Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2 3 4
mocu1987 (2019.04.13, 14:25)
Ocena: 3
#1

0%
Jeszcze dwie generacje RTX i będzie standard dla każdego kowalskiego.
Belfor (2019.04.13, 14:54)
Ocena: 20
#2

0%
Żałośnie wygląda DLSS w 1080p. A 2060 nie nadaje się do wyższych rozdziałek z RTX ON. Oczy łzawią od patrzenia na DLSS 1080p.
Adam524 (2019.04.13, 15:35)
Ocena: 2
#4

0%
'Ray tracing w grach stał się faktem. Trzy gry, które dogłębnie przetestowaliśmy....'
Rzeczywiście RT podbija gry, nie istnieją informacje ile graczy faktycznie korzysta z RT gracze PC zazwyczaj wolną stałe 60 FPS a nawet RTX 2080Ti nie potrafi tego zapewnić więc nie wiem czy to taki sukces, myśle że wiele osób kupuje RTX bo chce mieć 60fps+ w wyższych rozdzielczościach bo nie mają alternatywy, ale mogę się mylić dopiero po premierze nowych kart amd będzie można stwierdzić co wolą ludzie, Tanią wydajnosc czy drogie rt.
Ryszawy (2019.04.13, 16:12)
Ocena: 12
#6

0%
A tymczasem gdzieś na świecie:

https://youtu.be/f2m1uT-PXCs
https://youtu.be/RbM5w9CBDIw
https://youtu.be/J3hT4Epr5ds
https://youtu.be/Y05RIoMZ8oU
I to bez RTX, szef Nvidii płakał jak zobaczył :)
Edytowane przez autora (2019.04.13, 16:14)
ombre070 (2019.04.13, 16:24)
Ocena: 5
#7

0%
Phoenixsuple @ 2019.04.13 15:52  Post: 1198443
Adam524 @ 2019.04.13 15:35  Post: 1198439
'Ray tracing w grach stał się faktem. Trzy gry, które dogłębnie przetestowaliśmy....'
Rzeczywiście RT podbija gry, nie istnieją informacje ile graczy faktycznie korzysta z RT gracze PC zazwyczaj wolną stałe 60 FPS a nawet RTX 2080Ti nie potrafi tego zapewnić więc nie wiem czy to taki sukces, myśle że wiele osób kupuje RTX bo chce mieć 60fps+ w wyższych rozdzielczościach bo nie mają alternatywy, ale mogę się mylić dopiero po premierze nowych kart amd będzie można stwierdzić co wolą ludzie, Tanią wydajnosc czy drogie rt.

A ty masz problem z liczbami czy jak ze piszesz takie glupoty, 2080ti nie utrzyma 60fps ?? WTF


Jemu chyba chodziło o 4k 60fps i RT,a tego 2080ti nie dźwignie .

Ja sam zdaje sobie sprawę że za jakis czas (na pewno nie w tym roku) bede zmuszony wymienic swoją 1080ti na 2080ti bo gram w 4k i powoli zaczyna sie robić ciasno,ale nie zmieniłbym dla RT,bo musiał bym się cofnąć do 1080p lub 1440p.Dziekuje postoje.
Squizz (2019.04.13, 16:34)
Ocena: 1
#9

0%
ombre070 @ 2019.04.13 16:24  Post: 1198448
Phoenixsuple @ 2019.04.13 15:52  Post: 1198443
(...)

A ty masz problem z liczbami czy jak ze piszesz takie glupoty, 2080ti nie utrzyma 60fps ?? WTF


Jemu chyba chodziło o 4k 60fps i RT,a tego 2080ti nie dźwignie .

Ja sam zdaje sobie sprawę że za jakis czas (na pewno nie w tym roku) bede zmuszony wymienic swoją 1080ti na 2080ti bo gram w 4k i powoli zaczyna sie robić ciasno,ale nie zmieniłbym dla RT,bo musiał bym się cofnąć do 1080p lub 1440p.Dziekuje postoje.

Wyczekuj obniżek geforce o 40% gdy konkurencja wypuści swoje karty w 7 nm.
Adolph (2019.04.13, 16:37)
Ocena: -4
#10

0%
Może jestem ślepy, ale są gdzieś całe screeny z DLSS dostępne?
EDIT: A dobra, mobilna wersja strony :P
Edytowane przez autora (2019.04.13, 16:39)
Adam524 (2019.04.13, 16:52)
Ocena: -2
#11

