Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2
garot (2019.02.14, 16:03)
Ocena: 67
#1

0%
Jak to w przypadku Nvidii miał być hit a wyszedł kit :)
Krisol (2019.02.14, 16:08)
Ocena: 20
#2

0%
Czyli w Metro jeżeli mam monitor 1080p lub 1440p to mam sobie kupić mocniejszą kartę zamiast korzystać z DLSS, super technologia. :E
Za to global illumination wygląda bardzo fajnie, to muszę przyznać. https://www.techpowerup.com/reviews/Perfor...o_Exodus/4.html
Edytowane przez autora (2019.02.14, 16:41)
DisconnecT (2019.02.14, 16:10)
Ocena: 38
#3

0%
Nvidia rozważa nowe logo dla DLSS :E

Deep Learning Super Soap :lol2:

Edytowane przez autora (2019.02.14, 16:14)
Kris194 (2019.02.14, 16:19)
Ocena: 24
#5

0%
Sprzedaż nie idzie, akcje idą w dół a Nvidia dalej ma parcie na szkło :E
znafca (2019.02.14, 16:36)
Ocena: 9
#7

0%
Fizyx2
Amitoza (2019.02.14, 17:12)
Ocena: 22
#9

0%
Blejdos @ 2019.02.14 16:44  Post: 1189130
Coś tu się nie zgadza bo u mnie w BF V w rozdziałce 3440x1440 RTX + DLSS działa bez problemu.

Bo masz ultrawide które nie jest w tabeli uwzględnione? :)
Blejdos (2019.02.14, 17:15)
Ocena: -4
#10

0%
Amitoza @ 2019.02.14 17:12  Post: 1189136
Blejdos @ 2019.02.14 16:44  Post: 1189130
Coś tu się nie zgadza bo u mnie w BF V w rozdziałce 3440x1440 RTX + DLSS działa bez problemu.

Bo masz ultrawide które nie jest w tabeli uwzględnione? :)


Bo to dziwne niby pisze że na 2560x1440 DLSS w BF V nie działa , ale na 3440x1440 u mnie działa.
A jeszcze lepiej że w 4k nie działa :D
Ta tabelka to jakaś lipa.
Edytowane przez autora (2019.02.14, 18:40)
Atak_Snajpera (2019.02.14, 17:27)
Ocena: 14
#11

0%
Blejdos @ 2019.02.14 17:15  Post: 1189138
Amitoza @ 2019.02.14 17:12  Post: 1189136
(...)

Bo masz ultrawide które nie jest w tabeli uwzględnione? :)


Bo to dziwne niby pisze że na 2560x1440 DLSS w BF V nie działa , ale na 3440x1440 u mnie działa.

Cicho! Jeszcze się skapną i ci zablokują w następnym paczu ;)
Edytowane przez autora (2019.02.14, 17:27)
Amitoza (2019.02.14, 17:30)
Ocena: 8
#12

0%
Blejdos @ 2019.02.14 17:15  Post: 1189138
Amitoza @ 2019.02.14 17:12  Post: 1189136
(...)

Bo masz ultrawide które nie jest w tabeli uwzględnione? :)


Bo to dziwne niby pisze że na 2560x1440 DLSS w BF V nie działa , ale na 3440x1440 u mnie działa.

Bo to jednak 35% więcej pikseli :)
szymcio30 (2019.02.14, 17:37)
Ocena: 1
#13

0%
DLSS choć podnosi wydajność ale rozmywa obraz i widać to doskonale na drzewach w Metro. Być może włączenie tej techniki w 1080p lub 1440p może być gorszym wizualnie rozwiązaniem gdy nie korzystamy Ray-Tracingu Owszem jest widoczny w grze, a z drugiej strony wydajność tej generacji kart nie jest na tyle wystarczająca aby bez sztuczek DLSS można było grać 4K RT 60fps. Mimo wszystko to i tak spory postęp, a wraz z kolejnymi grami powinno być lepiej
Phoenixsuple (2019.02.14, 17:49)
Ocena: 1
#14

