Komentarze
Komentarzy na stronę
1
Putout (2019.03.18, 21:33)
Ocena: 5
#1

0%
Oby się udało choć patrząc na Vulkana to łatwo nie będzie
tomangelo (2019.03.18, 22:14)
Ocena: 10
#3

0%
e-bor@s @ 2019.03.18 21:40  Post: 1194765
Putout @ 2019.03.18 21:33  Post: 1194763
Oby się udało choć patrząc na Vulkana to łatwo nie będzie

A widziałeś jak wygląda kod wykorzystujący Vulkan? Chyba łatwiej nauczyć się mówić i pisać po chińsku. I co gorsza to może to być bardziej opłacalne.


A jak wygląda taki sam kod w DirectX12? Nie da się pogodzić niskopoziomowego dostępu i minimalizacji kodu do 2-3 linijek.
LeacH (2019.03.18, 23:54)
Ocena: -4
#4

0%
e-bor@s @ 2019.03.18 21:40  Post: 1194765
Putout @ 2019.03.18 21:33  Post: 1194763
Oby się udało choć patrząc na Vulkana to łatwo nie będzie

A widziałeś jak wygląda kod wykorzystujący Vulkan? Chyba łatwiej nauczyć się mówić i pisać po chińsku. I co gorsza to może to być bardziej opłacalne.

coś za coś. Pewno się da tego nauczyć - trzeba tylko chcieć i mieć otwartą głowę. Nie jak 99% obecnych programistów, którzy nauczyli się jednej rzeczy i chcą walić taki kod przez lata.
A po co w ogóle się zajmują VR? Przecież to zdycha i tyle.
ImNotQ009 (2019.03.19, 09:33)
Ocena: 0
#5

0%
Putout @ 2019.03.18 21:33  Post: 1194763
Oby się udało choć patrząc na Vulkana to łatwo nie będzie


Nie czaję... Co ma do tego Vulkan? OpenXR nie jest zamiennikiem dla D3D/OpenGL/Vulkan, to jest osobne API.
Markiz88 (2019.03.19, 10:35)
Ocena: 0
#6

0%
e-bor@s @ 2019.03.18 21:40  Post: 1194765

A widziałeś jak wygląda kod wykorzystujący Vulkan? Chyba łatwiej nauczyć się mówić i pisać po chińsku. I co gorsza to może to być bardziej opłacalne.

a możesz zaprezentować taki kod z krótkim opisem?
LeacH @ 2019.03.18 23:54  Post: 1194809

A po co w ogóle się zajmują VR? Przecież to zdycha i tyle.

VR ma szanse przyjąć się w działach projektowych maszyn i budynków, gdzie dzieki takiemu modelowaniu jesteś w stanie uniknąć błędów konstrukcyjnych już na etapie projektowanie a nie budowy. Czy tak samo ułatwić serwis takowych maszyn.
Atak_Snajpera (2019.03.19, 13:09)
Ocena: 1
#7

0%
e-bor@s @ 2019.03.18 21:40  Post: 1194765
Putout @ 2019.03.18 21:33  Post: 1194763
Oby się udało choć patrząc na Vulkana to łatwo nie będzie

A widziałeś jak wygląda kod wykorzystujący Vulkan? Chyba łatwiej nauczyć się mówić i pisać po chińsku. I co gorsza to może to być bardziej opłacalne.


Nie trzeba od razu skakać na głęboką wodę...
https://gpuopen.com/v-ez-brings-easy-mode-vulkan/
Aargh (2019.03.19, 13:51)
Ocena: 0
#8

0%
LeacH @ 2019.03.18 23:54  Post: 1194809

coś za coś. Pewno się da tego nauczyć - trzeba tylko chcieć i mieć otwartą głowę. Nie jak 99% obecnych programistów, którzy nauczyli się jednej rzeczy i chcą walić taki kod przez lata.

Programistom płaci biznes a biznes chce efektów szybko a nie czekać, aż developerzy ręcznie zaklepią kawałek sterownika graficznego, by wyświetlić coś więcej niż Hello Triangle.
Edytowane przez autora (2019.03.19, 13:51)
Putout (2019.03.19, 14:01)
Ocena: 0
#9

0%
e-bor@s @ 2019.03.18 21:40  Post: 1194765
Putout @ 2019.03.18 21:33  Post: 1194763
Oby się udało choć patrząc na Vulkana to łatwo nie będzie

A widziałeś jak wygląda kod wykorzystujący Vulkan? Chyba łatwiej nauczyć się mówić i pisać po chińsku. I co gorsza to może to być bardziej opłacalne.


nawet gdybym widział to niewiele bym z niego zrozumiał xD. ale własnie do takich rzeczy się odnoszę: słyszałem o tym że przejście na directx12 jest łatwiejsze niż na vulkana. szybkość adaptacji api khronosa nie powala.

