Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2
Szwarcu (2019.02.18, 14:21)
Ocena: 25
#1

0%
Wyrobią się do premiery kolejnej generacji kart :E?
Amitoza (2019.02.18, 14:30)
Ocena: 24
#2

0%
Szwarcu @ 2019.02.18 14:21  Post: 1189687
Wyrobią się do premiery kolejnej generacji kart :E?

Bf5 od dawna na rynku, a jakość taka sama jak w metro :)
Omega93 (2019.02.18, 14:51)
Ocena: 26
#5

0%
Moja wada wzroku -1.5 i astygmatyzm mniej rozmazują obraz niż ten DLSS..
Ustaw wszystko na ultra i wrzuć DLSS zeby był akceptowalny FPS... lepiej wyjdziemy na jakości i FPS jak damy ustawienia high...
Żywy (2019.02.18, 14:52)
Ocena: 4
#6

0%
Powinni byli nie dawac w ogole rdzeni Tensor, ktore pochlaniaja az 25-30% powierzchni kazdego SM, a w zamian podwoic liczbe rdzeni RT, dzieki czemu mozliwe bylo by granie w ponad 60FPS w natywnych rozdzielczosciach, nawet 4K.
Dziwnoknurski (2019.02.18, 15:02)
Ocena: 31
#7

0%
Ale co tutaj poprawiać? Upscaling to jest upscaling, i najcudowniejsze sposoby rekonstrukcji/filtrowania obrazu będą zawsze gorsze od natywnej rozdzielczości.
Chociaż marketing może zdziałać cuda, co zresztą daję się zauważyć nawet tutaj... ;)
Edytowane przez autora (2019.02.18, 15:07)
iwanme (2019.02.18, 15:23)
Ocena: 12
#8

0%
Dziwnoknurski @ 2019.02.18 15:02  Post: 1189703
Ale co tutaj poprawiać? Upscaling to jest upscaling, i najcudowniejsze sposoby rekonstrukcji/filtrowania obrazu będą zawsze gorsze od natywnej rozdzielczości.
Chociaż marketing może zdziałać cuda, co zresztą daję się zauważyć nawet tutaj... ;)

Kwestia tego jak gorsze... Upscaling w konsolach mimo, że niby dużo prymitywniejszy robi lepszą robotę...
Belfor (2019.02.18, 15:24)
Ocena: 9
#9

0%
Dziwnoknurski @ 2019.02.18 15:02  Post: 1189703
Ale co tutaj poprawiać? Upscaling to jest upscaling, i najcudowniejsze sposoby rekonstrukcji/filtrowania obrazu będą zawsze gorsze od natywnej rozdzielczości.
Chociaż marketing może zdziałać cuda, co zresztą daję się zauważyć nawet tutaj... ;)

Też nie rozumiem. Demka takie jak Infiltrator można po prostu na żywca skopiować do pamięci bo obraz nigdy się nie zmienia. Gra natomiast jest dynamiczna i choćbyś nauczył maszynę grać na fujarce to i tak nie zgadnie czy piksel akurat ma być czerwony czy zielony. Nawet jeśli będą przez rok zbierać dane z jednej gry to w tym roku powstanie mnóstwo innych, przy których robotę trzeba zaczynać od początku. Sorry.. ale suwak z upscalingiem 3D jest już w grach sporo czasu i na dodatek nie rozmywa obrazu w tak okrutny sposób jak DLSS.
Jimmy15 (2019.02.18, 15:34)
Ocena: 11
#10

0%
Żywy (2019.02.18, 15:44)
Ocena: 4
#11

0%
Dziwnoknurski @ 2019.02.18 15:02  Post: 1189703
Ale co tutaj poprawiać? Upscaling to jest upscaling, i najcudowniejsze sposoby rekonstrukcji/filtrowania obrazu będą zawsze gorsze od natywnej rozdzielczości.
Chociaż marketing może zdziałać cuda, co zresztą daję się zauważyć nawet tutaj... ;)


Jakby DLSS upscalowal z natywnej rozdzielczosci do jeszcze wyzszej, eliminujac aliasing, to mialoby to sens, a tak to faktycznie mamy to samo co w konsolach, tylko z jeszcze gorszym efektem.
Deniryer (2019.02.18, 15:47)
Ocena: 2
#12

0%
iwanme @ 2019.02.18 15:23  Post: 1189705
Dziwnoknurski @ 2019.02.18 15:02  Post: 1189703
Ale co tutaj poprawiać? Upscaling to jest upscaling, i najcudowniejsze sposoby rekonstrukcji/filtrowania obrazu będą zawsze gorsze od natywnej rozdzielczości.
Chociaż marketing może zdziałać cuda, co zresztą daję się zauważyć nawet tutaj... ;)

Kwestia tego jak gorsze... Upscaling w konsolach mimo, że niby dużo prymitywniejszy robi lepszą robotę...