0%
Bez kłótni... technologia RT i DLSS sama w sobie jest świetna jednak, jest bardzo droga i ja oraz duża część graczy wybiera FPS a nie lepsze oświetlenie. Gdybym ja zamierzał kupować teraz kartę z tego segmentu celowałbym w 4k 60fps a nie w RT jednak nie mam za specjalnie alternatywy dla 2080TI więc zmuszony byłbym dopłacić do funkcji której nie potrzebuje, dlatego napisałem że dopiero kiedy AMD wypuści karty zapewniające dobrą wydajność w 4K w sensownej cenie będzie można określić co wolą ludzie: dopłacić do RT i grać w 30 fps czy zapłacić stosunkowo mało i cieszyć sie 4K bez takich bajerów.
Pawelek6 (2019.04.13, 17:16)
Ocena: -3
#12

0%
Potrzeba czasu. Z DX11 i teselacją było podobnie na początku. RT jest wymagające, więc jeszcze trochę czasu minie zanim twórcy nauczą się to poprawnie implementować i zanim pojawi się odpowiedni sprzęt. Na razie to taka zajawka.
Nie ma co hejtować, tu potrzeba czasu. Poza tym, to demo uruchamiane na Vedze, to nie jest RT i po oględzinach widać niedostatki użytej tam techniki, wystarczy co nieco poczytać.
Ludzie też nie ogarniają, że dema technologiczne, to nie jest to samo co gra.
Edytowane przez autora (2019.04.13, 17:19)
lukadd (2019.04.13, 19:06)
Ocena: 8
#14

0%
ehh hary tyle lat na forum, a jeszcze nie nauczyłeś się pisać :E
Kenjiro (2019.04.13, 19:47)
Ocena: 14
#15

0%
Adam524 @ 2019.04.13 16:52  Post: 1198455
[...] technologia RT i DLSS sama w sobie jest świetna jednak [...]

Że co przepraszam? DLSS jest świetna? Wygląda jak zwykły upscaling, który gubi mnóstwo szczegółów, znacząco pogarsza jakość tekstur, a jedyny pozytywny element to taki, że zwiększa wydajność. Co nie jest zresztą niczym dziwnym, bo tak działa upscaling.
Na podstawie obrazków z tego portalu zrobiłem proste doświadczenie:
wycinek z obrazka z 4K: https://pasteboard.co/I9YxYf1.png
powyższy wycinek z 4K zmniejszony do 1440p i z powrotem do 4K + niewielkie wyostrzenie z unsharp mask: https://pasteboard.co/I9YyhTU.png
wycinek z 4K DLSS: https://pasteboard.co/I9YyduE.png
Wyraźnie widać błędy algorytmu renderingu na prawie poziomych krawędziach, gdzie rendering ma ok. dwukrotnie niższą rozdzielczość (czyli ok. FHD) i jest znacząco gorszy od 1440p. Na plus za to są tekstury, które są wyraźnie gorsze od 4K, ale nie tak jak po upscalingu z 1440p.
Krótko mówiąc, 4K DLSS od nVidii to taki odpowiednik 5G Ready z Play, ani to 4K, ani to supersampling. Przydałby się jakiś pozew za oszukane nazewnictwo...

PS. Opierałem się na samplach z tego portalu, różnią się kontrastem, niestety, co nie ułatwia analizy.
Edytowane przez autora (2019.04.13, 19:49)
Kenjiro (2019.04.13, 19:54)
Ocena: 9
#17

0%
Pawelek6 @ 2019.04.13 17:16  Post: 1198459
Poza tym, to demo uruchamiane na Vedze, to nie jest RT i po oględzinach widać niedostatki użytej tam techniki, wystarczy co nieco poczytać.

A dokładanie RT w obecnych trzech tytułach do obecnych silników ze 'starym' renderingiem to czym niby jest? Przecież to też nie jest RT w pełnej krasie, tylko wycinki, by to 'jakoś' działało. Wydajność by padła na pysk, gdyby zrobić pełne RT, tak jak to robi np. Maya czy Blender.
Andree (2019.04.13, 21:12)
Ocena: 6
#19

0%
Jest jeszcze gra Quake II wykorzystująca doskonalszy algorytm Path Tracing, który unifikuje wszystkie efekty oświetleniowe, cienie, odbicia etc. Szkoda że nie została przetestowana w tym artykule.
Quake II RTX: Re-Engineering a Classic with Ray Tracing Effects on Vulkan
http://brechpunkt.de/q2vkpt/
P.S.
Daje się grać w rozdzielczości 1680x1050 na GTX 1080 z najnowszymi sterownikami!
Pełną wersję Quake II można kupić na GOG.com za 37 zł.
Edytowane przez autora (2019.04.13, 21:53)
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 29
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 40
Lepsza, ale niestety też droższa niż poprzedniczka. 10
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Od zapowiedzi do sklepowej dostępności minie kilka tygodni. 18
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 40
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Nintendo Switch traci tytuł na wyłączność. 0
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 29
APU z 2 rdzeniami, 4 wątkami, układem graficznym Vega 3 i dwoma kontrolerami LAN 10 Gb/s. 5
Facebook
Ostatnio komentowane