Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2 3 4 5
supervisor (2019.03.18, 23:41)
Ocena: 34
#1

0%
Skomentowałbym to, ale brak mi słów.
Krisol (2019.03.18, 23:46)
Ocena: 67
#3

0%
No to mnie rozbawiło, Crytek ruszył Nvidią niczym Ryzeny Intelem. :E
Dodatkowo 1060 3GB RIP.
Edytowane przez autora (2019.03.18, 23:50)
Krisol (2019.03.18, 23:51)
Ocena: 32
#5

0%
Gary! @ 2019.03.18 23:49  Post: 1194806
Odrazu zasłuba dema Cryteka które nawet obok prawdziwego RayT ( i wykorzystania DXR) nawet nie leżało

Niby czemu? RTX w Metro, BF V i Tomb Raiderze to tak samo hybrydowy ray tracing.
Edytowane przez autora (2019.03.18, 23:52)
Krisol (2019.03.18, 23:57)
Ocena: 31
#7

0%
Gary! @ 2019.03.18 23:53  Post: 1194808
Krisol @ 2019.03.18 23:51  Post: 1194807
(...)

Niby czemu? RTX w Metro, BF V i Tomb Raiderze to też hybrydowy ray tracing.

Demo Cryteka nie korzysta z RayT( i bibioltek DXR) tylko wykorzystuje tzw Voxwele (dokumentacja techniczna crytek) - a to zupełnie co innego od RayT.

:E
Rozumiesz w ogóle tę dokumentację? Albo chociaż to zdanie: 'Every frame on GPU we trace thousands of rays through the voxels (and shadow maps) in order to gather occlusion and indirect lighting.'
Wynik jest podobny do Metro(global illumination) oraz BF V(odbicia) w jednym ale dużo niższym kosztem.
Edytowane przez autora (2019.03.19, 00:02)
Krisol (2019.03.19, 00:04)
Ocena: 30
#9

0%
Gary! @ 2019.03.19 00:02  Post: 1194811
Krisol @ 2019.03.18 23:57  Post: 1194810
(...)

:E
Rozumiesz w ogóle tę dokumentację? Albo chociaż to zdanie: 'Every frame on GPU we trace thousands of rays through the voxels (and shadow maps) in order to gather occlusion and indirect lighting.'
Wynik jest podobny jak w Metro ale dużo niższym kosztem.

Tak wykorzystują Voxels dla liczenia odbić, a to zupełnie coś innego niż tworzenie efektów wykorzystując RayT.

Prawdziwy RayT potrzebuje tak olbrzymiej mocy obliczeniowej że dziś korzysta sie tylko w małym ułamku z techniki RayT (np oświetlenie).

Liczenie na Voxela nie równa sie RayT, bardziej żę wynik jest zbliżony), ale jak widać na demie obliczenie odbić musi bardzo dużo kosztować mocy przez co detale, tekstury są marnej jakości inaczej demo robiłoby 10 fps.

Skoro wynik jest podobny a wymagana moc dużo niższa, to znaczy że metoda Nvidii jest nieefektywna i bezsensowna, a Cryteka przyszłościowa. Tekstury nie mają żadnego znaczenia przy RT, za to geometria była na wysokim poziomie.
Edytowane przez autora (2019.03.19, 00:07)
hary76 (2019.03.19, 00:06)
Ocena: 3
#11

67%

Zdajecie sobie wszyscy sprawę że cały narazie ten RT to protezowe doklejanie PATCHEM.Zdajecie sobie sprawę z tego koledzy!!!.Dopiero przyszłe gry będą z tym od podstaw napisane.A zdajecie sobie sprawę że cały ten bajer będzie dla typowych zjadaczy chleba jak będzie to w grach total war.A miną lata zanim to się pojawi.Bo gra by padła na pysk licząc tysiące świateł i odbić.Co innego jedno żródło odbić światła, co innego tysiące jednostek.Jeśli kowalski odpali takiego total wara będzie można walić podnietę tą technologią.Na razie to pic fotomontaż jak physx kto pamieta początki to wie jak było.Wielu sie nabrało na te bzdury wtedy.I wielu się nabiera teraz.Słupy Słupki słupeczki słupunie i procenty tej firmie to najlepiej wychodzi ;) :)
Edytowane przez autora (2019.03.19, 00:10)
Krisol (2019.03.19, 00:09)
Ocena: 31
#13

0%
Gary! @ 2019.03.19 00:06  Post: 1194814
Krisol @ 2019.03.19 00:04  Post: 1194813
(...)

Skoro wynik jest podobny a wymagana moc dużo niższa, to znaczy że metoda Nvidii jest nieefektywna i bezsensowna, a Cryteka przyszłościowa.