Nawet renderowanie szachownicowe na konsolach daję lepszy/porównywalny rezultat jak DLSS. Nvidia musiałaby katować swoje serwery do uczenia maszynowego całą grą z widokiem z różnych kątów/nachyleń przez okrągły rok żeby ta rekonstrukcja obrazu dawała efekt jest supersampling bez spadków wydajności.
taith (2019.02.18, 16:27)
Ocena: 11
#13

0%
Czyli potrzeba superkomputerów do wygenerowania instrukcji dlss dla każdej gry.
It just works :E
supervisor (2019.02.18, 16:38)
Ocena: 7
#14

0%
Żywy @ 2019.02.18 14:52  Post: 1189700
Powinni byli nie dawac w ogole rdzeni Tensor, ktore pochlaniaja az 25-30% powierzchni kazdego SM, a w zamian podwoic liczbe rdzeni RT, dzieki czemu mozliwe bylo by granie w ponad 60FPS w natywnych rozdzielczosciach, nawet 4K.

Tensory są niezbędne do odszumiania raytracingu.
Amitoza (2019.02.18, 17:02)
Ocena: 8
#15

0%
Żywy @ 2019.02.18 14:52  Post: 1189700
Powinni byli nie dawac w ogole rdzeni Tensor, ktore pochlaniaja az 25-30% powierzchni kazdego SM, a w zamian podwoic liczbe rdzeni RT, dzieki czemu mozliwe bylo by granie w ponad 60FPS w natywnych rozdzielczosciach, nawet 4K.

Nidyrydy :) a co ma Ci odszumiac obraz w RT? Miał byś 60fps i kasze na ekranie w miejscu cieni czy odbić.
Amitoza (2019.02.18, 17:04)
Ocena: 7
#16

0%
Deniryer @ 2019.02.18 15:47  Post: 1189710
iwanme @ 2019.02.18 15:23  Post: 1189705
(...)

Kwestia tego jak gorsze... Upscaling w konsolach mimo, że niby dużo prymitywniejszy robi lepszą robotę...

Nawet renderowanie szachownicowe na konsolach daję lepszy/porównywalny rezultat jak DLSS. Nvidia musiałaby katować swoje serwery do uczenia maszynowego całą grą z widokiem z różnych kątów/nachyleń przez okrągły rok żeby ta rekonstrukcja obrazu dawała efekt jest supersampling bez spadków wydajności.

Dokładnie. Fajnie to wszystko wyglada w benchmarkami gdzie z góry wiadomo co wyświetla się na ekranie.
XiaomiGorsze93 (2019.02.18, 17:38)
Ocena: 6
#17

0%
spoko, 'naprawią' to w kolejnej generacji kart, jeszcze o jakieś 200 dolców/szt. droższych. I pewnie znowu będzie OGROMNE ZDZIWIENIE, bo sprzedaż nie będzie taka, jaką sobie wymyślili.
DaviM (2019.02.18, 18:54)
Ocena: 8
#18

0%
DLSS według materiałów propagandowych, marketingowych, promocyjnych i reklamowych Nvidii:

.
.
.
Rzeczywistość:
sideband (2019.02.18, 18:56)
Ocena: 2
#19

0%
Amitoza @ 2019.02.18 17:02  Post: 1189719
Żywy @ 2019.02.18 14:52  Post: 1189700
Powinni byli nie dawac w ogole rdzeni Tensor, ktore pochlaniaja az 25-30% powierzchni kazdego SM, a w zamian podwoic liczbe rdzeni RT, dzieki czemu mozliwe bylo by granie w ponad 60FPS w natywnych rozdzielczosciach, nawet 4K.

Nidyrydy :) a co ma Ci odszumiac obraz w RT? Miał byś 60fps i kasze na ekranie w miejscu cieni czy odbić.

Tensory to są od odszumiania za pomocą AI, które obecnie masz tylko OptiX. W grach odszumiania na AI nie ma co liczyć jeszcze przez długi czas. Druga sprawa odszumiacze przez wykorzystania AI też będą ulegać poprawie.
Nie ma cie co liczyć na większą ilość FFU pod RT na każdy TPC.
Edytowane przez autora (2019.02.18, 18:57)
Mc Gregor (2019.02.18, 18:58)
Ocena: 8
#20

0%
Boje się
Technologia DLSS: 'Dawajcie Ludziska Szybko Szmal' troszku przyhamowała, ale oni to przemogą ;)

PS. Mój przyjaciel Kowal wypowie się gdy dotrą do niego nowe broszurki z wytycznymi :)
Edytowane przez autora (2019.02.18, 19:02)
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Być może to oferta właśnie dla Ciebie?  140
Dobra wiadomość dla osób, które przymierzają się do zakupu laptopa. 26
Sprzęt dla wymagających. Thermalright Silver Arrow IB-E Extreme Rev. 17
Nietypowy sprzęt w kosmicznej cenie. 24
Największa pecetowa platforma przejdzie małą metamorfozę. 15
Na takie ogłoszenie czekaliśmy 15 długich lat. 20
Dwie gry w dwóch sklepach. 12
Facebook
Ostatnio komentowane