Komentarze
Komentarzy na stronę
1
iwanme (2019.02.18, 15:21)
Ocena: 8
#1

0%
a firmie przecież powinno zależeć na tym, żeby poszczególne wersje urządzeń nie odbiegały od siebie pod względem wydajności i obsługiwanych rozwiązań.

Samsungowi chyba specjalnie nie zależy. Pomijając czasy niechlubnego Snapa 810 to współczesne SoC Qualcomma robią miazgę z Samsungowych Exynosów.
Szkoda, że na rynek europiejski ciągle rzucają ten szajs. Gorsza wydajność, gorsze zarządzanie energią, gorsze wsparcie....

I mówię to jako posiadacz Samsunga z Exynosem...
Super8 (2019.02.18, 15:46)
Ocena: -2
#2

0%
Zgadzam się. Ostatni dobry Exynos to ten z Galaxy S6. W S7, S8 i S9, Exynosy naprawdę mocno ssały, zarówno sferze GPU i CPU. A szczególną nagrodę za srogie ssanie pownien dostać Exynos 9810... To jest po prostu ślamazarne jak na flagowca gówno.
Tabalan (2019.02.18, 17:02)
Ocena: 9
#3

0%
Super8 @ 2019.02.18 15:46  Post: 1189709
Zgadzam się. Ostatni dobry Exynos to ten z Galaxy S6. W S7, S8 i S9, Exynosy naprawdę mocno ssały, zarówno sferze GPU i CPU. A szczególną nagrodę za srogie ssanie pownien dostać Exynos 9810... To jest po prostu ślamazarne jak na flagowca gówno.
Najlepsze jest to, że Exynos 9810 sam w sobie nie jest złym układem, lecz został tak skonfigurowany, że daje d**y po całości. Na Anandtech redaktor modyfikował parametry pracy i otrzymał lepszą wydajność przy niższym poborze prądu.
TheMr. (2019.02.18, 17:40)
Ocena: -4
#4

0%
Znikoma chęć posiadania 5G, chociaż czołowe magazyny robią co mogą bo mówią że to zmieni postrzeganie sieci, a do 2021 roku 5G ma mieć 20-30% rynku :E Telefony bez 5G będą przestarzałe już za rok, a telefony z reguły kupuje się na dłużej niż 2-3 lata.
Edytowane przez autora (2019.02.18, 23:02)
XiaomiGorsze93 (2019.02.18, 17:44)
Ocena: -2
#5

0%
Tabalan @ 2019.02.18 17:02  Post: 1189720
Super8 @ 2019.02.18 15:46  Post: 1189709
Zgadzam się. Ostatni dobry Exynos to ten z Galaxy S6. W S7, S8 i S9, Exynosy naprawdę mocno ssały, zarówno sferze GPU i CPU. A szczególną nagrodę za srogie ssanie pownien dostać Exynos 9810... To jest po prostu ślamazarne jak na flagowca gówno.
Najlepsze jest to, że Exynos 9810 sam w sobie nie jest złym układem, lecz został tak skonfigurowany, że daje d**y po całości. Na Anandtech redaktor modyfikował parametry pracy i otrzymał lepszą wydajność przy niższym poborze prądu.

No to to jest antysamsungizm i on po prostu nie powinien więcej dostawać sprzętu do testów, bo pokazał, że nie umie z niego korzystać. A wszyscy wiemy, że producent jak rzuca ochłapy i wmawia masom, że to super sprzynt, to znaczy że zna się na tym najlepiej, a dziennikarze dupa cicho.
Dno i 2 metry mułu, nie ma to jak 'konkurować' robiąc odgrzewany po raz (n+1)! kotlet, a tylko windując cenę. Te ich telefony od jakiś 2 lat się jakkolwiek poważnie od siebie różnią, czy to jest klepanie iluś modeli na absolutnie jedno kopyto?
cichy45 (2019.02.18, 17:56)
Ocena: -3
#6

0%
Do wad exynosa dodałbym jeszcze chory system Knox który stosuje samsung ;) Praktycznie stajesz się niewolnikiem producenta.
liko (2019.02.18, 18:59)
Ocena: 6
#7

0%
No zlitujcie się! Biadolicie, że proc nie jest wykonany w tech 7 nm tylko 8nm???Niektóre molekuły są większe niż 1nm!
Stjepan (2019.02.18, 20:09)
Ocena: 0
#8

0%
TheMr. @ 2019.02.18 17:40  Post: 1189729
Znikoma chcec posiadania 5G, chociaż czołowe magazyny robią co mogą bo mówią ze to zmieni postrzeganie sieci, a do 2021 roku 5G ma mieć 20-30% rynku :E Telefony bez 5G będą przestarzałe już za rok, a telefony z reguły kupuje się na dłużej niż 2-3 lata.

