
Edytowane przez autora (2019.04.26, 13:45)
Wojtas699Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Wojtas6992019.04.26, 14:07
-2#12
W przykladowych pismach jest mowa o skierowaniu sprawy do sądu.

Czy przypadkiem takich spraw nie kieruje sie do rzecznika praw konsumenta a dopiero pozniej ewentualnie on kieruje sprawe do sadu ??
VendeurZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Vendeur2019.04.26, 14:48
-2#13
W tekscie, na stronie 5 jest podwójnie wklejony tekst:

Podobnie wygląda kwestia kart „wygrzewanych” w piekarnikach w celu zapewnienia im krótkotrwałego okresu sprawności. Takie karty kupione nawet przy wyłączonej rękojmi – nadają się do reklamacji.





Wojtas699 @ 2019.04.26 14:07  Post: 1200088

Czy przypadkiem takich spraw nie kieruje sie do rzecznika praw konsumenta a dopiero pozniej ewentualnie on kieruje sprawe do sadu ??


To zależy.
Gruby DżeryZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Gruby Dżery2019.04.26, 17:24
Panowie pytanie,
w 2018 (wrzesień) kupiłem telefon(motog6+), padł mi po kilku miesiącach i automatycznie wysłałem do sklepu 'na gwarancję'. Sklep wysłał do owianego sławą serwisu Lenovo w Polsce, po chyba 2 miesiącach odesłali kosztorys naprawy(przekraczjący cenę nowego telefonu!) i uzasadnienie typu:
'uszkodzenie płyty głównej nie podlegające wymianie gwarancyjnej'.
Telefon nie był po żadnym zalaniu ani upadku/wstrząsie. Nadmiar pracy sprawił, że szybko zakupiłem zwykłą motog6 i zapomniałem o całej sprawie ale dzięki temu artykułowi wszystko mi się przypomniało.
No więc ze 3 miesiące temu dzwonili do mnie z zapytaniem jaka jest moja decyzja, odpowiedziałem, że będę się odwoływać ponieważ nie ma jasnej odpowiedzi co się stało z telefonem.
Pytanie, czy jeśli oddałem już telefon na gwarancję która została dorzucona mogę ubiegać się o rękojmie po takim czasie?
KowalZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kowal2019.04.26, 18:49
PrimoGhost @ 2019.04.26 09:32  Post: 1200034
Na końcu poradnika znajdują się dodatkowo gotowe pisma reklamacyjne :)

Ale linki są pomylone.

Poza tym artykuł prima sort. Mam płytę z niedziałającym WiFi i po weekendzie majowym będę reklamował. Artykuł zdecydowanie się przyda.
VSS2019.04.26, 23:00
PrimoGhost @ 2019.04.26 09:32  Post: 1200034
Na końcu poradnika znajdują się dodatkowo gotowe pisma reklamacyjne :)

jak zawsze pełen Profesjonalizm !
AvalancZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Avalanc2019.04.27, 00:23
Gordon nawiał z Pclaba, usunął swoje teksty, teraz mamy zastępczego prawnika XD
Artykuł będzie trudniej usunąć jak następny walnie focha na PCploteczek.pl
BOLOYOOZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
BOLOYOO2019.04.27, 11:54
Aż wyłączyłem uBlock'a ;)

@edit - cofam to. Strona jest tak zaśmiecona reklamami, że po prostu się nie da.
Edytowane przez autora (2019.04.27, 13:38)
LailonnZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Lailonn2019.04.27, 15:38
-3#19
Nie słuchaj typa, który Ci odpisał. Widać, że strajk nauczycieli źle na niego wpłynął. Masz 12 miesięcy na reklamacje z tytułu gwarancji producenta i 24 miesiące na reklamacje z tytułu rękoimi. Możesz dostać telefon nowy, odnowiony i wolny od wady, zwrot kasy lub zwrot części kasy poprzez pomniejszenie ceny początkowej. Wszystko zależy od Cienie jak to rozegrasz.


Jakbyś typie umiał czytać, byś zrozumiał, że napisano o wysłaniu na reklamację/rękojmię. To, że w efekcie jej rozpatrzenia może uzyskać nowy towar lub naprawiony nie zmienia nic. Autor tamtego posta nie napisał, że nie można tej awarii zgłosić.
Edytowane przez autora (2019.04.27, 15:53)
LailonnZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Lailonn2019.04.27, 15:41
-2#20
Dubel
Edytowane przez autora (2019.04.27, 15:53)
Ze względu na obowiązującą ciszę wyborczą funkcja komentowania została wyłączona do dn. 2019-05-26 godz. 21:00.