RayT nie jest NV, to metoda stara ale powszechnie używana w CGI praktycznie każego filmu od 30 lat !!, NV daje możliwośc uruchomienia tej technologii w domu(w małym %), a nie w studiu animacyjnym które musi korzystać z olbrzymich komputerów,

Dalej metoda Cryteka jest dużo lepsza - wygląda podobnie i działa dużo lepiej.
DjXbeat (2019.03.19, 00:09)
Ocena: 6
#14

0%
Krisol @ 2019.03.18 23:46  Post: 1194804
No to mnie rozbawiło, Crytek ruszył Nvidią niczym Ryzeny Intelem. :E
Dodatkowo 1060 3GB RIP.

Do GDC nV już od dawna się przygotowywała a Crytek swoje demo technologiczne udostępnił 3 dni temu.
Chyba nie wierzysz, że całkowicie zmieniono harmonogram pokazu 3 dni przed GDC? ;)
Krisol (2019.03.19, 00:11)
Ocena: 27
#15

0%
DjXbeat @ 2019.03.19 00:09  Post: 1194818
Krisol @ 2019.03.18 23:46  Post: 1194804
No to mnie rozbawiło, Crytek ruszył Nvidią niczym Ryzeny Intelem. :E
Dodatkowo 1060 3GB RIP.

Do GDC nV już od dawna się przygotowywała a Crytek swoje demo technologiczne udostępnił 3 dni temu.
Chyba nie wierzysz, że całkowicie zmieniono harmonogram pokazu 3 dni przed GDC? ;)

Ta, bo Nvidia pozyskuje informacje z reddita albo z pclaba. :E
Edytowane przez autora (2019.03.19, 00:15)
hary76 (2019.03.19, 00:13)
Ocena: 2
#16

67%
DjXbeat @ 2019.03.19 00:09  Post: 1194818
Krisol @ 2019.03.18 23:46  Post: 1194804
No to mnie rozbawiło, Crytek ruszył Nvidią niczym Ryzeny Intelem. :E
Dodatkowo 1060 3GB RIP.

Do GDC nV już od dawna się przygotowywała a Crytek swoje demo technologiczne udostępnił 3 dni temu.
Chyba nie wierzysz, że całkowicie zmieniono harmonogram pokazu 3 dni przed GDC? ;)

10 lat to robili bro 10 lat i 2 gry na krzyż a sry 3 queake z ery kamienia łupanego.
Gonzo3211 (2019.03.19, 00:16)
Ocena: 9
#18

0%
supervisor @ 2019.03.18 23:41  Post: 1194800
Skomentowałbym to, ale brak mi słów.

Czytaj więcej książek :E
DjXbeat (2019.03.19, 00:20)
Ocena: 8
#19

0%
hary76 @ 2019.03.19 00:13  Post: 1194820
DjXbeat @ 2019.03.19 00:09  Post: 1194818
(...)

Do GDC nV już od dawna się przygotowywała a Crytek swoje demo technologiczne udostępnił 3 dni temu.
Chyba nie wierzysz, że całkowicie zmieniono harmonogram pokazu 3 dni przed GDC? ;)

10 lat to robili bro 10 lat i 2 gry na krzyż a sry 3 queake z ery kamienia łupanego.

Chyba nie rozumiesz o co w tym chodzi.
Raytracing jako technologia już od dawna jest dostępna i stosowna między innymi w filmach animowanych. Problem polega na tym, że materiał video łącznie z zastosowaną technologia rt jest renderowany nie w czasie rzeczywistym. To co w filmie trwa 5s może być renderowane wcześniej przez kilka godzin. W przypadku przełożenia rt do gier 3D wszystko musi być liczone w locie. Stąd pojawiły się dedykowane jednostki rt w kartach nv.
Krisol (2019.03.19, 00:20)
Ocena: 27
#20

0%
Gary! @ 2019.03.19 00:13  Post: 1194821
Krisol @ 2019.03.19 00:11  Post: 1194819
(...)

Ta, bo Nvidia pozyskuje informacje z reddita albo z pclaba. :E

Nv dąży do kinowej jakości grafiki, (metro wygląda obłędnie ), niech wkońcu AMD coś rozwinie a nie ciągle smaży arch. która nic ciekawego do tworzenia grafiki 3d nie wprowadziła. (wymyślili Teselacje i po wielu latach nadal kuleją w swojej technologii)

Poniekąd wprowadzili Vulkana i DX12, TressFX, asynchroniczne shadery, primitive shaders, pełną wydajność FP16 w mainstreamie.
Edytowane przez autora (2019.03.19, 00:24)
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 29
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 40
Lepsza, ale niestety też droższa niż poprzedniczka. 10
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Od zapowiedzi do sklepowej dostępności minie kilka tygodni. 18
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 40
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Nintendo Switch traci tytuł na wyłączność. 0
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 29
APU z 2 rdzeniami, 4 wątkami, układem graficznym Vega 3 i dwoma kontrolerami LAN 10 Gb/s. 5
Facebook
Ostatnio komentowane