Chiny już pracują nad 6G https://tylkonauka.pl/wiadomosc/5g-przezyt...-nowa-siecia-6g
A tu o 7G https://www.inindia.ooo/2018/12/7g-network...-tested-7g.html
Edytowane przez autora (2019.02.18, 20:13)
TheMr. (2019.02.18, 20:45)
Ocena: -3
#9

0%
Stjepan @ 2019.02.18 20:09  Post: 1189761
TheMr. @ 2019.02.18 17:40  Post: 1189729
Znikoma chcec posiadania 5G, chociaż czołowe magazyny robią co mogą bo mówią ze to zmieni postrzeganie sieci, a do 2021 roku 5G ma mieć 20-30% rynku :E Telefony bez 5G będą przestarzałe już za rok, a telefony z reguły kupuje się na dłużej niż 2-3 lata.

Chiny już pracują nad 6G https://tylkonauka.pl/wiadomosc/5g-przezyt...-nowa-siecia-6g
A tu o 7G https://www.inindia.ooo/2018/12/7g-network...-tested-7g.html
Co ma piernik do wiatraka? Już teraz masz największe miasta w USA z zasięgiem 5G, w tym roku wchodzi Łódź, w 2020 będzie największym postępem z 5G, i kupowanie teraz telefonu z topu z 4G serio mija się z celem, bo kupując teraz telefon z 5G do 2025 będziesz miał spokój, a pod względem wydajności również. Dlatego ten kto kupi Samsunga i wylosuje z Exynosem za 3-4 lata będzie klnął pod nosem.
=-Mav-= (2019.02.18, 23:39)
Ocena: 2
#10

0%
iwanme @ 2019.02.18 15:21  Post: 1189704

Samsungowi chyba specjalnie nie zależy. Pomijając czasy niechlubnego Snapa 810 to współczesne SoC Qualcomma robią miazgę z Samsungowych Exynosów.
Szkoda, że na rynek europiejski ciągle rzucają ten szajs. Gorsza wydajność, gorsze zarządzanie energią, gorsze wsparcie....

Nic dodać, nic ująć. Ich własne telefony z ich własnymi SoCami działają gorzej niż z SoCami Qualcomma, i dopóki będą pakować Exynosy na Europę to nie kupię ich telefonu. Swoją drogą ciekawe dlaczego zmienili strategię? Kiedyś Exynosy dawali na Amerykę.
ja__ (2019.02.19, 08:27)
Ocena: 2
#11

0%
TheMr. @ 2019.02.18 20:45  Post: 1189766
Co ma piernik do wiatraka? Już teraz masz największe miasta w USA z zasięgiem 5G, w tym roku wchodzi Łódź, w 2020 będzie największym postępem z 5G, i kupowanie teraz telefonu z topu z 4G serio mija się z celem, bo kupując teraz telefon z 5G do 2025 będziesz miał spokój, a pod względem wydajności również. Dlatego ten kto kupi Samsunga i wylosuje z Exynosem za 3-4 lata będzie klnął pod nosem.


Fajnie będziesz miała z 10gb limitem ...oki?

Co takiego zmienia 5g, skoro mówisz że LTE z miejsca stanie się przestarzałe? Ja teraz często zmieniam na 3.5g bo LTE jest tak zapchane że na hsdpa jest szybciej :)
ja__ (2019.02.19, 08:27)
Ocena: -1
#12

0%
ja__ @ 2019.02.19 08:27  Post: 1189830
TheMr. @ 2019.02.18 20:45  Post: 1189766
(...)
Co ma piernik do wiatraka? Już teraz masz największe miasta w USA z zasięgiem 5G, w tym roku wchodzi Łódź, w 2020 będzie największym postępem z 5G, i kupowanie teraz telefonu z topu z 4G serio mija się z celem, bo kupując teraz telefon z 5G do 2025 będziesz miał spokój, a pod względem wydajności również. Dlatego ten kto kupi Samsunga i wylosuje z Exynosem za 3-4 lata będzie klnął pod nosem.