ImNotQ009 @ 2019.03.19 09:33  Post: 1194882
Putout @ 2019.03.18 21:33  Post: 1194763
Oby się udało choć patrząc na Vulkana to łatwo nie będzie


Nie czaję... Co ma do tego Vulkan? OpenXR nie jest zamiennikiem dla D3D/OpenGL/Vulkan, to jest osobne API.


no właśnie. nie czaisz. khronos znowu próbuje ujednolicić api mimo ze z vulkanem idzie jak krew z nosa co ewidentnie swiadczy o oporze (uzasadnionym lub nie) wobec kolejnych zmian. w przypadku vr fragmentacja jest jeszcze większa. skoro vulkan się męczy (mimo że konkurencją jest tylko d3d) to dlaczego z openxr miało by być inaczej? dlaczego firmy rozwijające swoje interfejsy miałyby nagle przeskoczyć na oxr?
Atak_Snajpera (2019.03.19, 15:11)
Ocena: 1
#10

0%
Putout @ 2019.03.19 14:01  Post: 1194925
e-bor@s @ 2019.03.18 21:40  Post: 1194765
(...)

A widziałeś jak wygląda kod wykorzystujący Vulkan? Chyba łatwiej nauczyć się mówić i pisać po chińsku. I co gorsza to może to być bardziej opłacalne.


nawet gdybym widział to niewiele bym z niego zrozumiał xD. ale własnie do takich rzeczy się odnoszę: słyszałem o tym że przejście na directx12 jest łatwiejsze niż na vulkana. szybkość adaptacji api khronosa nie powala.

ImNotQ009 @ 2019.03.19 09:33  Post: 1194882
(...)


Nie czaję... Co ma do tego Vulkan? OpenXR nie jest zamiennikiem dla D3D/OpenGL/Vulkan, to jest osobne API.


no właśnie. nie czaisz. khronos znowu próbuje ujednolicić api mimo ze z vulkanem idzie jak krew z nosa co ewidentnie swiadczy o oporze (uzasadnionym lub nie) wobec kolejnych zmian. w przypadku vr fragmentacja jest jeszcze większa. skoro vulkan się męczy (mimo że konkurencją jest tylko d3d) to dlaczego z openxr miało by być inaczej? dlaczego firmy rozwijające swoje interfejsy miałyby nagle przeskoczyć na oxr?

Vulkan swoje zawojował na scenie emulacji i tłumaczeniu rozkazów DX na Vulkan w Linuksie.
VertizoPL (2019.03.19, 19:47)
Ocena: 1
#11

0%
LeacH @ 2019.03.18 23:54  Post: 1194809
...A po co w ogóle się zajmują VR? Przecież to zdycha i tyle.


Kolejna osoba nie w temacie i pierdzieli głupoty. Dopiero co acer wydał gogle mixed reality OJO, HP właśnie zapowiedziało nowe gogle 'Reverb', oculus zapowiedział gogle oculus quest i oculus s, valve jest coraz bliżej wydania nowych zaawansowanych kontrolerów knuckles:
https://www.youtube.com/watch?v=GJ2lzV2LLwM
Nie mówiąc już o stałym wzroście użytkowników vr na steamie, beatsaber kilka dni temu przebił 1m sprzedanych kopii gier.
VR ma się dobrze, gdyby zdychało i nie miało przyszłości to takie firmy nie wydawałyby sprzętu vr dla zwykłych konsumentów.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 29
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 40
Lepsza, ale niestety też droższa niż poprzedniczka. 10
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Od zapowiedzi do sklepowej dostępności minie kilka tygodni. 18
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 40
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Nintendo Switch traci tytuł na wyłączność. 0
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 29
APU z 2 rdzeniami, 4 wątkami, układem graficznym Vega 3 i dwoma kontrolerami LAN 10 Gb/s. 5
Facebook
Ostatnio komentowane