0%
szymcio30 @ 2019.02.14 17:37  Post: 1189143
DLSS choć podnosi wydajność ale rozmywa obraz i widać to doskonale na drzewach w Metro. Być może włączenie tej techniki w 1080p lub 1440p może być gorszym wizualnie rozwiązaniem gdy nie korzystamy Ray-Tracingu Owszem jest widoczny w grze, a z drugiej strony wydajność tej generacji kart nie jest na tyle wystarczająca aby bez sztuczek DLSS można było grać 4K RT 60fps. Mimo wszystko to i tak spory postęp, a wraz z kolejnymi grami powinno być lepiej

Poki co jest lipa ale licze ze z czasem sie to poprawi i beda kolejne updaty pod wzgledem jakosci w DLLS, skoro Port Royal pokazal ze mozna tzn ze tu zajmie to sporo wiecej czasu bo wiecej zmiennych i jest cien szanszy ze bedzie w przyszlosci wygladac to lepiej. DXR tez na start mial problemy a teraz na RTX 2060 mozna pograc 50-60fps. Najbardziej rozczarowuje mnie brak wlaczenia w 1080p na kartach 2080, sztuczne ograniczanie skoro slabsze karty potrafia.
RdzaweOko (2019.02.14, 18:09)
Ocena: 7
#15

0%
Jak na razie RTX jest bezużyteczny, bo ani Metro ani BF V mnie nie interesuje, słabo, żeby amd miało lepiej wycenione karty w porównaniu do wydajności to nawet nie spojrzałbym na nvidie.
XiaomiGorsze93 (2019.02.14, 18:43)
Ocena: 15
#16

0%
kurde, to miała być przełomowa technologia, wodotryski i w ogóle cuda na kiju, a tu nie możesz, bo karta zbyt mocna.
Co jest do bulwy, nv ma aż takich kretynów w marketingu?
Wibowit (2019.02.14, 18:46)
Ocena: 15
#17

0%
Upscaling z 1440p na 4K za pomocą DLSS miał być niby nieodróżnialny od prawdziwego 4K, a tymczasem zdecydowanie widać rozmywanie obrazu. Dobre wyniki to DLSS ma chyba tylko na niektórych scenach, tych wybranych do materiałów marketingowych. W końcu na czymś trzeba uczyć te sieci neuronowe, więc czemu nie na materiałach marketingowych?
bi3dron4 (2019.02.14, 18:48)
Ocena: 12
#18

0%
Nie było by takich jaj, gdyby stada mądrych inaczej nie buliła kosmicznej kabzy za te badziewia...
supervisor (2019.02.14, 19:21)
Ocena: 20
#19

0%
szymcio30 @ 2019.02.14 17:37  Post: 1189143
DLSS choć podnosi wydajność ale rozmywa obraz i widać to doskonale na drzewach w Metro. Być może włączenie tej techniki w 1080p lub 1440p może być gorszym wizualnie rozwiązaniem gdy nie korzystamy Ray-Tracingu Owszem jest widoczny w grze, a z drugiej strony wydajność tej generacji kart nie jest na tyle wystarczająca aby bez sztuczek DLSS można było grać 4K RT 60fps. Mimo wszystko to i tak spory postęp, a wraz z kolejnymi grami powinno być lepiej

DLSS nie podnosi wydajności, a ją obniża. Wiele osób robi tutaj pomyłkę.

DLSS bierze obraz 1920x1080 i upscaluje go wyżej np. do 4k, kosztem wydajności. Z punktu widzenia laików i redaktorów, DLSS 'dodaje wydajność ale rozmywa obraz 4k'. Obrazu 4k nigdy nie było tam i nie będzie, jest imitacja obrazu w rozdzielczości 4k.
Edytowane przez autora (2019.02.14, 19:22)
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Być może to oferta właśnie dla Ciebie?  140
Dobra wiadomość dla osób, które przymierzają się do zakupu laptopa. 26
Sprzęt dla wymagających. Thermalright Silver Arrow IB-E Extreme Rev. 17
Nietypowy sprzęt w kosmicznej cenie. 24
Największa pecetowa platforma przejdzie małą metamorfozę. 15
Na takie ogłoszenie czekaliśmy 15 długich lat. 20
Dwie gry w dwóch sklepach. 12
Facebook
Ostatnio komentowane