Komentarze
Komentarzy na stronę
1
rops (2019.03.12, 15:40)
Ocena: -2
#1

0%
EI491CR pozwala wyświetlić 16,7 mln kolorów i zapewnia 90 procent pokrycia przestrzeni

A HDR czasami mieć więcej kolorów?
Negratyw (2019.03.12, 15:56)
Ocena: 1
#2

0%
rops @ 2019.03.12 15:40  Post: 1193536
EI491CR pozwala wyświetlić 16,7 mln kolorów i zapewnia 90 procent pokrycia przestrzeni

A HDR czasami mieć więcej kolorów?
hdr to rodzaj sygnału/danych a nie ilosc kolorów...przykladowo na zwyklym ps4 odpalisz gry w trybie HDR ale nie w szerokim gamucie....co najwyzej bedziesz mial podbita jasnosc gdzie jest duzo nitów...
KamiKAzeDBC (2019.03.12, 16:25)
Ocena: -3
#3

0%
Po co gamingowy 32:9? Ludzi zamiast kupić 21:9 dają się dymać i kupują panoramę. Stary monitor bez przyszłości. No i później kupują drugi bo miejsca mało. I 3 bo coś tam.

Na koniec dodam, że TV są 16:9, a gry się robi na konsole... Tyle w temacie.
malik (2019.03.12, 23:48)
Ocena: 1
#4

0%
dalej unikają podawania PPI
16,7 mln kolorów czyli kolor 8bitowy !! 90 procent pokrycia przestrzeni DCI-P3 to jakiś żart przecież do 100 lat temu było , czyli ten monitor wyświetla około połowy widzialnych kolorów .
a gdzie kolor chociaż 10bitowy.
i jeszcze takie pieniądze, nabijanie w butelkę
w monitorach od 10 lat stoją w miejscu i udają postęp
Minciu (2019.03.13, 07:32)
Ocena: 0
#5

0%
KamiKAzeDBC @ 2019.03.12 16:25  Post: 1193550
Po co gamingowy 32:9? Ludzi zamiast kupić 21:9 dają się dymać i kupują panoramę. Stary monitor bez przyszłości. No i później kupują drugi bo miejsca mało. I 3 bo coś tam.

Na koniec dodam, że TV są 16:9, a gry się robi na konsole... Tyle w temacie.


16:9 to Panorama
21:9 to Ultra Panorama - Ultra Wide.
32:9 to już Super Ultra Panorama - Super Ultra Wide

Problemem jest fakt, że tak szeroki monitor prędzej będzie nadawał się do pracy niż do grania.

Gry przeważnie są robione na konsole ale nie maja problemów z 21:9 czy nawet 32:9. Tylko że już w Ultra Wide 800mm szerokim korzystanie z bocznych mini mapek czy innych elementów interfejsu staje się dość uciążliwe. Szczególnie jak w jednej w każdej grze mini mapa ląduje w innym narożniku. Tutaj w jamniku mamy 120mm szerokość ekranu. Czyli realnie funkcjonalność kończy się na wyścigówkach.

Nawet 43' 16:9 ma niecały metr szerokości. Taki jamnik będzie uciążliwy do grania bo jest za szeroki. A pozycje elementów interfejsu po bokach mają ustalone pozycje liczone od krawędzi ekranu. Nie da się ich przesunąć bardziej do środka.

Czepianie się 8 bitów jest bez sensu. Lepiej powiedzieć wprost, monitor 1080P za tysiąc dolarów to straszna drożyzna. W tej cenie do pracy lub grania można kupić sobie sensowniejszą przestrzeń roboczą.

Szwarcu (2019.03.13, 15:11)
Ocena: 1
#6

0%
Minciu @ 2019.03.13 07:32  Post: 1193649

Nawet 43' 16:9 ma niecały metr szerokości. Taki jamnik będzie uciążliwy do grania bo jest za szeroki. A pozycje elementów interfejsu po bokach mają ustalone pozycje liczone od krawędzi ekranu. Nie da się ich przesunąć bardziej do środka.

Jak 43' w 16:9 może być jamnikiem? Ekran będzie duży owszem, ale wszystko będzie skalować się elegancko i minimapki będą tak samo w rogach jak przy 22' w 16:9.
Edytowane przez autora (2019.03.13, 15:13)
Minciu (2019.03.13, 20:23)
Ocena: 0
#7

0%
A kto powiedział że to jamnik?

Po prostu ewidentnie pokazuje jak za szeroki jest monitor z recenzji.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Być może to oferta właśnie dla Ciebie?  131
Właściciele Radeonów gotowi na premierę nowej gry studia FromSoftware. 11
Tak wygląda następca Rifta. 16
Epic Games Store z kolejnymi dużymi grami na wyłączność. 55
Chińczycy przekonują do swoich produktów. 3
Czerwoni rozwijają swoje otwarte oprogramowanie. 4
Kolejny duży transfer niebieskich. 17
Facebook
Ostatnio komentowane