Fajnie będziesz miała z 10gb limitem ...oki?

Co takiego zmienia 5g, skoro mówisz że LTE z miejsca stanie się przestarzałe? Ja teraz często zmieniam na 3.5g bo LTE jest tak zapchane że na hsdpa jest szybciej :)

Miał 5g*
Marucins (2019.02.19, 10:13)
Ocena: -1
#13

0%
Brednie
'[...]jednak najwięcej emocji i tak zdają się budzić zagadnienia dotyczące wydajności nadchodzącego sprzętu.'
Jakby kogoś normalnego te słupki w systematycznych testach obchodziły.
Samsung to taka alter ikona Androida. Ajfoniarze nie konfrontują swojego iOS z Androidem ogólnie ale własnie z Szajsungiem.

'Jednostka oczywiście będzie mieć zauważalnie mniejsze tranzystory [...] ale trochę szkoda, że Koreańczykom w kwestii miniaturyzacji nie udało się dogonić konkurentów'
Nie nie udało ale nie było sensu. I tak telefon się sprzeda, niezależnie czy miałby być zrobiony w procesie 7 czy 8.
Deniryer (2019.02.19, 15:38)
Ocena: 0
#14

0%
=-Mav-= @ 2019.02.18 23:39  Post: 1189806
iwanme @ 2019.02.18 15:21  Post: 1189704

Samsungowi chyba specjalnie nie zależy. Pomijając czasy niechlubnego Snapa 810 to współczesne SoC Qualcomma robią miazgę z Samsungowych Exynosów.
Szkoda, że na rynek europiejski ciągle rzucają ten szajs. Gorsza wydajność, gorsze zarządzanie energią, gorsze wsparcie....

Nic dodać, nic ująć. Ich własne telefony z ich własnymi SoCami działają gorzej niż z SoCami Qualcomma, i dopóki będą pakować Exynosy na Europę to nie kupię ich telefonu. Swoją drogą ciekawe dlaczego zmienili strategię? Kiedyś Exynosy dawali na Amerykę.

https://www.reddit.com/r/Android/comments/...sung_in_the_us/
https://www.theverge.com/2019/1/9/18173756...trial-explainer
TL: DR Qualcomm bawi się w Intela i nadużywa swojej pozycji żądając chorych opłat licencyjnych za używanie swoich rozwiązań rozwiązań co zmuszą takie firmy jak Intel (:E), Samsung, Apple, MediaTek czy Huawei do inwestowania w rozwiązania własnościowe.
Edytowane przez autora (2019.02.19, 15:38)
TheMr. (2019.02.19, 15:48)
Ocena: 0
#15

0%
ja__ @ 2019.02.19 08:27  Post: 1189830
TheMr. @ 2019.02.18 20:45  Post: 1189766
(...)
Co ma piernik do wiatraka? Już teraz masz największe miasta w USA z zasięgiem 5G, w tym roku wchodzi Łódź, w 2020 będzie największym postępem z 5G, i kupowanie teraz telefonu z topu z 4G serio mija się z celem, bo kupując teraz telefon z 5G do 2025 będziesz miał spokój, a pod względem wydajności również. Dlatego ten kto kupi Samsunga i wylosuje z Exynosem za 3-4 lata będzie klnął pod nosem.


Fajnie będziesz miała z 10gb limitem ...oki?

Co takiego zmienia 5g, skoro mówisz że LTE z miejsca stanie się przestarzałe? Ja teraz często zmieniam na 3.5g bo LTE jest tak zapchane że na hsdpa jest szybciej :)

Jak nie wiesz co 5G wprowadza to po co komentujesz? :E Operatorzy jeszcze nie podali limitów, ale można się spodziewać ich braków, bo 5G przyjmie na siebie o wiele więcej użytkowników niż 4G.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Być może to oferta właśnie dla Ciebie?  140
Dobra wiadomość dla osób, które przymierzają się do zakupu laptopa. 26
Sprzęt dla wymagających. Thermalright Silver Arrow IB-E Extreme Rev. 17
Nietypowy sprzęt w kosmicznej cenie. 24
Największa pecetowa platforma przejdzie małą metamorfozę. 15
Na takie ogłoszenie czekaliśmy 15 długich lat. 20
Dwie gry w dwóch sklepach. 12
Facebook
Ostatnio komentowane